PDA

View Full Version : Vragen voor Andre Janssens



paspoes
06-06-2007, 19:52
heb net andre gesproken en hij vindt het hartstikke leuk, morgen om 11:00 zal hij online zijn op MF voor jullie vragen.
Als jullie vragen hebben kunnen jullie alvast hier plaatsen. :thup:

Hij liet mij wel weten dat hij weinig kennis heeft van pc en een vriend van hem gaat hij helpen.

morgen zal ik hem om 11:00 bellen

chief108
06-06-2007, 20:36
vet man!
reps

Tony
06-06-2007, 20:45
Ok, mijn vraag:

Beste Andre,

Je gaf aan op je 26e gestopt te zijn met het prof boksen... Nu, 14 jaar later stap je de ring weer in en win je middels een KO.

Het mag duidelijk zijn dat zoiets niet vanuit het niets komt.. M.a.w. Wanneer ben je je trainingsschema weer op gaan pakken.. en hoe zwaar viel het om weer flink te trainen? (of heb je al die jaren gewoon doorgetraind?)

dank voor je antwoord :)

connect
06-06-2007, 20:50
wat is je record?

Wheelie
06-06-2007, 21:17
Ik heb je nog nooit eerder zien boksen maar vond het echt een korte maar mooie bokspartij.
Denk je dat je nu nog een keer de ring in gaat of was het echt je laatste partij ?

Hendy
06-06-2007, 21:24
ik zie wel een partij zitten tussen andre en die geblondeerde gast uit staphorst harry duivenvoorde..

zal zowiezo een knalpot worden..

ArjanV
06-06-2007, 21:38
Niet echt een vraag voor Andre maar ik wil hem wel even laten weten dat wij afgelopen zaterdag genoten hebben van zijn partij! Ik was daar met een aantal pure Muay Thai liefhebbers die nogal vooraf nogal sceptisch waren tov de bokspartij en de MMA partijen....
Na het gala bleek dat de bokspartij de meeste indruk heeft gemaakt op de heren....Andre je hebt reclame gemaakt voor de bokssport! Respect!

Lee Hottie # 1 fan
06-06-2007, 21:56
ik zie wel een partij zitten tussen andre en die geblondeerde gast uit staphorst harry duivenvoorde..

zal zowiezo een knalpot worden..

dat is Harry Duiven JR wereldkampioen van staphorst

Marco
06-06-2007, 22:28
Andre zijn record:

http://www.boxrec.com/boxer_display.php?boxer_id=179744

mossad
06-06-2007, 22:42
Wie is zijn favoriete bokser? Hoe oud is hij begonnen met boksen?

Hendy
06-06-2007, 23:13
dat is Harry Duiven JR wereldkampioen van staphorst
idd dat is hem..

RedDawn
06-06-2007, 23:57
Wat is de reden geweest dat je in de afgelopen jaren zo weinig partijen hebt gebokst?

Trismegistos
07-06-2007, 00:15
Will eigenlijk ook wel eens weten wat voor kunst je maakt waar het te zien/koop is, en hoe je dat voor elkaar krijgt met van die blauw gebeukte knuisten?

Tony
07-06-2007, 04:16
Will eigenlijk ook wel eens weten wat voor kunst je maakt waar het te zien/koop is, en hoe je dat voor elkaar krijgt met van die blauw gebeukte knuisten?

als je het filmpje over hem bekijkt dan kan je veel kunstwerken zien op de achtergrond.

paspoes
07-06-2007, 17:44
Andre, Nu dat je hebt gewonnen van don Diego Poeder (geen kleintje in het boksenwereld) gaan veel deuren voor je open, Hebben jullie al plannen om in Amerika te gaan vechten?

paspoes
07-06-2007, 17:45
Hebben ze jou al benaderd om tegen Raichel Hersisia te vechten?

paspoes
07-06-2007, 17:49
Zelf ben ik een Boks liefhebber, zit in de familie ( Ovilio Rooi) trainde wereld toppers in Albertkuip was mijn oom, je bent kunstenaar en prof bokser.
Ik weet dat kunstenaars de rust nodig hebben voor inspiratie en met boksen ben je actief bezig. Hoe combineer je dat?

paspoes
07-06-2007, 17:52
Met alle respect Andre je bent nu 40 jaar oud zal niet mee vallen om te trainen, hoe ziet jou schema eruit met zo'n leeftijd? en wie is jou trainer?

