PDA

View Full Version : PBP - Ultimate Glory III @ Amersfoort - 20/5/07



Richelieu
20-05-2007, 22:00
Met dank aan de Technische Dienst van de Flint te Amersfoort kan Mixfight deze PBP verzorgen.

Ik (Richelieu) zal jullie van het gala op de hoogte houden.

Jeru
20-05-2007, 22:00
Wow heel cool Richelieu!!! Kun je ook foto's plaatsen of is dat weer te veel van het goede? ;)

oh ja: Reps!

Richelieu
20-05-2007, 22:09
hahah..zal het proberen, maar ik ben effe druk bezig met de line-up aan het invoeren..

Jeru
20-05-2007, 22:12
Cool man! Wordt zeer gewaardeerd!!

Kato
20-05-2007, 22:16
Cool man! Wordt zeer gewaardeerd!!


Zeker weten! Thanks:thup:

Ralph
20-05-2007, 22:30
Super!

The Bulldog
20-05-2007, 22:32
vet hoor

Jeru
20-05-2007, 22:37
Hoe laat begint die handel eigenlijk? 15.00 of 16.00 uur?

Richelieu
20-05-2007, 23:02
Volgens het schema om 3 uur, maar de zaal moet nog wel wat voller stromen. De sfeer zit er al wel in..

Richelieu
20-05-2007, 23:12
De matchmaking zoals Marc die gisteravond poste is zo goed al intact gebleven, alleen deze partij is anders....

9) MT C –72 kg Geronimo de Groot (Team Relex/Dekkers) vs Jeffry Graves (A.M. Gym)

Richelieu
20-05-2007, 23:25
Het gala is begonnen...voorprogramma...

Richelieu
20-05-2007, 23:35
1) MT C –67kg Mkitar Mikitarian (Team Karatas) vs Moien Takalou (Tatsujin Dojo) WOP

Justinian
20-05-2007, 23:38
Ok dan, gefeliciteerd Moien!!!!

joost
20-05-2007, 23:44
gefeliciteerd moien!!! top

Richelieu
20-05-2007, 23:45
2) MT N –64kg Ricky Arifin (Team Karatas) vs Adraham (Topfighters, Rotterdam) DRAW

Richelieu
20-05-2007, 23:46
Naar mijn mening had Ricky gewonnen, maar goed.

Richelieu
20-05-2007, 23:57
3) MT N –63kg Roy van Ruler (Team Karatas) WOP vs Omar (Topfighters, Rotterdam)

Richelieu
20-05-2007, 23:57
Er is nu 30 minuten pauze en dan zal het hoofdprogramma losbarsten !!

Hendy
21-05-2007, 00:08
Er is nu 30 minuten pauze en dan zal het hoofdprogramma losbarsten !! ben benieuwd ! top zo dit live verslag :thup:

Richelieu
21-05-2007, 00:30
4) SH C+ +100kg Stefan Kolik (Team Hardcore) vs Ewout Mundt (Tatsujin Dojo) WIN ARMKLEM 1ste RONDE

Dennuz
21-05-2007, 00:44
Super Moien! Gefeliciteerd!

Jammer van Stefan

The Bulldog
21-05-2007, 00:45
Ewout Mundt gaat lekker..

al zijn 3e op rij toch?

Richelieu
21-05-2007, 00:45
5) SH B –70kg Arman Soufi (Team Karatas) WIN CHOKE 2de RONDE vs Daniel “Bingo” Abrol (Chum Sut, Belfast)

Richelieu
21-05-2007, 01:04
6) SH B –70kg Kuku Victor (Team Relex) vs Marc Duncan (Team Duncan) WOP

Justinian
21-05-2007, 01:12
Ewout Mundt gaat lekker..

al zijn 3e op rij toch?
Tijdens de vorige Ultimate Glory won Ewout op KO. Laatst vocht hij op het gala van Mike's gym en daar verloor hij volgens mij op punten.

