PDA

View Full Version : Att. Guru: belangrijk nieuws!



Justinian
29-05-2007, 22:26
ROTTERDAMSE HAVEN HALAL-PROOF

De Rotterdamse haven heeft in Kuala Lumpur een halal-certificaat ontvangen. De haven is hiermee de eerste Europese haven waar producten kunnen worden gedistribueerd die voldoen aan islamitische religieuze wetten.

VVD-burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam liet dat vandaag vanuit de Maleisische hoofdstad weten. Opstelten is in Maleisië op uitnodiging van het World Islamic Economic Forum (WIEF). Hij heeft daar gesproken over de aanpak van de arbeidsmarkt in Rotterdam. In het gevolg van de burgemeester was een delegatie van het Rotterdamse Havenbedrijf aanwezig.

Biiyen
29-05-2007, 22:36
En wat voor producten zijn dat dan? Schapen? kettinkjes? of zijn het maagden? Tafelkleedjes?

En hoe doen ze dat dan? stoppen ze een imam in een container? of varen ze een andere route door de halal zee? Of gebruiken ze kranen die met de kop naar mekka staan?

Cave
29-05-2007, 22:41
En wat voor producten zijn dat dan? Schapen? kettinkjes? of zijn het maagden? Tafelkleedjes?

En hoe doen ze dat dan? stoppen ze een imam in een container? of varen ze een andere route door de halal zee? Of gebruiken ze kranen die met de kop naar mekka staan?

Ik heb gehoord dat het is omdat alle zeelui die in Rotterdam komen verplicht besneden worden bij aankomst in de haven en omdat de Euromast is omgebouwd tot minaret. Samen met de recente bekering van Ivo Opstelten (nieuwe naam: Muhammed Ivo al-Stelti) tot het islamitisch geloof maakt dit dat Rotterdam nu de nr.1 doorvoerhaven van halal-frikandellen in de wereld is. Allah zij geprezen! Allah Akbar!

Iwan
29-05-2007, 22:45
En wat voor producten zijn dat dan? Schapen? kettinkjes? of zijn het maagden? Tafelkleedjes?

En hoe doen ze dat dan? stoppen ze een imam in een container? of varen ze een andere route door de halal zee? Of gebruiken ze kranen die met de kop naar mekka staan?


Hahaha, kappuh nou!:thup:

Biiyen
29-05-2007, 23:10
Hahaha, kappuh nou!:thup:

Ik denk gooi alle grappen er in een keer maar uit dan hebben we dat al gehad :D

Guru
30-05-2007, 20:40
Ik wil niet weten wat halal is, en wat het inhoudt.
Het is beste dat ik als drager van de nederlandse nationaliteit, mij daar verre van afhoudt.
Een cordon sanitaire, het is er niet, het bestaat niet en het niet erkennen.

PigDog
01-06-2007, 06:58
Of je word overspannen, of je zuipt je helemaal vol voordat je achter de PC kruipt, maar je word steeds waziger......

Sjaak
01-06-2007, 08:14
ROTTERDAMSE HAVEN HALAL-PROOF


De Rotterdamse haven heeft in Kuala Lumpur een halal-certificaat ontvangen. De haven is hiermee de eerste Europese haven waar producten kunnen worden gedistribueerd die voldoen aan islamitische religieuze wetten.



Wow de "Rotterdammers" zullen wel trots zijn hierop :confused:

Evilman
01-06-2007, 09:23
Reps voor post 2 en 3 :thup: