PDA

View Full Version : UITSLAGEN - Gentlemans Promotions @ Tilburg - 2/6/07



Richelieu
03-06-2007, 12:56
1) Hans Stinger (Team Super Pro) WIN CHOKE 1ste RONDE vs Marton (Kurosaki Gym)
2) Hesdy Gerges (Pancration) WIN MED INTER Vs Bob van Boxmeer (Siam Gym)
3) Anouar Belkayed (Fight Team Plaza) Vs Tarik the Hammer (Mike’s Gym) DRAW
4) Chico “El Toro” Martinez (Angelo Gym) Vs Mehmet Uygun (Siam Gym) WIN CHOKE 1ste RONDE
5) Chaid (Fight Team Plaza) Vs Marco Pique (Team Slamm) WOP
6) Ruben van der Giessen (Gym Internationaal) Vs Henry Akdeniz (Team Hardcore/ Superpiele) WIN MED INTER
7) Imro Main (FFC) WTKO Vs Hoessein Abdelhadi (Mousid Gym)
8) Rodney Faverus (FFC) WOP Vs Samir Benazouz (Siam Gym)
9) Ray Staring (Golden Glory) Vs Chris Nigimbi (Calmaro Gym) WOP
10) Errol Zimmerman (Team Dekkers) WTKO VS Gurkan Degirmenci (Kangal)
11) Andre Janssen (Boksclub Intruder) WKO vs Don Diego Poeder (Club Fit)
12) Najim (Mousid Gym) WOP Vs Ondrey “Spejbl” Hutnik (Team It’s Showtime)
13) Faldir Chabari (Team Beast of the East) WOP Vs Jan van Denderen (Bulldogs Antwerpen)
14) Pajonsuk (Team Showtime) Vs Yunus (Mousid Gym) WOP
15) Oktay Karatas (Golden Glory) WOP Vs Brian Lo A Njoe (Team Slamm)
16) Yucel Fidan (Siam Gym) WKO Vs Amir Zeyada (Pancration)
17) Gago Drago (Gym Alkmaar) WIN OPGAVE Vs Ait Nacuer (Team Ait Nacuer)
18) Tyrone Spong (FFC) WOP Vs Shakuta (Team Showtime)

Jeru
03-06-2007, 13:07
De KO's van Janssen en Fidan waren echt spatzuiver!!

sabby
03-06-2007, 13:56
Zo, jij bent snel. Ben net thuis, was echt een superavond. Groetjes aan PoesPas.

Wheelie
03-06-2007, 17:48
Zo, jij bent snel. Ben net thuis, was echt een superavond. Groetjes aan PoesPas.

paspoes ;)

nick
03-06-2007, 17:52
thnx.

Ben benieuwd of paspoes weer wat dames zover heeft gekregen om voor hem te poseren :D

Missy
03-06-2007, 18:03
was cker super ben benieuwd naar d fotos


tyrone congratz
oja d rest natuurlijk ook

Richelieu
03-06-2007, 18:11
Ben er mee bezig en straks post ik alvat alle backstage foto's

lunatic
03-06-2007, 18:35
hoe was de match van oktay en brain?

Italian*Berlusconi*
03-06-2007, 18:44
thanx voor de uitslagen!

donmofu
03-06-2007, 19:11
Was mooi gala!

Maar het had van mij wel een paar partijen minder mogen hebben. Nu duurt het te lang en zijn de vechters die om half 2 moeten vechten ook niet meer super...

Benazzouz had echt de meest trieste opkomst ooit! Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?

Ben wel benieuwd naar de nieuwe line-up van Balans!!!

Richelieu
03-06-2007, 19:22
hoe was de match van oktay en brain?

Ben nog bezig met de foto's van het verslag..maar ik kan je alvast de tekst laten lezen van de partij om je een indruk te geven..