paspoes
07-06-2007, 17:55
Het is en blijft een passie van je Boksen, wat vinden jou familie van dat je weer zo actief bezig bent met boksen?

paspoes
07-06-2007, 17:58
Persoonlijk vind ik het zelf jammer dat boksen weinig aandacht krijgt in Nederland en dat er zo weinig Boks gala's zijn laatste jaren en dat boksen samen met een kickbox gala wordt georganiseerd wat vindt jij zelf ?

paspoes
07-06-2007, 18:01
Andre, de regering is meer bezig met voetbal dan het vechtsportwereld (positief bedoeld) vindt je dat de politiek meer moet gaan bemoeien met vechtsportwereld?

paspoes
07-06-2007, 18:06
Jij bezoekt regelmatig kickbox gala's, kickboxen of freefight is het wat voor je?

paspoes
07-06-2007, 18:12
Krant "Trouw" had in 2005 om precies te zijn 28-09-2005 een artikel geschreven over "Jongens worden agressief van vecht- en krachtsport"

http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/article21722.ece/Jongens+worden+agressief++van+vecht-+en+krachtsport

wil je kort een reactie geven omtrent de bovenstaande artikel.

En is vechtsport goed voor onze jeugd van tegenwoordig ?

paspoes
07-06-2007, 18:15
Wanneer is jou volgende party en waar ?

Ralph
07-06-2007, 18:25
Hoi André,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je overwinning op Poeder!

Dan nu even een paar vraagjes:

- Hoe was het om in 2005 na 12 jaar geen wedstrijden meer te hebben gedaan weer in de ring te stappen?
- Hebben zich al promotors bij je gemeld voor een volgende partij na afgelopen weekend?
- Wie zie jij, wereldwijd, als de grote opkomende namen in het zwaargewicht?
- Hoelang ben je van plan om nog wedstijden te knokken en tegen wie zou je heel graag nog een keer willen staan?
- Hoe zie je de toekomst van het boksen in het algemeen en in Nederland in het bijzonder? Denk je zelf een rol te kunnen spelen in de promotie van de edele bokssport? Geef je bijvoorbeeld ook seminars, etc.? :)

Dat waren de vragen. Succes met een eventuele volgende partij!

Andre Janssens
07-06-2007, 21:21
Ok, mijn vraag:

Beste Andre,

Je gaf aan op je 26e gestopt te zijn met het prof boksen... Nu, 14 jaar later stap je de ring weer in en win je middels een KO.

Het mag duidelijk zijn dat zoiets niet vanuit het niets komt.. M.a.w. Wanneer ben je je trainingsschema weer op gaan pakken.. en hoe zwaar viel het om weer flink te trainen? (of heb je al die jaren gewoon doorgetraind?)

dank voor je antwoord :)

nee, ik heb al die jaren niet doorgetraind, zeker 5 jaar niks gedaan, was zo kwaad op de profcultuur dat ik niet van de bokssport kon leven, dat ik me totaal niet meer met boksen heb bezig gehouden. Een aantal mensen hebben me benaderd om les tes te geven in een boksschool, heb mijn baan. opgezegd als zwakzinnige verzorger, ben ff manager geweest van de boksschool, maar ik trainde amper en deed lekker voetballen en bier drinken met m'n vrienden.

het trainen viel wel mee, conditie kwam snel, ging steeds harder slaan, zolang ik wedstrijden krijg, is het trainen leuk.

Ik ben weer gaan trainen sinds 18 maanden en heb 4 partijen gebokst; 1e partij was tegen marco van spaandonk (in 3 rondes 7x tegen de vlakte), 2de partij zou zijn tegen Harry Duiven (geannuleerd) maar Martin Skenski (1e ronde KO) en toen tegen de 22 jarige Ilja Dujmovic, kroatisch kampioen, 40 partijen waarvan 30 op KO en deze won ik 2de ronde weer . aop KO.

en het verhaal Poeder is bekend :)

chief108
07-06-2007, 21:43
top man!!

thnx

sabby
07-06-2007, 21:59
Ik ben weer gaan trainen sinds 18 maanden en heb 4 partijen gebokst; 1e partij was tegen marco van spaandonk (in 3 rondes 7x tegen de vlakte), 2de partij zou zijn tegen Harry Duiven (geannuleerd) maar Martin Skenski (1e ronde KO) en toen tegen de 22 jarige Ilja Dujmovic, kroatisch kampioen, 40 partijen waarvan 30 op KO en deze won ik 2de ronde weer . aop KO.

en het verhaal Poeder is bekend :)

Drie van deze partijen heb ik meegemaakt. Het is fantastisch hoe het Tilburgse publiek op jou reageert. De Promoters zijn ook echt fans van je. Er was zelfs een fotograaf van de krant alleen maar voor jouw wedstrijd gekomen de laatste keer. Gefeliciteerd Kanjer. :hooray:

Andre Janssens
07-06-2007, 22:04
wat is je record?

