PDA

View Full Version : Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellen



Fr3ddy
30-05-2007, 16:15
DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.

Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.

De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.

-----------------------------------------------------------

Ik ben voor!

ijsbier
30-05-2007, 17:44
wahahahaha, hij zet steeds een stapje verder :D .

maar ach, waarom ook niet.

paspoes
30-05-2007, 17:46
Ben ook voor.

Italian*Berlusconi*
30-05-2007, 17:56
Ik niet... gaat wel een beetje erg ver. En hoe onderscheid je straks de relschoppers met 'toevallige' bijstanders / mensen die daar ook toevallig zijn (zie huldiging Leidseplein toen)...
En waarom komt hij hier nu ineens mee? Omdat het een groep marrokanen betrof? Hiervoor heb je hem nooit over voetbal geweld gehoord en ja hoor, hier is Wilders ineens weer.... raar mannetje is het.

De dikke nudist
30-05-2007, 18:07
Wat is er mis met rubberen kogels?

ijsbier
30-05-2007, 18:19
waarschijnlijk wil Geert er gewoon een m16 op zetten...... niks rubberen kogels...

Iwan
30-05-2007, 18:30
Prima voorstel, kijken of het rellen nog de moeite waard is als je de rest van je leven kreupel loopt...

De man van 14K
30-05-2007, 18:31
iedereen heeft recht op een 2de kans, alleen wordt die kans als er met een M16 op je geschoten wordt wel heel erg klein

Fr3ddy
30-05-2007, 18:34
Ik niet... gaat wel een beetje erg ver. En hoe onderscheid je straks de relschoppers met 'toevallige' bijstanders / mensen die daar ook toevallig zijn (zie huldiging Leidseplein toen)...
En waarom komt hij hier nu ineens mee? Omdat het een groep marrokanen betrof? Hiervoor heb je hem nooit over voetbal geweld gehoord en ja hoor, hier is Wilders ineens weer.... raar mannetje is het.

De echte relschoppers.. de mensen die de ME provoceren, bakstenen gooien, enz. die heb je er zo tussenuit..
Die moet je gewoon doodschieten en dan is dat rellen binnen de kortste keren over!

Dalgliesh
30-05-2007, 18:41
http://www.planet.nl/upload_mm/8/2/a/1974867313_1999998406_101104_337x223_sluipschutter .jpg
Deze man op het dak van het stadion

aliendwurf
30-05-2007, 19:43
De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.



Hij had natuurlijk liever gezien dat al die Marokkanen als honden waren afgeschoten.:sleep1:

Gelukkig is Wilders helemaal niet populistisch bezig,anders zou je je wel eens knap genaaid kunnen voelen als je op hem had gestemd.:wacko:

De man van 14K
30-05-2007, 19:54
Hij had natuurlijk liever gezien dat al die Marokkanen als honden waren afgeschoten.:sleep1:

Gelukkig is Wilders helemaal niet populistisch bezig,anders zou je je wel eens knap genaaid kunnen voelen als je op hem had gestemd.:wacko:


als het geen marocs waren geweest hadden ze ook afgeschoten mogen worden. maar wel met rubberkogels.

knilles
30-05-2007, 19:58
http://www.planet.nl/upload_mm/8/2/a/1974867313_1999998406_101104_337x223_sluipschutter .jpg
Deze man op het dak van het stadion
Dat zijn er dus 2 man ;) Geen halve maatregelen he!

Paganstars
30-05-2007, 20:10
goeie ogen knilles! maar gewoon stopkogels... die beanbag dingen... denk dat dat wel genoeg is, of rubberen kogels!

aliendwurf
30-05-2007, 20:10
als het geen marocs waren geweest hadden ze ook afgeschoten mogen worden. maar wel met rubberkogels.


Laten we vooral op grote groepen mensen gaan schieten,dan weet je tenminste zeker dat er onschuldige slachtoffers zullen gaan vallen.

