PDA

View Full Version : Onderdrukking deluxe



joost
13-06-2007, 21:43
http://www.kladblog.com/embedded.asp?id=http://www.nothingtoxic.com/uploads/media_d1d008f0a122b0bdb_1181557967.wmv&w=480&h=360


:thown:

Italian*Berlusconi*
13-06-2007, 21:53
de tering.. word hier echt pissed van als ik dat zie.. die angst bij die vrouw.. damn.. Net zoals dat filmpje over die neger bij Oprah hoe hij zn vrouw behandelde.. tering echt ziek sommige mensen... zo'n kerel wil ik echt pijn doen.. (los van ras voordat die discussie weer losbarst... katholieken doen dit ook, zie eerder gepost filmpje over vrouw bij oprah)

paspoes
13-06-2007, 22:01
de tering.. word hier echt pissed van als ik dat zie.. die angst bij die vrouw.. damn.. Net zoals dat filmpje over die neger bij Oprah hoe hij zn vrouw behandelde.. tering echt ziek sommige mensen... zo'n kerel wil ik echt pijn doen.. (los van ras voordat die discussie weer losbarst... katholieken doen dit ook, zie eerder gepost filmpje over vrouw bij oprah)

@IB, maar je start wel een andere discussie over "geloof";) en voor jou info staat dit (vrouwen mishandeling) los van geloof, jehova's etc etc etc doen dit ook:boos:

De man van 14K
13-06-2007, 22:18
dat lijkt me toch een giller een geweldadige jehova..

Italian*Berlusconi*
14-06-2007, 04:41
dat lijkt me toch een giller een geweldadige jehova..

ze bestaan.. ik liep een keer met wat maatjes richting een park, waar toevallig ook een jehova kerk (of hoe het ook heet) staat, komt zo'n grote brede gast ons vertellen om even om te gaan lopen omdat er een 'feest' aan de gang was. Uiteindelijk niet gedaan maar het liep bijna uit de hand daar hahaha.

Italian*Berlusconi*
14-06-2007, 04:43
@IB, maar je start wel een andere discussie over "geloof";) en voor jou info staat dit (vrouwen mishandeling) los van geloof, jehova's etc etc etc doen dit ook:boos:

wat ik daarmee bedoelde te zeggen was meer gericht op eventuele guru posts die er dan gaan komen zeg maar. Vandaar dat ik dat erbij zette, wou ik eerst niet maar toen dacht ik dat het anders weer zo'n discussie gaat worden.


Nu ff smokey! :) http://i97.photobucket.com/albums/l206/davedevries/blow/babystoned.jpg

paspoes
14-06-2007, 04:47
wat ik daarmee bedoelde te zeggen was meer gericht op eventuele guru posts die er dan gaan komen zeg maar. Vandaar dat ik dat erbij zette, wou ik eerst niet maar toen dacht ik dat het anders weer zo'n discussie gaat worden.


Nu ff smokey! :) http://i97.photobucket.com/albums/l206/davedevries/blow/babystoned.jpg

ok, thx man ;)

Peace Brother:thup:

ijsbier
14-06-2007, 04:52
dat is pas een echte man....

Nickuraba
14-06-2007, 05:47
moet ze dat ding maar om doen...

maar ff serieus...wat een eikel maar die griet is ook niet bij d'r hoofd dat ze t pikt. Kan je wel zeggen t is daar normaal of wat dan ook..van mijn part bijt ze zijn dick er af..wtf die shit pik je niet!

MissGG
14-06-2007, 20:32
hmm... slaan... dan een burka... zie ik hier een verband??

Kim
14-06-2007, 21:15
hmm... slaan... dan een burka... zie ik hier een verband??

Kwou net zeggen, handig dan zo'n burka.

Kim
14-06-2007, 21:16
En wie staat zoiets te filmen dan, ben je ook lekker bij je hoofd.

Fr3ddy
14-06-2007, 21:27
En wie staat zoiets te filmen dan, ben je ook lekker bij je hoofd.

Waarschijnlijk haar vader

Evilman
15-06-2007, 05:22
Bah .. niet eens afgekeken.
Krijg meteen bepaalde neigingen

Muay Thai Elite
20-06-2007, 01:52
Vrouwenmishandeling is van alle culturen en religies ja.. Het verschil is dat het in de islam niet verboden is...

Heb een iman of imam (boeiend, who cares) zelf een keer zon liedje horen zingen in een moskee: Aiiijjjjjjjlaaalaaaachbarrrr Ielaahhhhjaaajabahkoe Blaa Usjieglaaaablakla... of zo iets.. Je kent dat wel.

Vertaling: "Als de vrouw ongehoorzaam is geweest, mag de man haar slaan, niet in het gezicht, maar ergens waar niet snel blauwe plekken ontstaan.." (Bron: Zembla, nederland 3, stuk of 2, 3 jaar geleden)

Allah Akbar, zullen we maar zeggen.........

Muay Thai Elite
20-06-2007, 01:55
P.S. kan iemand trouwens vertalen wat ze zeggen? Gaat me niet vertellen dat er in de thaiboks/freefightwereld mensen zijn die dit niet kunnen verstaan..

jitsinho
20-06-2007, 04:22
Vrouwenmishandeling is van alle culturen en religies ja.. Het verschil is dat het in de islam niet verboden is...

Heb een iman of imam (boeiend, who cares) zelf een keer zon liedje horen zingen in een moskee: Aiiijjjjjjjlaaalaaaachbarrrr Ielaahhhhjaaajabahkoe Blaa Usjieglaaaablakla... of zo iets.. Je kent dat wel.

Vertaling: "Als de vrouw ongehoorzaam is geweest, mag de man haar slaan, niet in het gezicht, maar ergens waar niet snel blauwe plekken ontstaan.." (Bron: Zembla, nederland 3, stuk of 2, 3 jaar geleden)

Allah Akbar, zullen we maar zeggen.........

Leugenaar dat je bent dit heb je helemaal niet op tv gezien je lult uit je nek ALLAHU EKBER betekent allah is groot.
En in de islam mag je helemaal niet vrouwen mishandelen vrouwen hebben zelfs meer rechten als een man ik ben zelf moslim denk ook dat ik het beter weet als jou .
Maar helaas het gebeurt wel net als in iedere andere cultuur heb je nooit jerry springer ofzo gekeken man je moet verder kijken als je neus lang is het gebeurt zelfs in Nederland alleen dan zal je er nooit iets over horen.
En vergeet niet dat er n Nederland duizenden vrouwen achter het raam worden verkocht is dat geen vrouwen mishandeling dan? Hypocriet!!!!!!!

Muay Thai Elite
22-06-2007, 22:16
Dood aan de hypocrisie!

jitsinho
24-06-2007, 22:46
Dood aan de hypocrisie!

Begin maar met je polsen doorsnijden zou ik zeggen, ik heb ook nog wel een stuk touw liggen als je wilt.

Muay Thai Elite
25-06-2007, 04:06
Dat soort dingen zeg je maar lekkr op Mocro.nl ... Ben je bitch nie

jitsinho
25-06-2007, 17:07
Dat soort dingen zeg je maar lekkr op Mocro.nl ... Ben je bitch nie

Kom nooit op mocro.nl ken het ook niet ga jij maar lekker verder met moslims zwart maken met leugens dat je dit en dat hebt gezien op tv man ik heb zoveel over christenen en nederlanders gezien op tv wil dit zeggen dat jij dan of andere nederlanders ook zo zijn dacht het niet toch?