PDA

View Full Version : Opening van SportsArt Den Helder – lid van DASAV



jojo
07-06-2007, 20:10
'We willen samen met de leden iets moois opbouwen'

DEN HELDER - Het gonst door Den Helder: er komt een nieuwe sportschool. Op een unieke locatie, met een aanbod van kickboksen, freefight, cardio en fitness. Eigenaars Jaap Blokker en John Jongepier, ervaren freefighters en kickboksers, zijn van plan om van hun SportsArt Den Helder iets moois te maken. Een sportschool met prima topsportklimaat waar iedereen even belangrijk is. Vandaag is er een open dag, om rond te kijken en je in te schrijven.

John en Jaap waren nog verbonden aan Sportingclub Theo Komen, toen bleek dat ze allebei graag een eigen sportschool wilden beginnen. "We hebben dezelfde ideeën, daarom hebben we de handen ineengeslagen. Na bezichtiging van eventuele locaties, kwam een prachtige ruimte op Cape Holland in zicht. We dachten meteen 'dit kan echt wat moois worden'. Vanaf dat moment zijn we er vol voor gegaan, samen met allerlei vrijwilligers, echt te gek. We hebben vooral veel hulp gehad van regelneef Mike Eykenmans. Dat was een dikke maand geleden en nu is SportsArt Den Helder helemaal af", vertelt John trots.

Verzorgd interieur

In eerste instantie zou SportsArt Den Helder zich alleen richten op wedstrijdvechters maar door de prachtige locatie hebben Jaap en John het aanbod flink kunnen uitbreiden. Centraal staat de officiële boksring met daaromheen zestien bokszakken.

Daarvoor bevindt zich een ruime fitness- en cardioruimte. Deze twee ruimtes zijn van elkaar gescheiden door een glazen wand. "Zo kunnen ouders lekker fitnessen terwijl hun kinderen aan het trainen zijn in de andere ruimte", legt Jaap uit.

Respectvol

Alles bij SportsArt Den Helder ziet er super verzorgd uit. Van de entree met bar, tot de kleedkamers met douches. Dit werkt mee aan de sfeer die de eigenaars willen creëren. "We hebben de intentie om samen met de leden iets moois op te bouwen, zodat een verenigingsgevoel ontstaat. Alles draait hier om respect en iedereen is even belangrijk. Daarom zijn we lid van DASAV, een organisatie tegen zinloos geweld. Hun teken is in ons logo verwerkt en dit willen we ook uitdragen", besluiten de heren.


bron: http://www.dasav.org/

mama
07-06-2007, 20:18
Hee cool
Gefeliciteerd Jaap en John.
Ik had jullie in Wormer er al over gehoord.

paspoes
07-06-2007, 20:18
goed nieuws :thup:

HUNTER
07-06-2007, 20:20
Succes met de school, ik hoop dat er vele champs uit voortkomen! :thup:

Dragon Tail
07-06-2007, 20:40
Ik vernam dat Jojo er iets mee te maken heeft.
(hehe)

jojo
09-06-2007, 00:32
thnxx
de sportschool is heel mooi geworden. er moeten nog een paar kleine dingen worden gedaan. binnekort foto's op mf!!!
groetjesss

Richelieu
09-06-2007, 01:11
Na de zomer kom ik zeker langs Jorina. En ivm mijn nieuwe plaatsing aan de wal..:D kan ik vaker trainen.

Fr3ddy
09-06-2007, 01:16
Het is een supermooie sportschool geworden! Heel veel succes voor jullie allemaal! :)

marcelt
10-06-2007, 02:55
thnxx
de sportschool is heel mooi geworden. er moeten nog een paar kleine dingen worden gedaan. binnekort foto's op mf!!!
groetjesss
Ga je nu over naar de nieuwe sportschool ?

jojo
10-06-2007, 22:16
Ga je nu over naar de nieuwe sportschool ?

ja ik ben met deze 2 jongens mee gegaan. kom dus in de toekomst uit voor sportsart den helder