Het is ook wel een beetje jammer dat Wilders zich pas met voetbal-rellen gaat bemoeien als er Marokkanen bij betrokken zijn.
Maarja,dat krijg je natuurlijk als je over zo'n beperkt inbeeldingsvermogen beschikt en alles altijd maar in hokjes plaatst.

Marokkaan begaat misdrijf = alle Marokkanen zijn crimineel.
Marokkanen begaan voetbalgeweld = alle Marokkanen zijn voetbalsupporter.
De conclussie(in het kader kruip in het hoofd van....)alle voetbalsupporters zijn én Marokkaan én crimineel.:confused:

Goh wat is het leven toch simpel.

Jeroen
30-05-2007, 20:41
Ja hoor... we laten Nederlandse politieagenten die al niet bekend staan als bijster goede schutters op grote massa's mensen schieten... MET SCHERP?! Wilders heeft bizarre uitspraken gedaan, maar deze is gewoon ronduit debiel. Voor beanbags is nog wat te zeggen, maar zelfs een beanbag is levensgevaarlijk... krijg het maar eens in je oog. Ik wil graag iemand met verstand en ervaring in het werkveld horen over dit onderwerp... niet zo'n oproerkraaier als Wilders die weer eens probeert te scoren.

De man van 14K
30-05-2007, 20:53
Laten we vooral op grote groepen mensen gaan schieten,dan weet je tenminste zeker dat er onschuldige slachtoffers zullen gaan vallen.

Het is ook wel een beetje jammer dat Wilders zich pas met voetbal-rellen gaat bemoeien als er Marokkanen bij betrokken zijn.
Maarja,dat krijg je natuurlijk als je over zo'n beperkt inbeeldingsvermogen beschikt en alles altijd maar in hokjes plaatst.

Marokkaan begaat misdrijf = alle Marokkanen zijn crimineel.
Marokkanen begaan voetbalgeweld = alle Marokkanen zijn voetbalsupporter.
De conclussie(in het kader kruip in het hoofd van....)alle voetbalsupporters zijn én Marokkaan én crimineel.:confused:

Goh wat is het leven toch simpel.

met rubbers schieten levert (als het goed is) geen dodelijke slachtoffers op. Nee je moet een bus traangas in een meute schieten en er op los knuppelen, daar knap je vanop en ook daar vallen onschuldige burgers bij.

wie moet zich aangesproken voelen op de rest van je opmerking?

Cave
30-05-2007, 21:26
met rubbers schieten levert (als het goed is) geen dodelijke slachtoffers op. Nee je moet een bus traangas in een meute schieten en er op los knuppelen, daar knap je vanop en ook daar vallen onschuldige burgers bij.

wie moet zich aangesproken voelen op de rest van je opmerking?

Wat zijn we weer lekker helder bezig.

1) 'Rubberen kogels' hebben alleen een rubberen punt en zijn alleen in naam humaner dan gewone kogels. Het Israëlische leger bijvoorbeeld schiet veel met rubberen kogels, wanneer de Palestijnen weer eens demonstreren, in de hoop dat de wereld dan denkt dat het wel meevalt wat Israël aan geweld gebruikt. Probleem is echter dat er met rubberen kogels voornamelijk op de torso en het hoofd wordt geschoten: twee lichaamsdelen die zeer gevoelig zijn voor zware klappen.
Nadeel nummer twee is dat de metalen huls van de 'rubberen kogel' bij de inslag meestal versplintert wat zware, en in het geval van en inslag in de buurt van de hals of het hoofd vaak dodelijke, verwondingen veroorzaakt.

In combinatie met de schietkunst van de politie (elke goed getrainde schutter zal toe moeten geven dat schieten in armen en benen iets is uit films: je mikt altijd op de tors omdat bij een bewegend doelwit dit de meeste kans op succes biedt) doet dit mij niet veel vertrouwen geven in de beheersbaarheid van het geweld en de toegebrachte schade.

