PDA

View Full Version : UFC dvd's



remco pardoel
29-05-2007, 20:29
zoals de meeste hardcore fans van de ufc wel weten spreek ik met Fred al een jaartje de UFC in.

Wat ik zou willen weten ...
Kopen jullie de dvd's (om uiteindelijk de UFC support te geven en ervoor te zorgen dat de UFC de grootste wordt en blijft om de beste partijen voor jullie te kunnen geven, we hebben geen ppv (pay per view) en zijn hier dus aangwezen op de dvd verkoop)

Vinden jullie het en leuk commentaar?
(voor mij was het wennen de eerste paar afleveringen maar denk dat ik er nu wel goed inzit samen met Fred)

en waar koop jij je dvd's?
Nikko sports of Free Record Shop?

chief108
29-05-2007, 20:34
ik heb ze nog nooit in emmen bij de free record shop zien liggen...

De man van 14K
29-05-2007, 20:38
ik ook niet in Emmen, (volgens mij kom ik daar ook nooit)
wel in Amsterdam

Italian*Berlusconi*
29-05-2007, 20:39
Kan je kiezen op die dvd's dan qua commentaar? origineel of de NL'dse? Ik heb ze daar nooit gekocht eigenlijk.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik liever het originele amerikaanse commentaar heb. Niet om 1 van jullie 2 hoor, maar puur om de US PPV sfeer te krijgen, zelfs met import japanse dvd's vind ik het japanse commentaar niet eens erg, toch een sfeertje die je dan proeft.

Italian*Berlusconi*
29-05-2007, 20:51
Wat ik zou willen weten ...
Kopen jullie de dvd's (om uiteindelijk de UFC support te geven en ervoor te zorgen dat de UFC de grootste wordt en blijft om de beste partijen voor jullie te kunnen geven, we hebben geen ppv (pay per view) en zijn hier dus aangwezen op de dvd verkoop)

Nee, ik koop ze puur om mijn eigen MMA collectie aan te vullen en om de wedstrijden te zien. Al was het Pride of welke organisatie dan ook met die matchups had ik ze gekocht. Ik doe dat niet bewust om ZUFFA te supporten.



Vinden jullie het en leuk commentaar?
(voor mij was het wennen de eerste paar afleveringen maar denk dat ik er nu wel goed inzit samen met Fred)

Kan je kiezen op die dvd's dan qua commentaar? origineel of de NL'dse? Ik heb ze daar nooit gekocht eigenlijk.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik liever het originele amerikaanse commentaar heb. Niet om 1 van jullie 2 hoor, maar puur om de US PPV sfeer te krijgen, zelfs met import japanse dvd's vind ik het japanse commentaar niet eens erg, toch een sfeertje die je dan proeft.


en waar koop jij je dvd's?
Nikko sports of Free Record Shop?

Geen van beide.. ik bestel ze online buiten NL. En download ze vrijwel gelijk nadat een Event geweest is.

remco pardoel
29-05-2007, 21:36
het gaat ook om de aankoop van de versie die in Nederland te krijgen zijn.
Wij kunnen ook niet het commentaar geven zoals dat in de USA gegeven wordt. komt dan ook erg nep over ... Fred is is geen schreeuwer in zijn commentaar bij andere evenementen, ik ook niet trouwens, dan zou het ook heel erg onnatuurlijk overkomen.

Wat je er wel bij krijgt zijn gratis lessen in MMA...:-)
dommer wordt je er niet van...

remco pardoel
29-05-2007, 21:37
Ik heb dit ook gestart om eens te polsen of mensen fan zijn van de sport en support geven aan de sport.

chief108
29-05-2007, 21:43
Ik heb dit ook gestart om eens te polsen of mensen fan zijn van de sport en support geven aan de sport.
:lol:
denk dat er fans genoeg zijn hier...
maar of die gaan betalen voor dvd's? :rolleyes:

Joris
29-05-2007, 21:46
Ik heb dit ook gestart om eens te polsen of mensen fan zijn van de sport en support geven aan de sport.


