PDA

View Full Version : Out Now: RingSports nr. 85 (cover)



Wheelie
24-05-2007, 19:31
http://img66.imageshack.us/img66/7699/rs85a5ei4.jpg (http://imageshack.us)

The Bulldog
24-05-2007, 19:33
Gelukkig...nog een collumnist:wacko: .

Vind het een leuk blad maar de collums worden erg veel zo.

mama
24-05-2007, 19:52
ja idd.
het blad bestaat voor 80% uit collums. Mag van mij ook wel wat minder......

Wheelie
24-05-2007, 19:58
Ik kreeg de nieuwe RingSports gisteren al in de bus.
Erg leuke uitgave met o.a. een leuk interview met Gerard Gordeau en Mourad Bouzidi. :cool2:
Enkele quotes van Gerard Gordeau:

Kun je iets over Mourad Bouzidi vertellen ?

"Da's de beste, er is geen betere"

Waarom zien we hem dan zo weinig in Nederland vechten ?

"Die jongen vecht overal in de wereld behalve in Nederland.
Dat komt omdat we hier te maken hebben met 'n stelletje klootzakken die absoluut geen verstand van de sport hebben."

"Mourad heeft geen achterban waaraan hij tien vip-tafels voor drie rooitjes 't stuk kan verkopen"

Zou Bouzidi een kans maken tegen Badr Hari ?

"Kans maken ? Hari is geen partij voor Mourad"

Mourad vecht in de Arena tegen Saki, wat denk je ?

"Eerst zien dan geloven. Zal niet de eerste keer zijn dat net voor het gevecht de boel word afgeblazen. Dat is bij Saki al viermaal gebeurd"

"Durven ze tegen mij te zeggen dat het een eer is om in de Arena te vechten. Nou die hele Amsterdam Arena mag van mij afbranden, ik heb daar helemaal niks mee"


Lees het hele interview maar in de RingSports.
Justinian heeft ook weer een mooi stuk geschreven over Vechtsport en Recht.

paspoes
24-05-2007, 20:05
Waarom zien we hem dan zo weinig in Nederland vechten ?

"Die jongen vecht overal in de wereld behalve in Nederland.
Dat komt omdat we hier te maken hebben met 'n stelletje klootzakken die absoluut geen verstand van de sport hebben."

"Mourad heeft geen achterban waaraan hij tien vip-tafels voor drie rooitjes 't stuk kan verkopen"


:eek: wel jammer

lunatic
24-05-2007, 20:12
maar hij heeft wel gelijk!
Mourad is een topper!
hoort op de grote gala's in NL te vechten en zo z'n er wel meer mensen die daar horen maar er niet staan :S

Italian*Berlusconi*
24-05-2007, 20:26
Gordeau heeft daar wel een punt. En jammer dat daardoor (politieke spelletjes) sommige vechters weinig in NL te zien zijn.

Dennis
24-05-2007, 20:51
Mmmh, ik vind die collum's juist een toevoeging aan een blad.
En dat maakt juist het verschil tussen een blad en de vele nieuwsite's die je op internet kan vinden.

The Bulldog
24-05-2007, 20:53
maar hij heeft wel gelijk!
Mourad is een topper!
hoort op de grote gala's in NL te vechten en zo z'n er wel meer mensen die daar horen maar er niet staan :S

helemaal mee eens...

KEn nog wel een goede MMA knokker uit ede

De man van 14K
24-05-2007, 20:58
Gordeau heeft daar wel een punt. En jammer dat daardoor (politieke spelletjes) sommige vechters weinig in NL te zien zijn.

een algemeen gegeven en overal toepasbaar, niet alleen in de vechtsport.
1- alles draait om geld.
2- het gaat er niet om wie je bent maar wie je kent.

logisch dat hij zich zo hier tegen afzet maar als je pupil een partij in de Arena heeft staan en je gaat zulke publieke uitspraken doen durf ik nu al te zeggen dat die partij niet doorgaat..
Dan kan Gerard in ieder geval roepen dat hij gelijk heeft en heeft Mourad geen partij die hem een hoop bekendheid kan opleveren.

edit: spelfout

paspoes
24-05-2007, 21:02
maar hij heeft wel gelijk!
Mourad is een topper!
hoort op de grote gala's in NL te vechten en zo z'n er wel meer mensen die daar horen maar er niet staan :S
Was niet bedoeld naar de tekst maar inhoudelijk van wel jammer dat het zo is in NL;)

Biiyen
24-05-2007, 21:19
Was niet bedoeld naar de tekst maar inhoudelijk van wel jammer dat het zo is in NL;)

Hoelang is Tyrone Spong niet genegeerd? Is toch hetzelfde. Als Mourad echt zo goed is dan komt hij uiteindelijk vanzelf wel boven drijven. uiteindelijk wint kwaliteit altijd.

Wheelie
24-05-2007, 22:37
maar hij heeft wel gelijk!
Mourad is een topper!
hoort op de grote gala's in NL te vechten

Ik heb Mourad nog nooit zien vechten en ben nu zeer benieuwd naar zijn partij tegen Saki, als die doorgaat ;)

Wheelie
24-05-2007, 22:38
Mmmh, ik vind die collum's juist een toevoeging aan een blad.
En dat maakt juist het verschil tussen een blad en de vele nieuwsite's die je op internet kan vinden.

Ik vind die column's ook een toevoeging maar er moeten er nu niet meer bij komen vind ik.

54321
25-05-2007, 00:15
Mmmh, ik vind die collum's juist een toevoeging aan een blad.
En dat maakt juist het verschil tussen een blad en de vele nieuwsite's die je op internet kan vinden.

helemaal mee eens, ik lees altijd eerst de columns en dan de rest.

