PDA

View Full Version : Ultimate Glory 3 : Ralf Schouten vs Azad Soufi (video)



Impulse
22-05-2007, 08:48
http://www.youtube.com/watch?v=13NEz0DgK94

RisingSun
22-05-2007, 19:48
Pffff damn , wat een afloop.. Die knie mag niet maar zou nog kunnen in the head of the moment, maar die aktie van azad dat ie nog ff terug komt terwijl ralf zo op de grond ligt...echt niet normaal..

Kaun
22-05-2007, 20:00
wel netjes dat hij daarna z'n excuses maakt,,ziet er ook wel uit dat het echt in the heat of the moment gebeurd

Tsuki
22-05-2007, 20:17
Dat laatste actie lag ook aan de scheids die had Ralf inbescherming moeten nemen en niet achter azad aan moeten lopen.

Tsuki
22-05-2007, 20:51
trouwens weet iemand hoe het met Ralf is .................... ?

Iwan
22-05-2007, 21:51
Waar ik verschrikkelijk pissed over was, was dat Ralf niet direct naar het ziekenhuis is gestuurd om een rontgenfoto te laten maken van z'n schedel.
Zoals het letsel eruit zag was de kans toch wel aanwezig dat ie een gebroken jukbeen had.
Heel frustrerend dat een uur later de dokter nog aan z'n gezicht zat te pielen, terwijl hij gewoon naar het ziekenhuis doorgestuurd had moeten worden.

ChimiChero
22-05-2007, 21:59
Ralf was gisteren avond bij B.A.P, hij maakt het goed, als ik mij niet vergis heeft hij 7 hechtingen in zijn wang, 1 in zijn wenkbrauwen, en een opgezwollen gezicht, maar gelukkig geen botbreuk.

paspoes
22-05-2007, 22:02
Ralf was gisteren avond bij B.A.P, hij maakt het goed, als ik mij niet vergis heeft hij 7 hechtingen in zijn wang, 1 in zijn wenkbrauwen, en een opgezwollen gezicht, maar gelukkig geen botbreuk.

Gelukkig :thup:

chief108
22-05-2007, 22:19
poeh...
nog niet fijn natuurlijk, maar wel ok dat er niets gebroken is

Iwan
22-05-2007, 22:31
Ralf was gisteren avond bij B.A.P, hij maakt het goed, als ik mij niet vergis heeft hij 7 hechtingen in zijn wang, 1 in zijn wenkbrauwen, en een opgezwollen gezicht, maar gelukkig geen botbreuk.

Gelukkig maar, hoop dat ie snel hersteld en weer mag knallen!

Blijft een feit dat ik m'n vraagtekens bij die ringarts heb.
We hebben allemaal gezien dat hij kon hechten, maar om dit naast de ring te doen.
Niet echt steriel lijkt me, en die wond spoelen/verdoven ho maar?
Lijkt me ook niet echt goed als de pers een fotootje maakt van iemand die gehecht word aan de ring terwijl er achter 2 man aan het knokken zijn...

Dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken want voor de rest was het een mega-gala met supervette partijen!
Strakke organisatie en een supergezellige sfeer!

paspoes
22-05-2007, 22:36
Lijkt me ook niet echt goed als de pers een fotootje maakt van iemand die gehecht word aan de ring terwijl er achter 2 man aan het knokken zijn...


nee is ook niet netjes denk ik van een fotograaf

the killer
23-05-2007, 02:30
Azad... die stoot..., Ik wist niet dat mikken je sterkste punt was!!! ouwe sniper! ;)

payap
23-05-2007, 03:40
Azad... die stoot..., Ik wist niet dat mikken je sterkste punt was!!! ouwe sniper! ;)

Moet je nog trots op zijn ook zulke gasten. En wij maar klagen waarom onze sport maar niet wordt geaccepteerd.

sootje
23-05-2007, 05:03
ik vin het niet kunnen !!

Briant
23-05-2007, 07:41
dat er nog geapplaudiseerd werd ook zeg. bij een goed publiek was het doodstil geweest. ik heb er geen goed woord voor, voor die actie.

lunatic
23-05-2007, 07:47
idd helemaal mee eens.
en de mensen die de ring in wilde, A.U.B als je zograag stoer wilt zijn of de ring in wilt ga trainen en vecht een wedstrijd maar doe het niet op deze manier! Natuurlijk komt de coach van ralf de ring in om te kijken hoe het met z'n jonge is. is niet meer dan normaal lijkt mij!
z'n reactie achteraf, oke kan ik me voorstellen maar je bent fucking prof. Tenminste, je vecht op prof regels en dan mag ik dus ook wel verwachten dat je prof genoeg bent om je zelf in de hand te houden en te beheersen. en dan bedoel ik dus niet een rondje rennen en er weer op springen.

en dan ook nog boe roepen als ralf tot winnaar wordt geroepen?
heb er geen woorden voor....

lunatic
23-05-2007, 07:51
Ook kreeg ik nog te horen dat ralf zijn handen in de lucht had dus hij mocht knie-en.
WAt een onzin. people, je vecht op pro regels en dan gaan we er vanuit dat je de regels kent. je zat fout klaar, geef het toe en kom niet met die onzin argumenten!

sabby
23-05-2007, 07:56
Ik heb de foto gemaakt van de hechting. Waarom? ...men maakt nou eenmaal foto's van dingen om hun heen die indruk op ze maken. Je ziet trouwens niemand op de achtergrond vechten. Vond het heel sneu voor die jongen en heb geen nare bedoelingen.