Ik heb een arnhem een ware tocht naar die ufc dvd's gehad bij de mediamarkt hadden ze alleen TUF en hardcore knockouts :twak:

Bij de Free record shop lag niks en bij olb hadden ze alleen 2hot 2 handle

Italian*Berlusconi*
29-05-2007, 21:55
het gaat ook om de aankoop van de versie die in Nederland te krijgen zijn.
Wij kunnen ook niet het commentaar geven zoals dat in de USA gegeven wordt. komt dan ook erg nep over ... Fred is is geen schreeuwer in zijn commentaar bij andere evenementen, ik ook niet trouwens, dan zou het ook heel erg onnatuurlijk overkomen.

Wat je er wel bij krijgt zijn gratis lessen in MMA...:-)
dommer wordt je er niet van...

zo bedoel ik het ook niet. Het zou anders zijn als jullie daar echt zouden zitten, merk je gewoon aan het commentaar dan. Het is toch anders om commentaar op een wedstrijd te geven die je bijv al op internet gezien hebt... toch?? is het niet meer zo spontaan de dingen die je roept en zegt tijdens commentaar.
Jullie doen het bij Eurosport echt top, dus daar ligt het niet aan.
En dit soort dingen wil ik liever origineel hebben dan de gedownloade versies. Dus aan het geld ligt het niet.

chief108
29-05-2007, 21:58
Het zou anders zijn als jullie daar echt zouden zitten, merk je gewoon aan het commentaar dan. Het is toch anders om commentaar op een wedstrijd te geven die je bijv al op internet gezien hebt... toch?? is het niet meer zo spontaan de dingen die je roept en zegt tijdens commentaar.

precies..
da's toch een stuk leuker...


Jullie doen het bij Eurosport echt top, dus daar ligt het niet aan.

Eurosport?
waz da?
nooit van gehoord
zenden ze daar dan MMA uit dan??? :whistling:

Glen
29-05-2007, 23:11
Remco, ik vind jullie commentaar erg prettig, als mijn vrouw eens meekijkt weet ze waar het over gaat, dat is in het Engelse vakjargon net even te veel gevraagd voor haar.
En ja, ik ben ook zo'n kneus die het origineel wil hebben, dus eerst downloaden en als die in de winkel ligt de originele kopen.
De FRS prijzen zijn natuurlijk ook interessant...€ 15-20
Ik zou zeggen......vooral doorgaan.

Dennis
29-05-2007, 23:15
we hebben geen ppv (pay per view)

Tegenwoordig kan je ook de ppv via internet kopen en bekijken, geen idee hoe de kwaliteit ervan is. Normaal loop ik hier over te twijfelen zeker omdat het 's nacht is. Maar ik denk dat ik de komende UFC vanuit Belfast wel met wat vrienden ga kijken en dus de ppv van 40$ ga betalen.

Justinian
29-05-2007, 23:27
Bij voorkeur met Nederlands commentaar.

nick
30-05-2007, 00:28
ik heb ze nog nooit in emmen bij de free record shop zien liggen...

beter kijken vriend.
heb ze bijna allemaal daar gehaald. (staat bij de sport dvd`s) Alleen heb ik het gevoel dat ze er daar uit gaan.

De mediamarkt verkoopt ook ufc dvd`s trouwens.
Heb de laatste delen daar gehaald.
Wil ze ook allemaal origineel hebben.

redjuh
30-05-2007, 00:34
d'r zijn er nog maar 5 uit toch? ik haal ze alleen als er een bruut gevecht op staat dat ik moet zien. zoals je weet kunnen we het live zien en een paar uur later in dvd kwaliteit. De rede dat ik het koop is omdat ik het wil hebben. wel bij de FRS trouwens.

commentaar vind k goed, maar mag nog wel iets enthousiaster bij goeie acties. wat oooh's en aaa's vind ik wel tof

chief108
30-05-2007, 00:42
beter kijken vriend.
heb ze bijna allemaal daar gehaald.
tja...
als jij ze allemaal koopt blijft er natuurlijk niet voor chiefke over....

