PDA

View Full Version : DIT IS TOCH NIET NORMAAL?!?!?!?!?



Biiyen
14-06-2007, 03:47
Ik erger me hier dood aan :boos:

Krijg de klapkanker met die rotzooi! afschaffen en wel gisteren nog!!!! Geloven is leuk maar dit gaat enrgens over, dit is schandelijk.

SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE

http://www.dumpert.nl/mediabase/17791/1ef5ed7b/index.html

SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE

Ralph
14-06-2007, 04:12
Mij boeit het eigenlijk niet zoveel.... Als die kerk toch niet meer gebruikt wordt en de vraag naar een moskee in die contrijen hoog is, dan vind ik dit zelfs een hele elegante oplossing! Bovendien heb je geen lelijk gebouw, maar gewoon een oerhollandse kerk. Prima hoor.

Edit: --- Alleen kan dat gemekker wel wat minder hard :D ---

ijsbier
14-06-2007, 04:57
Ik wordt er toch op een of andere manier niet zo gelukkig van...

De man van 14K
14-06-2007, 06:03
krijg hier het gevoel van alsof de westerse wereld langszaam maar zeker door moslims overgenomen wordt..

ik wordt er ook niet echt heel gelukkig van eerlijk gezegd..

Guru
14-06-2007, 06:39
Ik heb het gevoel dat dit geluid eronder gezet is...??
Dit kan hier in Nederland gewoon niet.

Arjan
14-06-2007, 07:17
klapkanker? :wacko: beetje ongepast lijkt me dan

ben het wel met je eens verder maarja, weet nog wel dat ik hier in een saai stadje in zutphen tijdens een hele belangrijke toets ook vet lang gestoord werd door dat gebrabbel... hou het gewoon stil dan wij hoeven het niet te horen

De man van 14K
14-06-2007, 16:51
Ik heb het gevoel dat dit geluid eronder gezet is...??
Dit kan hier in Nederland gewoon niet.


lijkt me ook, ik woon bijna naast een moskee en heb er geen geluidsoverlast van.
wel is mijn autoradio al 4x gejat, maar ik zoek geen verband;)

MB667
14-06-2007, 19:51
dat geluid is nep lijkt me toch, want anders is het idd zwaar overtrokken en fout, want zo val je mensen dus zwaar lastig met iemand anders zijn geloof, ik zou er niet aan moeten denken dat ik naast een moskee woonde waar ik iedere ochtend wakker zou worden door 'oosterse'geluiden. Dat er moskeen zijn in nl of naast mijn woning zou me nix uitmaken, maar val me er niet mee lastig, dat geld ook trouwens voor kerken, daar erger ik me wel vaak aan, doordat die klokken op de meest belachelijke tijden smorgens op zondag ziten te luiden

Evilman
14-06-2007, 22:41
Ik erger me hier dood aan :boos:

Krijg de klapkanker met die rotzooi! afschaffen en wel gisteren nog!!!! Geloven is leuk maar dit gaat enrgens over, dit is schandelijk.

SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE

http://www.dumpert.nl/mediabase/17791/1ef5ed7b/index.html

SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE SCHANDE

Mee eens. Ze hebben al MEER dan zat omzich zelf te voorzien in
hun geloof. Vandaar ook Wilders. De rem erop.

En ik kan me ook neit voorstellen dat dat gejangel zo hard is en
al die uitspraken over straat. Dat vraagt om een bomaanslag.