Tsuki
25-05-2007, 00:19
MWAHAHAHAAHAHAHHA die gordeau is zwaar grappig, ik heb eens een seminar van hem gehad ................... echt zo droog als wat

Sjaak
25-05-2007, 02:39
Ik kreeg de nieuwe RingSports gisteren al in de bus.
Erg leuke uitgave met o.a. een leuk interview met Gerard Gordeau en Mourad Bouzidi. :cool2:
Enkele quotes van Gerard Gordeau:

Kun je iets over Mourad Bouzidi vertellen ?

"Da's de beste, er is geen betere"

Waarom zien we hem dan zo weinig in Nederland vechten ?

"Die jongen vecht overal in de wereld behalve in Nederland.
Dat komt omdat we hier te maken hebben met 'n stelletje klootzakken die absoluut geen verstand van de sport hebben."

"Mourad heeft geen achterban waaraan hij tien vip-tafels voor drie rooitjes 't stuk kan verkopen"

Nou die hele Amsterdam Arena mag van mij afbranden, ik heb daar helemaal niks mee"


Heb dit interview met een grijns op me gezicht zitten lezen want Gerard heeft wel 100 % gelijk.

Mourad is gewoon een geweldige vechter en hele bescheiden en aardige gozer. En wat betreft dat achterbaan verhaal, ook waar, geld maakt gewoon het verschil soms ............ Helaas !!!!!!

Osu Sjaak

Sjaak
25-05-2007, 02:42
Gelukkig...nog een collumnist:wacko: .

Vind het een leuk blad maar de collums worden erg veel zo.

Veel te veel zelfs, iedere maand wordt er wel weer een nieuwe gepresenteerd en ik denk dat dit niet de juiste manier is om een vechtsportblad te presenteren, jammer hoor want toen het nog 2 of 3 collums waren vond ik de Ringsports top.

jan sensei kyokushin
26-05-2007, 01:24
Osu mourad is en bikkel en topper maar het kan altijd beter niks is perfect .ik heb hem hier in het noorden en paar keer zien vechten in delfzijl echt ik kan hem al lang en die jongen is nog net zoals hij begon met vechten zacht er aardig en heeft respect voor en ieder die respect voor hem heeft jong of oud , maar heeft schijt aan poen vecht voor wat hij waard is , en net zo als ze zeggen hier op het forum mourad heeft geen achterban om vip tafeltjes voor dikke euro,s te verkopen en dan hoor je er niet bij alles draait om de poen in holland .maar mourad vecht veel in het buitenland en met succes. met geld koopt ieder en naam en een perfect top team enz in holland maar het is de kunst en klasse van de trainer sensei om met niks en top team bij elkaar te brengen dat geeft veel meer respect maar ja geld geeft kracht en macht en daar bezwijken de meesten voor. mourad is zijn trainer gerald gordeau trouw . ja ik weet het de tijden veranderen maar kan er niet aanwennen maar zal wel aan mij liggen .

mourad komt in de k1
respect

osu jan

sportgroeten

Pimp-Daddy
26-05-2007, 01:42
Ik vind die collums eigenlijk wel leuk, want alle wedstrijd verslagen en foto's zijn eigenlijk, als het blad uitkomt, alweer oud nieuws voor degene die thuis internet hebben...

En door die collums kom je er een beetje achter hoe onze wedstrijd vechters over bepaalde dingen denken en hoe ze met bepaalde kwesties omgaan. Dat vind ik veel interessanter dan verslagen lezen over gala's die ik bijna 2 of 3 weken eerder al op internet heb gelezen en gezien.

Richelieu
26-05-2007, 02:51
Ik vind die collums eigenlijk wel leuk, want alle wedstrijd verslagen en foto's zijn eigenlijk, als het blad uitkomt, alweer oud nieuws voor degene die thuis internet hebben...


Vooral de mensen die regelmatig Mixfight.nl checken op een zondagmiddag !!...:D

bami112
26-05-2007, 02:51
Ik kreeg de nieuwe RingSports gisteren al in de bus.
Erg leuke uitgave met o.a. een leuk interview met Gerard Gordeau en Mourad Bouzidi. :cool2:
Enkele quotes van Gerard Gordeau:

Kun je iets over Mourad Bouzidi vertellen ?

"Da's de beste, er is geen betere"

Waarom zien we hem dan zo weinig in Nederland vechten ?

"Die jongen vecht overal in de wereld behalve in Nederland.
Dat komt omdat we hier te maken hebben met 'n stelletje klootzakken die absoluut geen verstand van de sport hebben."

"Mourad heeft geen achterban waaraan hij tien vip-tafels voor drie rooitjes 't stuk kan verkopen"

Zou Bouzidi een kans maken tegen Badr Hari ?

"Kans maken ? Hari is geen partij voor Mourad"

Mourad vecht in de Arena tegen Saki, wat denk je ?

"Eerst zien dan geloven. Zal niet de eerste keer zijn dat net voor het gevecht de boel word afgeblazen. Dat is bij Saki al viermaal gebeurd"

"Durven ze tegen mij te zeggen dat het een eer is om in de Arena te vechten. Nou die hele Amsterdam Arena mag van mij afbranden, ik heb daar helemaal niks mee"


Lees het hele interview maar in de RingSports.
Justinian heeft ook weer een mooi stuk geschreven over Vechtsport en Recht.

HOPPAKEEEE AANPAKKEN, RECHT VOOR ZE RAAP!!! Goeie shit!!!