PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 5 Episode 8 *spoiler*



Wheelie
25-05-2007, 20:46
The quarterfinals begin! Who will advance in the competition?


De nieuwe aflevering is weer tedownloaden in het multimedia forum

chief108
25-05-2007, 20:53
kwartfinales in deze aflevering?
cool...
is al bijna binnen, maar er zitten hier nu twee bitches van P&O op me kamer... :twak:

Wheelie
25-05-2007, 20:59
Haha het gevecht in het huis is tussen Noah Thomas en Marlon Sims en was duidelijk meer dan een potje sparren :thup:
Er worden 3 vechters door Dana White naar huis gestuurd

chief108
25-05-2007, 23:06
goddamn...
thuis nog maar ff met geluid krijgen

was wel lekker potje knokken iig
zo zie je het niet vaak op straat :p

balen van Cole
gast wil ook gewoon nooit opgeven
vaak wint hij daar ook wel weer mee, maar
als hij na die overtreding was gestopt had hij gewoon gewonnen toch?
domme redneck... :twak:

redjuh
25-05-2007, 23:10
ik hoop dat lauzon wint, daarna tegen de winnaar Penn-Pulver, en dan voor de titiel. (waarschijnlijk weer penn maar ja)

chief108
25-05-2007, 23:19
Lauzon is zeker een goede favoriet
wat een knokker...

redjuh
25-05-2007, 23:28
ben ook vet benieuwd naar die Wymann ofzo. als de semi's iig zo gaan worden als Dana en Penn denken, wordt het ubervet

Chico
26-05-2007, 08:06
Vond het wel een coole aflevering.. idioten buiten aan het vechten..

Remco
28-05-2007, 19:36
Die Sims heeft zich nu echt als een enorme eikel bevestigd, wat een sukkel! Die Noah is gewoon wat onzeker en heeft zich laten meevoeren, maar wat een vertoning. Goede actie van Dana.

Die Cole blijft in mijn ogen een topper, je ziet aan alles dat die gast erg serieus en toegeweid is. Lauzon was alleen een stuk sterker, dus nu de betere. Van deze mensen zullen we echter nog wel horen. Mooi dat het vele onkruid uit deze serie inmiddels is gewied.

dreamone
28-05-2007, 20:22
Cole: "That was the most technical streetfight I've ever seen."

Hahaha :D

Tsuki
28-05-2007, 20:32
stelletje labiele gasten .................

Mike
28-05-2007, 21:53
ik was t helemaal met dana white eens

zo gedragen athleten en topsporters zich niet

althans zo hoort t niet

deze sport heeft al een imago probleem en dat soort dingen bevestigt alleen de vooroordelen.

echt trieste sukkels , hoe verknal je je eigen kansen op je droom om in de ufc te vechten.ze zullen nu niet eens op ufn's verschijnen.

maar t was wel een vette aflevering! :D

Tsuki
28-05-2007, 22:54
precies vooral als je ziet dat de laatste UFC eindelijk de andacht krijgt die het verdiend ............. dana white kon het op de persconferentie nog steeds zelf niet geloven, hoe snel het met de UFC gaat op dit moment.

En dan zo'n actie van die gasten. Eigenlijk hadden ze iedereen weg moeten sturen maar goed dat was commercieel gezien dan weer een sterke actie geweest. Nu Stuurde Dana die gasten weg omdat ze toch niet meer in het tournooi zaten, tenminsite zo kwam het op mij over.

dreamone
29-05-2007, 08:32
Kom op jongens, niet zo naïef.. Jullie denken toch niet echt dat dit soort dingen niet vooraf in te schatten zijn? Dit is actie tv.. dit willen de mensen graag zien.. daar is het hele 'Big Brother'-principe op gebaseerd. Zo lang afgezonderd van de buitenwereld, niet buiten het huis spelen.. Zo lopen de spanningen gewoon op, uit verveling. Dit is wat mensen trekt.. dat weet Dana ook heel goed. Het stukje wordt zelfs gepromoot, als ze echt zoveel hart voor het 'imago van de sport' hadden, zou het stukje er wel uit zijn gecut. Het is de realiteit, ookal is het bitter voor ons.

Tsuki
29-05-2007, 18:43
dreamone heeft een goed puntje ............

Justinian
29-05-2007, 18:47
Kom op jongens, niet zo naïef.. Jullie denken toch niet echt dat dit soort dingen niet vooraf in te schatten zijn? Dit is actie tv.. dit willen de mensen graag zien.. daar is het hele 'Big Brother'-principe op gebaseerd. Zo lang afgezonderd van de buitenwereld, niet buiten het huis spelen.. Zo lopen de spanningen gewoon op, uit verveling. Dit is wat mensen trekt.. dat weet Dana ook heel goed. Het stukje wordt zelfs gepromoot, als ze echt zoveel hart voor het 'imago van de sport' hadden, zou het stukje er wel uit zijn gecut. Het is de realiteit, ookal is het bitter voor ons.
Even voor de goede orde, hoe lang denk jij dat die heren daar 'afgezonderd' zitten?

Mike
30-05-2007, 01:13
als ze echt zoveel hart voor het 'imago van de sport' hadden, zou het stukje er wel uit zijn gecut. Het is de realiteit, ookal is het bitter voor ons.

goh zo had ik t nog niet bekeken

je hebt wel gelijk

maar misschien laten ze het juist toch zien om aan te tonen dat UFC hier afstand van neemt en alleen zaken wil doen met echte professionals en "ambassadors of the sport"

chief108
30-05-2007, 01:45
Even voor de goede orde, hoe lang denk jij dat die heren daar 'afgezonderd' zitten?
een maand of 3 dachtik?

Tony
01-06-2007, 20:13
ik dacht altijd 6 weken? kan me vergissen maar ik dacht van wel.

maar ik ben het er wel mee eens dat als de ufc hier echt afstand van wil doen, dat ze het dan gewoon niet uitzenden.

redjuh
02-06-2007, 23:05
6 weken idd