15) Oktay Karatas (Golden Glory) Vs Brian Lo A Njoe (Team Slamm) F.F.2x5
Beide vechter beginnen te stoten. Oktay pakt een mout positie en gaat stoten. 2de ronde begint hard. Oktay maakt een mooie takedown en gaat in de guard van Brian zitten, vanaf daar werkt hij voor de mout positie en gaat weer stoten. Oktay domineert zwaar de hele partij en laat zien dat hij de betere is vanavond. Brian vond ik beter in het staande gevecht en plaats nog een mooie hoek, maar in het grond gevecht was hij vanavond de mindere van Oktay. De stand is montenteel 1-1 tussen deze twee vechters!

Winnaar door punten Oktay Karatas

Justinian
03-06-2007, 19:37
Tijdens de opkomst van Benazouz dachten we even Osama 'in the house' was, jammer dat Guru er niet bij was ;) De partij was niet verkeerd en hoewel Benazouz de hardere stoten had en ook 8 tellen scoorde, heeft Faverus mijns inziens niet onterecht gewonnen. Faverus scoorde simpelweg meer punten over de complete partij.

Chico kwam niet echt in de wedstrijd en maakte een paar domme foutjes die hem fataal werden. Jammer, maar het is niet anders. Hopelijk zet hij deze verliespartij volgende week in Duitsland recht.

Oktay vs Brian was een toppartij. Beide vechters gingen er helemaal voor in het staande gevecht. Op een gegeven moment in de eerste ronde neemt Oktay Brian naar de grond en gaat van side naar fullmount. Vanuit fullmount is het ground 'n pound. Hoewel er flink wat stoten doorkomen geeft Brian niet op en verdedigt goed. Hij weet Oktay zelfs nog een keer te reversen en belandt hierbij in de guard van Oktay. De eerste ronde wordt afgesloten terwijl Oktay weer fullmount heeft. Tweede ronde min of meer hetzelfde verhaal, alleen langer in de mount. Toppartij en een rematch waardig (de stand is nu 1-1).

Panjonsuk vs Younes. Dit was wat mij betreft de partij van de avond. Heel veel snelle en harde acties. Panjonsuk maakte een draaibeweging en werd hierbij opgevangen door de handschoenen van Younes die hem naar het canvas stuurde. En hier gebeurde iets vreemds, vanuit het publiek gezien. Panjonsuk ging neer, de scheids leek er tussen te komen, Panjonsuk stond op (ik dacht dat hij het idee had 8 tellen te krijgen) en de Younes vervolgt meteen met een stootcombinatie die Panjonsuk alsnog naar het canvas sturen. Hierop krijgt hij dan nog de 8 tellen. Beetje vreemd, maar ben erg benieuwd naar de beelden of het inderdaad zo is gegaan. Verder was dit een geweldige partij om te zien.

Superpiele draaide een geweldige partij tegen Ruben van der Giesen. Henry liet Ruben niet echt in de wedstrijd komen en bestookte hem met allerlei cobinaties. Een draaitrap werd Ruben echter fataal: er stroomde teveel bloed uit een hoofdwond. Toppartij.

Tijdens de bokspartij gingen we even eten halen. Boven bij de eettent toch nog eventjes wezen kijken en de ko meegepikt. Erg mooi en hard.

Imro Main scoorde ook een keiharde ko. Je zag hem er de hele partij al op loeren en het duurde eigenlijk ook niet al te lang tot hij ermee doorkwam (ik meen een rechtse directe). Fidan vs Zeyada was ook een hele spannende partij om te zien. Je wist gewoon dat er iemand ko zou gaan, alleen niet wie ;) Spong draaide een fraaie partij tegen Shakuta. Viel me op dat Shakuta echt veel kan hebben!

Het was dus een geweldige avond met prachtige opkomsten, ik heb er echt van genoten! Ook de rondemissen en danseressen waren van uitzonderlijke kwaliteit!! Forumbroeder Pigdog staat overigens nog deze dames op de foto :thup: Enige minpuntje was dat het zo lang duurde. Maar ja, het was wel een topavond met hele mooie opkomsten en dat neem ik dan wel voor lief ;) Viel me trouwens op dat het publiek echt tot en met de laatste partij bleef.

