PDA

View Full Version : UITSLAGEN - Ultimate Glory III Amersfoort - 20/5/07



Richelieu
21-05-2007, 05:05
1) MT C –67kg Mkitar Mikitarian (Team Karatas) vs Moien Takalou (Tatsujin Dojo) WOP
2) MT N –64kg Ricky Arifin (Team Karatas) vs Adraham (Topfighters, Rotterdam) DRAW
3) MT N –63kg Roy van Ruler (Team Karatas) WOP vs Omar (Topfighters, Rotterdam)
4) SH C+ +100kg Stefan Kolik (Team Hardcore) vs Ewout Mundt (Tatsujin Dojo) WIN ARMKLEM 1ste RONDE
5) SH B –70kg Arman Soufi (Team Karatas) WIN CHOKE 2de RONDE vs Daniel “Bingo” Abrol (Chum Sut, Belfast)
6) SH B –70kg Kuku Victor (Team Relex) vs Marc Duncan (Team Duncan) WOP
7) SH B –100kg Markus Halkosaari (Finnfighters Gym) WIN 2de RONDE FRONT CHOKE SLEEPERvs Jimmy Mills (Pro Gym Fight Team)
8) SH B –83kg Arno Verbraak (V.C. de Groot) vs Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo) WIN 1ste RONDE ARM KLEM
9) MT C –72 kg Geronimo de Groot (Team Relex/Dekkers) vs Jeffry Graves (A.M. Gym) DRAW
10) SH B –100kg Hamid Corassani (GBG MMA, Stockholm) vs Dion Staring (Golden Glory) WIN OPGAVE 2de RONDE
11) MT A –100kg Kevin Klinger (Kickboxing Hamburg) vs Gökhan Saki (Golden Glory) WTKO
12) SH B –83kg Jamie Saunders (Loeks Gym) vs Ahmed Bayrak (Team Karatas) WIN BACK CHOKE
13) SH B –76kg Raymond Jarman (B.A. Physical) vs Assan Njie (GBG MMA, Stockholm) WOP
14) MT C –73kg Matthieu Lawalata (B. A. Physical) WOP vs Ramin Rezai (Clyde van Dams)
15) SH B –70kg Azad Soufi (Team Karatas) vs Ralf Schouten (B.A. Physical) WIN DISQ
16) SH B –70kg Bogdan Christea (Kops Gym) vs Danny van Bergen (Mike’s Gym) DRAW
17) SH A –76kg Niek Tromp (Team Duncan) vs Grzegorz Tredowski (Team Beast of the East) WIN MED INTER 3de RONDE
18) SH A -83kg Kurt Verschuren (Cobra Karate, Antwerpen) vs Siyar Bahadurzada (Golden Glory) WTKO 1ste RONDE
19) MT B –100 kg Alistair Overeem (Golden Glory) WTKO 1ste RONDE vs Jürgen Dolch (Sylla Kick Boxing, Kempten)

Justinian
21-05-2007, 05:20
Echt top dat je de resultaten nu al kunt posten en ook nog bedankt voor de 'pbp'!

Tulch
21-05-2007, 05:23
bedankt, richelieu!

DennK
21-05-2007, 05:40
mooie partijen! goed genoten!

viCo
21-05-2007, 06:14
Het gala was top!

Goeie aankleding en presentatie van joop. sterke partijen en vette acties gezien (salto kick van Kuku!), alleen jammer dat die van Saki en Alistair zo snel over waren... kort maar krachtig zullen we maar zeggen:P

en een beetje teveel pauze...maar goed - het was zeker geslaagd!

Richelieu
21-05-2007, 06:31
Ben net thuis..effe de foto's alvast even bekijken. Doordat ik morgen weer een weekje @ zee zit kan ik pas vrijdag mijn foto's posten, maar het verslag zal ik zo spoedig mogelijk posten, en dan kunnen de twee anderen MF fotograven, Paspoes & Payap daar al hun foto's kwijt.

micha
21-05-2007, 06:33
super Gala Het was echt te gek

m.g
21-05-2007, 06:40
Was weer leuk in Amersfoort, en leuk om met Joop samen te werken.

