PDA

View Full Version : Hiroya: 15 jarig talent in de K-1



Jeru
23-05-2007, 03:39
De mensen die gisteren Fightclub hebben gezien weten het al, maar er is op dit moment een 15-jarig Japans talent dat furore maakt in de K-1 Max. Hiroya heeft er al 2 partijen opzitten die hij allebei voortijdig heeft gewonnen.
Was de eerste nog met hoofdbescherming de tweede was al in vol "ornaat". Dat nog wel tegen een oudere en zwaardere tegenstander.
Hij woont sinds kort in Thailand en traint bij Kaewsamrit het komende jaar om nog meer ervaring op te doen. Hieronder wat filmpjes.

Zijn laatste K-1 wedstrijd
http://www.youtube.com/watch?v=cOjC8Z5XgOk

Kort stukje op de Japanse tv met zijn eerste K-1 pot
http://www.youtube.com/watch?v=Vf-TAxTBnjw

Trainingsfilmpjes bij Kaewsamrit
http://www.youtube.com/watch?v=J3BCQBgMVe4
http://www.youtube.com/watch?v=w3M-EuV90ag

Zijn K-1 profiel

HIROYA

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/hiroya.jpg

Japan / Freelance / Kick Boxing
COUNTRY : Japan
DATE OF BIRTH : January 06, 1992
HEIGHT : 5 feet 5 inch
WEIGHT : 132 lbs

*TITLES*
Amateur Muaythai World Championships 2005 45kg Champion
Amateur Muaythai World Championships 2006 54kg Finalist
The 5th National Kickboxing Championships Asia Tournament 2006 Champion

*BOUT RESULTS*
K-1 2 Fights 2 Win 2 KO


*LAST 30 FIGHT*
04Apr.2007 K-1 WORLD MAX 2007 W NORITAKA NISHIMURA 1R KO
05Feb.2007 K-1 WORLD MAX 2007 W AKIHIRO TAKAHASHI 3R TKO Special Fight

Yamato Damashii
23-05-2007, 03:57
Ziet er goed uit, zeker voor iemand van 15 jaar! Ben benieuwd of hij uiteindelijk naar de top van de K-1 max kan doorstoten.

The Bulldog
23-05-2007, 04:07
Dit is in mijn ogen echt een japans PROJECT...

15 jaar en nu al in de k-1 max....

knappe prestatie van deze jongen gast hoor , maar ben benieuwd hoe lang hij mee gaat..

MilfhunterMMA
23-05-2007, 04:09
ik heb gister gekeken, zeer indrukwekkend.

54321
23-05-2007, 04:12
Dit is in mijn ogen echt een japans PROJECT...

15 jaar en nu al in de k-1 max....

knappe prestatie van deze jongen gast hoor , maar ben benieuwd hoe lang hij mee gaat..


ja zo'n gevoel krijg ik ook...maar er zijn genoeg thaise ''projecten'' die het heel goed doen.

ambasadeur
23-05-2007, 04:43
Dit is in mijn ogen echt een japans PROJECT...

15 jaar en nu al in de k-1 max....

knappe prestatie van deze jongen gast hoor , maar ben benieuwd hoe lang hij mee gaat..

Hahaha inderdaad .

The Bulldog
23-05-2007, 04:49
ja zo'n gevoel krijg ik ook...maar er zijn genoeg thaise ''projecten'' die het heel goed doen.

Mee eens

TOON
23-05-2007, 05:36
het was vanmorgen het eerste waar ik het met mn baas over had ...
niet normaal gewoon voor zo'n gast van 15...het is wellicht wat te vroeg om te zeggen, maar hij heeft in ieder geval alles in zn mars om een echte topper te worden... en die jappeners zullen er alles aan doen financieel en qua begeleiding om hem structureel in de wereldtop te krijgen

het was ook wel erg mooi om te zien gister!! zeker een gast om in de gaten te houden...

KTFO
23-05-2007, 05:43
Ik heb het gisteren ook gekeken en dat ventje heeft talent hoor.15 jaar en dan zo'n partij vechten.Hij keek goed had harde stoten met mooie combinatie's en hij weegt slechts 60 kg .