2) Wat is het volgende stadium? Na schieten op rellende voetbalsupporters ook schieten op: rechts-extremisten (niet waarschijnlijk als Geert het voor het zeggen heeft), anarchisten en dierenactivisten? Ik zelf heb geen goed gevoel bij alle drie, laat staan als ze geweld gebruiken en vernielingen aanrichten, maar er ontstaat al snel een hellend vlak als je dit soort dingen toestaat. Wie garandeert mij dat na verloop van tijd de noodtoestand niet wordt afgekondigd als politieke tegenstanders van Geert (links georienteerde bewegingen) willen protesteren?

Schieten op relschoppers is iets wat gebeurt in ontwikkelingslanden en landen waar een politiestaat heerst in plaats van een rechtstaat. Als we zo graag willen dat het geweld van relschoppers afneemt zijn er veel effectievere en minder gewelddadige oplossingen: infiltratie, ME met andere tactieken, meldingsplicht van ergste relschoppers en een volwassen voetbalwet in plaats van een constant afschuiven van het probleem tussen KNVB en Den Haag.

Schieten op relschoppers moet behouden blijven voor situaties waarin mensen in levensgevaar zijn en niet om geweld al in te dammen voor dat deze situatie bereikt is.

'Als je een hamer in de hand hebt, lijken alle problemen op spijkers....'

De man van 14K
30-05-2007, 21:35
ok dus de kogels zijn wel dodelijk.
nou ja dan houden we het wel bij pepperspray, knuppels en waterkanonnen.

Judas
30-05-2007, 21:43
1) 'Rubberen kogels' hebben alleen een rubberen punt en zijn alleen in naam humaner dan gewone kogels. Het Israëlische leger bijvoorbeeld schiet veel met rubberen kogels, wanneer de Palestijnen weer eens demonstreren, in de hoop dat de wereld dan denkt dat het wel meevalt wat Israël aan geweld gebruikt. Probleem is echter dat er met rubberen kogels voornamelijk op de torso en het hoofd wordt geschoten: twee lichaamsdelen die zeer gevoelig zijn voor zware klappen.




Jij zou zeker met zijdezachte en met aloe vera ingesmeerde kogeltjes schieten als er stenen naar je gegooid en geslingerd werden:whistling:
Vind rubberkogels in sommige situaties nog vrij mild.

Cave
30-05-2007, 21:57
Jij zou zeker met zijdezachte en met aloe vera ingesmeerde kogeltjes schieten als er stenen naar je gegooid en geslingerd werden:whistling:
Vind rubberkogels in sommige situaties nog vrij mild.

Ik ben meer het type dat het niet eens zover laat komen dat de meute gewelddadig kan worden door de individuen die iedereen opstoken er uit te laten pikken voordat er een echt geweldadige situatie ontstaat.

Jij klinkt me meer als het type dat geen verstand van zaken heeft en beter zijn mond kan houden...

aliendwurf
30-05-2007, 22:07
met rubbers schieten levert (als het goed is) geen dodelijke slachtoffers op. Nee je moet een bus traangas in een meute schieten en er op los knuppelen, daar knap je vanop en ook daar vallen onschuldige burgers bij.

wie moet zich aangesproken voelen op de rest van je opmerking?


Was niet tegen jou gericht maar tegen een ieder die zich aangesproken voelt.


En over dat traangas en erop los knuppelen,dat is altijd nog beter dan met kogels(al dan niet van rubber)in het wilde weg gaan schieten.
We willen toch zeker geen politiestaat worden of wel soms?

De man van 14K
30-05-2007, 23:02
Vraag maar aan deze gast..

http://www.rusland-reizen.net/image/poetin.jpg

Tsuki
31-05-2007, 00:35
met de schietkunsten van de politie in het achterhoofd, zullen er wel meer doden dan kreupele vallen want echt mikken kunnen ze niet ...................