Impulse
21-05-2007, 07:18
was weer een geslaagde gala. Iedereen die in de prijzen zijn gevallen, congratz :thup:

RisingSun
21-05-2007, 07:30
Was echt een leuk gala! Wat kreeg Dion klappen van een kerel die 20 kg lichter was, hij werd gewoon gedomineerd..Toch nog mount positie en ja met dat gewichtsverschil kom je daar nooit meer onderuit.
Matthieu echt super geknokt! Wat een snelheid heeft hij! Siyar stond bij zijn knockout al feest te vieren met de hele hoek, staat die kerel toch nog op binnen de 8 tellen:D Leuke situatie:D Bogdan heeft volgens mij armen van elastiek, tot 2 maal toe een armklem waarbij ik dacht dat ie zn arm zou breken damn!

PS
Oja en wie had de auto van paspoes verplaatst? We hebben heel amersfoort moeten doorrijden om hem te kunnen vinden ;)

sabby
21-05-2007, 08:11
:thup:....ULTIMATE GLORY AMERSFOORT...:thup:

niels
21-05-2007, 08:18
Was echt een leuk gala! Wat kreeg Dion klappen van een kerel die 20 kg lichter was, hij werd gewoon gedomineerd..Toch nog mount positie en ja met dat gewichtsverschil kom je daar nooit meer onderuit.
Matthieu echt super geknokt! Wat een snelheid heeft hij! Siyar stond bij zijn knockout al feest te vieren met de hele hoek, staat die kerel toch nog op binnen de 8 tellen:D Leuke situatie:D Bogdan heeft volgens mij armen van elastiek, tot 2 maal toe een armklem waarbij ik dacht dat ie zn arm zou breken damn!

PS
Oja en wie had de auto van paspoes verplaatst? We hebben heel amersfoort moeten doorrijden om hem te kunnen vinden ;)

Idd, hij leek op shogun die tegenstander van dion. Ongelofelijk wat kon die knokken!!!

mama
21-05-2007, 08:23
Het was zeer zeker een gezellige avond. Veel bekende weer gezien.
Leuke partijen.
Idd die tegenstander van Dion..... pff die was heel goed.
En Bogdan is meer Bogdamn...... die ledenmaten zijn van elastiek. Echt niet normaal. Heb zeker 4 x gedacht dat ie moest kloppen, en draaide hij zich er weer uit.

Richelieu
21-05-2007, 08:24
Zowel van de partij van Dion als die van Bogdan heb ik veel foto's. Vrijdag komen deze online !

Bert Kops
21-05-2007, 08:35
www.sportcentrumkops.nl

foto's partij Bogdan vs Danny

mama
21-05-2007, 08:44
thanks Bert en Kamran......
leuke foto's

a.s.c.
21-05-2007, 08:51
Is er misschien iemand met beelden van de partij van Niek?

Richelieu
21-05-2007, 08:51
Die Kamran is ook altijd razendsnel met zijn foto's..!!! TOP

B3 lik3 M3
21-05-2007, 17:29
Het was weer top!

Weet iemand trouwens hoe dat opkomst nummer van de gebroeders Soufi heet?
Dat funky house nummertje.. die is echt lekker..

paspoes
21-05-2007, 17:36
Was idd een top adag gisteren heb genoten van de hele gala veel mensen ontmoet van MF en veel gelachen daar :thup:

CDW
21-05-2007, 17:45
Volgens mij heb je alleen maar van de dames zitten te genieten paspoes!! Het zal mij verbazen dat je ook foto's van de partijen heb weten te maken want ik heb je geloof ik geen 1 keer aan de ring foto's zien maken!!

Mickey
21-05-2007, 17:50
Wat een super gala weer! Ik blijf me verbazen over die locatie daar. Is altijd super! Niet te groot! Gezellig! Goede catering!

De partijen waar ook super! Vooral de partij van Siyar was super grappig om te zien. Die gozer leek ook echt helemaal weg te zijn. Had niet gedacht dat ie zo snel kon herstellen nog..

Die leveltrap van Saki was trouwens ook echt bruut! Vond het hele upside down concept ontzettend geslaagd!

Heb 2 collegas en een vriendin meegenomen om te kijken en we hebben er weer 3 fans van de sport bij. Ze begonnen na de pauze zelfs het grondwerk te waarderen! :D

Missy
21-05-2007, 18:00
thnx rich

Marco (scheids)
21-05-2007, 18:26
De partijen waar ook super! Vooral de partij van Siyar was super grappig om te zien. Die gozer leek ook echt helemaal weg te zijn. Had niet gedacht dat ie zo snel kon herstellen nog..


Blij dat ik dan de enigste was die zag dat hij echt wel weer ophoog zou komen, en rustig begon te tellen en m niet meteen out gaf ;)

Tsuki
21-05-2007, 18:47
Marco je was weer top gisteren man, we mogen in ned. blij zijn met een scheids als jij ..............................

wanneer zien we jou in Pride of UFC :-) ?

paspoes
21-05-2007, 18:49
Marco je was weer top gisteren man, we mogen in ned. blij zijn met een scheids als jij ..............................

wanneer zien we jou in Pride of UFC :-) ?

Neeee we hebben al zo'n weinig goede scheids in Nederland. straks gaat hij Big Doegoe's verdienen in buitenland en dan is ie weg.;)

Iwan
21-05-2007, 18:50
Ik was zwaar onder de indruk van Lawalatta als thaibokser!
Damn, Matthieu zou echt eens wat vaker een thaibokspartij moeten draaien. Mooie stijl, hard en snel, complimenten!

Marco (scheids)
21-05-2007, 19:05
Marco je was weer top gisteren man, we mogen in ned. blij zijn met een scheids als jij ..............................

wanneer zien we jou in Pride of UFC :-) ?

:blush: en ik blijf dromen ....

Boem Boem
21-05-2007, 20:15
Als ik dit allemaal lees heb ik echt wat gemist.....ben benieuwd naar de foto's en het verslag....

osu

Chris

micha
21-05-2007, 20:27
Marco je bent echt een top scheids

MMA Davy
21-05-2007, 20:32
Was weer een top gala! Ik heb van iedere partij genoten. De volgende keer ben ik zekers weer van de partij.

Ronald
21-05-2007, 22:04
Alleen die volksliederen hé...:freaky:. Voor de rest heb ik me weer prima vermaakt gisteren! :)

Tsuki
21-05-2007, 22:08
haahahhaha ja de volksliederen waren ...........a bit much .......... verder was alles goed geregeld.

Oh ja en de prijzen waren ook aardig aan de hoge kant, 2,50 voor een blikje cola en 3,- voor een broodje frikandel en als klapper op de vuurpijl 6,50 voor een bakje oude noedels met nog oudere saus hahahahahahaaha

Maar goed de partijen maakte dat alles weer goed

MMA Davy
22-05-2007, 00:01
En ik wil nog even melden, dat de ringtouwen een beetje hoog waren aan de onderkant. Waardoor je er makkelijk onderdoor kon vallen. Ik heb nog twee vechters op kunnen vangen, die er bijna uit vielen.

Wheelie
22-05-2007, 00:07
En ik wil nog even melden, dat de ringtouwen een beetje hoog waren aan de onderkant. Waardoor je er makkelijk onderdoor kon vallen. Ik heb nog twee vechters op kunnen vangen, die er bijna uit vielen.