Richelieu
21-05-2007, 01:18
7) SH B –100kg Markus Halkosaari (Finnfighters Gym) WIN FRONT CHOKE SLEEPER vs Jimmy Mills (Pro Gym Fight Team, Mississippi USA)

Thanks Endo..:D

Richelieu
21-05-2007, 01:28
8) SH B –83kg Arno Verbraak (V.C. de Groot) vs Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo) WIN 1ste RONDE ARM KLEM

Justinian
21-05-2007, 01:29
Thx voor de uitslagen Richelieu!!

The Bulldog
21-05-2007, 01:30
Tijdens de vorige Ultimate Glory won Ewout op KO. Laatst vocht hij op het gala van Mike's gym en daar verloor hij volgens mij op punten.

o oke..ik dacht dat hij die ook won...

toch netjes en gefeliciteerd...

SH B –70kg Kuku Victor (Team Relex) vs Marc Duncan (Team Duncan) WOP

Een goeie pot.???...kan bijna niet anders ....

Justinian
21-05-2007, 01:34
o oke..ik dacht dat hij die ook won...

toch netjes en gefeliciteerd...

SH B –70kg Kuku Victor (Team Relex) vs Marc Duncan (Team Duncan) WOP

Een goeie pot.???...kan bijna niet anders ....
Ik begreep van Danial dat Duncan duidelijk op punten heeft gewonnen. Desalniettemin een prestatie op zich van Kuku, die in het Shooto volgens mij nog maar een paar partijen heeft gevochten, om de partij uit te vechten.

Richelieu
21-05-2007, 01:37
pauze...

Highline
21-05-2007, 01:59
jammer voor jimmy en go geronimo!

Richelieu
21-05-2007, 02:07
9) MT C –72 kg Geronimo de Groot (Team Relex/Dekkers) vs Jeffry Graves (A.M. Gym) DRAW

Richelieu
21-05-2007, 02:11
hey paspoes in da house hier heel gezellig gala

Richelieu
21-05-2007, 02:15
dion is nu aan het vechten:thup:

Richelieu
21-05-2007, 02:16
dion is weer een show aan het doen in d ring:lol:

Tuigenke
21-05-2007, 02:20
klinkt goed, bedankt paspoes en richelieu

Richelieu
21-05-2007, 02:23
10) SH B –100kg Hamid Corassani (GBG MMA, Stockholm) vs Dion Staring (Golden Glory) WIN OPGAVE 2de RONDE

Richelieu
21-05-2007, 02:28
Nu Saki...eerst nog even de volksliederen van Duitsland en die van Nederland..:D

The Bulldog
21-05-2007, 02:30
Dion gefeliciteerd kerel...:thup:

Richelieu
21-05-2007, 02:32
11) MT A –100kg Kevin Klinger (Kickboxing Hamburg) vs Gökhan Saki (Golden Glory) WTKO

Hele mooie levertrap. Kevin geeft aan niet verder te willen vechten !...1ste ronde...ongeveer 40 seconden

Richelieu
21-05-2007, 02:35
alweer een kleine pauze..

Chico
21-05-2007, 02:47
crap.. ik wou hier naar toe.. ben het helemaal vergeten :(

Richelieu
21-05-2007, 03:14
12) SH B –83kg Jamie Saunders (Loeks Gym) vs Ahmed Bayrak (Team Karatas) WIN BACK CHOKE 2de RONDE

Richelieu
21-05-2007, 03:33
13) SH B –76kg Raymond Jarman (B.A. Physical) vs Assan Njie (GBG MMA, Stockholm) WOP

Richelieu
21-05-2007, 03:45
14) MT C –73kg Matthieu Lawalata (B. A. Physical) WOP vs Ramin Rezai (Clyde van Dams)

Richelieu
21-05-2007, 03:46
Hele sterke partij van Matthieu !!!!!

Ritchie Vink
21-05-2007, 03:56
Hele sterke partij van Matthieu !!!!!

Ben nu heel nieuwschierig :p

Richelieu
21-05-2007, 03:59
15) SH B –70kg Azad Soufi (Team Karatas) vs Ralf Schouten (B.A. Physical) WIN DISQ

Kniee in het gezicht !