Judas
31-05-2007, 01:04
Ik ben meer het type dat het niet eens zover laat komen dat de meute gewelddadig kan worden door de individuen die iedereen opstoken er uit te laten pikken voordat er een echt geweldadige situatie ontstaat.

Jij klinkt me meer als het type dat geen verstand van zaken heeft en beter zijn mond kan houden...

Dat zou misschien goed werken in NL. Ik doelde alleen meer op je stukje over Israel. Helaas ligt het net wat anders in Midden-oosten. Ga er anders naar toe en word adviseur van het Israelisch leger. Ze kunnen waarschijnlijk nog heel veel van je leren wat betreft een gewelddadige meute onder de duim te houden.

MilfhunterMMA
31-05-2007, 01:19
gewoon iets gebruiken dat gigantisch veel pijn doet. zo'n tasergun uit de vs lijkt me een goed alternatief

Biiyen
31-05-2007, 02:19
Wordt steeds gekker... Slaat toch helemaal nergens op? Schiet maar gericht op politici die keer op keer achterlijke plannetjes uit de hoge hoed toveren, en bij voorkeur niet in het been graag.

Michelle
31-05-2007, 02:46
Als de kogels verder geen evaar voor de mensheid vormen dan ben ik ook voor.
Maar als dit niet het geval is dan ben ik asoluut tegen !!!!

Tsuki
31-05-2007, 02:47
ken je kogels die geen gevaar voor mensen vormen dan ?

Michelle
31-05-2007, 02:49
ja losse flodders slimmerd
die richten alleen ietswat schade aan wanneer je van dichtbij schiet

Tsuki
31-05-2007, 03:07
niet zo fantiek gelijk ................. :whistling:

aliendwurf
31-05-2007, 03:17
Losse flodders....dat kan toch helemaal niet Michelle.
Of dacht jij dat als die jongens een luide knal horen dat ze dan hard wegrennen?
Die gasten moeten keihard aangepakt worden,dat wel,maar daar horen geen kogels bij.
Dit idee van Wilders is zelf een losse flodder.

Erg jammer weer dat dit verhaal lang bij de mensen blijft hangen,wel goed gedaan van onze kleine blonde Adolf,het zij gezegd.

MissGG
31-05-2007, 03:54
het gaat toch niet door want er is niemand die het voorstel steunt... dus we houden het bij knuppelen!!

Guru
31-05-2007, 04:11
Psies zijn allemaal mietjes die nederlandse politie.
Zoals ik al zei, schieten met scherp leren ze wel van de spaanse Guardia Civil.
Ik heb de Guardia Civil lang geleden in Llorret de Mar huis zien houden.
Ik heb het op een afstand bekeken met een biertje in mijn hand en heb intens genoten, hoe die lui afgemat werden.
Tja een beetje de macho uithangen en provoceren, daar weten ze in Spanje wel raad mee.
Waren trouwens nederlanders en engelsen die problemen zochten met ze.
Mooi staaltje aftuigen zoals ze dat met NEDERLANDSE en MAROKKAANSE HOOLIGANS HIER ook zouden moeten doen.

De man van 14K
31-05-2007, 05:02
het gaat toch niet door want er is niemand die het voorstel steunt... dus we houden het bij knuppelen!!


doe jij dat ook?

PigDog
31-05-2007, 06:57
Ik vind wat Cave schrijft zeer steekhoudend. Laten we vooral niet afzakken naar het niveau van de landen waar we het liefste onze medelanders heen terug zouden willen sturen. (mooie zin, hé?)


En Wilders moet terug naar mongolië, want ik vind het gewoon een mongool.
Niks meer en niks minder.
En alvast excuses voor de mensen met het Down-syndroom.
Het was niet persoonljk bedoeld.

Biiyen
31-05-2007, 07:00
Ik vind wat Cave schrijft zeer steekhoudend. Laten we vooral niet afzakken naar het niveau van de landen waar we het liefste onze medelanders heen terug zouden willen sturen. (mooie zin, hé?)


