PDA

View Full Version : Wim Deputter Belgisch Kampioen



mama
23-05-2007, 07:19
RECTIFICATIE: Wim Deputter Belgisch Kampioen Op 7 okt 2006 werd er een Belgische titelkamp MIXFIGHT – 75 kg A klasse gedraaid tussen Mehmet Uygun en Wim Deputter. Na dopingcontrole werd Memhet Uygun positief bevonden en werd geschorst van 11 jan 2007 tot 11 juli 2008.

Volgens het reglement van de cel MIXFIGHT artikel 22 / BKBM²O wordt er een herziening van de uitslag uitgevoerd.

Hierdoor wordt de Belgische titel MF – 75kg A klasse 2006 officieel overgedragen aan Wim Deputter.

bron: http://www.mixfight-belgium.be/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=2

Ik vind dit een hele goede zaak van onze zuiderburen!!!

RisingSun
23-05-2007, 07:22
Zeker goed voor de professionalisering van het belgische mixfight! Juiste beslissing!

payap
23-05-2007, 07:30
Ze doen het goed daar bij onze zuiderburen. Gewoon een bond zodat je wantoestanden kan aanpakken. Hier in nederland vechten men dan doodleuk gewoon weer bij een van de andere 99 bonden.

Solar
23-05-2007, 07:31
In België worden steekproefsgewijs dopingcontroles gehouden. Niet alleen op pro niveau, maar ook de C vechters.
Dit is overigens niet iets van de BKBMO, maar vanuit de overheid zelf en geldt voor alle sporten.
Ik heb me laten vertellen dat er zelfs op sportscholen steekproeven gehouden worden. Je hoeft dus niet eens aan wedstrijden mee te doen om op doping getest te kunnen worden.

Christophe
23-05-2007, 08:08
Hehe, goed nieuws ... ik had al eerder gehoord van die schorsing vanwege doping, maar Wim had gevraagd het stil te houden totdat de BKBMO met een officiële verklaring naar buiten kwam! Dat is nu dus eindelijk! :D

Gefeliciteerd Wim met je titel, beter laat dan nooit! ;)

mama
23-05-2007, 08:11
Gefeliciteerd Wim met je titel, beter laat dan nooit! ;)
Ja tuurlijk......... sorry Wim.... gefeliciteerd. ;)

Marco (scheids)
23-05-2007, 17:34
Zeker gefeliciteerd Wim ... die Belgen zijn echt goed bezig !!! die was toch die discutabele wedstrijd ?

Primal
23-05-2007, 18:22
Wel erg oud nieuws.... Maar inderdaad goed dat het gecontroleerd wordt! Feli Wim!

mama
23-05-2007, 20:43
Voor mij was het geen oud nieuws, vandaar dat ik het nog ff online knalde....
;)
Maar wat ik vooral erg goed vind is dat ze met 1 bond werken en dat men dat allemaal goed in de gaten houdt.

Christophe
24-05-2007, 01:40
Zeker gefeliciteerd Wim ... die Belgen zijn echt goed bezig !!! die was toch die discutabele wedstrijd ?

Inderdaad Marco, en nu weten we waarom er zo "discutabel" gevochten werd door de tegenstander van Wim! ;)

Het hele gevecht vind ik om één of andere reden niet meer online, maar dit is een filmpje met de "discutabele" passages! Niet alleen de fout van Wim's tegenstander, ook de scheids heeft in deze partij een (vuile) rol gespeeld, maar goed, we gaan geen oude koeien uit de sloot halen! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=YBREVN2xxNk

Wim
24-05-2007, 02:02
Hey! Bedankt allemaal! (niet dat die titel veel betekent)
Het was eigenlijk al oud nieuws... :) De rechtzetting gebeurde in januari.
Ik vond dat de wedstrijd om andere redenen had moeten herzien worden.
Want er zijn toen veel rare dingen gebeurd.
Dus al bij al beschouw ik de wedstrijd wel als een overwinning. Alleen spijtig dat het uiteindelijk op deze manier moest gebeuren.
Grappig is wel dat hij tot op heden weigert om de gordel in te leveren :)

Ik vind dat er een internationale dopinglijst zou moeten komen. Toch minstens eens voor België en Nederland samen.
Zo is er op dit gala, naast een drietal Belgen geloof ik, ook nog minstens één Nederlander betrapt geweest op dopinggebruik en deze heb ik later nog weten vechten op een Nederlands gala.
Ik heb ook vernomen dat mijn tegenstander van toen in Nederland zou trainen nu (en weldra weer vechten?).