A.F.
23-05-2007, 07:57
Ook kreeg ik nog te horen dat ralf zijn handen in de lucht had dus hij mocht knie-en.
WAt een onzin. people, je vecht op pro regels en dan gaan we er vanuit dat je de regels kent. je zat fout klaar, geef het toe en kom niet met die onzin argumenten!

yep ...i agree!!!!

Christophe
23-05-2007, 08:12
idd helemaal mee eens.
en de mensen die de ring in wilde, A.U.B als je zograag stoer wilt zijn of de ring in wilt ga trainen en vecht een wedstrijd maar doe het niet op deze manier! Natuurlijk komt de coach van ralf de ring in om te kijken hoe het met z'n jonge is. is niet meer dan normaal lijkt mij!
z'n reactie achteraf, oke kan ik me voorstellen maar je bent fucking prof. Tenminste, je vecht op prof regels en dan mag ik dus ook wel verwachten dat je prof genoeg bent om je zelf in de hand te houden en te beheersen. en dan bedoel ik dus niet een rondje rennen en er weer op springen.

en dan ook nog boe roepen als ralf tot winnaar wordt geroepen?
heb er geen woorden voor....
Inderdaad ... erg vage actie!



Ook kreeg ik nog te horen dat ralf zijn handen in de lucht had dus hij mocht knie-en.
WAt een onzin. people, je vecht op pro regels en dan gaan we er vanuit dat je de regels kent. je zat fout klaar, geef het toe en kom niet met die onzin argumenten!
x2
Na die knie zie je Soufi's hoek de handen in de lucht steken, en wanneer de scheids de match stillegt, vliegt Oktay de ring in om te vragen wat er aan de hand is. Kan iemand even een paar copietjes van de regels uitprinten voor team Karatas?!

DennK
23-05-2007, 08:46
actie > reactie..

Kan gebeuren! hij bood ook netjes zijn excuus aan!
En dat die later terug vloog op ralph kwam omdat scheids niet duidelijk genoeg was leek mij

Iwan
23-05-2007, 17:19
Ik heb de foto gemaakt van de hechting. Waarom? ...men maakt nou eenmaal foto's van dingen om hun heen die indruk op ze maken. Je ziet trouwens niemand op de achtergrond vechten. Vond het heel sneu voor die jongen en heb geen nare bedoelingen.

Hahaha, dit was ook geen persoonlijke verwijzing hoor. Het gaat mij meer om de mensen die onze sport in diskrediet willen brengen en op deze manier wel heel makkelijk foto's kunnen scoren.

Fr3ddy
23-05-2007, 18:55
Blijft een feit dat ik m'n vraagtekens bij die ringarts heb.
We hebben allemaal gezien dat hij kon hechten, maar om dit naast de ring te doen.
Niet echt steriel lijkt me, en die wond spoelen/verdoven ho maar?

De ringarts kan ook niet als er een partij gaande is van de ring weggaan i.v.m. de veiligheid van de vechters die zich op dat moment in de ring bevinden. Dat is de reden dat de ringarts zijn 'patient' naast de ring behandelt..
Beetje jodium.. en verdoven?

paspoes
23-05-2007, 19:10
De ringarts kan ook niet als er een partij gaande is van de ring weggaan i.v.m. de veiligheid van de vechters die zich op dat moment in de ring bevinden. Dat is de reden dat de ringarts zijn 'patient' naast de ring behandelt..
Beetje jodium.. en verdoven?

@Fr3ddy, nee hoor een ringarts kan allertijden van de ring weg zolang hij bij de gala blijft.
Het was wel netjes geweest als hij in de kleedkamer ging.

paspoes
23-05-2007, 22:26
effe nog wat foto's

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/extra/13.JPG

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/extra/14.JPG

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/extra/15.JPG

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/extra/16.JPG

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/extra/17.JPG

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/extra/18.JPG

redjuh
23-05-2007, 22:41
wel netjes dat hij daarna z'n excuses maakt,,ziet er ook wel uit dat het echt in the heat of the moment gebeurd

excuses are like butt holes... everybody's got one, and they always smell like shit

Tsuki
23-05-2007, 23:00
excuses are like butt holes... everybody's got one, and they always smell like shit


LMFAO ............. geweldig

a.s.c.
24-05-2007, 06:52
Als ik de beelden bekijk denk ik wel dat de knie een oprecht reflex was op de situatie. Dit is natuurlijk geen excuus maar dat vindt ik nog enigszins begrijpelijk. Waar ik echter geen begrip voor kan opbrengen is de reactie die erop volgt van zijn hoek en het naslaan. Daarnaast is het jammer dat Azdad Soufi de partij op deze manier uit handen geeft. Tot de knie vondt ik hem erg goed vechten en hij had zeker kans gehad om de partij op een legitieme wijze succesvol af te sluiten.