PDA

View Full Version : Couture: Rampage gaat winnen



Chico
21-05-2007, 02:44
http://sports.bostonherald.com/ufc/view.bg?articleid=1002169 (http://sports.bostonherald.com/ufc/view.bg?articleid=1002169)


Randy Couture, heavyweight champion: “My feeling is that this series of upsets in the UFC is going to continue and that Rampage is going to beat Chuck. I think Rampage is not intimidated and he has the skill set and the ability to make this a tough night for Liddell. I think on my picks for the main card fights on the Fight Network’s ’Natural Pick,’ I’m 35-15, so we’ll see how I do on this card.”
Tito Ortiz, former light heavyweight champ: “I expect a really exciting fight. I hope Rampage wins. He’s my boy. I think the only way he’s going to beat Chuck is throw those numbers. You can’t just throw ones and twos at Chuck. I’m going to the fight and I’m going to see if they can carry the same energy as when Chuck and I fought each other.”
Kenny Florian, lightweight contender: “Liddell by knockout in the third round. I think it’s going to go back and forth -- action-packed for every minute, every round. I don’t know if Rampage has the ability to knock out Liddell. I do think he could possibly take him down and TKO him. But for Liddell, this is another fight with a similar game plan as the last eight fighters he’s faced. It’s a perfect opponent for Liddell -- a wrestler who’s going to try to take him down. He’s prepared for that.”
Heath Herring, heavyweight contender: “I’ve got Chuck because of his relative experience in The Octagon, as opposed to the ring that Pride uses that Rampage has fought the majority of his bouts in. But I wouldn’t put any money on that fight.”
Lance Pugmire, Los Angeles Times reporter: “This is kind of like Oscar and Floyd. I’ve spent a lot of time with these guys and know them both pretty well. Jackson’s showed he’s not going to be fazed by Chuck’s strength and skill. However, Chuck has been so dominant ever since their first fight, I pick Liddell by the end of the third round.”
Thomas Gerbasi, UFC.com reporter: “Liddell’s undoubtedly on top of his game, so he’s rightfully the favorite here. But Jackson has walked through Chuck’s bombs before, his only knockout losses have come from knees (not Chuck’s specialty), and he’s got everything to gain and nothing to lose in this fight. He’s a live underdog on May 26th, and as recent UFC history has shown, any ’dog’ can have his day.”==================
Randy zat ook goed met gonzaga/crocop :whistling: (http://sports.bostonherald.com/ufc/view.bg?articleid=1002169)

Virus
21-05-2007, 02:53
Ben het met Randy eens...

Althans, zijn voorspelling van de uitslag...

Niet met het feit dat het een "upset" zou zijn. Het is volgens mij pas een upset wanneer Chuck deze pot wint...

m.g
21-05-2007, 07:51
Denk ook wel dat Rampage deze partij kan pakken. Hier gaan we toch zeker voor opblijven!!

HUNTER
21-05-2007, 09:50
wat een onzin. Rampage is leuk met zijn uitspraken en zo, maar met slams alleen win je geen partijen. Chuck gaat winnen.

mossad
21-05-2007, 09:52
Dit is idd een duppie op zijn kant. Ik denk dat Jackson gaat winnen en het zou me niet verbazen als hij Liddell KO slaat. Hij lijkt me te veelzijdig voor Chuck maar van de twee heeft Liddell wel veruit de meeste progressie geboekt. Wordt een mooi gevecht.

nicolas the red
21-05-2007, 18:43
Heath Herring, heavyweight contender

hahaha

Mack
21-05-2007, 20:18
wat een onzin. Rampage is leuk met zijn uitspraken en zo, maar met slams alleen win je geen partijen. Chuck gaat winnen.

Klopt, maar zijn slams brengen hem wel in de positie om die partij te winnen.

Ralph
21-05-2007, 20:29
Ik denk ook dat Rampage de eerste paar rondes het gevecht staand zal houden en pas daarna voor de takedown zal gaan. Wordt iig een vet gevecht dat erg close zal worden.

De man van 14K
21-05-2007, 20:48
heeft iemand die vorige partij toevallig?

Joris
21-05-2007, 20:50
zoek effe op youtube daar staat die op

Joris
21-05-2007, 20:51
HL: http://www.youtube.com/watch?v=N6FxwPEKky4

Joris
21-05-2007, 20:51
http://www.youtube.com/watch?v=SxHZjr8n0Aw

MMA Davy
21-05-2007, 21:34
Chuck met een vette counter punch!!!!

Emilio
21-05-2007, 21:37
Ik zeg Liddell Op KO/TKO in R4.

Ik denk dat de Afmeting van de Octagon een groot voordeel is voor Chuck. Mocht hij in de problemen komen dan draait hij makkelijker weg dan in een ring.

De vorige partij was in 2003 geloof ik. We zitten nu in 2007 en Chuck is zo dominant de laatste tijd.

Chuck is gonna avenge his loss.. :P

Ik zie iig erg naar de partij uit. Kandidaat voor gevecht van het jaar.

GB
21-05-2007, 22:14
Even voor de duidelijkheid...............dit is een non titel fight toch??

Of staat de belt wel op het spel??

Ralph
21-05-2007, 22:31
Ja, het is wel een titelgevecht

dreamone
22-05-2007, 01:11
wat een onzin. Rampage is leuk met zijn uitspraken en zo, maar met slams alleen win je geen partijen. Chuck gaat winnen.


Een slam kan wel zorgen voor winst.. Check maar vs. Arona ;)

remco pardoel
22-05-2007, 02:00
ik denk dat Chuck de nr. 3 v.d. wereld is na Shogun en Rampage.
neemt niet weg dat hij een meer dan goede vechter is.

Het zal een super partij worden

Chuck stond deze week met een 4 pagina groot artikel in espn magazine
UFC wordt aangekondigt op pagina grote advertentie op verschillende bladen, en op zo'n beetje elke taxi in Vegas

Virus
18-08-2007, 08:17
wat een onzin. Rampage is leuk met zijn uitspraken en zo, maar met slams alleen win je geen partijen. Chuck gaat winnen.

lol...