Jofeljoh!
03-06-2007, 19:44
Justinian: ik moest bij de bewuste actie bij Pajunsuk vs Younnes meteen denken aan de situatie van Pat Smith vs Andy Hug in '94... Denk dat de scheids hier iets duidelijker had kunnen/moeten ingrijpen (alhoewel hij er wel tussen stond... en Younnes niet door had moeten gaan).

Hopelijk kan Joop ons zelf zijn visie geven op die situatie

A-team
03-06-2007, 19:46
Tijdens de opkomst van Benazouz dachten we even Osama 'in the house' was, jammer dat Guru er niet bij was ;) De partij was niet verkeerd en hoewel Benazouz de hardere stoten had en ook 8 tellen scoorde, heeft Faverus mijns inziens niet onterecht gewonnen. Faverus scoorde simpelweg meer punten over de complete partij.

x2 vond ook dat Samir veel te weinig deed!





Panjonsuk vs Younes. Dit was wat mij betreft de partij van de avond. Heel veel snelle en harde acties. Panjonsuk maakte een draaibeweging en werd hierbij opgevangen door de handschoenen van Younes die hem naar het canvas stuurde. En hier gebeurde iets vreemds, vanuit het publiek gezien. Panjonsuk ging neer, de scheids leek er tussen te komen, Panjonsuk stond op (ik dacht dat hij het idee had 8 tellen te krijgen) en de Younes vervolgt meteen met een stootcombinatie die Panjonsuk alsnog naar het canvas sturen. Hierop krijgt hij dan nog de 8 tellen. Beetje vreemd, maar ben erg benieuwd naar de beelden of het inderdaad zo is gegaan. Verder was dit een geweldige partij om te zien.


Joop stond op dat moment gewoon niet op de goede plaats, 8 tellen was niet terecht maar younes wel terecht gewonnen


Spong draaide een fraaie partij tegen Shakuta. Viel me op dat Shakuta echt veel kan hebben!

Shakuta legde het vuur toch knap aan de schenen van spong, top vechter maar spong terecht gewonnen





De partij van Naijm was schandalig!

Verder een perfect gala maar duurde wel iets te lang.

Richelieu
03-06-2007, 19:48
x2..hoewel ik als liefhebber van Spejbl natuurlijk door een andere bril kijk had hij zeker deze partij moeten winnen.

..lang...??..tja, wat had je dan verwacht met 18!! A-klasse toppartijen..:D

Jeru
03-06-2007, 19:48
Benazzouz had echt de meest trieste opkomst ooit! Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?


Nee. Dat was inderdaad heel erg... Als ik geschiedenisles wil ga ik wel terug naar school.



Panjonsuk vs Younes. Dit was wat mij betreft de partij van de avond. Heel veel snelle en harde acties. Panjonsuk maakte een draaibeweging en werd hierbij opgevangen door de handschoenen van Younes die hem naar het canvas stuurde. En hier gebeurde iets vreemds, vanuit het publiek gezien. Panjonsuk ging neer, de scheids leek er tussen te komen, Panjonsuk stond op (ik dacht dat hij het idee had 8 tellen te krijgen) en de Younes vervolgt meteen met een stootcombinatie die Panjonsuk alsnog naar het canvas sturen. Hierop krijgt hij dan nog de 8 tellen. Beetje vreemd, maar ben erg benieuwd naar de beelden of het inderdaad zo is gegaan. Verder was dit een geweldige partij om te zien.


Dat vond ik echt een grote fout. Pajonsuk ging neer, wilde opstaan om zijn 8 tellen te onvangen en kreeg nog een paar beuken. De scheids stond erbij en keek ernaar. Dit zette echt de toon voor de hele wedstrijd. Die werd er wel leuk en fel door, maar dit had echt niet zo gehoeven.

donmofu
03-06-2007, 20:09
Justinian: ik moest bij de bewuste actie bij Pajunsuk vs Younnes meteen denken aan de situatie van Pat Smith vs Andy Hug in '94... Denk dat de scheids hier iets duidelijker had kunnen/moeten ingrijpen (alhoewel hij er wel tussen stond... en Younnes niet door had moeten gaan).

