PDA

View Full Version : Chuck Liddell vs Rampage *spoiler*



Wheelie
27-05-2007, 19:21
http://www.fightreport.net/wp-content/uploads/2007/05/quinton-jackson_chuck-liddell.gif

Op sherdog is een discussie of deze partij te vroeg gestopt werd, wat vinden jullie ?
Ik vind het een goede beslissing van Big John

http://i6.photobucket.com/albums/y220/slave101/i.jpg

http://img524.imageshack.us/img524/1910/icfcsv3.jpg

Chico
27-05-2007, 19:24
nee.. je ziet hem op een gegeven moment helemaal plat liggen.. helemaal weg.. op dat moment krijgt big john in.. daarna komt chuck weer bij...

Wheelie
27-05-2007, 19:26
Hij kwam wel snel bij ;)

Tsuki
27-05-2007, 19:30
ik vond het ook een goede ingreep je zag dat chuck met gestrekte ontspannen benen lag en handen niet bij het hoofd.

MB667
27-05-2007, 19:38
sjais vergeten te gokken.

Tsuki
27-05-2007, 19:46
Rampage zag er wel super scherp uit ........... YEAH BABY, nu shogun heeft getekend bij UFC wordt die divisie helemaal THA SHIT ...........................

redjuh
27-05-2007, 19:51
beetje shamrock ortiz verhaal. maar hij zelf zal wel weten wat rampage zou hebben gedaan, en daar wassie cker niet vrolijk van geworden

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 19:56
damn.... vcash komt weer binnen.... ;)

Tsuki
27-05-2007, 19:59
damn.... vcash komt weer binnen.... ;)

ik denk dat ik ook wel wat kan verwachten :cool2:

Virus
27-05-2007, 20:17
Onzin dat het te vroeg gestopt zou zijn... Hij was out en Quinton zou z`n gezicht verbouwd hebben als John niet zou hebben ingegrepen...

2e verlies voor Chuck... En waarom?? Omdat Rampage gewoon beter is...

Voor iedereen die overtuigd was van Chuck`s winst --> there you go :)

Dennuz
27-05-2007, 20:18
Niks te vroeg gestopt.. Hij was out..

The Bulldog
27-05-2007, 20:27
helemaal plat met gummy armen...dus terecht OUT is OUT

Hendy
27-05-2007, 20:35
Niks te vroeg gestopt.. Hij was out..2x

raijmond41
27-05-2007, 20:36
on the button,goede beslissing van b.j.m chuck z`n defensie was weg het was nog maar een kwestie van secondes voor quinton hem zwaar naar dromenland zou brengen

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 20:41
money money money moneeeeey....... (hoog stemmetje) moneeeeyyyyyyyyyy.......

Jeru
27-05-2007, 20:42
Zeker niet te vroeg gestopt. Hij lag wide open zeg maar... Hij leek me ook een beetje bang om het gevecht aan te gaan tegen Rampage.

Nickuraba
27-05-2007, 20:44
oww wat vet, ik schreeuwen met de stem die ik nie tmeer had! hoppa, ik had alle cash op rampage gezet (H)

Mickey
27-05-2007, 20:57
money money money moneeeeey....... (hoog stemmetje) moneeeeyyyyyyyyyy.......

Family Guy ftw :P

@ Chuck vs Quinton
Damn wat een vette hook zeg!
Mooi tegen chuck zn bewegings richting in.

Tsuki
27-05-2007, 21:03
Rampage is mijn held ..................

Chico
27-05-2007, 21:19
edit.. laat maar.. plaatje wil zich niet laten posten :(..

MilfhunterMMA
27-05-2007, 21:35
man dit was top! Rampage is een topper!

lunatic
27-05-2007, 21:51
damn, dit had ik niet verwacht.
is het niveau bij pride dan veel hoger dan bij de ufc?

Tsuki
27-05-2007, 22:05
damn, dit had ik niet verwacht.
is het niveau bij pride dan veel hoger dan bij de ufc?

ik heb echt een zwak voor de UFC maar ik zat gisteren nog even pride bushido 10 te kijken en dan denk ik DAMN ............ UFC eat your hard out.

