PDA

View Full Version : Shogun getekend bij ufc..



Chico
23-05-2007, 04:52
http://www.chuteboxe-usa.com/

- Chute Boxe's Thiago Silva will be making an appearance in Las Vegas on May 26th, at UFC 71. Thiago Silva, who has been training under Macaco, currently has 9 wins and 0 losses. His UFC debut fight will be against James Irvin.

- During K-1 Hero's first appearance in Los Angeles on June 2nd, Kazushi Sakuraba will fight Royce Grace for the second time. Kazushi Sakuraba, who has been training with the Chute Boxe academy in Curitiba, Brazil, has earned the nickname, "The Gracie Killer" after defeating four different Gracies. After defeating Royler Gracie, Sakuraba went on to defeat Royce Gracie, Renzo Gracie, and Ryan Gracie. Sakuraba will be coming to the Los Angeles area to train with Chute Boxe USA's Coach Roberto Piccinini prior to the event on May 25th. Tickets to this event are available for sale here on Chuteboxe-usa.com for $10 each.

- On June 22, Strikeforce / Elite XC will be holding an event in San Jose, California, where Chute Boxe's Murilo "Ninja" Rua will be fighting Joey Villasenor.

- On June 26, Cristiano Marcello is scheduled to be fighting in Dallas, Texas.

- Mauricio "Shogun" Rua has signed a contract with the UFC and may participate in UFC 72.

- Evan Tanner is back in Los Angeles with Coach Roberto Piccinini. He is determined to take back the UFC title from Anderson Silva and will be fighting under the Chute Boxe USA banner.

More details will be available soon... only on Chuteboxe-usa.com.
===============

cool :thup:

The Bulldog
23-05-2007, 04:57
Dusssss...

liddell - shogun
Rampage- shogun

helemaal oke dus!!!!!

chief108
23-05-2007, 05:16
toe maar weer...
het is echt wel uitverkoop bij Pride zeg

hoop dat dat in gaat houden dat jonge nieuwe talenten >>kuch<<Knaap>>kuch<< nu meer kans hebben om hun carri&#232;re in Japan op te bouwen...

marcelt
23-05-2007, 06:23
leegloop!

De dikke nudist
23-05-2007, 06:32
Maakt niks uit.
MMA is nu toch one big disfunctional family.

Ronald
23-05-2007, 07:00
Loopt de UFC er toevallig ook al over te denken om hun naam te veranderen in "Pride"?

Evilman
23-05-2007, 07:05
Heel die heen en weer stuff is complete bs geworden.
Die zuffa lullen hebben hun eigen agenda -> $$$$

The Bulldog
23-05-2007, 07:57
Rare is dat ze lopen te roepen dat ze de beste knokkers hebben, maar ze kopen alle toppers uit Pride weg....

Voor Wandy weer alle mogelijkheid om de pride belt terug te gaan winnen zonder shogun te moeten bevechten..

Biiyen
23-05-2007, 08:08
Tja, dat kon je verwachten he... Denk dat Pride niet meer wordt dan een soort van kweekvijver voor de UFC. De ultieme klapper komt als CroCop UFC kampioen is en Dana White ineens met Fedor op de proppen komt.

MZN
23-05-2007, 08:16
Noem me sentimenteel maar ik ben eigenlijk minstens zo blij dat Evan Tanner zijn motivatie weer op orde lijkt te hebben. Ik mis 'm namelijk...

blazin.arr0w::::
23-05-2007, 08:41
Maakt niks uit.
MMA is nu toch one big disfunctional family.

:D

Evilman
23-05-2007, 23:18
Ik hoop echt dat Shogun die fkng kooi op stelten zet.
Zolang ik geen Pride zie wil ik zien dat Shogun iedereen
in die kooi helemaal gek mept! Dan zo maar de spirit van
Pride in leven houden! GO SHOGUN!
:twak:

CDW
23-05-2007, 23:25
Shogun heeft al eerder in de kooi gestaan en is dat dus ook gewend! Ik denk dat hij daarom betere prestaties dan Crocop gaat neerzetten!!

Shogun gaat heel de LHW divisie van de UFC slopen!!!!!!!!!!!!

De man van 14K
23-05-2007, 23:30
DAT hoop ik ook!! Shogun :thup:

redjuh
23-05-2007, 23:32
het lijkt mij eerlijk gezegd niet heel waarschijnlijk dat shogun in UFC 72 meteen al aan de slag gaat. ze willen echt geen risico lopen zoals met CC, die tegen een relatieve nobody onderuit ging. Dus wordt het of tegen Chuck, Rampage (minimaal nr 74 dus) of Ortiz in nr 73.

Ik denk dat ze hem namelijk niet in Ierland zijn debuut gaan laten maken tegen jan pannenkoek, die dus EN mogelijk een megaster afmaakt, en ook nog eens niet in de states

nicolas the red
23-05-2007, 23:35
die UFC 72 affiche kan anders wel een duwtje krijgen IMO

MB667
23-05-2007, 23:55
nu alistair en yvel nog ;)

CDW
23-05-2007, 23:59
Shogun in een rematch tegen Babalu zal misschien wel voor de hand liggen!!