67 partijen, legaal en illegaal
3x verloren, 4x onbeslist, 3 op punten gewonnen en 57 op KO

Andre Janssens
07-06-2007, 22:09
Ik heb je nog nooit eerder zien boksen maar vond het echt een korte maar mooie bokspartij.
Denk je dat je nu nog een keer de ring in gaat of was het echt je laatste partij ?

dit was zeker niet mijn laatste partij. Ik heb nog ambitie om voor een titel te vechten. Ik zou graag eens de kans krijgen om tegen een topper als Richel Hersisia te vechten. En verder komend jaar kunnen promotors mij bellen voor spektakel. :) En als Tyson naar Nederland komt, dan stap ik ook zo tegen hem de ring in. Zou ie harder slaan als ik, hahaha

Tony
07-06-2007, 22:10
nee, ik heb al die jaren niet doorgetraind, zeker 5 jaar niks gedaan, was zo kwaad op de profcultuur dat ik niet van de bokssport kon leven, dat ik me totaal niet meer met boksen heb bezig gehouden. Een aantal mensen hebben me benaderd om les tes te geven in een boksschool, heb mijn baan. opgezegd als zwakzinnige verzorger, ben ff manager geweest van de boksschool, maar ik trainde amper en deed lekker voetballen en bier drinken met m'n vrienden.

het trainen viel wel mee, conditie kwam snel, ging steeds harder slaan, zolang ik wedstrijden krijg, is het trainen leuk.

Ik ben weer gaan trainen sinds 18 maanden en heb 4 partijen gebokst; 1e partij was tegen marco van spaandonk (in 3 rondes 7x tegen de vlakte), 2de partij zou zijn tegen Harry Duiven (geannuleerd) maar Martin Skenski (1e ronde KO) en toen tegen de 22 jarige Ilja Dujmovic, kroatisch kampioen, 40 partijen waarvan 30 op KO en deze won ik 2de ronde weer . aop KO.

en het verhaal Poeder is bekend :)

Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Het ga je goed in de verdere toekomst!

groet,

Tony

Andre Janssens
07-06-2007, 22:11
Niet echt een vraag voor Andre maar ik wil hem wel even laten weten dat wij afgelopen zaterdag genoten hebben van zijn partij! Ik was daar met een aantal pure Muay Thai liefhebbers die nogal vooraf nogal sceptisch waren tov de bokspartij en de MMA partijen....
Na het gala bleek dat de bokspartij de meeste indruk heeft gemaakt op de heren....Andre je hebt reclame gemaakt voor de bokssport! Respect!

dank je wel voor het compliment!
gr. andre

Andre Janssens
07-06-2007, 22:14
Wie is zijn favoriete bokser? Hoe oud is hij begonnen met boksen?

op mijn 18de ben ik gaan boksen bij Kees de Beer uit Tilburg. Mijn favouriet is Marvin "Marvelous" Hagler.

Andre Janssens
07-06-2007, 22:17
Wat is de reden geweest dat je in de afgelopen jaren zo weinig partijen hebt gebokst?

ik ben van beroep beeldend kunstenaar, ik heb de afgelopen 10 jaar vele doeken gemaakt (2000 stuks) diverse exposities en tentoonstellingen gedaan. Ik heb ook vele bokstekeningen gemaakt en daarvoor is steeds meer interesse, als iemand interesse heeft in een echte AJA, dan kunnen ze mij altijd contacteren om eens te komen kijken in mijn atelier.

paspoes
07-06-2007, 22:18
ik ben van beroep beeldend kunstenaar, ik heb de afgelopen 10 jaar vele doeken gemaakt (2000 stuks) diverse exposities en tentoonstellingen gedaan. Ik heb ook vele bokstekeningen gemaakt en daarvoor is steeds meer interesse, als iemand interesse heeft in een echte AJA, dan kunnen ze mij altijd contacteren om eens te komen kijken in mijn atelier.

