PDA

View Full Version : Kleuter basisschool Heerle weer in de fout



stiffler
11-06-2007, 20:43
'Kleuter basisschool Heerle weer in de fout'


HEERLE - Een 6-jarige kleuter van basisschool Berkenveld in Heerle die eerder werd beschuldigd van seksspelletjes met klasgenootjes is afgelopen week na terugkeer op school opnieuw in de fout gegaan.
Het adviesbureau Bijstand en Ondersteuning Bij Omgangsonrecht (http://www.live.com/?mkt=nl-nl&q=Ondersteuning Bij Omgangsonrecht&scope=web&Form=MSNH1&&HL=keywordInt_/GTAG_) (BOBO), dat enkele ouders vertegenwoordigt, heeft dat zondag laten weten.
Volgens Marion Greveling van BOBO (http://www.live.com/?mkt=nl-nl&q=BOBO &scope=web&Form=MSNH1&&HL=keywordInt_/GTAG_)heeft het jongetje een even oud meisje aan de haren getrokken, de keel dichtgeknepen en tussen de benen betast. De ouders van het meisje hebben het incident gemeld bij haar lerares, de schooldirectie en later ook bij de oudervertegenwoordiging, zegt Greveling.
Vorige maand werd bekend dat drie kleuters van Berkenveld naar schatting bijna twintig peuters hebben gedwongen tot seksueel getinte handelingen. Directeur Ad Stadhouders van Berkenveld erkende toen dat er dingen zijn gebeurd die niet kunnen, maar hij wilde daar niet verder op ingaan in verband met de privacy.
Begin deze week ontstond onrust onder ouders en leerlingen toen de 6-jarige jongen voor het eerst weer terug was op school. Zondag reageerde de directie niet op verzoeken om commentaar.

paspoes
11-06-2007, 20:45
:thown:triest :boos:

De man van 14K
11-06-2007, 20:56
eh... dit gaat wat verder dan doktertje spelen

Bud S
12-06-2007, 01:40
Vorige maand werd bekend dat drie kleuters van Berkenveld naar schatting bijna twintig peuters hebben gedwongen tot seksueel getinte handelingen. Zondag reageerde de directie niet op verzoeken om commentaar.

sorry, maar zoals het daar staat moet ik er toch wel heel hard om lachen

nogmaals exuses kan niet natuurlijk niet door de beugel wat die geile mennekes aan het doen zijn. zou er wat in het kraanwater zitten daar ?

Evilman
12-06-2007, 02:03
Twintig??

Sowieso fkng idioten.. ik weet nog wel op het nieuws:
meer toezicht
wc dichterbij de lerarenkamer
blablabla

Hoe fkng lomp kun je zijn??
Ga ff thuis kijken daar.. geen EEN kind doet zo iets uit zichzelf.
En na een paar dagen vrij gaan die kinderen gewoon naar school
trug alsof er nix gebeurd is??

Als dat zo gaat zijn ze daar echt goed achterlijk.
Die kinderen die dat doen mogen eerder n inrichting in.

Gatverdamme zeg! meteen afleren die klotezooi..
en waarschijnlijk mag dat kind ook niet meer thuiswonen
als ze daar ff een kijkje nemen.

MB667
12-06-2007, 03:28
een 6 jarige pdofiel ;)

The Bulldog
12-06-2007, 04:06
Twintig??

Sowieso fkng idioten.. ik weet nog wel op het nieuws:
meer toezicht
wc dichterbij de lerarenkamer
blablabla

Hoe fkng lomp kun je zijn??
Ga ff thuis kijken daar.. geen EEN kind doet zo iets uit zichzelf.



Gatverdamme zeg! meteen afleren die klotezooi..
en waarschijnlijk mag dat kind ook niet meer thuiswonen
als ze daar ff een kijkje nemen.

Mee eens...
dit bedenken kinderen van die leeftijd niet...

Kim
12-06-2007, 20:02
Ik wil niet veel zeggen maar een kind doet wat hij/zij ziet. Schijnbaar is het voor dat kind normaal om zulk gedrag te vertonen, het lijkt me niet dat je dit uit jezelf doet. Ik zou echt even een kijkje bij dat jongetje thuis nemen als ik justitie was want dit kind is duidelijk zelf een slachtoffertje.

Chico
12-06-2007, 23:53
waddap met die ouders van dat kind dan?

edit.. kim was me voor.. :D

Paganstars
13-06-2007, 00:38
Hahaha... sorry dat ik het zeg... maar zes jarigen kunnen fkking gemeen zijn en erg nieuwsgierig... maar ik vind het eerder bizar dat er niet naar de thuis situatie wordt gekeken.... een kind is meer van monkey see monkey do, en daarbij kinderen doen dat wel vaker, maar vaak is het puur gecopieerd gedrag!!