Vale Tudo
21-05-2007, 04:10
bedankt voor de uitslagen!!

chief108
21-05-2007, 04:20
thnx Richelieu!!

Richelieu
21-05-2007, 04:21
16) SH B –70kg Bogdan Christea (Kops Gym) vs Danny van Bergen (Mike’s Gym) DRAW

Richelieu
21-05-2007, 04:22
Geen dank Chief...nog drie partijen te gaan..met natuurlijk nog Alistair Overeem.

Vale Tudo
21-05-2007, 04:25
16) SH B –70kg Bogdan Christea (Kops Gym) vs Danny van Bergen (Mike’s Gym) DRAW

ok dan bogdan!!! hele mooie prestatie van bogdan hoor, dit was zn 1e mma partij op prof-regels, en pas zn 3e mma partij in totaal! ik weet hoe hard hij heeft getraind voor deze partij, gefeliciteerd!! :thup:

chief108
21-05-2007, 04:27
Geen dank Chief...nog drie partijen te gaan..met natuurlijk nog Alistair Overeem.
doe je ook nog ff de groeten aan Ome Joop?
die staat te presenteren toch?

Jeru
21-05-2007, 04:34
16) SH B –70kg Bogdan Christea (Kops Gym) vs Danny van Bergen (Mike’s Gym) DRAW

Mooi resultaat voor Bogdan!!

Richelieu
21-05-2007, 04:43
17) SH A –76kg Niek Tromp (Team Duncan) vs Grzegorz Tredowski (Team Beast of the East) WIN MED INTER 3de RONDE

Richelieu
21-05-2007, 04:43
Mooi resultaat voor Bogdan!!

Echte beukpartij. Zowel Danny als Bogdan gaven alles. Erg mooie fight !!

Justinian
21-05-2007, 04:44
17) SH A –76kg Niek Tromp (Team Duncan) vs Grzegorz Tredowski (Team Beast of the East) WIN MED INTER 3de RONDE
Zo, dat had ik niet verwacht... Ben benieuwd hoe deze partij is verlopen!

Kaun
21-05-2007, 04:45
17) SH A –76kg Niek Tromp (Team Duncan) vs Grzegorz Tredowski (Team Beast of the East) WIN MED INTER 3de RONDE

Jammer van Niek,, die Tredowski is ook wel een beest..

Richelieu
21-05-2007, 04:45
Na een korte medische check greep de dokter in. Niek zijn neus bloede denk ik te hevig..

Richelieu
21-05-2007, 04:51
18) SH A -83kg Kurt Verschuren (Cobra Karate, Antwerpen) vs Siyar Bahadurzada (Golden Glory) WTKO 1ste RONDE

Richelieu
21-05-2007, 04:52
Heftige partij...:D

Richelieu
21-05-2007, 05:03
19) MT B –100 kg Alistair Overeem (Golden Glory) WTKO 1ste RONDE vs Jürgen Dolch (Sylla Kick Boxing, Kempten)

Korte rechterhoek na ongeveer 30 seconden..!!

chief108
21-05-2007, 05:08
vluggertje voor Overeem dus :p

Khanom Thom
21-05-2007, 05:12
Supergala zo te lezen.. wilde er graag naar toe! Maar ja, ik moest werken! :(

Richelieu, bedankt voor het snelle verslag, zo hebben wij "de thuiszitters" toch nog een beetje het gevoel gehad er een beetje bij aanwezig te zijn .

:)

Jeru
21-05-2007, 05:14
Bedankt Richelieu! Topactie.

lunatic
21-05-2007, 07:00
Was een leuk gala!!
matthieu heeft weer een leuke pot neergezet!
Raymond, you win some you lose some. op naar de volgende.
en Ralf, niet veel over te zeggen. was gewoon een kut situatie

Impulse
21-05-2007, 07:14
Het was weer een geslaagde gala :thup:

HUNTER
21-05-2007, 07:32
was inderdaad een mooi gala!

Helaas heeft Niek na een enorme slooppartij zijn neus gebroken. Er wordt nog even nagegaan of dit reglementair was of niet. Niek gooide die Pool, die bij de landing een upkick maakte. Niek zat half op zijn knie, waardoor er feitelijk al sprake is van grondwerk, en dan mogen de upkicks niet. Maar het ging best snel allemaal. Even de video terugzien.

