PDA

View Full Version : Golden Glory



micha
27-05-2007, 08:27
Ik ben benieuwd wat de lezers van dit forum van Golden Glory vinden en dan gewoon het algemeen. De talenten de trainers de vechters noem maar op. Ik weet dat ik het verleden nog fel gereageerd heb op kritiek op GG gebeuren maar ik zal me deze keer echt gedragen, wat is het geheim denken jullie? ik zelf geloof in GG world domination:cool2: maar goed dat is geen geheim.
Wie vind je de beste vechter. wat is de mooiste GG victory ever? wat vind van het logo?

Kom op let me know:thup:

remco pardoel
27-05-2007, 10:17
Golden Glory...
1.Super logo
2. ik denk dat ze meer in de breedte in MMA en Thai Boksen moeten werken..
Meer goede gala's zoals UG organiseren en misschien dagen maken zoals ze dat bij Pancrase deden om lid te mogen worden en proberen ook buiten NL. het team te versterken. GG is alleen maar goed om de andere teams scherp te houden en te drijven tot betere prestaties zonder GG ook geen beasis voor geweest voor andere goede (inter)nationale teams..

als ik een puntje mag opmerken.
Iedereen van het team van begeleiders / trainers / managers onder zijn /haar eigen naam en ip adres laten inloggen en commentaar / opmerkingen laten geven.. we leven in een wereld met volwassen mensen en met (voor 95%) een eerlijke mening.

Remco Pardoel

BJJCORE
27-05-2007, 11:26
Hahaha leuk dat je dat zegt Remco...dat logo had Eelco destijds gemaakt een maatje van me en hij kreeg mooi stank voor dank maar het logo gebruiken ze nog. Maar toch leuk dat je het logo leuk vindt :blush:

Buiten dat is Gouda's Glory eeeehhh Golden Glory gewoon een goed team. Het kan niet altijd meezitten, maar met Cor en Martijn en noem maar op als trainers valt er van iederen met een beetje talent wel wat te maken. Het is alleen jammer dat PRIDE nu even in coma ligt :rolleyes:

En natuurlijk hoop ik dat Meneer Overeem en zelfs meneer Yvel een keer in Pride te zien zijn :D

Wheelie
27-05-2007, 18:01
wat is de mooiste GG victory ever?

Ik vond de overwinning van Alistair op Kharitonov echt vet.
Alistair was de underdog in deze partij maar domineerde de hele partij.
In K-1 zijn natuurlijk de GP titels voor Sem Schilt het hoogtepunt

micha
27-05-2007, 19:35
ik vond Paul Cahoun tegen Joop heel vet en de toppartij van Heath tegen
Mark Kerr