Er wordt in België inderdaad echt goed gecontroleerd. Ik ben zelf al twee keer getest geweest en dit binnen 1 jaar.

Hier is de link van het volledige gevecht: http://video.google.com/videoplay?docid=-6226325968865213129&q=uygun
Het stond op video google ipv youtube.

Razo
24-05-2007, 02:46
Ik heb ook vernomen dat mijn tegenstander van toen in Nederland zou trainen nu (en weldra weer vechten?).




yep hij traint bij Siam-gym en als het goed is vecht hij op gentlemanspromotions tegen Chico .

Ben
24-05-2007, 07:27
ben het er mee eens dat er meer gecontroleerd moet worden

Christophe
24-05-2007, 07:40
yep hij traint bij Siam-gym en als het goed is vecht hij op gentlemanspromotions tegen Chico .

Misschien kan Chico (of een andere Mixfight.nl'er) de kampioensgordel even terugvragen voor Wim! Of beter nog: de organisatie van gentlemanspromotions! ;)

Razo
24-05-2007, 07:42
Misschien kan Chico (of een andere Mixfight.nl'er) de kampioensgordel even terugvragen voor Wim! Of beter nog: de organisatie van gentlemanspromotions! ;)

vraag jij het anders zelf? hij is volgende zaterdag in tilburg, of hij woont in heusden zolder korter bij jou misschien?.

Christophe
24-05-2007, 07:57
vraag jij het anders zelf? hij is volgende zaterdag in tilburg, of hij woont in heusden zolder korter bij jou misschien?.

Goed idee, al denk ik niet dat hij 'm aan mij zal geven als hij 'm al niet aan Wim wilt geven! ;)

Misschien kan jij het even vragen, als je weet waar hij woont zal je hem misschien zelfs af en toe spreken?! En als hij 'm niet wilt geven kan je hem misschien vragen hier even neer te pennen waarom hij vindt dat hij hem mag houden!

Razo
24-05-2007, 08:09
Goed idee, al denk ik niet dat hij 'm aan mij zal geven als hij 'm al niet aan Wim wilt geven! ;)

Misschien kan jij het even vragen, als je weet waar hij woont zal je hem misschien zelfs af en toe spreken?! En als hij 'm niet wilt geven kan je hem misschien vragen hier even neer te pennen waarom hij vindt dat hij hem mag houden!

achh probeer het gewoon, misschien krijg je hem wel gewoon, en als hij de gordel niet wilt geven kun je ook nog vragen of hij hier even wilt komen pennen ofzo...

ik dacht da gij van houthalen zijt/waart dus heusden vinden zal voor jou geen probleem zijn denk ik.

Christophe
24-05-2007, 08:24
achh probeer het gewoon, misschien krijg je hem wel gewoon, en als hij de gordel niet wilt geven kun je ook nog vragen of hij hier even wilt komen pennen ofzo...

ik dacht da gij van houthalen zijt/waart dus heusden vinden zal voor jou geen probleem zijn denk ik.

:D

Ik ben inderdaad van Houthalen, en woon nu in Hasselt! Mehmet z'n broer traint af en toe BJJ bij Bart in Houthalen, misschien moet ik daar eens binnenspringen en het aan hem vragen?!

Jeru
24-05-2007, 08:50
:D

Ik ben inderdaad van Houthalen, en woon nu in Hasselt! Mehmet z'n broer traint af en toe BJJ bij Bart in Houthalen, misschien moet ik daar eens binnenspringen en het aan hem vragen?!

lol.... woonde vroeger in de houthalenstraat :confused:

Christophe
24-05-2007, 09:10
lol.... woonde vroeger in de houthalenstraat :confused:

Kan jij hem dan niet gaan terugvragen?! ;)

HUNTER
24-05-2007, 09:30
Dan moet je m wel even terugbrengen naar de Leuvenstraat. Of misschien het exitplein of de dawsulaan :hugegrin:

Razo
25-05-2007, 00:31
:D

Ik ben inderdaad van Houthalen, en woon nu in Hasselt! Mehmet z'n broer traint af en toe BJJ bij Bart in Houthalen, misschien moet ik daar eens binnenspringen en het aan hem vragen?!

yep we trainen daar elke dinsdag, kom maar vragen misschien krijg je wel wat je zoekt.

Jochem
25-05-2007, 00:37
iig nog feli Wim :)

fireblade900
25-05-2007, 21:10
In navolging van mijn grote Oesh ; gefeliciteerd wim !

Christophe
25-05-2007, 21:23
Dan moet je m wel even terugbrengen naar de Leuvenstraat. Of misschien het exitplein of de dawsulaan :hugegrin:

:lol: