PDA

View Full Version : Thiago Tavares **spoiler**



redjuh
14-06-2007, 02:34
damn, het is een hele tijd geleden dat ik zo'n knappe BJJ performance heb gezien. bij die 2de shoot de transition naar back mount, naar mount, via die guillotine weer naar mount, vervolgens een geweldige posture toen hij in de guard van black zat en de daaropvolgende punches.

wat ik ook zo knap vond was toen hij mount zat, hij niet als een gek begon te stompen, waardoor hij tegen een hele goede wrestler die black is, zijn positie zeker meteen was kwijt geweest.

Toen black die kimura probeerde aan te zetten had hij alleen maar dat handje op die heup, waardoor hij hem prima kon controleren, en rustig wachtte. Die triangle op het eind was ook niet zomaar ff geprobeerd, maar puur opgezet... hij had die andere arm al gecontroleerd, en het was toen een kwestie van boem! en meteen zo vast als een huis. echt knap!

hoop dat hij snel tegen de top in de klasse 155 mag uitkomen, want ik denk zeker dat hij als ie zo kan performen, een force kan worden. het is iig een hele gave klasse, met veel supergoede vechters!

Ralph
14-06-2007, 02:52
Ik was ook zeer onder de indruk! Zeer, zeer slick en zijn interviews voor het gevecht waren ook erg grappig; ik denk dat het Amerikaanse publiek dat wel kan waarderen.

mama
14-06-2007, 04:15
Thiago is Cool!!!

Emilio
14-06-2007, 06:58
goede prestatie. Vond het alleen een walgelijk ventje.

Wheelie
14-06-2007, 08:36
Dit was gewoon BJJ op z'n best.

mama
14-06-2007, 08:58
goede prestatie. Vond het alleen een walgelijk ventje.

Thiago een walgelijk ventje?

Dennuz
14-06-2007, 17:32
Toen Black die kimura aanzette was het filmpje bijna afgelopen, was al bang dat Thiago zou gaan tikken. Maar toen ineens super naar die sankaku gewerkt. Echt netjes..

n00bstar*
14-06-2007, 19:20
Op het begin dacht ik echt dat Fez uit that 70's show aan het vechten was...

MZN
15-06-2007, 02:09
Ik wil 'm wel tegen Huerta zien.

Of nee, Hermes Franca!