Qtie-Pie
23-05-2007, 07:41
Ik zou hem wel 's willen zien vechten tegen Rami Zeyada. Een topper in wording van Nederlandse bodem :knal:

m.g
23-05-2007, 07:45
Zag er zeker goed uit gister als hij dit zo vol kan houden dan wordt het wel wat. Al was die gozer waar hij tegen stond niet echt een goede knokker. Maar toch hier in Nederland heb ik een 15jarige niet zo goed zien vechten.respect voor dat ventje.

blazin.arr0w::::
23-05-2007, 08:29
Niet misselijk, 15 jaar.

Zal mij benieuwen...

Spike_tm
23-05-2007, 17:47
Hij deed het erg goed. Overzicht, combineren. Het zag er heel sterk uit en dat voor een 15 jarige. Kan een hele goede worden.

Lex
23-05-2007, 18:30
Zag er zeker goed uit gister als hij dit zo vol kan houden dan wordt het wel wat. Al was die gozer waar hij tegen stond niet echt een goede knokker. Maar toch hier in Nederland heb ik een 15jarige niet zo goed zien vechten.respect voor dat ventje.

Geronimo is 14 jaar en heeft dus nog een jaar om zich te ontwikkelen..uuhum.

Pimp-Daddy
23-05-2007, 20:06
Mss wel wat voor de K-1 MAX finale als super bout: Geronimo Vs Hiroya...

jopke
25-05-2007, 05:45
heel leuk allemaal, maar vinden jullie dit wel gezond voor zo'n jongen??

Evilman
25-05-2007, 06:01
Nee tuurlijk niet.
Dit is net alsouders die hun kind zwem of turnkampioen willen
laten worden. die kids moeten alles opgeven om hiervoor te
kunnen gaan.

Daarnaast is deze sport wellicht ook wat harder en wordt hij
meer gecontroleerd door de eer van japan dan zn ouders lol.
Dus maklijk zal ie t zeker niet hebben.

aliendwurf
25-05-2007, 07:07
Ben benieuwd of hij zijn belofte in zal gaan lossen,het lijkt me niet erg gezond om op zo'n jonge leeftijd op zo'n niveau bezig te zijn,maar misschien is hij een uitzondering.
Het is wel een kanjer iig.

Spike_tm
25-05-2007, 23:22
Tja gezond niet, maar het is een hele andere cultuur daar natuurlijk. Kijk in Tailand hoe jong sommige kinderen beginnen en de hele dag niet anders doen dan trainen. Daar gaat deze jongen ook heen hoorde ik. In Tailand z'n middelbare school afmaken en ieder vrij uurtje trainen met de Tai's.
Ik ben wel benieuwd hoe goed hij over een aantal jaar is, of dat niemand hem dan meer kent.

Jeru
26-05-2007, 02:29
Daar gaat deze jongen ook heen hoorde ik. In Tailand z'n middelbare school afmaken en ieder vrij uurtje trainen met de Tai's.


Zoals je in mijn eerste post kon lezen zit hij er al.... Sinds 23 april (oid.) traint hij mee met Kaewsamrit en gaat hij naar school.

Shinbone
26-05-2007, 09:37
Enorm talent heeft deze knul. Alleen in Japan heeft men altijd de neiging om de schaarse talenten te voeren aan de wolven. Hopelijk wordt dat manneke gespaard.

Evenwel, lijkt mij keihard trainen op jonge leeftijd niet goed in verband met de ontwikkeling van het lichaam, denkende aan de groei. Keihard trainen in de puberteit zou mogelijk de groei kunnen remmen. Omdat door extreem hard te trainen het lichaam trauma oploopt en dit wil herstellen, kan dit ten koste gaan van de groei. Het lichaam moet namelijk aan de energie en voedingstoffen wenden aan het herstel in plaats van de groei.
Hij heeft wel een paar ontwikkelde boerenkuiten zeg, maar dat terzijde.

En als men bekijkt dat dit ventje in Thailand traint met de Thais en als men in ogenschouw neemt dat de meeste Thaise vechters omstreeks midden jaren 20opgebrand zijn, hope ik dat men hem goed begeleid en afremt.