PDA

View Full Version : Yvel vs Alexander Emilianenko



knilles
07-06-2007, 20:53
To residents of St. Petersburg, Russia,the "Flying Dutchman" will take on a different meaning July 21 when the ship is the backdrop for an international field of mixed martial artists, including wild Dutch fighter Gilbert Yvel (Pictures) and Russian heavyweight Aleksander Emelianenko (Pictures).

Promoted by Fedor Emelianenko (Pictures)'s manager Vadim Finkelstein, Sherdog.com has learned that the world's No. 1 heavyweight will help call the fight between his brother Aleksander and Yvel on NTV, a popular Russian Federation broadcast channel that caters to between 120-150 million viewers.

No other bouts on the card have been released, but fighters from England, France, Germany, and Holland are expected to compete near the historic Hermitage Palace and Peter and Paul Fortress, on the point of Vasilievsky Island.

A representative of Finkelstein's suggested that Russian president Vladimir Putin would attend. Putin was ringside for Fedor Emelianenko (Pictures)'s armbar submission of American Matt Lindland (Pictures) in April.

CDW
07-06-2007, 21:01
Zo! Dat zal wel een knaller worden!!!!!

chief108
07-06-2007, 21:02
okee dan :lol:

TNTV, a popular Russian Federation broadcast channel that caters to between 120-150 million viewers.

<monotome saaie kutstem>
I want my NTV!!
that ain't working
that's the way to do it
</monotome saaie kutstem>

kan dat NTV ook niet in de rest van europa de MMA partijen gaan uitzenden die die klote fransen gebanned hebben?

FOCUS
07-06-2007, 21:15
KICKE!!!

paspoes
07-06-2007, 21:16
KICKE!!!

x2:thup:

Wheelie
07-06-2007, 22:17
Dat is een partij waar ik naar uit kijk, heel erg vet

Tony
07-06-2007, 22:27
Aleksanser op KO.... (tenzij dit een herhaling wordt van yvel vs goodridge ;) )

Illuminati
07-06-2007, 22:30
Heel vet dit, gok dat deze partij niet meer dan 1ronde gaat duren!

Traint Alexander trouwens niet met Zentsov?

Tony
07-06-2007, 22:37
Zentsov, alexander, fedor zitten alledrie bij de red devil fighting association..

Peete
07-06-2007, 23:09
wow echt een knaller van een partij!

Tony
07-06-2007, 23:10
hier vind je alle leden van het red devil fight team:

http://www.mmauniverse.com/teams/SS104

Italian*Berlusconi*
07-06-2007, 23:19
Nice, gafe wedstrijd!! hoop dat Alexander hem mooi KO slaat! ;) Gooooo Emilianenko!!!!

Ralph
07-06-2007, 23:20
Vette pot! Ik hoop dat Yvel hem mooi KO slaat!

Goooooooooo Yvel!!!!!!!!!!!! ;)

paspoes
07-06-2007, 23:21
Nice, gafe wedstrijd!! hoop dat Alexander hem mooi KO slaat! ;) Gooooo Emilianenko!!!!


Vette pot! Ik hoop dat Yvel hem mooi KO slaat!

Goooooooooo Yvel!!!!!!!!!!!! ;)

hoop dat het mooie party wordt:thup: en de beste mag winnen;)

bryan
07-06-2007, 23:38
hmm vette partij.. maar zie het somber in voor yvel... hoop wel voor hem maar als alex in goede doen is...

Wheelie
07-06-2007, 23:51
Nice, gafe wedstrijd!! hoop dat Alexander hem mooi KO slaat! ;) Gooooo Emilianenko!!!!

Hater ! ;)

Ik denk dat Gilbert wint

Eelco
08-06-2007, 00:03
ik hoop Yvel....

RisingSun
08-06-2007, 00:50
Lijkt me zo vet als Yvel wint!

Judas
08-06-2007, 01:23
Aleks op KO!