Gaan we zeker doen Andre :thup:

Andre Janssens
07-06-2007, 22:22
Will eigenlijk ook wel eens weten wat voor kunst je maakt waar het te zien/koop is, en hoe je dat voor elkaar krijgt met van die blauw gebeukte knuisten?

ik maakt schilderijen, diverse afmetingen, op canvas en houten panelen, hele vrolijke kleurrijke pasteuze (dikke vette klodders), sommige doeken wegen 70 kg, moderne stijl in de trend van Karel Appel, Corneille, maar dan met m'n eigen vormen en kleuren. Heel intuitieve voorstellingen die een sieraad zijn in huis en kantoor. Ik schilder over belevenissen in mijn leven. Daarnaast maak ik ook hele abstracte doeken, zogenaamd lyrisch werk, dus abstracte vormen en kleuren, die niets te maken hebben met de werkelijkheid. Mijn atelier is voor iedereen toegankelijk op afspraak, maar ook op mijn boksschool The Intruder hangen vele werken en dat geeft een hele sfeervolle ambiance tijdens de trainingen. :)

Andre Janssens
07-06-2007, 22:25
Het is en blijft een passie van je Boksen, wat vinden jou familie van dat je weer zo actief bezig bent met boksen?

Ik heb het eerst aan mijn vrouw gevraagd toen ik weer in de ring wilde stappen, mijn vrouw Barbera staat voor 1000% achter me, maar de spanning voorafgaand aan een partij is best wel pittig voor mijn schat. Mijn kinderen Jan en Roos (6 en 7 jaar) vinden het prachtig! Maar ik neem ze nog niet mee naar de gala's.

Andre Janssens
07-06-2007, 22:28
Persoonlijk vind ik het zelf jammer dat boksen weinig aandacht krijgt in Nederland en dat er zo weinig Boks gala's zijn laatste jaren en dat boksen samen met een kickbox gala wordt georganiseerd wat vindt jij zelf ?

het is voor mij en de andere boksers een manier om toch partijen te krijgen en andere vormen van vechtsporten en fans van andere vechtsporten komen zo in aanraking met boksen, dus ik vind dat wel positief. Beter boksen op een kickboxgala, dan niet boksen en ik hoop dat mijn partij tegen Poeder het boksen in een positief daglicht hebben geplaatst. En ik ben ervan overtuigd dat als andere gala's ook boksen op het programma gaan zetten, dat er nog meer bezoekers gaan komen, omdat je een breder publiek trekt.

Andre Janssens
07-06-2007, 22:33
Andre, de regering is meer bezig met voetbal dan het vechtsportwereld (positief bedoeld) vindt je dat de politiek meer moet gaan bemoeien met vechtsportwereld?

ben ervan overtuigd als de regering centjes losmaakt voor gevechtssportscholen, dan kunnen de prijzen naar beneden en dan gaan er meer mensen vechtsport beoefenen. In deze gekke agressieve maatschappij is het belangrijk dat jonge gasten hun energie kwijt kunnen en dat kunnen ze beter in de gym doen, dan op straat. Daarnaast zijn gevechtsporten goed voor je mentale en fysieke ontwikkeling, je leer incasseren en doorzetten, je komt zelfverzekerder over, kortom als je de hangjeugd van straat wilt halen, geef ze de kans! En dan niet wachten tot ze naar de gym komen, maar campagnes voeren om ze te stimuleren.

Andre Janssens
07-06-2007, 22:36
Jij bezoekt regelmatig kickbox gala's, kickboxen of freefight is het wat voor je?

een freefight lijkt me wel een keer leuk ja, heb 9 jaar wedstrijdjudo gedaan. Heb 3x kickbox wedstrijden gedaan voor de lol (2x KO, 1x WOP ), maar is een nogal blessure gevoelige sport en ik heb een hekel aan blessures. Met boksen heb ik daar zelden last van.

Andre Janssens
07-06-2007, 22:38
Krant "Trouw" had in 2005 om precies te zijn 28-09-2005 een artikel geschreven over "Jongens worden agressief van vecht- en krachtsport"

http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/article21722.ece/Jongens+worden+agressief++van+vecht-+en+krachtsport

wil je kort een reactie geven omtrent de bovenstaande artikel.

En is vechtsport goed voor onze jeugd van tegenwoordig ?

zoals je kunt lezen in een andere posting, ben ik een groot voorstander om de jeugd gesubisdieerd aan vechtsport te laten doen. Het krantenartikel is BS, heb zelf jarenlang gewerkt met probleemjongeren en de resultaten worden louter positief.