En Bogdan.... damn respect hoor. Ik wist al dat hij erg moeilijk te submitten was, maar hij is geloof ik uit wel 4 armklemmen van Danny gekomen. Alleen al daarom, en omdat Danny staand iets beter was, had ik gedacht dat Danny de beslissing wel mee zou hebben, maar het werd een draw. Super mooie pot.

Ik vond de thaiboks debutanten iecht indrukwekkend, zowel Mathieu als Moien! Echt super om je vanuit het MMA zo om te kunnen zetten naar thiaboksen.

Ralf Schouten zag er echt nasty uit. Vanuit een grondsituatie gaat Azad Soufi staan, Ralf gaat er op zijn knieen meteen achteraan om hem alsnog beneden te houden, maar Azad maakt een snoeiharde knie op Ralf's jukbeen. Een enorm gapend gat was het resultaat. Azad gediskwalificeerd en Ralf vol met hechtingen. Succes er mee, Ralf!

Verder vond ik Dion Staring's tegenstander indrukwekkend. 20 kilo lichter (!!!!!), maar de eerste ronde volledig gedomineerd. Vooral staand wist Dion niet waar hij het zoeken moest. Gaat Joop Kasteel hem naderhand nog verontschuldigen dat hij zich had voorbereid op een thaiboksmatch. Tsja daar leek het aardig op in de eerste ronde, maar de kleinere Zweed was veel beter. Dion liet wel zien dat hij een goeie grondvechter is, want met de druk vanuit de mount kon de Zweed niet omgaan. In ronde 2 moest hij dan ook kloppen.

Saki en Alistair hadden 'koekies', en Siyar in mindere mate ook. Jammer, maar vechters van dit niveau hebben er geen hol aan om zulke (met alle respect) vechters te ontmoeten. Het klasseverschil was enorm, en dat is gewoon jammer want je betaalt toch om de supersterren als het even kan iets langer dan een minuut in actie te zien. Niet dat ze de partijen niet heel goed afmaken met snelle KO's maar het ligt er zo wel behoorlijk dik bovenop. Natuurlijk is het voor een promoter lastig om het niveau van buitelandse vechters in te schatten, maar het niveau van deze duitse vrienden was helaas veel te laag.

Ik ben vast wat partijen vergeten, maar ik was dan ook geen reporter vanavond. In fact heb ik voor het eerst in jaren weer eens een kaartje gekocht. Heerlijk, al had ik wel iedere keer de neiging om vanalles op te schijven.... maar het was een top avond met vele bekenden en erg veel mixfight members

ChimiChero
21-05-2007, 18:26
was inderdaad een mooi gala!

Verder vond ik Dion Staring's tegenstander indrukwekkend. 20 kilo lichter (!!!!!), maar de eerste ronde volledig gedomineerd. Vooral staand wist Dion niet waar hij het zoeken moest. Gaat Joop Kasteel hem naderhand nog verontschuldigen dat hij zich had voorbereid op een thaiboksmatch. Tsja daar leek het aardig op in de eerste ronde, maar de kleinere Zweed was veel beter. Dion liet wel zien dat hij een goeie grondvechter is, want met de druk vanuit de mount kon de Zweed niet omgaan. In ronde 2 moest hij dan ook kloppen.

Saki en Alistair hadden 'koekies', en Siyar in mindere mate ook. Jammer, maar vechters van dit niveau hebben er geen hol aan om zulke (met alle respect) vechters te ontmoeten. Het klasseverschil was enorm, en dat is gewoon jammer want je betaalt toch om de supersterren als het even kan iets langer dan een minuut in actie te zien. Niet dat ze de partijen niet heel goed afmaken met snelle KO's maar het ligt er zo wel behoorlijk dik bovenop. Natuurlijk is het voor een promoter lastig om het niveau van buitelandse vechters in te schatten, maar het niveau van deze duitse vrienden was helaas veel te laag.