thrillseekah
30-05-2007, 00:59
ik heb in free record shop en medi markt alleen tuf 2 en ultimate knockouts gezien. tuf had ik willen kopen, maar hij was al weg :(

voor de volle 20 euro zou ik geen dvd kopen, heb ik jammergenoeg geen geld voor. Toen ze er nog waren kocht ik af en toe wel een 2h2h

dtgerald
30-05-2007, 01:03
Ik heb er een paar bij de freerecordshop in Den Bosch gekocht.Maar ik vind Pride toch mooier om te kijken.En niks ten nadele van jullie comentaar.Maar ik luister altijd het officiele comentaar van Joe Rogan.Klinkt toch mooier als ze live comentaar geven.

Italian*Berlusconi*
30-05-2007, 01:06
Opzich super dat er NL'ds commentaar bij zit op deze dvd's!! Voor de leek is het echt een opstapje qua kennis. Ik neem aan dat Fred en Remco de moves etc uitleggen en dus idd toch een soort van MMA Les kan zijn.
Maar ik denk dat de die hard fan voor origineel commentaar gaat, maar ik neem aan dat je kunt switchen op de dvd's, dus dat zit wel goed dan.

Impulse
30-05-2007, 02:55
TUF 2 heb ik bij de media markt gekocht, 1 heb ik vanuit Engeland laten komen.

Voor de rest heb ik geloof ik een paar Ultimate Knock Outs.

Als het kan wil ik ze allemaal wel origineel hebben.

Wheelie
30-05-2007, 03:37
Ik kijk alles live en download meteen na het evenement de dvd :blush:
Als dan eindelijk de originele dvd uit is koop ik die ook maar ik kijk altijd met het originele commentaar van o.a. Joe Rogan
Ik heb ook The Ultimate Fighter 1 en 2 dvd box set, weet iemand wanneer 3 origineel uit komt ?

remco pardoel
30-05-2007, 03:47
we hebben net de finale van TUF3 ingesproken
ik denk een week of 3 misschien 4
:-)

luister maar mee met de laatste 5 delen
genoeg oohh en aaahh
:-)

remco pardoel
30-05-2007, 03:48
Ik vindt het ook schandalig van de UFC dat we het niet LIVE mogen inspreken
...... wie weet wat de toekomst gaat brengen...

CDW
30-05-2007, 05:11
Ik vind het comentaar zeer prettig! Zeker omdat jij naast Fred zit! Ik vind het zelf altijd leuker als er 2 mensen comentaar geven! Een beetje feedback van een kenner of fan (Joe Rogan) is altijd leuk om te horen! Vond ook altijd het comentaar van Stephen Quadros en Bas Rutten geweldig!!!

Maar ook jullie 2 vind ik het niet verkeerd doen!

LordSinned
30-05-2007, 09:37
:blush: sry heb nooit naar de Nl versie gekeken (en ook niet in bezit) met voornaamste reden dat het niet live is.

Al kijk ik "live" wedstrijden K-1 Hero MT in japans koreaans etc.etc. heb je ook nog de "spanning" van de commentatoren.
Al snap ik totaal niet wat ze zeggen. maar de reactie, interactie, gevoel is totaal anders dan achteraf ingesproken voor mij.

Maar het grootste gedeelte van de kopers van de UFC in nederland (denk ik) zijn niet bekend met de wereld die erachter ligt. dus voor hun maakt het niet uit.
Ik kocht vroeger heel de FRS sportafdeling leeg (videobanden). Waren toen 3x goedkoper als in Nik-Sprts.

Zou het nog steeds willen doen waar het niet nu andere mediums ter beschikking zijn.
Maar ik wordt wel nieuwsgieriger naar de NL-versies.