En Wilders moet terug naar mongolië, want ik vind het gewoon een mongool.
Niks meer en niks minder.
En alvast excuses voor de mensen met het Down-syndroom.
Het was niet persoonljk bedoeld.

be be be bedan kttt

payap
31-05-2007, 07:12
[QUOTE=PigDog;414992]En Wilders moet terug naar mongolië, want ik vind het gewoon een mongool.
Niks meer en niks minder.[QUOTE]

Da's gevaarlijk PigDog! De Mongolen waren de grootste veroveraarss die de wereld heeft gekend. Hun rijk strekte van Japan tot aan de Hongaarse vlakte!

Voor je het weet komt geert met de mongoolse horden eraan uit de steppen van Azie!

Italian*Berlusconi*
31-05-2007, 07:26
[QUOTE=PigDog;414992]En Wilders moet terug naar mongolië, want ik vind het gewoon een mongool.
Niks meer en niks minder.[QUOTE]

Da's gevaarlijk PigDog! De Mongolen waren de grootste veroveraarss die de wereld heeft gekend. Hun rijk strekte van Japan tot aan de Hongaarse vlakte!

Voor je het weet komt geert met de mongoolse horden eraan uit de steppen van Azie!

dan regelen we een paar chinezen die een soort van chinese muur bouwen en dan de mongolen bestrijden zoals vroeger... (ala southpark hahaha voor de insiders)

Guru
31-05-2007, 08:32
Ben je eigenlijk wel goed geintegreerd Pigdog, of stel ik nu een brutale vraag?

Guru
31-05-2007, 08:45
Column van Wilders over "vriendschappelijke" wedstrijd Nederland - Marokko

Schieten met scherp

Mijn vorige column, waarin ik pleitte voor het herstel van de Nederlandse cultuur, was velen van u uit het hart gegrepen. Opkomen voor onze culturele normen en waarden betekent ook deze beschermen tegen lieden die deze willen beschadigen.
Vorige week dinsdag was er bij de ‘vriendschappelijke’ jeugdinterland Nederland-Marokko in Tilburg weer een fraai staaltje multiculturele minachting te bewonderen. Na afloop van de wedstrijd bestormden honderden jonge Marokkanen het veld, belaagden stewards, sloopten het stadion en vervolgden hun roof- en vernielingstocht elders in de stad.
Aan het begin van de avond al lieten deze ‘kansenjongeren’ hun afkeer zien van alles wat Nederlands is, middels een oorverdovend fluitconcert tijdens het Nederlandse volkslied. Ook het constant uitjouwen van Oranje-speler Ismaïl Aisati, een jongen van Marokkaanse afkomst die wél voor Nederland koos, was ronduit treurig.

Dit alles was echter geen aanleiding voor de organisatie het oefenduel voortijdig af te gelasten. Dat het vervolgens compleet uit de hand liep had een kind nog kunnen zien aankomen, maar PvdA-burgemeester Vreeman bleef verbijsterd achter tussen de kapotgeslagen stoeltjes en gewonde stewards. Achteraf zei hij tijdens de wedstrijd wel “iets van wrok jegens Nederland” geproefd te hebben.
Onmiddellijk na de veldslag werd de ‘politiek-correcte’ multiculti- propagandamachine in gang gezet. “Het is toch vooral chauvinisme. Een uiting van vreugde of frustratie”, aldus Henk Groenevelt van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme, die er ook nog op wees dat Marokkaanse fans nou eenmaal uitbundiger reageren: “Ze reageren heel emotioneel, ook bij voetbal. En als ze de kans krijgen, lopen ze in hun enthousiasme het veld op”.