x2

Wheelie
21-05-2007, 22:10
Ik vond het echt een mooi gala en ik vind dit echt een van de vetste locaties om zo'n gala te organiseren.
Partijen waren voor het grootste deel erg goed gematched.
Die tegenstander van Dion was erg goed.
Op een gegeven moment werd na een "stop don't move" Dion in mount position gezet terwijl het IMO geen mount was toen ze de partij onderbroken, vandaar misschien het boe geroep uit het publiek ???
Matthieu was echt goed bezig met mooie trappen en goede combinaties, ik zou hem best vaker een kickbboks partij willen zien draaien maar dan niet meer in de C Klasse ;)
Bogdan was ook erg goed, had hem nog nooit zien vechten.
Ik ben er zeker weer bij de volgende keer in de Flint en ik hoop dan op minder pauzes ;)

Highline
21-05-2007, 22:15
mooi van saki en jammer van jimmy

hoe was de partij van geronimo de groot?

B3 lik3 M3
21-05-2007, 22:17
De pauzes zijn te verklaren.. de tegenstander van Geronimo kwam 5 minuten voor zijn partij opdagen.. Toen we deze wilden verplaatsen bleek dat de volgende partij ook nog niet klaar was.. vandaar de extra 15 minuten..

mama
21-05-2007, 22:19
Op een gegeven moment werd na een "stop don't move" Dion in mount position gezet terwijl het IMO geen mount was toen ze de partij onderbroken, vandaar misschien het boe geroep uit het publiek ???
nee de tegenstander lag zeker niet plat op zijn rug maar op zijn zij en half onder Dion weggedraaid.
Volgens mij had hij ook 1 been vrij.
Ik denk dat hij van uit die positie er misschien nog wel uit had kunnen komen.

Tsuki
21-05-2007, 22:22
die stop dont move bij jamie saunders en ahmed bayrak was ook een vervelend moment ..................

Impulse
21-05-2007, 23:33
die stop dont move bij jamie saunders en ahmed bayrak was ook een vervelend moment ..................

idd. Ik had de jongens op een gegeven moment bijna bij me op schoot:eek:

Mickey
21-05-2007, 23:36
nee de tegenstander lag zeker niet plat op zijn rug maar op zijn zij en half onder Dion weggedraaid.
Volgens mij had hij ook 1 been vrij.
Ik denk dat hij van uit die positie er misschien nog wel uit had kunnen komen.

Ik had het idee dat deze positie gunstiger was voor Dion zn tegenstander.. Hij lag al half op zn buik namelijk toen de stop dont move werd gegeven. Ik zag in ieder geval kansen voor een backmount voor Dion. Ik zou dus zeggen dat Dion in het nadeel was met deze stop dont move.

Joop Kasteel
22-05-2007, 02:42
was inderdaad een mooi gala!

Helaas heeft Niek na een enorme slooppartij zijn neus gebroken. Er wordt nog even nagegaan of dit reglementair was of niet. Niek gooide die Pool, die bij de landing een upkick maakte. Niek zat half op zijn knie, waardoor er feitelijk al sprake is van grondwerk, en dan mogen de upkicks niet. Maar het ging best snel allemaal. Even de video terugzien.

En Bogdan.... damn respect hoor. Ik wist al dat hij erg moeilijk te submitten was, maar hij is geloof ik uit wel 4 armklemmen van Danny gekomen. Alleen al daarom, en omdat Danny staand iets beter was, had ik gedacht dat Danny de beslissing wel mee zou hebben, maar het werd een draw. Super mooie pot.

Ik vond de thaiboks debutanten iecht indrukwekkend, zowel Mathieu als Moien! Echt super om je vanuit het MMA zo om te kunnen zetten naar thiaboksen.

Ralf Schouten zag er echt nasty uit. Vanuit een grondsituatie gaat Azad Soufi staan, Ralf gaat er op zijn knieen meteen achteraan om hem alsnog beneden te houden, maar Azad maakt een snoeiharde knie op Ralf's jukbeen. Een enorm gapend gat was het resultaat. Azad gediskwalificeerd en Ralf vol met hechtingen. Succes er mee, Ralf!

