PDA

View Full Version : ultimate fighter ep 10*spoiler*



54321
08-06-2007, 19:57
dat was weer een vette aflevering! twee mooie gevechten. je zag echt de vooruitgang bij corey, en heel mooie finish van diaz.

van manny had ik wel verwacht dat hij zou winnen. als je met parysian traint moet je wel bikkel zijn:)

volgende week word echt lachen met diaz en parysian. die diaz broers zijn zwaar gefrustreerde gasten man :)

Wheelie
08-06-2007, 21:50
was weer een leuke aflevering.
ben ook benieuwd naar volgende week en wie er in de finale staan

chief108
08-06-2007, 22:02
je zag echt de vooruitgang bij corey, en heel mooie finish van diaz.
zekers....
Corey was goed bezig zeg!

verloren, maar zonder schande
mooi ook hoe ze waren na het gevecht

Chico
08-06-2007, 22:19
vond die matt wel zeuren na het gevecht hoor... hij werd gedomineerd en dan nog volhouden dat ie de betere vechter is...

leuke gevechten... had alleen meer van nate verwacht..

ben benieuwd naar volgende week... karo vs nate :p

Influcted
08-06-2007, 22:21
Jammer, vond Corey heel erg vooruitgegaan.

Tony
08-06-2007, 23:47
Corey-diaz: mooie aktie.. was beetje teleurgesteld in de takedown pogingen van diaz... en was absoluut verrast door het aanvallende karakter van corey. Hij is zo ontzettend veel beter geworden.. Maargoed, diaz domineert op de grond en wint via een (mooie) submission. Leuke wedstrijd. Gunde hun beiden de winst.

matt vs manny: heeeeeeeeeerlijke partij.. heb al mijn nagels opgevreten bij deze partij. Ik hoop zo ontzettend dat manny het hele event gaat winnen. (sympathie voor judoka's ;) ). Manny is zo'n sterke beer. Zo veel kracht in die gast. Maar ondanks dat hij redelijk domineerde blijf je telkens op je hoede omdat die matt vanuit t niks een dikke submission kan aanleggen.
Hulde voor manny.. en matt vind ik maar een zeurpiet.. blij dat ie verloren heeft.

erg mooie aflevering :)

Justinian
09-06-2007, 04:05
Ik weet wie er in de finale komt te staan :brow: Mocht je het ook willen weten, stuur maar ff een pm ;)

btw topaflevering!

Tony
09-06-2007, 05:27
als je het verklapt voor ik de aflevering zie kom ik je persoonlijk choken :P

just kidding ofcorso... maare... jij weet dus meer dan ik..

Ik hoop absoluut op een manny VS Lauzon
En dan na 3 rondes, Manny op KO of Sub

ik wil een finale partij in de sfeer van Manny and Lauzon are swinging for the fences :)

Chico
09-06-2007, 05:47
ik hoop eigenlijk ook op Manny vs Lauzon.. maar heb daarbij nog niet echt een favoriet... manny omdat ie klein is en judo doet (laatste geloof ik).. (kleine mensen zijn cool :D)... en Lauzon omdat ie zo'n nerd is..

manny vechtstijl ligt me meer moet ik zeggen :D

Tony
09-06-2007, 05:53
volgens mij hebben hier toch wel een aantal mensen een zwak voor judoka's binnen het mma gebeuren :)

Als ik zie hoeveel sympathie een joshida, nastula of aoki krijgen.. goeie zaak hehe.

maar ik ben echt voor die manny... hij doet me denken aan akira shoji (uit de oude prides en het recente gevecht (verlies) tegen yvel). Manny is gewoon een bikkel, een doorzetter en een knokker. Tevens heeft hij een ontzettende atraktieve vechtstijl.

Chico
09-06-2007, 05:57
ik ben zelf een judoka.. mag het :D

Tony
09-06-2007, 06:04
zeer zekers... geef je groot gelijk.. prachtsport is het :)

54321
09-06-2007, 06:41
judo rulez...ik vind jullie echt vet!

MikeEp3
09-06-2007, 07:46
Ik ben ook zeer benieuwd waar de ruzie over gaat op het einde tussen Nate en Karo!

Tony
09-06-2007, 07:53
denk een kleine discussie over het feit dat karo nates broer verslagen heeft.... zou niet weten wat anders...

killroy
10-06-2007, 00:59
judo rulez...ik vind jullie echt vet!

relaxed man (dat je ons vet vindt) :rolleyes:

altijd leuk om te horen

Illest
10-06-2007, 03:45
judo rulez...ik vind jullie echt vet!

:cool2:

dude, that sounds kinda weird


on topic:

Wat vonden jullie van Corey's schizo-issue in de sauna??
Aparte gozer hahahah

MikeEp3
10-06-2007, 03:47
Zeker een aparte maar hij nam zijn verlies wel heel sportief vond ik.

Tony
10-06-2007, 22:05
absoluut ja.. hij is er zo ene die zich zelf in zijn eentje helemaal weet op te peppen...

erg sympathieke gozer.. en precies wat jens pulver ook zegt... wacht maar, nog een half jaar of een jaar... deze jongen komt er wel.

chief108
11-06-2007, 01:57
Wat vonden jullie van Corey's schizo-issue in de sauna??
Aparte gozer hahahah
super vontik dat... :thup:

geweldige scene, geweldige gozer
gotta love a schizo

Ralph
11-06-2007, 19:12
Wimann viel wel zwaar tegen zeg! Vooral staand leek het wel een beginner. Elke keer z'n gezicht beschermen en ogen dicht doen, terwijl hij het staand gewoon had moeten winnen met zo'n lengtevoordeel.
Ben wel benieuwd wat de finale wordt.

Tony
11-06-2007, 22:39
Manny vs Lauzon (althans... manny moet er gewoon in.. punt uit)..

Maargoed, elk normaal denkend mens weet dat manny gaat winnen?

Please?

just kidding.. i dunno, maar hoop wel echt op manny als winnaar. die gast verdient het om te winnen.. en lauzon lijkt me diegene die voor het meeste vuurwerk kan zorgen.. dus.. ik hoop manny-lauzon...

Tony
11-06-2007, 22:40
manny-nate zou ook te gek zijn trouwens.. maar als ik het goed begrepen heb wil dana white de teamleden tegen elkaar in de halve finale.. (dus manny-nate)..

mocht dit toch niet zo zijn.. dan vind ik een finale tussen manny en nate ook zeer goed te pruimen.

richvd
14-06-2007, 02:56
De UFC heeft wel iets doms gedaan:

Het was dus de bedoeling dat men niet wist wat de halve finales waren tot donderdag as.

Nu hebben ze op de website gezet wie er tegen elkaar gaan.

Sterker nog, ze waren zo slim om 1 van die wedstrijden te noemen en dan te zeggen dat de winnaar daarvan tegen ..... in de finale moet gaan.
Dus ze hebben ook nog eens gewoon op de website gezet wie 1 van die 2 partijen van donderdag as. gaat winnen!!
Dit hebben ze inmiddels alweer van de site verwijderd, maar te laat...hehe)

(Ik heb er dus expres geen namen bijgezet om niets te verpesten ;))