PDA

View Full Version : Sem Schilt vs Mighty Mo



Wheelie
14-06-2007, 19:08
Zal Sem Schilt ook van Mighty Mo weten te winnen ?


http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/semmy_schilt.jpg VS http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/mighty_mo.jpg

Virus
14-06-2007, 19:10
Jip, ben bang van wel...

Alhoewel, wanneer Mo hem net als Sefo een tik geeft (maar dan net iets beter) staat Semmy ook niet meer op...

Ralph
14-06-2007, 19:27
Ik denk dat Sem dit wel wint.... Ik hoop op een spectaculaire pot met wat downs over en weer.

donmofu
14-06-2007, 19:37
Sefo is beter dan, Mo en ik denk niet dat Semmy zo dom is om tegen het enige wapen van mo aan te lopen.

Mo is makkelijker met trappen te bestoken dus ik denk dat de partij er zo uit gaat zien.

Karsten
14-06-2007, 19:43
Ik denk Sem... maar 1 tik van Mo is genoeg..

als ie zo'n tik krijgt als in de partij tegen Sefo dan is Mo de winnaar..

Eelco
14-06-2007, 20:00
ik ga voor die ene mep van Mo

Hendy
14-06-2007, 20:07
sem die kniet hem eruit.. denk dat mo geen schijn van kans maakt !

stiffler
14-06-2007, 20:47
als Sem nadenkt moet hij makkelijk kunnen winnen.. Als hij maar uit kijkt een mep van Mo kan genoeg zijn !! Sem op KO !!

paspoes
14-06-2007, 21:52
Semmy all the way:thup:

ashi76
14-06-2007, 23:24
Sem natuurlijk.

oscar1122
15-06-2007, 00:50
Sem trap hem er denk ik heel hard uit.
Maar je weet het nooit met Mo.

MZN
15-06-2007, 01:04
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Sem zijn trainingpartners al weken lang met rechts in z'n richting aan het zwaaien zijn... Als Sem zich goed aan de plannen houdt zie ik 'm winnen met vooral knieën en trappen...

Terschelling
15-06-2007, 03:54
Naar het schijnt is Koos Wessels druk in de weer met Sem om zich voor te bereiden op het gevecht in de Arena en is vaste trainingsmaatje Jelle Warringa vanwege blessures van het toneel verdwenen maar wel als "buddy zo nu en dan aanwezig. Schilt heeft zich dus verrijkt met een frisse en talentvolle Wessels die zonder meer zijn comeback gaat maken en regelmatig te vinden is in de Dojo van Dave Jonkers in Zuidlaren. Afgelopen weken was het gezelschap ook regelmatig te vinden in de Dojo van Henk Kuipers waarin in de ring getraind kon

micha
15-06-2007, 04:08
tuurlijk sem

chief108
15-06-2007, 17:45
Naar het schijnt is Koos Wessels druk in de weer met Sem om zich voor te bereiden op het gevecht in de Arena en is vaste trainingsmaatje Jelle Warringa vanwege blessures van het toneel verdwenen maar wel als "buddy zo nu en dan aanwezig. Schilt heeft zich dus verrijkt met een frisse en talentvolle Wessels die zonder meer zijn comeback gaat maken en regelmatig te vinden is in de Dojo van Dave Jonkers in Zuidlaren. Afgelopen weken was het gezelschap ook regelmatig te vinden in de Dojo van Henk Kuipers waarin in de ring getraind kon
komt helemaal goed met Sem dus :lol:

jan sensei kyokushin
15-06-2007, 18:37
Osu Sem natuurlijk Sem heeft het boxen ook onder de knie nu hij let wel op die harde mokerslagen van Mo is er op voorbereid ;)

respect voor bij de vechters

sportgroeten

osu jan

Ameland
16-06-2007, 04:21
Naar het schijnt is Koos Wessels druk in de weer met Sem om zich voor te bereiden op het gevecht in de Arena en is vaste trainingsmaatje Jelle Warringa vanwege blessures van het toneel verdwenen maar wel als "buddy zo nu en dan aanwezig. Schilt heeft zich dus verrijkt met een frisse en talentvolle Wessels die zonder meer zijn comeback gaat maken en regelmatig te vinden is in de Dojo van Dave Jonkers in Zuidlaren. Afgelopen weken was het gezelschap ook regelmatig te vinden in de Dojo van Henk Kuipers waarin in de ring getraind kon

Weet niet hoe je aan deze "wijsheid" komt maar klopt geen hout van de opmerking: "Jelle van het toneel verdwenen".
Jelle zal ongetwijveld tijdelijke blessures oplopen,maar traint in prinsipe dagelijks weet ik.
Vind dit respektlose stemmingmakerij tegenover jelle warringa en geloof er geen zak van zolang dit bericht niet van een Dave Jonker ofzo zelf komt.
Heb hier apart acount voor aangemaakt ,jij ook zo te zien aan jou eerste post.
Wens wessels alle geluk trouwens met comeback.

Terschelling
16-06-2007, 18:44
Geen disrespect en alle respect voor Jelle, maar Sem is zoals ik hoor de laatste maanden voornamelijk bezig met anderen en ik denk dat Sem daar ook meer gebaat is en wordt Jelle ontzien. Niks ten nadele van Jelle, maar misschien trekt ie het even niet meer.En ik denk dat Sem daar ook meer gebaat is

Ameland
17-06-2007, 04:11
Geen disrespect en alle respect voor Jelle, maar Sem is zoals ik hoor de laatste maanden voornamelijk bezig met anderen en ik denk dat Sem daar ook meer gebaat is en wordt Jelle ontzien. Niks ten nadele van Jelle, maar misschien trekt ie het even niet meer.En ik denk dat Sem daar ook meer gebaat is

Ik Heb Jelle vandaag op zijn werk gesproken en gevraagd.
Zijn antwoord op jou speculaties: Boeiend!! maar mooi dat ik het weet, koffie?

henk kuipers
17-06-2007, 05:47
Ik heb Jelle van de week een paar keer aan het werk gezien met Sem, ik zou zeggen geen zorgen om die twee.