PDA

View Full Version : vooroordelen



stiffler
27-05-2007, 08:16
http://www.dumpert.nl/mediabase/16048/5ce84aae/index.html

oude HL

maar lees de reacties is ?? hoe komt het toch dat de sport zo'n slechte naam heeft ??

Jeru
27-05-2007, 08:23
Vind het wel meevallen met die reacties. Kan me wel voorstellen dat niet iedereen een voorstander is van deze sport. Is niet erg. Ik heb bv een gruwelijke hekel aan paardendressuur ;)

ijsbier
27-05-2007, 08:33
en ik aan darten, ieder z'n ding. Als je ergens van houdt hoeft niet iedereen dat te doen.

redjuh
27-05-2007, 08:38
freefight/mma heeft een slechte naam omdat iedereen die eraan doet crimineel is, en iedereen die ervan houdt, crimineel wil worden

MZN
27-05-2007, 09:47
Er zitten wel een paar MMA kruisvaarders tussen die het 'evangelie' spreiden :)...

LordSinned
27-05-2007, 10:28
straydoggy is in tha HOUSE!!!!.:D

Siliconknight64
27-05-2007, 13:27
Ik haat golf..

donmofu
27-05-2007, 19:31
Korfbal!

marcelt
27-05-2007, 19:36
race auto's , darten , golf, snooker enz enz
Maarrrrrrrrrrr voorstander van vrouwenhockey:thup:

remco pardoel
27-05-2007, 19:46
Ik HAAT voetbal..
MMA is de snelst groeiende sport.
over 5 jaar is UFC gemeengoed... take it or leave it

Kijk de laatste UFC... meer als de helft in de eerste ronde beslist en mensen willen dat gewoon graag zien!

Jeru
27-05-2007, 20:24
Kijk de laatste UFC... meer als de helft in de eerste ronde beslist en mensen willen dat gewoon graag zien!

Ja maar dat zijn dan weer gewoon sensatiezoekers... Vroeg me af hoe die zich gaan gedragen als een partij wat langer duurt dan ze hadden verwacht (en dan misschien wel saai wordt in hun ogen).

ijsbier
27-05-2007, 22:10
Ja maar dat zijn dan weer gewoon sensatiezoekers... Vroeg me af hoe die zich gaan gedragen als een partij wat langer duurt dan ze hadden verwacht (en dan misschien wel saai wordt in hun ogen).

tsja het is eigenlijk niet anders dan wanneer er in een boxpartij constant geclinched wordt of alleen maar jabs worden gegeven. vinden mensen ook niet leuk. zelfde geld voor voor mma, je hebt slechte partijen en goede partijen.

MilfhunterMMA
27-05-2007, 22:27
Op GS regeert onwetendheid en intolerantie. De reaguurders zijn veelal studenten die te pas en te onpas ergens een mening over heeft zonder er ook maar iets vanaf te weten. En dat is ook goed want daar is een site als GS voor, maar dat betekent niet dat het serieus genomen moet worden.

Mickey
27-05-2007, 22:35
Argh! Wat een sneue gastjes daar toch..

Ik moet zulke comments ook niet lezen.. De helft is waarschijnlijk gefrustreerd door hun eigen pappige voorkomen en onvermogen een deuk in een pakje boter te slaan en de andere helft leid aan een superioriteitscomplex omdat het WO-ers zijn..

The Bulldog
27-05-2007, 22:39
Hoe kun je reageren daar?

even al die experts op een vreselijke manier bejegenen

Biiyen
27-05-2007, 22:49
Argh! Wat een sneue gastjes daar toch..

Ik moet zulke comments ook niet lezen.. De helft is waarschijnlijk gefrustreerd door hun eigen pappige voorkomen en onvermogen een deuk in een pakje boter te slaan en de andere helft leid aan een superioriteitscomplex omdat het WO-ers zijn..

Ach wat maakt het nou uit dat een of andere droeftoeter zit te zeuren. Je kan uit de comments al opmaken dat ze er niks van begrijpen en er ook niet voor openstaan.

Mensen die nooit aan sport doen die begrijpen niet dat het lichaam meer kan dan uitzakken en bier opslaan. Die denken dan ook dat iedereen drie weken loopt te hinkelen als ze zichzelf stoten aan de tafelrand.

Menno
27-05-2007, 23:09
Argh! Wat een sneue gastjes daar toch..

Ik moet zulke comments ook niet lezen.. De helft is waarschijnlijk gefrustreerd door hun eigen pappige voorkomen en onvermogen een deuk in een pakje boter te slaan en de andere helft leid aan een superioriteitscomplex omdat het WO-ers zijn..

Ik vind de reacties helemaal niet zo vreemd, als je bedenkt dat de meeste mensen daar helemaal niets van mma weten. Na een beetje voorlichting over de regels en de veiligheid zouden velen er waarschijnlijk heel anders over denken.
En btw, er zijn ook genoeg WO-ers die mma doen. Het superioriteitscomplex verplaatst zich na verloop van tijd dan meestal naar het fysieke vlak :) .

Biiyen
27-05-2007, 23:09
Al zullen dit soort "voor" comments niet bijdragen natuurlijk hahaha...

Spoed cursus LOI dan maar weer? en ook spoedcursus MMA.

"Maar dit zijn echte Gladiatoren, die kloppen niet af!"

__________________________________________________ ____

nee er is een scheits bij en je hoeft je niet in elkaar te slaan, je kan gewoon afkloppen en dan is het over.
Maar dit zijn echte Gladiatoren, die kloppen niet af!
.
Mixxed Martial Arts verdient zoveel respect, dat is trainen, trainen, trainen en nog eens trainen, die gasten hebben een conditie waar je bang van wordt.
Daar kunnen die verwende voetballertjes nog eens een voorbeeld aan nemen!
LoL @ S?v?ke 26-05-07 @ 17:55

MilfhunterMMA
27-05-2007, 23:51
Ik vind de reacties helemaal niet zo vreemd, als je bedenkt dat de meeste mensen daar helemaal niets van mma weten. Na een beetje voorlichting over de regels en de veiligheid zouden velen er waarschijnlijk heel anders over denken.
En btw, er zijn ook genoeg WO-ers die mma doen. Het superioriteitscomplex verplaatst zich na verloop van tijd dan meestal naar het fysieke vlak :) .

ben er zelf 1 van, en met mij idd vele anderen. hoe kan je anders genoeg tijd hebben om voldoende te trainen :pimp:

De man van 14K
28-05-2007, 00:35
Ik HAAT voetbal..
MMA is de snelst groeiende sport.
over 5 jaar is UFC gemeengoed... take it or leave it

Kijk de laatste UFC... meer als de helft in de eerste ronde beslist en mensen willen dat gewoon graag zien!


spread the word Remco, spread the word!