Hoop dat jullie de live versies kunnen doen in de toekomst.:cool2:

RisingSun
30-05-2007, 20:26
Ik heb destijds idd alle 2h2h vhs banden gekocht en een hele lading its showtime, dit was in de periode dat ik nog fulltime werkte en genoeg geld had:D Nu als arme student kan ik het me helaas niet veroorloven om de originele ufc dvd's te halen, 1 zon dvd is voor mij een hele week eten :D

Joris
30-05-2007, 20:47
Is er nog aan pride dvd's te komen.. in de winkels bedoel ik dan..

Italian*Berlusconi*
30-05-2007, 20:53
Pride in de winkels niet volgens mij... ik ben ze iig nog nooit tegen gekomen.
Check hierzo:

http://www.silvervision.co.uk/default_fightdvd.asp?pricing=INC&cid=5USN2V5UJ48RX9OTI6LS9OMXX6DLTFKN

raveboy
31-05-2007, 02:19
http://www.mikado.nl/html/store/store_00start_A01.htm

Kan je veel dingen halen.
De oude Pride's zijn nog wel te doen.
Ik zelf heb hier veel gekocht wat niet te downloaden was of bij Nikko sports of Free record shop was te krijgen.

Gewoon rembours betalen, geen credit card gedoe als je die niet hebt.

Chico
01-06-2007, 22:50
heb wel ufc's gekocht in de frs... alles wat er was geloof ik (aan gala's dan)... kijk nog regelmatig of er nog nieuwe liggen maar ik zie geen nieuwe..

kijk eigenlijk alleen met het engelse commentaar.. niet omdat jullie commentaar slecht is ofzo.. maar het is zo vreemd om nederlands commentaar te hebben bij ufc... de sfeer is dan toch ff anders...

remco pardoel
02-06-2007, 01:24
ik denk dat je gewoon per filiaal even moet navragen..
ze zijn zeker aan te komen
we hebben nu tot 68 gedaan..
Maandag gaan we 69 inspreken

Chico
02-06-2007, 07:41
ok.. ik heb tot 62 of 63 gekocht.. maar we hebben in alkmaar maar twee filialen en daar hebben ze beide niet.. zal wel eens in amsterdam kijken..

Hammerkick
02-06-2007, 08:00
http://www.silvervision.co.uk/images/products/UFCSBOX01_L.JPG

Ik heb een aantal weken geleden, de boxset UFC Ultimate Knockouts 1-4 gekocht, voor een vriend, die me geweldig heeft geholpen met ons nieuwe huis. Ook deze boxset heeft Nederlands commentaar van Remco en Fred. Ik heb deze dvd gekocht bij silvervision in Engeland, dat is http://www.silvervision.co.uk/default_fightdvd.asp?

nick
03-06-2007, 05:27
http://www.silvervision.co.uk/images/products/UFCSBOX01_L.JPG

Ik heb een aantal weken geleden, de boxset UFC Ultimate Knockouts 1-4 gekocht, voor een vriend, die me geweldig heeft geholpen met ons nieuwe huis. Ook deze boxset heeft Nederlands commentaar van Remco en Fred. Ik heb deze dvd gekocht bij silvervision in Engeland, dat is http://www.silvervision.co.uk/default_fightdvd.asp?

Deze box hebben ze nu ook bij de media markt incl ultimate submissions.

Heb vorige week Ultimate Iceman gekocht bij de mediamarkt.
Zit te wachten tot Ufc 66 in de winkel komt. Had er al moeten zijn

Hammerkick
03-06-2007, 06:19
Deze box hebben ze nu ook bij de media markt incl ultimate submissions.

Heb vorige week Ultimate Iceman gekocht bij de mediamarkt.
Zit te wachten tot Ufc 66 in de winkel komt. Had er al moeten zijn
Hoi Nick,
Wat betaalde je voor de box,ik betaalde 27 euro.

nick
03-06-2007, 19:03
Hoi Nick,
Wat betaalde je voor de box,ik betaalde 27 euro.

Hey,

ik heb die box niet gekocht want had alles al los gekocht voordat de box er was. maar kost geloof ik €35,- bij de mediamarkt.

