PDA

View Full Version : Royce vs Saku 2 - K1 Dynamite USA *spoilers*



Mickey
04-06-2007, 00:52
Hier de link naar Royce vs Saku 2.
http://www.dailymotion.com/relevance/search/k1%2Bdynamite%2Busa/video/x25nsz_royce-gracie-vs-kazushi-sakuraba-2

Ik zit hem nog te kijken...

Mickey
04-06-2007, 00:53
Royce trapt veel vanaf zijn rug man.. Ziet er best pijnlijk uit.

Chico
04-06-2007, 01:06
Ik moet zeggen dat beslissing best wel terecht was... misschien gelijkspel... maar royce bleeft de confrontatie opzoeken terwijl saku meer op automatische piloot vocht dan wat anders... erg zonde... had veel meer verwacht...

kut publiek trouwens...

F@dur
04-06-2007, 02:05
Ergste van al is dat ik voor deze partij met doodmoeite wakker gebleven was en plots juist ervoor geen verbinding niet meer had en ook niet meer gekregen heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoek
04-06-2007, 02:19
Viel me een beetje tegen deze partij. Had ongeveer hetzelfde tempo als de vorige keer. Sakuraba zag er niet erg scherp uit en ik had meer van zijn stand-up verwacht.

Chico
04-06-2007, 02:19
dat had ik met rampage/liddell :( kut is dat hé

Evilman
04-06-2007, 02:51
dat had ik met rampage/liddell :( kut is dat hé

had jij bij hun ook meer van sakurabas standup verwacht? :p
kvon dit maar bullshit.

In t begin dacht k nog dat wordt als eerst.. weer benentrappen
van Saku.. maar helaas. En wtf heeft hij geleerd bij chuteboxe?
Hij had wel een paar knieen maar toch.

Ik vind het slecht om als grootheden tegen elkaar niet voor victory
te gaan. Je had geen 60 min Saku.. maar 15!

Chico
04-06-2007, 03:12
had jij bij hun ook meer van sakurabas standup verwacht? :p
:whistling: uhm idd :rolleyes:

qball
04-06-2007, 05:54
hier verwacht je dan zoveel van .... k heb al betere gevechten gezien op tuf dan deze rematch ....

The Bulldog
04-06-2007, 05:55
hier verwacht je dan zoveel van .... k heb al betere gevechten gezien op tuf dan deze rematch ....

Pijnlijk maar waar.

Biiyen
04-06-2007, 06:06
hier verwacht je dan zoveel van .... k heb al betere gevechten gezien op tuf dan deze rematch ....

Eigenlijk kon je dit wel hebben verwacht natuurlijk. Sakuraba is gewoon op, zijn lichaam wil helemaal niet meer. Als je dan hoort dat Sakuraba 2 dagen voor het gevecht amper kon lopen vanwege de pijn in zijn rug.... Je zag het ook aan hem in de derde ronde, hij wilde niet meer en hij kon niet meer.

Laat de legende een legende zijn...

redjuh
04-06-2007, 07:35
hier verwacht je dan zoveel van .... k heb al betere gevechten gezien op tuf dan deze rematch ....

man wat een bs. het was een tactisch schaakspel van 2 grootmeesters die weeten dat 1 foutje meteen wordt afgestraft.

Briant
04-06-2007, 20:12
Eigenlijk kon je dit wel hebben verwacht natuurlijk. Sakuraba is gewoon op, zijn lichaam wil helemaal niet meer. Als je dan hoort dat Sakuraba 2 dagen voor het gevecht amper kon lopen vanwege de pijn in zijn rug.... Je zag het ook aan hem in de derde ronde, hij wilde niet meer en hij kon niet meer.

Laat de legende een legende zijn...

hij zal wel een lading geld gekregen hebben waar je u tegen zegt.niet dat daar iets mis mee is want deze mensen moeten er van leven.