Hopelijk kan Joop ons zelf zijn visie geven op die situatie

Zag ik net zo!

paspoes
03-06-2007, 20:10
Waar stond PigDog dan ?

paspoes
03-06-2007, 20:13
Zo, jij bent snel. Ben net thuis, was echt een superavond. Groetjes aan PoesPas.

thx Sabby, was leuk gisteren zeg top gala veel bekende gezien en heel veel gelachen :thup:

Justinian
03-06-2007, 20:15
Justinian: ik moest bij de bewuste actie bij Pajunsuk vs Younnes meteen denken aan de situatie van Pat Smith vs Andy Hug in '94... Denk dat de scheids hier iets duidelijker had kunnen/moeten ingrijpen (alhoewel hij er wel tussen stond... en Younnes niet door had moeten gaan).

Hopelijk kan Joop ons zelf zijn visie geven op die situatie
Ik heb me maar wat voorzichtig uitgedrukt, want als je de beelden terug ziet zou het zomaar kunnen zijn dat het wat genuanceerder ligt. Het beeld dat ik nu van deze actie heb is zoals je hierboven schetst.

Jofeljoh!
03-06-2007, 20:20
Ik heb me maar wat voorzichtig uitgedrukt, want als je de beelden terug ziet zou het zomaar kunnen zijn dat het wat genuanceerder ligt. Het beeld dat ik nu van deze actie heb is zoals je hierboven schetst.

Ik heb hetzelfde hoor. Zal niet de eerste keer zijn dat ik mijn mening moet bijstellen na het zien van TV-beelden

Justinian
03-06-2007, 20:26
Waar stond PigDog dan ?
Hier dus ;)

http://img181.imageshack.us/img181/4695/pigdogtilburgqn7.gif (http://imageshack.us)

DAJAK
03-06-2007, 20:31
Nee. Dat was inderdaad heel erg... Als ik geschiedenisles wil ga ik wel terug naar school.

Ik heb het gala niet gezien, wat was er dan met de opkomst van Benazouz?

paspoes
03-06-2007, 20:36
WTF, hij is PigDog:lol::lol::lol:. vandaar, nu snap ik wat dingen weer van gisteravond. vooral bij jullie kleedkamer je weet wel denk ik Roy.;)

paspoes
03-06-2007, 20:37
Ik heb het gala niet gezien, wat was er dan met de opkomst van Benazouz?


zat alleen nog op Osama te wachten en een Bom die viel of zo. Man wat triest zeg zulke filmpies en Allah gedoe verbieden die shit :twak::thown:

Justinian
03-06-2007, 20:43
zat alleen nog op Osama te wachten en een Bom die viel of zo. Man wat triest zeg zulke filmpies en Allah gedoe verbieden die shit :twak::thown:
Idd ja, ik zei nog op een gegeven moment tijdens die intro: ik peer hem want de bommen zullen zo wel afgaan ;)

paspoes
03-06-2007, 20:56
Idd ja, ik zei nog op een gegeven moment tijdens die intro: ik peer hem want de bommen zullen zo wel afgaan ;)

:lol::lol:,maar die olifant was wel cool. ook gevaarlijk stel dat het misging (gelukkig niet)

donmofu
03-06-2007, 21:56
Ik heb het gala niet gezien, wat was er dan met de opkomst van Benazouz?


Was een politiek filmpje over dat Amerikanen en zionisten (joden) varkens waren en dat een martelaar nietgenoeg aandacht kregg of zo...

Duurde ook nog eens heel lang...

Nominatie voor de meest belachelijke opkomst ooit!

Highline
03-06-2007, 22:26
ja die opkomst was echt te triest en hoorde er niet thuis

turkije de beste!

payap
03-06-2007, 22:43
Was toch express gedaan op verzoek van pigdog die opkomst van Benazouz omdat Guru in de zaal zat ?