Vaderlandsliefde

Dat de jongeren vlijmscherpe stukken kunststof van kapotgeslagen stoeltjes als frisbees naar stewards smeten, is dus gewoon een uiting van vaderlandsliefde, géén poging tot zware mishandeling c.q. doodslag!
Uiteraard probeerde de publieke omroep deze kwestie stilletjes onder het multiculturele tapijt te vegen. Bij het NOS Journaal zijn de multiculturalistische waanideeën nog altijd sterker dan het plichtbesef dat miljoenen euro’s aan belastinggeld een objectieve berichtgeving verdienen. Dus volgde een item met vergoelijkende reacties van ‘deskundigen’, zoals technisch directeur van voetbalclub VVV, Mohammed Allach, ook van Marokkaanse afkomst. Hij meent dat het wangedrag van de relschoppers een “duidelijk politiek statement” was. “Deze jongeren voelen zich niet geaccepteerd, niet vrij, achtergesteld en geïsoleerd in buurten en op scholen.”
Alle geldverslindende vlinderreizen, gesubsidieerde jeugdhonken, en andere knuffelprojecten ten spijt; deze groep is niet te helpen. Dat was voor iedereen met gezond verstand allang duidelijk.

En dan over de rol van de politie. Die besloot op te treden tegen de relschoppers buiten het stadion; de verantwoordelijkheid voor de orde binnen het stadion lag namelijk bij de KNVB. Daarom lieten zij de (ongewapende) stewards aan hun lot over. Ik wil voorstellen dat de politie in stadions voortaan altijd aanwezig is. Een politiewoordvoerder zei dat een aantal agenten tijdens de wedstrijd in Tilburg het stadion uiteindelijk toch was binnengegaan, maar “niet herkenbaar, want dan gooi je olie op het vuur.” Dit soort krankzinnige redeneringen zijn ongetwijfeld het resultaat van belachelijke multiculti-projecten zoals de cultuurstages die Nederlandse agenten volgden in Marokko. Doel hiervan is dat agenten de Marokkaanse reljeugd beter leren begrijpen en daardoor de problemen die deze straatterroristen veroorzaken beter kunnen oplossen.

Straf

Nuttiger voor de Nederlandse samenleving was geweest als ze van hun Marokkaanse collega-agenten hadden geleerd hoe men daar in Marokko de orde handhaaft. Hoe de Marokkaanse politie rellen de kop in drukt. Criminele jongeren krijgen daar wat ze verdienen: langdurige gevangenisstraf.

Politieagenten hoeven helemaal geen ‘begrip’ of ontzag te hebben voor deze hondsbrutale Marokkaanse criminelen. Ze hoeven enkel begrip te hebben voor de Nederlandse wet. Agenten moeten weer ‘ordehandhavers’ kunnen zijn in plaats van ingezet te worden als multiculturele welzijnswerkers. Daarom stel ik voor in de wet vast te leggen dat de burgemeester – of desnoods de minister van Binnenlandse Zaken – in het kader van de handhaving van de openbare orde de politie opdracht moet kunnen geven om bij ernstige rellen met scherp te schieten. Hieraan voorafgaand moet er eerst een duidelijke waarschuwing gegeven worden, daarna een waarschuwingsschot en vervolgens dient de politie relschoppers uit te schakelen middels een schot bij voorkeur in het been. Het onomwonden wettelijk vastleggen dat bij het volgen van deze procedure de politie straffeloos is, zal aarzeling bij agenten om relschoppers hard aan te pakken wegnemen en de relschoppers effectief bestrijden. Het maakt overigens geen verschil of de relschoppers bestaan uit voetbalhooligans (Marokkaans of niet), krakers, antiglobalisten of ander verwerpelijk tuig.

Geert Wilders

Michelle
01-06-2007, 02:33
Losse flodders....dat kan toch helemaal niet Michelle.
Of dacht jij dat als die jongens een luide knal horen dat ze dan hard wegrennen?
Die gasten moeten keihard aangepakt worden,dat wel,maar daar horen geen kogels bij.
Dit idee van Wilders is zelf een losse flodder.