Het wordt gewoon tijd om vechters van die organisatie tegen elkaar te gaan zetten

redjuh
27-05-2007, 22:10
damn, dit had ik niet verwacht.
is het niveau bij pride dan veel hoger dan bij de ufc?

imo niet. iedereen heeft het moeilijk met elkaar. ook bij dee hw's zoals je hebt gezien. niemand uit pride beat hughes of gsp. heel misschien dat Aoki de 155 zou kunnen pakken.

chuck is 37, en had behalve salaris erg veel te verliezen. net als hughes na zo'n streak, net als sylvia, net als franklin.

fedor telt niet mee uiteraard

chief108
27-05-2007, 22:18
Rampage is mijn held ..................
LOL...
da's ook wel een flinke buit man... :lol:

op het moment dat het gestopt werd was chuck gewoon ff weg...
aan de andere kant hebben we rampage ook wel ff out gezien en toen kwam hij wel ff keihard terug

terechte beslissing
terechte winnaar

Tsuki
27-05-2007, 22:19
Fedor krijgt zijn ass ook nog wel een keer gekickt .............. zo gaan die dingen

Tsuki
27-05-2007, 22:19
LOL...
da's ook wel een flinke buit man... :lol:



virtual drinks are on me ....................

chief108
27-05-2007, 22:21
:beerchug:
proost gozert...

Tsuki
27-05-2007, 22:21
no problem, there more where that came from ............

chief108
27-05-2007, 22:23
ik zuip je zo het virtuele armenhuis in hoor :w00t:

Tsuki
27-05-2007, 22:28
ontopic ZUIPERT ..............

bladetrinity
27-05-2007, 22:32
heel erg netjes van rampage.
ik ben benieuwt naar rampage vs henderson.
kijken wie zowel de ufc en de pride title pakt.
ik gok op rampage. (win ik mischien weer vcash haha)

Arjan
27-05-2007, 22:39
DAMN schreeuwen! Vet.. hij was heel kalm en scherp heerlijk dit!!

RNLMC
27-05-2007, 22:43
http://img99.imageshack.us/img99/1372/chuckrampage202gv6.gif

erg mooi

Ralph
27-05-2007, 22:47
Hoe mooi is die rechterhoek! Uit het boekje!

dreamone
27-05-2007, 23:15
Goed dat John ertussen is gesprongen, anders zou Rampage idd Chuck zn gezicht verbouwen! Goede ingreep scheids!

Biiyen
28-05-2007, 00:04
Op zich wel jammer dat het zo snel afgelopen was. Had echt gedacht dat ze aan elkaar gewaagd waren en dat het een aantal rondes oorlog zou zijn.

Dat gezicht van Dana White op die foto zeg... hahaha die is er echt niet blij mee. Zijn bilmaatje en huismerk kansloos ten onder. Deze divisie gaat zo mooi worden nu Shogun er ook zit! Rampage Vs Shogun.... wow!!

De man van 14K
28-05-2007, 00:06
Rampage vs Shogun.. wat eens masterpartij!!!

Tsuki
28-05-2007, 01:42
eerst henderson jongens .....................

Ossie
28-05-2007, 01:44
Echt fucking geweldig dit man!!
Ik hoopte echt zwaar op rampage, ik gun het hem echt van harte.
Ben altijd al een fan van hem geweest, ook toen hij effe een slechte periode had (ten tijde van verlies tegen o.a. Shogun).
Ik wist gewoon dat ie keihard terug zou komen, en kijk eens hoe geweldig hij is teruggekomen!

The Maniac
28-05-2007, 01:46
Heerlijk heerlijk de iceman gets iced

FOCUS
28-05-2007, 02:05
volgens mij ben ik de enige die hoopte dat Chuck zou winnen.
Wel VET! kort en krachtig

De man van 14K
28-05-2007, 02:13
ben benieuwd of chuck nu gaat roepen dat het onterecht was.. hij keek ook verontwaardigd dat de scheids ingreep

The Bulldog
28-05-2007, 02:23
als jer het intervieuw met LIdell coach ziet en hoort denk ik niet da er dergelijke uitspraken komen..

trainer zegt...chuck maakte een fout door zonder in te leiden gelijk voor een stoot naar het lichaam te gaan...

strategie was circelen en op het hoofd te stoten door hem zo af te breken...
Trainer zegt ook dat het NU de TIJD is voor Wandy tegen chuck....

raijmond41
28-05-2007, 02:38
moet je nog wel minstens een jaar wachten of zou wandy hier een uitzondering voor maken?

kmr
28-05-2007, 03:12
Wand zal, dnek ik, nooit meer vechten zoals hij deed. Net als Vitor.:twak:

raijmond41
28-05-2007, 03:19
ik kwam dit tegen
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=3994&zoneid=13

UFC President Dana White hinted at the possibility of a ‘Superbowl of MMA’ event that could happen once a year.