Kan je trouwens alleen met visacard betalen op die site die jij gaf.
Want wou ufc 66 t/m 71 daar bestellen. maar krijg het niet voor elkaar :(

richvd
12-06-2007, 02:09
Als je een VISA hebt is het idd zeer handig om via Silvervision te kopen.

Je betaalt geen verzendkosten en als je 3 dvd's koopt krijg je 10% korting.
En je krijgt ze direct als ze uitkomen in NL, dus eerder dan dat ze bij ons in de winkel liggen!

Ze hebben echt heel veel aan oa UFC en PRIDE (ook Cage Rage).

Ik heb daar ook UFC dvd's gekocht, TUF boxen en PRIDE dvd's en PRIDE GP boxsets.
Vorige week is bijvoorbeeld de PRIDE 2000 GP boxset uitgekomen.
Ik had ook eerder al de PRIDE 2003 MW GP, de PRIDE 2004 HW GP en de PRIDE 2005 MW GP gekocht.

Mesut
12-06-2007, 02:41
Jullie zouden eens in de Mediamarkt moeten kijken. Heb er laatst nog UFC 66 gekocht.

Evilman
12-06-2007, 03:08
zoals de meeste hardcore fans van de ufc wel weten spreek ik met Fred al een jaartje de UFC in.

Wat ik zou willen weten ...
Kopen jullie de dvd's (om uiteindelijk de UFC support te geven en ervoor te zorgen dat de UFC de grootste wordt en blijft om de beste partijen voor jullie te kunnen geven, we hebben geen ppv (pay per view) en zijn hier dus aangwezen op de dvd verkoop)

Ik zou ze nooit kopen omdat ik die UFC niet wil steunen.
Al dat lay en pray ;)
Ingesproken heb ik nooit gehoord.. maar dat lijkt me nix.
Het leuxte vind ik altijd het live inspreken tijdens het
evenement zelf waarbij je ook de foutjes hoort, de rare
dingen en de opwinding.

richvd
12-06-2007, 05:57
Ik zou ze nooit kopen omdat ik die UFC niet wil steunen.
Al dat lay en pray ;)
Ingesproken heb ik nooit gehoord.. maar dat lijkt me nix.
Het leuxte vind ik altijd het live inspreken tijdens het
evenement zelf waarbij je ook de foutjes hoort, de rare
dingen en de opwinding.


Jammer vind ik wel btw dat ze de entrances die ze laten zien op de dvd's, editten (de meeste zie je sowieso niet).
Laatste voorbeeld was UFC 66, waarbij en de muziek van Liddell en de muziek van Ortiz waren ge-edit.
Er waren gewoon generic muziekjes overheen gezet.

Hammerkick
12-06-2007, 06:46
Hey,

ik heb die box niet gekocht want had alles al los gekocht voordat de box er was. maar kost geloof ik €35,- bij de mediamarkt.

Kan je trouwens alleen met visacard betalen op die site die jij gaf.
Want wou ufc 66 t/m 71 daar bestellen. maar krijg het niet voor elkaar :(
Ja, je kan alleen met credit card bestellen. Maar die haal je er dubbel en dwars weer uit. Mijn pride dvds koop ik altijd bij http://www.budovideos.com/ , dat scheelt een heel stuk met hier in Nederland.

richvd
13-06-2007, 09:08
Ik kijk alles live en download meteen na het evenement de dvd :blush:
Als dan eindelijk de originele dvd uit is koop ik die ook maar ik kijk altijd met het originele commentaar van o.a. Joe Rogan
Ik heb ook The Ultimate Fighter 1 en 2 dvd box set, weet iemand wanneer 3 origineel uit komt ?




Sinds vandaag staat TUF 3 op Silvervision, hij staat op dit moment gepland voor een september release:




http://www.silvervision.co.uk/images/products/UFCSDVD09_L.JPG



http://www.silvervision.co.uk/product.asp?currency=EUR&pf_id=UFCSDVD09