Justinian
03-06-2007, 23:13
Was toch express gedaan op verzoek van pigdog die opkomst van Benazouz omdat Guru in de zaal zat ?
Hahaha correct! :thup:

Richelieu
03-06-2007, 23:41
Ga zo effe mijn foto's in het verslag plaatsen...alvast even een previeuw voor de ongeduldigen, want er moeten nog foto's bij van paspoes omdat ik niet alle partijen gefotografeerd heb..:(..Wilde ook even rondlopen.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_51.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_65.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_122.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_107.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_155.jpg

bami112
04-06-2007, 00:43
vet gala was dit zeg!!!!

alle partijen waren gewoon bruut, alleen 2 dingen beetje jammer..
Younnus die cheat en na slaat trapt what ever en Chabari die Jan van Denderen staat uit te dagen in de neutrale hoek van '' Komt U Maar Komt U maar'' maar het dan zelf ook niet af kan maken met een K.O.. beetje jammer weer maar,

Oktay top prestatie / gevecht neer gedropt!! gefeliciteerd

enne @ paspoes, vergeet de fotos niet erop te zetten he en laat je de volgende keer niet gek maken... zet trouwens die fotos er ook op die je in het wilde weg schoot in het publiek toen ik je riep maar je met je blote oog niet kon zien wie het was dus met je camera maar ff ging zoomen en shieten

Jeru
04-06-2007, 00:44
Dikke foto's Richelieu!!! (reps) edit oeps dat lukt niet :thown:

Sjaak
04-06-2007, 01:56
Was een politiek filmpje over dat Amerikanen en zionisten (joden) varkens waren en dat een martelaar nietgenoeg aandacht kregg of zo...

Duurde ook nog eens heel lang...

Nominatie voor de meest belachelijke opkomst ooit!

Jammer dat sommige mensen sport en politiek niet kunnen scheiden, heel triest:thown:

paspoes
04-06-2007, 02:10
@Bami, mijn foto's ga ik morgen plaatsen dus eff geduld;)

blazin.arr0w::::
04-06-2007, 07:32
Het was gezellig en bij het meeste commentaar sluit ik me aan :)

Paganstars
04-06-2007, 07:53
jammer dat ik dit weekend moest werken, maar enige wat ik jammer vind is dat spejbl verloren heeft... maar wat betreft lange zit en dat iedereen bleef... volgens mij is iedereen dit wel gewend ondertussen!

doom
04-06-2007, 19:34
Najim had echt niet gewonnen
Spong was onbeslist
Fidan vs Amir was de beste partij van de avond beidde proficiat top karakter eerst Amir neer dan Fidan neer maar Fidan maakte het af.
Het gala duurt te lang

silent
04-06-2007, 19:56
Leuk (gratis gala) waarvoor nog dank aan de organisator.
Helaas duurde het weer veel te lang, denk dat ik daarom de volgende keer niet meer ga.

Wat een geweldige stijl heeft die shakuta zeg! Spong was zaterdag weer erg sterk en wat mij betreft de terechte winnaar.

Najim heeft m.i. terecht gewonnen. Zou de beelden weleens willen zien.

paspoes
04-06-2007, 19:57
[quote=silent;416422]Leuk (gratis gala) waarvoor nog dank aan de organisator en Mixfight.nl.
quote]

beter zo ;)

silent
04-06-2007, 20:01
[quote=silent;416422]Leuk (gratis gala) waarvoor nog dank aan de organisator en Mixfight.nl.
quote]

beter zo ;)

Inderdaad ziet er beter uit zo

Justinian
04-06-2007, 20:13
Najim had echt niet gewonnen
Spong was onbeslist
Fidan vs Amir was de beste partij van de avond beidde proficiat top karakter eerst Amir neer dan Fidan neer maar Fidan maakte het af.
Het gala duurt te lang
:wacko: Spong maakte de partij en scoorde echt veel meer punten! Vraag me af of je naar dezelfde partij hebt zitten kijken... Toen de partij was afgelopen liep ik al naar de uitgang omdat de uitslag zo overduidelijk was. In de gang hoorde ik de terechte uitslag.

Mixfight reporters
04-06-2007, 20:35
Najim had echt niet gewonnen
Spong was onbeslist
Fidan vs Amir was de beste partij van de avond beidde proficiat top karakter eerst Amir neer dan Fidan neer maar Fidan maakte het af.
Het gala duurt te lang

Ik deel je menig over de partij van Najim, maar Spong heeft terecht op punten gewonnen. Het is meer de verdienste van Shakuta dat het zo'n beukpartij is geworden!!