Verder vond ik Dion Staring's tegenstander indrukwekkend. 20 kilo lichter (!!!!!), maar de eerste ronde volledig gedomineerd. Vooral staand wist Dion niet waar hij het zoeken moest. Gaat Joop Kasteel hem naderhand nog verontschuldigen dat hij zich had voorbereid op een thaiboksmatch. Tsja daar leek het aardig op in de eerste ronde, maar de kleinere Zweed was veel beter. Dion liet wel zien dat hij een goeie grondvechter is, want met de druk vanuit de mount kon de Zweed niet omgaan. In ronde 2 moest hij dan ook kloppen.

Saki en Alistair hadden 'koekies', en Siyar in mindere mate ook. Jammer, maar vechters van dit niveau hebben er geen hol aan om zulke (met alle respect) vechters te ontmoeten. Het klasseverschil was enorm, en dat is gewoon jammer want je betaalt toch om de supersterren als het even kan iets langer dan een minuut in actie te zien. Niet dat ze de partijen niet heel goed afmaken met snelle KO's maar het ligt er zo wel behoorlijk dik bovenop. Natuurlijk is het voor een promoter lastig om het niveau van buitelandse vechters in te schatten, maar het niveau van deze duitse vrienden was helaas veel te laag.

Ik ben vast wat partijen vergeten, maar ik was dan ook geen reporter vanavond. In fact heb ik voor het eerst in jaren weer eens een kaartje gekocht. Heerlijk, al had ik wel iedere keer de neiging om vanalles op te schijven.... maar het was een top avond met vele bekenden en erg veel mixfight membersWel opletten Hunter. Ik heb eerst de tegenstander van Dion in 't zonnetje gezet voor 't feit dat ie 1 dag van tevoren een partij aannam. Dat hij 20 kg. lichter was, is zijn probleem, dan moet je een partij niet aannemen. Ik heb verloren van mannen die 20 of meer kilo 's lichter waren als mijzelf (Gilbert-Cahoon) en gewonnen van mannen die 20 tot 40 kg zwaarder waren ( o.a Tariel, Varelans). Tot slot; de voorbereiding van Dion was gericht op een MT partij, of niet soms? Ik zei 't op 't gala al "een beetje chauvinisme kan geen kwaad".

paspoes
22-05-2007, 02:43
Ha die Joop, complimenten man je was top gisteren :thup:

Joop Kasteel
22-05-2007, 02:51
Ha die Joop, complimenten man je was top gisteren :thup:Dank je! Ik doe mijn best om er iets moois van te maken. Ik heb echt veel mooi partijen gezien. Matthieu vond ik erg goed in 't kader van Upside Down. Ook de partij van Danny was geweldig, echt 2 beesten in de ring! Goed beschouwd waren er geen flutpartijen. Ik sta elke keer verbaast over het niveau in ons land, top!

Ben
22-05-2007, 03:20
Wel opletten Hunter. Ik heb eerst de tegenstander van Dion in 't zonnetje gezet voor 't feit dat ie 1 dag van tevoren een partij aannam. Dat hij 20 kg. lichter was, is zijn probleem, dan moet je een partij niet aannemen. Ik heb verloren van mannen die 20 of meer kilo 's lichter waren als mijzelf (Gilbert-Cahoon) en gewonnen van mannen die 20 tot 40 kg zwaarder waren ( o.a Tariel, Varelans). Tot slot; de voorbereiding van Dion was gericht op een MT partij, of niet soms? Ik zei 't op 't gala al "een beetje chauvinisme kan geen kwaad".

nauw daar was de eerste ronde weinig van te merken

payap
22-05-2007, 03:59
Was een top gala gister! Heb van veel partijen erg genoten.

Saki en Allistair waren helemaal top natuurlijk al hadden de tegenstanders van mij wel wat van een hoger niveau mogen zijn zodat ik langer van Saki en Allistair had kunnen genieten.

Matthieu was echt top gister tijdens zijn kickboks partij en hoop op meer! Die tegenstander van Dion verdiend ook alle complimenten. Wat een knokker.