“It would be awesome if this event could take place this year,” responded the Brazilian Jiu-Jitsu black belt. “We are thinking about it; I really see this event taking place. I hope I can be on this fight card. From now on, I want to have great fights only with the best fighters. I’m searching for the belts.”

mocht zo`n superbowl er komen dan is dit wel DE wedstijd waar ik naar uitkijk
en meer mensen met mij denk ik?

MMA Fan
28-05-2007, 04:55
de post fight interviews zijn er en die zijn echt te gek man...Rampage op zijn best.
En Chuck geeft ook toe dat hij verslagen was.......

check ook de Post Fight Press Conference......Rampage is echt geweldig


http://www.ufc.com/index.cfm?fa=MultiMedia.video

Sjaak
28-05-2007, 05:03
Goeie beslissing van de scheids, trouwens die Chuck zijn dekking hangt bij zijn broekzak

FOCUS
28-05-2007, 05:07
@ Sjaak:
Ja ik denk dat ie dat doet om eventuele shooters te raken voor ze hem hebben?
Maar als je hem zo ziet op die manier, dan zou je toch niet geloven dat ie op dit niveau mee kan..

lunatic
28-05-2007, 05:39
ieder z'n styl.
zijn genoeg mensen in MMA die geen hoge dekking hebben.

Nopain85
28-05-2007, 05:48
Misschien moet chuck nu toch maar is een x gaan leren begrijpen tegen een andere goeie stirker ze dekking goed hoog te houden en niet als je een linker naar het lichaam gooit je arm tuerg naar je middel , en dan durft die tommy morrison uit te dagen.

ben een fan van chuck , maar vind niet dat je zo kan gaan staan

Nopain85
28-05-2007, 06:44
damn, dit had ik niet verwacht.
is het niveau bij pride dan veel hoger dan bij de ufc?

dat zou ik niet zeggen :) , werdum verliest van arlovski , crocop van gonzaga , gomi van diaz en de welterweight divisie is zoiezo veel beter .

lopen gewoon overal goeie vechters rond , chuck had gister gewoon ze geluk niet mee en rampage straft hem gewoon op een fout af .

textbook hoek :D

The Bulldog
28-05-2007, 06:48
ieder z'n styl.
zijn genoeg mensen in MMA die geen hoge dekking hebben.

idd....en dan ook nog eens ...de tegenstander laten missen ook....
Terwijl er zat met een wel hoge dekking direct met regemaat noodgedwongen moeten blokken met hun gezicht..

Justinian
28-05-2007, 07:05
Damn, beroerde dekking van Chuck!

F@dur
28-05-2007, 07:39
Heb voor deze partij speciaal opgebleven terwijl men ogen half dichtklapten maar moet wel zeggen dat het echt niet de moeite was en Chucky gelijk een schrikschijter gevochten heeft.Ik denk dat hij nog met de schrik van vorige partij tegen Jackson in Pride zat,het was duidelijk.Ik had een veel aggressievere Chuck verwacht/gehoopt met de bazooka stoten en waarbij ze allebei gingen zorgen voor een gevecht die niet meer vergeten ging worden.Tja....,'t is niet anders.

chief108
28-05-2007, 07:53
ben idd ook blij dat ik er niet voor opgebleven ben..

HUNTER
28-05-2007, 08:17
ieder z'n styl.
zijn genoeg mensen in MMA die geen hoge dekking hebben.


klopt. ook mensen die geen dekking hebben :whistling:

Tsuki
28-05-2007, 08:18
Ik vind dat er een aantal mensen Chuck wel te kort doen. Zo vecht hij. Toen het tegen randy en tito vocht cirkelde hij ook weg om zijn stoten te kunnen plaatsen. Als je zijn gevechten ziet zie je altijd die linker laag hangen ( zo land hij hij die snelle linke hoek zijn schouder zorgt voor de verdediging, dat is zijn stijl ........ zo leert John hackleman het zijn vechters.

Chuck wacht af en als hij je aan slaat gaat hij voor de kill. Rampage had gewoon het antwoord deze keer, de actie naar chuck brengen en staand het gevecht aan gaan.

Wat chuck anders deed deze keer was gewoon te vroeg en van te ver uit naar het lichaam gaan, en dat werd afgestraft ..................

chief108
28-05-2007, 08:43
Ik vind dat er een aantal mensen Chuck wel te kort doen. Zo vecht hij.
precies...
en tot nu toe was hij niet echt onsuccesvol met deze stijl

Emilio
28-05-2007, 18:59
gvd 2 weken naar deze match uitgekeken. t was niet wat waar ik op gehoopt had.