Illuminati
08-06-2007, 01:55
Mocht Yvel winnen dan is hij zeeeeeeer goed bezig!!!!!!

Hoewel 't wel een moeilijke partij wordt, denk ik dat Yvel deze wel zou kunnen winnen. Beide staand zeer sterk, alleen denk ik dat Yvel op de grond beter is..... 60&#37; kans voor Yvel!!!!!

micha
08-06-2007, 02:26
The Hurricane will strike again

KO voor Gilbert

Biiyen
08-06-2007, 02:59
Wat een mooie pot! Zal wel een knal partij worden. Denk toch wel dat Aleksander gaat winnen. Al is Yvel natuurlijk nooit kansloos.

MilfhunterMMA
08-06-2007, 03:04
aleksander op KO, tenzij hij niet zelf KO is gegaan de avond ervoor door wodka.

MilfhunterMMA
08-06-2007, 03:07
Mocht Yvel winnen dan is hij zeeeeeeer goed bezig!!!!!!

Hoewel 't wel een moeilijke partij wordt, denk ik dat Yvel deze wel zou kunnen winnen. Beide staand zeer sterk, alleen denk ik dat Yvel op de grond beter is..... 60% kans voor Yvel!!!!!

en yvel beter op de grond? die man is gesubmit door vovchanchyn. Aleks heeft een sambo achtergrond...

pwie
08-06-2007, 03:25
dat gala wordt echt mooi. Word op het water gehouden en via een boot worden de vechters naar de ring gestuurd

Tony
08-06-2007, 03:55
Mocht Yvel winnen dan is hij zeeeeeeer goed bezig!!!!!!

Hoewel 't wel een moeilijke partij wordt, denk ik dat Yvel deze wel zou kunnen winnen. Beide staand zeer sterk, alleen denk ik dat Yvel op de grond beter is..... 60% kans voor Yvel!!!!!

staand schat ik yvel net zo sterk in als alexander... maar op de grond ????

nee sorry, yvel gaat er helemaal aan op de grond..vrees ik.

Alex heeft een sambo en judo achtergrond.

Evilman
08-06-2007, 05:23
en yvel beter op de grond? die man is gesubmit door vovchanchyn. Aleks heeft een sambo achtergrond...

beide zijn niet echt op hun gemak op de grond heb ik het idee.
Alexander sambo? als hij op de grond ligt is het afgelopen.

Judas
08-06-2007, 06:24
beide zijn niet echt op hun gemak op de grond heb ik het idee.
Alexander sambo? als hij op de grond ligt is het afgelopen.

Aleksander is gesubmit door Barnett en Werdum. Hij was volledig uitgeput tegen Barnett toen hij tikte. En tegen Werdum... tja... had hij weinig getraind, als we Fedor moeten geloven. Maar beiden zijn grapplers van wereldklasse, dus verliezen van hun lijkt me geen schande.
Aleksander hoort absoluut niet bij de elite van de grapplers, maar denk dat hij toch wel goede kwaliteiten heeft op de grond. Denk dus dat je hem een beetje onderschat;).

detje
08-06-2007, 06:54
ik denk niet dat dit gevecht op de grond beslist zal worden,
waarschijnlijk zal de verliezer als enige even de grond "kussen"-:sleep1:

Wanneer Yvel weet te winnen zal dat een errug knappe prestatie zijn, zal mij benieuwen, in feite heeft Gilbert de underdogpositie, gezien de prestaties van beide heren de afgelopen jaren

Slome
08-06-2007, 09:18
Yvel

Nathan
08-06-2007, 19:58
Gilbert all the way, wordt een moeilijke partij, maar het was al nooit makkelijk om van Yvel te winnen en nu nus is hij helemaal op oorlogspad... Gilbert is beter en scherper als ooit en dus dat word knallen. Alexander is natuurlijk een geweldige vechter maar heeft niet de skills die Gilbert heeft... Dus Gilbert na deze partij zijn broer uitdagen in de ring.........

