PDA

View Full Version : Wie volgt....????



Sita
05-06-2007, 03:45
Er zijn de afgelopen jaren een aantal gala's geweest en ook nieuwe promoters bijgekomen. We weten allemaal wel dat Simon Rutz promoter nr. 1 was, maar welke van onderstaande promoters zullen hem in de toekomst van zijn troon kunnen afstoten?

The Bulldog
05-06-2007, 03:55
simon rutz promotor nummer 1??????

Promotor vind 1 vind ik de man achter GEntlemanpromotions.

BEast of the east en SLamm.....

Allemaal mensen die de sport echt promoten... niet alleen grote evenementen opzetten....

Rutz heeft natuurlijk super evenementen aangevuld met de rest.(ja ja behalve het K-1 gebeuren), maar moet het daarbij voor 3/4 van zijn eigen team en jongens hebben..

GEntleman fightnight,Slamm en beast of the East doen het sportwereld breed in mijn ogene.

Wheelie
05-06-2007, 04:26
Absoluut Gentlemen en daarna volgt Slamm
Ik weet niet of de jongens van 2h2h nog plannen hebben maar die behoren ook tot de top promotors
Ik vind alleen dat er te weinig echte MMA gala's zijn in Nederland, Shooto is altijd top en 2h2h

Justinian
05-06-2007, 05:03
Rings is ook altijd top.

micha
05-06-2007, 05:07
ik mis Ultimate Glory

De man van 14K
05-06-2007, 05:07
2h2h is top, Ahoy vorig jaar was super.
Rutz is wel goed, maar gewoon groots en de enige die K-1 neer zet in NL,alleen qua partijen vorig jaar vond ik het zwaar tegenvallen.
Slamm en Gentlemen zijn de beste gala's die gegeven worden, niet alleen qua line-up maar ook qua aankleding.

The Bulldog
05-06-2007, 06:06
IDD RING zijn ook altijd hele vette gala`s...

BEtreft de MMA gala`s denk ik dat shooto wat betreft sfeer en matchmaking zeker ook een topper is..


eigenlijk hebben we wel vreselijk veel mooie dingen in NL zeg...

Ton
05-06-2007, 08:17
Absoluut Gentlemen en daarna volgt Slamm
Ik weet niet of de jongens van 2h2h nog plannen hebben maar die behoren ook tot de top promotors
Ik vind alleen dat er te weinig echte MMA gala's zijn in Nederland, Shooto is altijd top en 2h2h

x 100!!! Echt dood en dood zonde dat er zo weinig MMA te zien is de laatste tijd op de verschillende gala's!!!
RINGS was hierin ook altijd een topper... Zijn ook al bijna full muay thai gala's aan het worden.

Verder ogen de gala's de laatste jaren alleen maar spectaculairder, het publiek wordt zeker een avond vermaakt met hoogstaande partijen maar ook het hele gebeuren er om heen wordt steeds groter en professioneler!!
:thup:

Jeru
05-06-2007, 08:22
Er dient inderdaad weer een promoter (naast Shooto) op te staan die het aandurft om een volledige MMA line-up aan te bieden. Blijf het toch eeuwig zonde vinden. Overal in de wereld (behalve Thailand en Frankrijk) is MMA booming, maar in Nederland lijken we wel weer terug te gaan naar het veilige Muay Thai....

paspoes
05-06-2007, 08:26
Er dient inderdaad weer een promoter (naast Shooto) op te staan die het aandurft om een volledige MMA line-up aan te bieden. Blijf het toch eeuwig zonde vinden. Overal in de wereld (behalve Thailand en Frankrijk) is MMA booming, maar in Nederland lijken we wel weer terug te gaan naar het veilige Muay Thai....

En als hoofdpartij Danial vs Hunter. deze 2 mannen wil ik heel graag tegenover elkaar zien vechten. ;)

redjuh
05-06-2007, 12:41
ik mis een organisatie met een octagon

ArjanV
05-06-2007, 17:22
Gentlemanpromotions!
Viel mij overgens in Tilburg op dat Simon Rutz niet bepaald populair is onder veel Muay Thai liefhebbers....ik ken zelfs jongens die op vrijwel ieder,wat groter, gala te vinden zijn maar die krijgen ze die Arena zelfs niet ingeslagen...

Mickey
05-06-2007, 17:33
Ik mis idd Shooto aka Ultimate Glory. Die galas hebben voor de fan het meeste te bieden. Beste regels voor MMA in nederland.

payap
05-06-2007, 18:18
maar in Nederland lijken we wel weer terug te gaan naar het veilige Muay Thai....

Was maar waar jeru! Bijna niemand durft het echte muaythai aan. Zelde verhaal als wat jij zegt over het MMA is het met het echte muaythai. Ook overal in de wereld vechten ze op die regels en is het hot maar in Holland hebben we alerlei bndjes met eigen aangepaste regels.

Voor mij staat de shooto organisatie en slamm voor de promotors die niet alleen topgala's bieden maar ook ergens voor staan. shooto timmert aan de weg om het MMA hier groot te maken en Slamm voor het echte muaythai.

Vindt deze twee ook altijd de gala's hebben met de meeste echte fans en beste sfeer.

Moet zeggen dat afgelopen zaterdag gentlemen promotions ook geweldig was en ik elke seconde genoten heb.

Jeru
06-06-2007, 02:07
Was maar waar jeru! Bijna niemand durft het echte muaythai aan. Zelde verhaal als wat jij zegt over het MMA is het met het echte muaythai. Ook overal in de wereld vechten ze op die regels en is het hot maar in Holland hebben we alerlei bndjes met eigen aangepaste regels.


Ik bedoel ook eigenlijk het veilige stand up vechten (laten we het maar op Thaiboksen houden).

sabby
06-06-2007, 04:09
Gentleman :thup:

thrillseekah
06-06-2007, 04:26
ik heb wel eens gelezen dat mma ook in thailand flink in de groei is. er zijn in ieder geval wel kampen waar naast muay thai ook grappling/ mma wordt gegeven

Ralph
06-06-2007, 05:17
Volgens mij kan er in Nederland wel weer eens geëxperimenteerd worden met een gala met alleen MMA... Lekker grote namen en wat nationale toppers, zoals Slamm bv voor het muay thai doet. Zo'n interland idee vind ik erg leuk. Ik zou er iig sowieso heen gaan!

Wheelie
06-06-2007, 05:39
Zo'n interland idee vind ik erg leuk. Ik zou er iig sowieso heen gaan!

heeft 2h2h ook gedaan, was top

Ralph
06-06-2007, 06:09
Dat was idd top! Al zou ik het wel vet vinden als er eens wat grotere namen op MMA gebied naar Nederland zouden komen. Net zoals Bushido Europe; dat was ondanks wat partijen die niet doorgingen echt top. Ik vond het iig super om gasten als Coleman, Randleman, Aleksander Emelianenko, etc. in het echt aan het werk te zien.

adam
06-06-2007, 07:31
En als hoofdpartij Danial vs Hunter. deze 2 mannen wil ik heel graag tegenover elkaar zien vechten. ;)
hey dat is een goed idee. ik ken ze beide en ik weet zeker dat danial of op KO of op submission gaat winnen, kun je een aparte TOPIC van maken, misschien komt er wat van uit???
misschien in amersfoort in september, hoop dat martijn de jong het gaat regelen, ik zal er speciaal met een grote groep komen.
maak die topic paspoes:thup::thup:

PigDog
06-06-2007, 07:41
Nou ja, MT is zo echt hollands :D
En MMA lift ook een beetje mee op dat succes. Dus je kan het wel bestempelen als "het veilige Muay Thai", maar zonder dat was MMA ook geen hype geworden. En dat is het nu wel aan het worden.
En dat verdient de sport ook.