Wheelie
07-06-2007, 22:39
Andre, bedankt je antwoorden.
Hou je ons op de hoogte van toekomstige bokspartijen ?

Andre Janssens
07-06-2007, 22:39
Andre, Nu dat je hebt gewonnen van don Diego Poeder (geen kleintje in het boksenwereld) gaan veel deuren voor je open, Hebben jullie al plannen om in Amerika te gaan vechten?

dat is een droom! LAS VEGAS! hoe moet ik dat doen? wie kan me helpen?
:) ik ben er klaar voor.....

Andre Janssens
07-06-2007, 22:40
Hebben ze jou al benaderd om tegen Raichel Hersisia te vechten?

nee, regel maar! zou een eer zijn!

Tony
07-06-2007, 22:40
een freefight lijkt me wel een keer leuk ja, heb 9 jaar wedstrijdjudo gedaan. Heb 3x kickbox wedstrijden gedaan voor de lol (2x KO, 1x WOP ), maar is een nogal blessure gevoelige sport en ik heb een hekel aan blessures. Met boksen heb ik daar zelden last van.

ow kijk eens aan.... Onze grote held heeft ook nog gejudo'd... respect :)
judo-ervaring, een schat aan boks-ervaring en ook nog een beetje kickboks-ervaring... goude combinatie voor het MMA werk.

lees net ook nog op internet dat je vroeger een geneesheer was... en een goeie voetballer en schilderkunst en gevechtssporten. bezig mannetje ben je ...

paspoes
07-06-2007, 22:40
dat is een droom! LAS VEGAS! hoe moet ik dat doen? wie kan me helpen?
:) ik ben er klaar voor.....

Zal ik Don King voor je bellen ;)

paspoes
07-06-2007, 22:41
nee, regel maar! zou een eer zijn!

ga ik doen :thup:

Andre Janssens
07-06-2007, 22:41
Zelf ben ik een Boks liefhebber, zit in de familie ( Ovilio Rooi) trainde wereld toppers in Albertkuip was mijn oom, je bent kunstenaar en prof bokser.
Ik weet dat kunstenaars de rust nodig hebben voor inspiratie en met boksen ben je actief bezig. Hoe combineer je dat?

om het moment dat ik train voor een partij, maak ik geen schilderijen en focus mezelf op de training en tegenstander.
gr. Andre

Andre Janssens
07-06-2007, 22:44
Wanneer is jou volgende party en waar ?

onder voorbehoud:
ik denk 11 november in Roosendaal op een groot Kickboxgala en we zijn bezig met een gala in Care Amsterdam voor een Memorial voor Ben Brilleman. Tegenstanders nog niet bekend. En waarschijnlijk eind december in Maastricht of 24 december Issegem in Belgie. Nu ff afwachten, telefoon staat roodgloeiend, kwestie van wikken en wegen.

paspoes
07-06-2007, 22:47
onder voorbehoud:
ik denk 11 november in Roosendaal op een groot Kickboxgala en we zijn bezig met een gala in Care Amsterdam voor een Memorial voor Ben Brilleman. Tegenstanders nog niet bekend. En waarschijnlijk eind december in Maastricht of 24 december Issegem in Belgie. Nu ff afwachten, telefoon staat roodgloeiend, kwestie van wikken en wegen.


11 november zijn we ook aanwezig, Gala in Care willen we ook heen maar daar ga ik jou eerst bellen ;).

Andre Janssens
07-06-2007, 22:51
Hoi André,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je overwinning op Poeder!

Dan nu even een paar vraagjes:

- Hoe was het om in 2005 na 12 jaar geen wedstrijden meer te hebben gedaan weer in de ring te stappen?
- Hebben zich al promotors bij je gemeld voor een volgende partij na afgelopen weekend?
- Wie zie jij, wereldwijd, als de grote opkomende namen in het zwaargewicht?
- Hoelang ben je van plan om nog wedstijden te knokken en tegen wie zou je heel graag nog een keer willen staan?
- Hoe zie je de toekomst van het boksen in het algemeen en in Nederland in het bijzonder? Denk je zelf een rol te kunnen spelen in de promotie van de edele bokssport? Geef je bijvoorbeeld ook seminars, etc.? :)

Dat waren de vragen. Succes met een eventuele volgende partij!

vraag 1:
dat was helemaal super, ik had weer echt het gevoel dat ik leefde.
vraag 2:
jazeker
vraag 3
er zijn vele goede vechters die door politiek en gunnen of beter gezegd niet gunnen niet aan de bak komen. Ik zou graag goede vechters willen scouten in Nederland en buitenland, en daar zou ik graag mee gaan trainen om daar goede vechters van te maken en hopelijk zou ik ze kunnen helpen bij hun carriere.
vraag 4
in 2008 stop ik definief en ik zou nog graag willen boksen tegen Hersisia, Tyson, Sinan Samil Sam en 1 ronde tegen mijn schoonvader :)
vraag 5
de toekomst van de bokssport is niet te beantwoorden sorry, ik heb in het verleden wel seminars gegeven, ben nu heel druk met profboksen en kunstschilderen en mijn boksschool The Intruder, maar binnenkort wil ik dolgraag mijn kennis overdragen en bedrijven kunnen mij contacteren voor demo's of seminars.

paspoes
07-06-2007, 22:57
Andre:box:, Namens Mixfight.nl willen we jou bedanken voor het beantwoorden van onze vragen en hopen jou vaker online te zien op Mixfight.nl.

Welkom Andre:thup:

paspoes
07-06-2007, 22:58
ben nu heel druk met profboksen en kunstschilderen en mijn boksschool The Intruder, maar binnenkort wil ik dolgraag mijn kennis overdragen en bedrijven kunnen mij contacteren voor demo's of seminars.

Waar kunnen ze jou contacteren?

mama
07-06-2007, 23:00
ik wist dat ik je eerder in de ring had gezien.......
Gefeliciteerd met je overwinning op Poeder

http://www.ma-skills.com/reporters/tilburg/10.00.jpg
http://www.ma-skills.com/reporters/tilburg/10.01.jpg
http://www.ma-skills.com/reporters/tilburg/10.02.jpg
http://www.ma-skills.com/reporters/tilburg/10.03.jpg
http://www.ma-skills.com/reporters/tilburg/10.04.jpg

Andre Janssens
07-06-2007, 23:03
Waar kunnen ze jou contacteren?

bij voorkeur van maandag tot en met vrijdag tussen 1730 en 1800 uur op 00321471552, no problem!

Tony
07-06-2007, 23:13
André, tof dat je de moeite genomen hebt om ondanks je gebrekkige computerervaring alle vragen beantwoord hebt.

Ik hoop dat je nog een paar mooie partijen in het vooruitzicht krijgt. (wie weet, tyson, ooit ;) )

groeten uit limburg!

Andre Janssens
08-06-2007, 00:34
Met alle respect Andre je bent nu 40 jaar oud zal niet mee vallen om te trainen, hoe ziet jou schema eruit met zo'n leeftijd? en wie is jou trainer?

in een voor bereiding van een wedstrijd train ik 2 keer per dag 6 dagen in de week.mijn training ziet er als volgt uit: smorgens cardio of lopen plusminus40 minuten,savonds stoten op de zak,of 10 rondjes sparren met mijn puppillen van mijn boksclub the intruder,dit zijn hele lichte jongens maximaal 80kg en deze jongens hebben nog nooit een partij gebokst.mij gaat het erom pure beheersing van mijn stoten,dus ik doe deze jongens geen zeer.mijn eerste wedstrijd na12jaar,sparde ik tegen mijn vrouw en die wil ik zeker niet zeer doen.het is niet ideaal ik weet het ik heb ook geen trainer ik heb het me zelf geleerd.

bryan
08-06-2007, 00:37
in een voor bereiding van een wedstrijd train ik 2 keer per dag 6 dagen in de week.mijn training ziet er als volgt uit: smorgens cardio of lopen plusminus40 minuten,savonds stoten op de zak,of 10 rondjes sparren met mijn puppillen van mijn boksclub the intruder,dit zijn hele lichte jongens maximaal 80kg en deze jongens hebben nog nooit een partij gebokst.mij gaat het erom pure beheersing van mijn stoten,dus ik doe deze jongens geen zeer.mijn eerste wedstrijd na12jaar,sparde ik tegen mijn vrouw en die wil ik zeker niet zeer doen.het is niet ideaal ik weet het ik heb ook geen trainer ik heb het me zelf geleerd.


petje af... zonder trainer of gelijke sparringspartners toch dit resultaat neer zetten... zet je aan het denken.. what if ??? was je misschien nog veel verder geweest...

paspoes
08-06-2007, 00:38
in een voor bereiding van een wedstrijd train ik 2 keer per dag 6 dagen in de week.mijn training ziet er als volgt uit: smorgens cardio of lopen plusminus40 minuten,savonds stoten op de zak,of 10 rondjes sparren met mijn puppillen van mijn boksclub the intruder,dit zijn hele lichte jongens maximaal 80kg en deze jongens hebben nog nooit een partij gebokst.mij gaat het erom pure beheersing van mijn stoten,dus ik doe deze jongens geen zeer.mijn eerste wedstrijd na12jaar,sparde ik tegen mijn vrouw en die wil ik zeker niet zeer doen.het is niet ideaal ik weet het ik heb ook geen trainer ik heb het me zelf geleerd.

ja als ik dit leest denk ik die Poeder zal wel balen. ;)

Andre Janssens
08-06-2007, 00:47
[QUOTE=paspoes;417646]Zal ik Don King voor je bellen ;)[/QU
hou jij mij voor de gek,ik hoop het niet ,zo niet bel hem maar dit zou helemaal super zijn.

paspoes
08-06-2007, 00:49
[quote=paspoes;417646]Zal ik Don King voor je bellen ;)[/QU
hou jij mij voor de gek,ik hoop het niet ,zo niet bel hem maar dit zou helemaal super zijn.

:lol: nee man was een grapje ;)

Andre Janssens
08-06-2007, 00:52
Waar kunnen ze jou contacteren?

telefoonnummer 003214715502

Andre Janssens
08-06-2007, 00:54
[quote=Andre Janssens;417734]

:lol: nee man was een grapje ;)

prima

Wheelie
08-06-2007, 00:57
Ik dacht eerst dat lijkt me niks zo'n bokspartij op zo'n gala maar het bleek een van de mooiste partijen van de avond.
Ben nu benieuwd naar de rest van je partijen, heb je toevallig iets online staan ?

paspoes
08-06-2007, 00:58
[quote=paspoes;417736]

prima

@Andre, lees jou pm ;)

Wheelie
08-06-2007, 01:03
ja als ik dit leest denk ik die Poeder zal wel balen. ;)
Poeder baalt zeker.


Ik zat er 1 meter vandaan toen deze schitterende KO viel

http://i18.tinypic.com/4ti4t4h.jpg

http://i9.tinypic.com/6f8l2md.jpg

http://i9.tinypic.com/4yzn5sl.jpg

http://i17.tinypic.com/4zmku53.jpg

http://i7.tinypic.com/4mmd1k4.jpg

Wheelie
08-06-2007, 01:07
Aangezien Andre vandaag pas lid is zal hij ons verslag nog niet gezien hebben, bij deze nog een keer.
De rest van het verslag staat op de 2e pagina


11) Andre Janssen (Boksclub Intruder) vs Don Diego Poeder (Club Fit) 6x3
Don komt met directe stoten, Andre ontwijkt ze goed. Don komt in één keer met harde hoeken en Andre gaat neer en krijgt 8 tellen. Vanuit het niets is het vervolgens Andre die met een harde stoot zijn tegenstander hard KO slaat. Publiek gaat uit zijn dak en laat zien dat ze van boksen houden.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_84.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_85.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_86.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_87.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_88.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_89.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_90.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/GP_Tilburg/img_91.jpg

Winnaar door KO Andre Janssen

Andre Janssens
08-06-2007, 01:08
Ik dacht eerst dat lijkt me niks zo'n bokspartij op zo'n gala maar het bleek een van de mooiste partijen van de avond.
Ben nu benieuwd naar de rest van je partijen, heb je toevallig iets online staan ?

nee sorry

paspoes
08-06-2007, 01:10
Hier nog film van Andre zijn party tegen Poeder

http://www.omroepbrabant.nl/dialog/media.aspx?type=video&object=news&id=83011

Justinian
08-06-2007, 01:15
Andre bedankt voor je leuke reacties! Normaal gesproken ben ik niet zo kapot van het boksen in Nederland en wanneer er dan een partij is haal ik vaak wat te drinken. Zo ook dit keer. Nu had ik het geluk dat Angelo in de rij stond en ook wat voor mij bestelde en ben ik boven toch even gaan kijken. Ik was net op tijd voor die geweldige ko! Zou leuk zijn wanneer we je vaker zien vechten in Nederland, want op zulke partijen zit ik wel te wachten.

Wheelie
08-06-2007, 01:16
Ik kijk eigenlijk nooit boksen maar door The Contender ben ik het wel wat vaker gaan kijken

paspoes
08-06-2007, 01:21
http://img105.imageshack.us/img105/1403/01rz8.jpg

http://img507.imageshack.us/img507/5569/02by9.jpg

http://img363.imageshack.us/img363/670/03ml1.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/229/04xz5.jpg

Andre Janssens
08-06-2007, 02:46
http://img105.imageshack.us/img105/1403/01rz8.jpg

http://img507.imageshack.us/img507/5569/02by9.jpg

http://img363.imageshack.us/img363/670/03ml1.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/229/04xz5.jpg


hele mooie fotos ,zijn er ook aktie fotos,en hoe kan ik deze bemachtigen

Wheelie
08-06-2007, 02:58
Er zijn vast ook actie foto's, bel roderic even (paspoes) of hij het kan regelen voor je.

Richelieu
08-06-2007, 03:01
haha...Andre...vette Avator..;)

takuma
08-06-2007, 03:31
Hallo andré !

Volgens mij werk jij op de PI in tilburg en heb ik jou daar weleens gezien !!!
Ik zat daar op de bewa maar jij bent volgens mij piw er !

in ieder geval hartelijk gefeliciteerd met je overwining op poeder en veel geluk in je verdere carrriére !!!

paspoes
08-06-2007, 05:25
@Andre, komt goed met de foto's man :thup:

FOCUS
08-06-2007, 06:39
whooh,
ik zie net pas de partij,
dat waren harde klappen, van beiden.
Maar Andre wat mep jij HARD,
mooie overwinning

Ronald
08-06-2007, 07:45
Echt leuk zo'n online interview. Top Andre, bedankt! :)

Andre Janssens
08-06-2007, 22:48
Hallo andré !

Volgens mij werk jij op de PI in tilburg en heb ik jou daar weleens gezien !!!
Ik zat daar op de bewa maar jij bent volgens mij piw er !

in ieder geval hartelijk gefeliciteerd met je overwining op poeder en veel geluk in je verdere carrriére !!!

dit is al meer dan 14 jaar geleden dat ik daar gewerkt heb,jij heb een goed geheugen.

Andre Janssens
08-06-2007, 22:49
@Andre, komt goed met de foto's man :thup:

oke dank je wel ,ik kijk er naar uit.

chief108
08-06-2007, 22:50
bedankt voor dit interview Andre!

Andre Janssens
08-06-2007, 22:50
whooh,
ik zie net pas de partij,
dat waren harde klappen, van beiden.
Maar Andre wat mep jij HARD,
mooie overwinning

dank jewel voor het kompliment,maar ik kan nog harder uithalen als het moet.

paspoes
08-06-2007, 22:51
dit is al meer dan 14 jaar geleden dat ik daar gewerkt heb,jij heb een goed geheugen.

overal laat jij je sporen achter:thup:

chief108
08-06-2007, 23:00
dank jewel voor het kompliment,maar ik kan nog harder uithalen als het moet.
misschien moeten we Andre maar eens uitnodigen voor een mixfight dag ofzo? :whistling:
geloof dat we hier nog wel wat van kunnen leren...

paspoes
08-06-2007, 23:19
tegen jou sparren chief;)

The Bulldog
08-06-2007, 23:29
misschien moeten we Andre maar eens uitnodigen voor een mixfight dag ofzo? :whistling:
geloof dat we hier nog wel wat van kunnen leren...

idd

chief108
09-06-2007, 02:06
tegen jou sparren chief;)
nahhh...
Willem777 is onze bokser

maar het lijkt me zeer interessant voor vele mixfighters

Andre Janssens
09-06-2007, 02:19
tegen jou sparren chief;)

dit kan en dit mag .kom naar mijn boksclub the intruder in poppel(belgie bij tilburg de grens over,5 minuten) ik wil ook nog even zeggen zaterdag om 2255 uur bij studio sport komt de wedstrijd don diego poeder tegen andre janssens,ookwordt in deze uitzending kunst in verwerkt,dit alles duurd 6 en een halve minuut.misschien leuk om te kijken.

Andre Janssens
09-06-2007, 02:20
nahhh...
Willem777 is onze bokser

maar het lijkt me zeer interessant voor vele mixfighters

halo met andre janssens welk gewicht is willem777

takuma
09-06-2007, 02:23
Het was een mooie korte partij andré !!!

Hopelijk krijg je eindelijk de erkening die je verdiend!

Nog bedankt voor je antwoord !

Groetjes van Takuma !