Italian*Berlusconi*
08-06-2007, 20:05
Gilbert all the way, wordt een moeilijke partij, maar het was al nooit makkelijk om van Yvel te winnen en nu nus is hij helemaal op oorlogspad... Gilbert is beter en scherper als ooit en dus dat word knallen. Alexander is natuurlijk een geweldige vechter maar heeft niet de skills die Gilbert heeft... Dus Gilbert na deze partij zijn broer uitdagen in de ring.........

heeft niet de skills die Gilbert heeft??? pleasse....
Gilbert is staand een beest, maar op de grond (tegen een topper van dit kaliber) een vis uit het water naar mijn mening. Ze vechten beide heel wild maar naar mijn idee vecht Alexander toch meer gecontroleerd dan dat Yvel dat soms doet, en het voordeel op de grond is zeker voor Alexander. Maar alles kan gebeuren natuurlijk.
Ik had het al is eerder gepost, maar Yvel had de CroCop van Pride kunnen worden met zijn skills, maar nu de mentaliteit nog (ik weet natuurlijk niet wat er allemaal prive speelt bij zo'n topper maar hij had veel verder kunnen zijn dan dat hij nu is imo)
Gooooo Alexander!!!!!

shakie
09-06-2007, 20:07
Ja idd een vette match,maar ben ook benieuwd naar de andere partijen...

shakie
09-06-2007, 20:09
Gilbert all the way, wordt een moeilijke partij, maar het was al nooit makkelijk om van Yvel te winnen en nu nus is hij helemaal op oorlogspad... Gilbert is beter en scherper als ooit en dus dat word knallen. Alexander is natuurlijk een geweldige vechter maar heeft niet de skills die Gilbert heeft... Dus Gilbert na deze partij zijn broer uitdagen in de ring.........

Whahahhahahahahahahah fedor vs yvel....Whahahahahah
ja daar maakt ie zeker kans:)

Tony
09-06-2007, 20:13
stel je voor ja... yvel vs fedor.... en dan winst voor yvel via ko...

man man, dat zou toch de upset van de eeuw zijn :)

shakie
09-06-2007, 20:22
Of je zet yvel tegen hunt...:)

De man van 14K
09-06-2007, 20:26
Eerst maar eens van Alex winnen en ik geef Yvel een kans maar Alexander kan zijn hoofd gewoon koelhouden in het midden van een slugfest en het overzicht houden.
Enige is dat Alexander soms niet even enthousiast traint.. en dat doet Yvel volgens mij wel..

WAR YVEL!!!

FOCUS
10-06-2007, 03:17
Yvel slaat dat ventje tot pulp

micha
10-06-2007, 05:18
ik blijf Yvel zeggen

RED SCORPION
10-06-2007, 05:28
Gilbert all the way, wordt een moeilijke partij, maar het was al nooit makkelijk om van Yvel te winnen en nu nus is hij helemaal op oorlogspad... Gilbert is beter en scherper als ooit en dus dat word knallen. Alexander is natuurlijk een geweldige vechter maar heeft niet de skills die Gilbert heeft... Dus Gilbert na deze partij zijn broer uitdagen in de ring.........
hmm.... Yvel heeft betere skills dan Alexander? dan zal ik ff naar de lijst kijken wat beide vechters hebben gepresteerd in Pride... denk dan wordt er duidelijk wie er betere skills heeft :)

Evilman
10-06-2007, 06:35
maar Alexander kan zijn hoofd gewoon koelhouden in het midden van een slugfest en het overzicht houden.


Idd, kijk maar naar gevecht tegen bijv. thompson of die laatste in bodog.
Ik denk dat hij in zn flurry van stoten de beslissende KO stoot kan bezorgen,
en dat zie ik yvel bij hem niet gauw doen.

Wel megavette partij om naar uit te kijken. Meer nog dan kharitonov.
Ik hoop alleen dat de partij niet snel over is haha.