Ik was voor chuck, maar gun t rampage ook.

Idd goede aanleiding voor Wandy vs Chuck.

Zie in gedachte al de promofilm met " they were both champions, .... '

Evilman
28-05-2007, 22:44
Lol ja.. wand / chuck en shogun/rampage..
waarbij ik 2 keer inzet op shute boxe!

Ik kan niet wachten!
En deze partij was idd wel gaar. Zie je toch vaak..
hoe meer er op het spel staat hoe rotter het wordt.
Zie ook arlovski/werdum bijv.
Alleen bijv. couture ging er wel helemaal voor.
Zon partij had k hierbij ook graag gezien zeg.
Lang werken voor je geld! Wij veel plezier voor ons 'geld' :p

Luka
31-05-2007, 23:49
als je op de ufc website luistert dat van pers confference van jackson zegt die ook zo mooi..

Henderson is a tuff and UGLY little son of a guy :D hehe

redjuh
01-06-2007, 01:12
Lol ja.. wand / chuck en shogun/rampage..
waarbij ik 2 keer inzet op shute boxe!

Ik kan niet wachten!
En deze partij was idd wel gaar. Zie je toch vaak..
hoe meer er op het spel staat hoe rotter het wordt.
Zie ook arlovski/werdum bijv.
Alleen bijv. couture ging er wel helemaal voor.
Zon partij had k hierbij ook graag gezien zeg.
Lang werken voor je geld! Wij veel plezier voor ons 'geld' :p

ik snap niet hoe je kunt zeggen dat je die partijen 'gaar' vindt. je ziet de absolute wereldtop die om de grootste belangen spelen. het is geen geinig grapplingtoernooitje hoor kerel. ach wel verloren, maar het was gezellig.

couture... ja die had helemaal niets te verliezen. al had ie verloren had iedereen van sylvia gezegd, tja die randy was toch al 43.
werdum arlovski heb ik gezien als een prachtig tactisch steekspel, van 2 hele intelligente vechters, met andere kwaliteiten dan de ander, en die hun spel probeerden op te leggen.

ac milan vs chelseal of barca, liverpool, madrid etc... die wedstrijden hebben ook niet vaak hoge scores en dominante ploegen, omdat ze zo vreselijk goed zijn, dat ze elkaar in evenwicht houden.

Tsuki
01-06-2007, 01:49
redjuh = correct x 1000

chuck en rampage gaan er echt geen "leuk" potje van maken voor de toeschouwers ................

Evilman
05-06-2007, 23:30
ik snap niet hoe je kunt zeggen dat je die partijen 'gaar' vindt. je ziet de absolute wereldtop die om de grootste belangen spelen. het is geen geinig grapplingtoernooitje hoor kerel. ach wel verloren, maar het was gezellig.

couture... ja die had helemaal niets te verliezen. al had ie verloren had iedereen van sylvia gezegd, tja die randy was toch al 43.
werdum arlovski heb ik gezien als een prachtig tactisch steekspel, van 2 hele intelligente vechters, met andere kwaliteiten dan de ander, en die hun spel probeerden op te leggen.

ac milan vs chelseal of barca, liverpool, madrid etc... die wedstrijden hebben ook niet vaak hoge scores en dominante ploegen, omdat ze zo vreselijk goed zijn, dat ze elkaar in evenwicht houden.

Ik vindt ze juist gaar omdat ze doordat er veel op het spel staat voor hun
geen risicos nemen. en een steekspel? Nou wat een gesteek.. er gebeurde bijna niets. In pride hadden ze allang een gele kaart gehad.

Ik kijk voor mn lol en dan wil ik graag actie zien. Off dat nu op de grond is of staand, maar wel vechten en geen mensen die geen risicos willen nemen en daardoor maar veel te weinig doen.

Nu met die discussies over boxen/mma roept iedereen dat mma zoveel intenser is en leuker om te kijken. Dat kan het zeker zijn ja maar niet zo.Apart commentaar wat k tegenkwam op myspace:

Jun 5 2007 4:28A

OMG! Rampage the fight vs: Chuck was the best UFC fight I've seen yet!!! I actually got to go and I can't wait until my next UFC fight!!! I am definately a UFC girl now!!! hahaha! lol!