Klopt, die onderste ringtouw was echt te hoog

mama
22-05-2007, 00:24
Ja viel me al op idd
Ik had het nog met Niels erover. Maar ze konden de touwen niet laten zakken. Omdat er een band omzat van eboxing. Die trok het onderste touw omhoog. Normaal heeft Eboxing nog een touw vlak boven de grond. Maar die hadden ze kennelijk vergeten mee te nemen.
Maar ik vond de touwen over het algemeen redelijk slapjes.
Helemaal bij die zwaargewichten die kukkelde er bijna aan de bovenkant overheen.

micha
22-05-2007, 00:44
Ja viel me al op idd
Ik had het nog met Niels erover. Maar ze konden de touwen niet laten zakken. Omdat er een band omzat van eboxing. Die trok het onderste touw omhoog. Normaal heeft Eboxing nog een touw vlak boven de grond. Maar die hadden ze kennelijk vergeten mee te nemen.
Maar ik vond de touwen over het algemeen redelijk slapjes.
Helemaal bij die zwaargewichten die kukkelde er bijna aan de bovenkant overheen.


was jij er ook??? ik heb jou helemaal niet gezien. Ja die ring was echt slecht levensgevaarlijk.

Tsuki
22-05-2007, 00:45
yep mama was er ook , ze liep recht op me af maar goed dat kwam waarschijnlijk omdat ze naar het toilet moest en ik stond er direct naast tegen een muurtje aangeleund hahahaahahaha ........................

mama
22-05-2007, 00:47
Hahaha. Ja ik was er ook. Dat had ik je toch gezegd.
Zat gezellig boven met Peete, Christophe en zijn meissie en Niek zat er ff met zijn meissie samen.
Nee Jaapert, kwam natuurlijk voor jou, en toen ik zag dat je voor het toilet stond kon ik daar ook gelijk ff gebruik van maken.
Leuk je trouwens weer ff gezien te hebben, was al weer een tijdje trug.

Tsuki
22-05-2007, 00:55
ja was idd terug ...............en yep altijd gezellig he ;-)

adam
22-05-2007, 01:27
ik had eigenlijk een vraag, en ik denk dat Kops het beste kan het antwoorden.
Bogdan heeft een top partij tegen danny gedraaid en ik vond hem ook eigenlijk de winaar. ik hoorde van kops dat het zijn 3de partij was en eerste profpartij.
maar ik heb ook in wandelgangen gehoord dat hij uit oosblok komt en dat hij daar al wat partijen heeft gedraaid.
graag reactie hierop

paspoes
22-05-2007, 02:33
Klopt, die onderste ringtouw was echt te hoog

had geen last van vond juist prima zo

m.g
22-05-2007, 04:12
Alleen die volksliederen hé...:freaky:. Voor de rest heb ik me weer prima vermaakt gisteren! :)

Haha leuk he de eerste keer liep het niet helemaal gestroomlijnd maar de tweede keer wel. Vond Joop ook weer leuk als ringspeaker. Je moet de volgende keer wel meezingen als ik het Nederlandse volkslied opzet. ;)

Bert Kops
22-05-2007, 07:15
ik had eigenlijk een vraag, en ik denk dat Kops het beste kan het antwoorden.
Bogdan heeft een top partij tegen danny gedraaid en ik vond hem ook eigenlijk de winaar. ik hoorde van kops dat het zijn 3de partij was en eerste profpartij.
maar ik heb ook in wandelgangen gehoord dat hij uit oosblok komt en dat hij daar al wat partijen heeft gedraaid.
graag reactie hierop


Bogdan heeft een stuk 10 amateurkickbokspartijen gevochten in Roemenie...

Joop Kasteel
22-05-2007, 15:34
Haha leuk he de eerste keer liep het niet helemaal gestroomlijnd maar de tweede keer wel. Vond Joop ook weer leuk als ringspeaker. Je moet de volgende keer wel meezingen als ik het Nederlandse volkslied opzet. ;)Ik denk dat 't zeer op prijs gesteld wordt als ik af en toe mijn waffel hou!