Trismegistos
04-06-2007, 21:08
Strak georganiseerd en ik was het voor de verandering met alle jury beslissingen eens, is wel eens anders. Dus hulde aan die mannen ook!

Punt(je) van kritiek: moeten er nou echt wswers (no offense) in de friettent staan die niet meer dan 1 bestelling tegelijk kunnen onthouden? Dat kan echt niet met die drukte en maar 15 minuten pauze.

Vereder vette partijen gezien:

Hans Stringer was weer snel klaar, naar het buitenland Hans want hier durven ze der naam er al niet meer aan te wagen in de klasse to 90 kg!

Andre skitterend gewonnen (zei al dat het geen pannekoek was!)

verder mooie thaiboks partijen gezien.

Die Brian moet eens wat aan zijn grond en worstel werk doen... al leert ie maar vast een been in te haken zodat je tegenstander niet bij ieder takedown (de meeste waren niet zo flitsend) direct in de cross side of zelfs mount beland.

Oh en een umpa maak je door alle steunen aan een kan weg te halen... maar iig moet je een arm hebben . ..


Sorry als ik erg kritisch lijk maar zat me er mateloos aan te irriteren...je mag op dit niveau toch basis groundskills verwachten toch?
Waarmee ik overigens niets wil wegnenmen van de overwinning van Karatas die had er duidelijk wel aan gewerkt.

Wheelie
05-06-2007, 21:39
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Abdelkrim_El_Khattabi

voor de liefhebbers ;)

paspoes
05-06-2007, 21:46
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Abdelkrim_El_Khattabi

voor de liefhebbers ;)

ik denk dat bij KB meer liefhebbers zijn dan hier ;)

Highline
06-06-2007, 01:44
lol @ paspoes

er waren idd in mijn ogen wat discustabele uitslagen maar zeer veel partijen waar ik enorm van heb genoten. zo vind ik de partij van anouar vs tarik teh hammer erg spannend. dit komt mede doordat ik anouar persoonlijk ken en al vele malen met hem getraind heb. onbeslist was wel terrecht

partij van spong vs shakuta was top, hele mooie wedstrijden en top om hem eens in het echt te zien vechten. super vechter maar helaas te weinig kracth om spong echt in gevaar te brengen (al waren die linkse trappen snoeihard)

spejbl vs najim was ook weer een toppartij.. imo onterecht dat spejbl verloor want met name de eerste rondes had die imo meer punten gepakt

chahid vs pique was ook een mooie partij, had meer van chahid verwacht maar dat ligt ook zeker aan de verdienste van pique, mooie pot

don diego poeder vond ik erg jammer om zo snel te zien verliezen. veel over deze man gelezen maar nooit zien vechten, had wat langer mogen duren maar wat een mooie ko!

tja over de opkomst van samir is al genoeg gezegd. ik vond ecther wel dat bennazous zwaar tekort werd gedaan maar ja ik ben geen jury!

partij van ngimbi vs starring vond ik ook zeer verassendm, had ngimbi nooit zien vechten maar deed het toch erg goed!

en youness vs pajonsuk..tjaa ik had pajonsuk zo graag zien winnen van youness maar ja..kan niet zeggen dat youness heeft gewonnen door zijn sportiviteit, goede vechter maar ik hebe r verder niets mee

PigDog
06-06-2007, 02:16
tja over de opkomst van samir is al genoeg gezegd. ik vond ecther wel dat bennazous zwaar tekort werd gedaan maar ja ik ben geen jury!



Wat wil je met zo'n opkomst?
Dan verlies je altijd.......

Hij was trouwens laaiend in de kleedkamer en zijn vader helemaal! Toch denk ik persoonlijk, als je de band nakijkt, dat hij minder gescoord heeft, al waren zijn beuken veel en veel harder.....

Highline
06-06-2007, 02:19
tja je weet hoe ik over faverus denk he...mss ben ik dan wel bevooroordeeld ;)