En dat terwijl diezelfde avond ook het Karo/Burkman gevecht was.
Wat mij betreft doen ze maar minder wedstrijden waarbij belts en titels op het spel staan. Gewoon lekker vechten zonder bijwerkingen.

redjuh
05-06-2007, 23:55
ok dan weet ik wat jouw mma-intelligentie is no problem verder

Evilman
06-06-2007, 00:43
Nee redjuh. Je kunt het wel stoer afschilderen als intellgentie,
maar voorkeur voor actie staat totaal los van of je het spel begrijpt.
Ik snap het steekspel enzo best maar ik (en velen anderen) vinden
dat gewoon niet interessant om naar te kijken. Laat staat voor mensen
die betalen om actie te zien.

die opmerking zegt dus nu meer over jou.

paspoes
06-06-2007, 00:45
zijn er al video beelden van ?

redjuh
06-06-2007, 00:50
Nee redjuh. Je kunt het wel stoer afschilderen als intellgentie,
maar voorkeur voor actie staat totaal los van of je het spel begrijpt.
Ik snap het steekspel enzo best maar ik (en velen anderen) vinden
dat gewoon niet interessant om naar te kijken. Laat staat voor mensen
die betalen om actie te zien.

die opmerking zegt dus nu meer over jou.

als je weet wat ervoor nodig is qua voorbereiding op de stijl van de tegenstander, de belangen, en dan een gevecht ziet als werdum vs arlovski, en echt weet wat er gebeurt en kan gebeuren als 1 van beiden een fout maakt, zit je echtwel naar een toppartij te kijken.

ik snap wel dat veel mensen van het spektakel van KO's en subs houden. ik keek voorheen ook heel vaak naar hl's van ko's en sub's. nu zie ik liever een schitterende tactische puntenpartij dan een snelle ko ala chuck rampage

redjuh
06-06-2007, 00:50
zijn er al video beelden van ?

waarvan?

paspoes
06-06-2007, 00:55
waarvan?

Chuck Liddell vs Rampage

knilles
06-06-2007, 00:56
zijn er al video beelden van ?

http://www.dailymotion.com/relevance/search/rampage/video/x24b2r_chuck-iceman-liddell-vs-quinton-ram

paspoes
06-06-2007, 00:59
http://www.dailymotion.com/relevance/search/rampage/video/x24b2r_chuck-iceman-liddell-vs-quinton-ram

thx man, reps

Evilman
06-06-2007, 03:00
als je weet wat ervoor nodig is qua voorbereiding op de stijl van de tegenstander, de belangen, en dan een gevecht ziet als werdum vs arlovski, en echt weet wat er gebeurt en kan gebeuren als 1 van beiden een fout maakt, zit je echtwel naar een toppartij te kijken.


Daar ben ik het bijna mee eens haha.
Daarom zeg ik ook laat die titels maar ff zitten.
Dan zullen ze misschien anders gaan vechten.

Of veel underdog/topdog gevechten.
Dan gaan mensen er echt voor.
Ik hoef niet perse continue gerel te zien maar wel actie.

En ik keek naar 2 toppers die zich top hadden voorbereidt maar
een bagger show geleverd hebben. En ze hebben er niet uitgehaald
wat er in zit, wat de anticlimax misschien alleen maar groter maakt.
Omdat je weet dat het topathleten zijn verwacht je meer.

Je kijkt er weken naar uit om arlovski weer te zien hoeken en
werdum iemand in de knoop te leggen weet je wel.
Ik snap hoe je kijkt, en die view is gewoon anders.
Geen van beiden is verkeerd.

Het is een soort entertainment vs purist kwestie.

dreamone
07-06-2007, 07:25
Tis niet raar dat de vechters weinig risico nemen. Op dat niveau kan je nogal erg hard KO gaan.. vooral de zwaardere klasses. Je ziet ook bij lichtere gewichten dat er een soort van meer actie in zit, maar dat kan je je dan ook veroorloven, en ze zijn natuurlijk sneller doordat ze lichter zijn. Maar ik vind het absoluut niet raar dat er, vooral bij de top, heel erg voorzichtig gevochten wordt.

Over Chuck en Rampage.. tiss maar vanuit wiens ogen je het bekijkt, als ik voor Chuck was geweest die dag, dan had ik ook lopen klagen hoogstwaarschijnlijk.. Maar t was nu andersom, en ik ben blij dat ik ben opgebleven om het te zien.. Kheb zelfs lopen juichen in de nacht helemaal solo.. :D