Erg jammer weer dat dit verhaal lang bij de mensen blijft hangen,wel goed gedaan van onze kleine blonde Adolf,het zij gezegd.

achter de geranuims gezeten vroeger ofzo................
blijkbaar kan het wel

aliendwurf
01-06-2007, 04:05
achter de geranuims gezeten vroeger ofzo................
blijkbaar kan het wel


Dat is de oplossing van het probleem,bedankt voor deze steekhoudende argumenten schat,daar had ik zelf echt nooit op gekomen.:thup:


It takes a blond to know one.;)

Evilman
01-06-2007, 04:40
Zie je t al voor je. In Irak wordt 1 marinier al als n crimineel teruggehaald omdat ie 1 kogel schoot en die kwam toevallig fout terecht.
(kaatse van de grond in iemand kop.. dood)

en dan de politie hier zeker. denk t niet.
daarnaast is het ook gewoon dom.. zoiets kan fataal aflopen.
Waarom niet met zon helikopter voor bosbranden duizenden
liters PIS over ze heen flikkeren.

:pimp:

PigDog
01-06-2007, 06:42
Ben je eigenlijk wel goed geintegreerd Pigdog, of stel ik nu een brutale vraag?


Je stelt alleen maar domme vragen.

PigDog
01-06-2007, 06:45
Zie je t al voor je. In Irak wordt 1 marinier al als n crimineel teruggehaald omdat ie 1 kogel schoot en die kwam toevallig fout terecht.
(kaatse van de grond in iemand kop.. dood)

Jij bent de enige van Nederland die dat nog gelooft.


en dan de politie hier zeker. denk t niet.
daarnaast is het ook gewoon dom.. zoiets kan fataal aflopen.
Waarom niet met zon helikopter voor bosbranden duizenden
liters PIS over ze heen flikkeren.

:pimp:

Voor dit idee krijg je van mij reps, kerel!
Meesterlijk!

Evilman
01-06-2007, 09:25
Voor dit idee krijg je van mij reps, kerel!
Meesterlijk!

:cool2:

Cave
01-06-2007, 17:59
Dat zou misschien goed werken in NL. Ik doelde alleen meer op je stukje over Israel. Helaas ligt het net wat anders in Midden-oosten. Ga er anders naar toe en word adviseur van het Israelisch leger. Ze kunnen waarschijnlijk nog heel veel van je leren wat betreft een gewelddadige meute onder de duim te houden.

Beste Judas, in het Midden-Oosten hebben ze helemaal geen adviseur nodig maar gewoon wat meer mensen met goed werkende hersencellen. Het punt is dat daar een situatie is waar regelmatig met rubber kogels wordt geschoten en dat dit een goede situatie is om aan te tonen of het gebruik hiervan effectief is of niet.

Maar ik vind het wel heel erg leuk dat je mij zo hoog hebt zitten dat je mij wel de geschikte persoon vindt om de situatie in Israël eens positief te gaan beïnvloeden. Ik twijfel er niet aan dat ook jij zo je talenten hebt :wink:

PigDog
01-06-2007, 18:01
Psies zijn allemaal mietjes die nederlandse politie.
Zoals ik al zei, schieten met scherp leren ze wel van de spaanse Guardia Civil.
Ik heb de Guardia Civil lang geleden in Llorret de Mar huis zien houden.
Ik heb het op een afstand bekeken met een biertje in mijn hand en heb intens genoten, hoe die lui afgemat werden.

http://www.dumpert.nl/mediabase/16514/38b5d83f/index.html
Op videobeelden van een verborgen camera is te zien hoe Spaanse politieagenten een Russische vrouw mishandelen. De politie ligt onder vuur sinds de beelden naar buiten zijn gebracht.


De Spaanse politie zou vaker hard optreden
De beelden zijn vrijgegeven door de regionale overheid in de provincie Catalonië. Op de video is onder meer te zien hoe twee vrouwelijke agenten een jonge vrouw ontkleden. Ze wordt in haar gezicht geslagen en op de grond gesmeten als ze zichzelf probeert te bedekken. Het voorval had in april plaats in Barcelona.

Buren
De mishandelde vrouw werd gearresteerd nadat zij thuiskwam van een avondje uit. Toen ze ontdekte dat ze haar sleutels kwijt was, belde de 23-jarige vrouw aan bij haar buren. Zij belden vervolgens de politie.

Op de video staan ook beelden van een tweede incident, waarbij vier mannelijke agenten een arrestant tegen de grond werken. ‘Ik wist niet dat Guantánamo Bay slechts drie haltes verderop lag,’ zei het slachtoffer Ruben Perez in de getuigenbank.

Klachten
De Spaanse politie schijnt vaker hardhandig op te treden, vooral tegen immigranten. De lokale autoriteiten van Catalonië lieten camera’s plaatsen in het politiebureau in Barcelona nadat er klachten over mishandeling binnenkwamen.

Amnesty International bracht de misstanden deze maand in zijn jaarverslag aan het licht. Eén agent is geschorst.

Door Saïna van Breda



Neem nog een biertje en geniet!

Cave
01-06-2007, 18:23
Guardia Civil = kleine gefrustreerde kutkereltjes met grote knuppels = altijd gezeik

Klinkt misschien vreemd op een vechtsportforum maar geweld is maar zeer zelden een goede oplossing voor een probleem. Zeker als het geweld is van de Staat tegen burgers.

aliendwurf
02-06-2007, 01:36
Guardia Civil = kleine gefrustreerde kutkereltjes met grote knuppels = altijd gezeik

Klinkt misschien vreemd op een vechtsportforum maar geweld is maar zeer zelden een goede oplossing voor een probleem. Zeker als het geweld is van de Staat tegen burgers.

Klinkt helemaal niet gek,juist op een vechtsportforum.;)

Guru
02-06-2007, 05:06
http://www.dumpert.nl/mediabase/16514/38b5d83f/index.html
Op videobeelden van een verborgen camera is te zien hoe Spaanse politieagenten een Russische vrouw mishandelen. De politie ligt onder vuur sinds de beelden naar buiten zijn gebracht.


De Spaanse politie zou vaker hard optreden
De beelden zijn vrijgegeven door de regionale overheid in de provincie Catalonië. Op de video is onder meer te zien hoe twee vrouwelijke agenten een jonge vrouw ontkleden. Ze wordt in haar gezicht geslagen en op de grond gesmeten als ze zichzelf probeert te bedekken. Het voorval had in april plaats in Barcelona.

Buren
De mishandelde vrouw werd gearresteerd nadat zij thuiskwam van een avondje uit. Toen ze ontdekte dat ze haar sleutels kwijt was, belde de 23-jarige vrouw aan bij haar buren. Zij belden vervolgens de politie.

Op de video staan ook beelden van een tweede incident, waarbij vier mannelijke agenten een arrestant tegen de grond werken. ‘Ik wist niet dat Guantánamo Bay slechts drie haltes verderop lag,’ zei het slachtoffer Ruben Perez in de getuigenbank.

Klachten
De Spaanse politie schijnt vaker hardhandig op te treden, vooral tegen immigranten. De lokale autoriteiten van Catalonië lieten camera’s plaatsen in het politiebureau in Barcelona nadat er klachten over mishandeling binnenkwamen.

Amnesty International bracht de misstanden deze maand in zijn jaarverslag aan het licht. Eén agent is geschorst.

Door Saïna van Breda



Neem nog een biertje en geniet!

Ik zie dat ze haar nog beschaafd behandelen, ze kan niet eens op haar benen staan en ze is agressief.
Ze slaan niet eens dus prima behandeld toch?
Zal wel teveel gezopen hebben en brutaal zijn geweest.

Guru
02-06-2007, 05:08
Je stelt alleen maar domme vragen.

Volgens mij heb je twee paspoorten.

PigDog
02-06-2007, 05:12
Volgens mij heb jij twee hersencellen.