Bogdan en Danny was ook een prachtige partij, en die Bogdan was volgens mij van elastiek, en zowel meer. Heb alleen een hele vieze nasmaak van wat Ralf werd geflikt!

Iedereen die er niet was kan zich voor de kop slaan want die heeft wat gemist.

Jeru
22-05-2007, 06:22
Bogdan en Danny was ook een prachtige partij, en die Bogdan was volgens mij van elastiek, en zowel meer.

Dat van dat elastiek klopt ook wel. Hij heeft vantevoren ook expliciet aangegeven dat de scheidsrechters de partij niet zouden moeten stoppen bij een armklem. Hij zou er altijd uitkomen volgens hem :D
Hij heeft het echt goed gedaan voor zijn derde MMA partij tegen iemand als Danny van Bergen. Hij heeft op de grond veel stoten kunnen uitdelen en die choke was ook maar kantje boord. Een draw is dan zeker ook niet onverdiend en zou een rematch zeker op prijs stellen. Misschien over een jaartje als Bogdan weer wat meer partijen heeft gedraaid.
Dus alle -70 vechters (bv. Danial, Marc Duncan, Romano (is die wel -70?) en Hunter ;) ) meld je bij Bert en misschien is er voor een volgend gala een mooie partij neer te zetten. Hij zal geen nee zeggen in ieder geval want Bogdan is speciaal naar Nederland gekomen om veel partijen te vechten :thup: .

mama
22-05-2007, 06:27
Sebas heeft al tegen hem gestaan in een grappling partij in Ede. ;)
Bogdan heeft zeer zeker armen van elastiek. eh. benen ook trouwens.
In Zaandam liep hij de halve ring rond met zijn tegenstander aan zijn been om uit een beenklem te komen. En hij deed het ook nog.

Maar eh Jeroen was jij er ook dan?

micha
22-05-2007, 22:20
Yep De flint is echt een top locatie iedereen kan het echt heel goed zien. Er hang gewoon een goede vibe in Amersfoort

micha
22-05-2007, 22:22
Dank je! Ik doe mijn best om er iets moois van te maken. Ik heb echt veel mooi partijen gezien. Matthieu vond ik erg goed in 't kader van Upside Down. Ook de partij van Danny was geweldig, echt 2 beesten in de ring! Goed beschouwd waren er geen flutpartijen. Ik sta elke keer verbaast over het niveau in ons land, top!

Yep het was klasse Joop! Ik vind je iedere keer weer beter en grappiger worden . Wat ik ook leuk vond is dat je de boe-roepers uitnodigde in de ring. stelletje eikels met dat geboe

ChimiChero
22-05-2007, 22:41
stelletje eikels met dat geboe
x2

niekdegrijze
22-05-2007, 23:52
er staan al foto's op fighttalk: http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=18116 Ik weet het het is hoogverraad maar ik was erg nieuwsgierig

Mickey
23-05-2007, 00:11
Yep het was klasse Joop! Ik vind je iedere keer weer beter en grappiger worden . Wat ik ook leuk vond is dat je de boe-roepers uitnodigde in de ring. stelletje eikels met dat geboe

Zulke gasten mogen van mij de volgende keer thuis blijven of zich iig verdiepen in het grondgevecht. Een van die idioten trok ook nog een sprintje naar de ring nadat Azad Soufi door de coach van Ralf Schouten eventjes aan de kant moest omdat ie bij zn jongen wilde kijken of alles goed was.. Prima dat je meeleeft, maar das weer nergens voor nodig.

Daar tegen over vond ik Azad Soufi zn uitleg na de tijd aan het publiek wel heel netjes. Denk ook oprecht dat ie het in het moment deed. Daarnaast was het tot die knie ook echt een mooie pot!

Maar op die 2 of 3 gasten na was het publiek fantastisch. Het is niet zon grote hal dus je hoort alle geschreeuw van iedereen, dus ook de niet zo snuggere opmerkingen ;)

Wheelie
23-05-2007, 02:01
Zal ik de partij van Dion uploaden ?

ICON
23-05-2007, 02:07
moet je dat vragen?;)