PDA

View Full Version : Shihan sjaak op Aruba



jan sensei kyokushin
15-06-2007, 04:06
http://www.musashi.nl/cms/idex.php?option=comcontent&task=blogcategory&id=26&Itemid=127

jan sensei kyokushin
15-06-2007, 04:13
osu sorry link doet het niet

deze wel leukverslag uit aruba
www.musashi.nl (http://www.musashi.nl)

Musashi laatste nieuws aanklikken


osu sportgroeten

jan

Wheelie
15-06-2007, 05:20
Bedankt Jan

detje
15-06-2007, 05:22
hoe kan het eigenlijk zo zijn dat gerard gordeau op de lijst van dangraadhouders in Nl bovenaanstaat, maar op de wereldranglijst niet staat vermeld?

jan sensei kyokushin
15-06-2007, 15:59
Bedankt Jan

graag gedaan Wheelie :Dsportgroeten

jan osu

jan sensei kyokushin
15-06-2007, 16:09
hoe kan het eigenlijk zo zijn dat gerard gordeau op de lijst van dangraadhouders in Nl bovenaanstaat, maar op de wereldranglijst niet staat vermeld? Osu detje dat komt dat na de dood van Masutatsu Sosei Chairman Oyama 1994 het kyokushin uit een gevallen is in verschillende organisatie,s ik denk 9 ,maar gerald gordeau staat er wel bij hoor detje hij word wel erkent kijk maar bij nederlandse &werelddangraadhouders register op de site van musashi.nl

respect voor allen die de kyokushin way volgen

sportgroeten jan

osu

detje
16-06-2007, 06:21
Osu detje dat komt dat na de dood van Masutatsu Sosei Chairman Oyama 1994 het kyokushin uit een gevallen is in verschillende organisatie,s ik denk 9 ,maar gerald gordeau staat er wel bij hoor detje hij word wel erkent kijk maar bij nederlandse &werelddangraadhouders register op de site van musashi.nl

respect voor allen die de kyokushin way volgen

sportgroeten jan

osu
dank u.

jan sensei kyokushin
17-06-2007, 03:50
Osu sjaak zal vandaag terug komen van aruba heimwee van mixfight;)

sportgroeten jan

osu

harryg
17-06-2007, 09:04
Ik zie dat Sjaak zich prima heeft vermaakt.

Ik ga in oktober. Misschien heeft Sjaak nog een paar leuke tips voor mij.

Sjaak
17-06-2007, 11:03
Ik zie dat Sjaak zich prima heeft vermaakt.

Ik ga in oktober. Misschien heeft Sjaak nog een paar leuke tips voor mij.

No problemo Harry, ik heb het hele eiland bekeken (zo groot is het niet) en eigenlijk dagelijks getraind en sportscholen bezocht, voornamelijk kyokushin maar ook Shotokan en Muy Thai.

Was heel leuk en van de week zal ik wat meer vertellen over mijn verblijf daar. 1 ding is wel al leuk om te melden. Was daar bij ATV TV voor een programma en interview over kyokushin op Aruba en die presentator van dat vechtsport programma vroeg me of ik misschien ook de personen Ino Alberga en Peter Aerts kon ? Die zouden namelijk volgende week langs komen om te praten over MMA. Hij wist echt niet wie het waren en ik heb gezegd : "Nog nooit van gehoord";):D

Het TV programma zal over een week of 2 op YouTube gezet worden door ATV en de 8 krantenartikelen in het Papieemento (hoop dat ik het goed schrijf), het Engels en Nederlands zal ik om me site plaatsen

In maart 2008 ga ik weer terug voor stage's. seminars, wedstrijden en een karatekamp

Osu Sjaak

Sjaak
19-06-2007, 00:24
Osu Koen,

je moet de groeten hebben van "Dennis", zijn achternaam ben ik effe vergeten.

Je hebt vroeger samen met hem op de CIOS gezeten

osu Sjaak

paspoes
19-06-2007, 00:25
:morepics:Sjaak

Sjaak
19-06-2007, 00:51
Komt snel in orde, moet de hele fotoreportage nog op me site plaatsen en heb het wat druk deze week, examenweek in de Dojo's

paspoes
19-06-2007, 00:52
vergeet niet The Dungeon :lol:

jan sensei kyokushin
19-06-2007, 01:15
vergeet niet The Dungeon :lol::pimp::lol:hahaha daar zet sjaak hues niet zijn vriendinnetjes in paspoes lol:cool2:

sportgreets

jan

jan sensei kyokushin
20-06-2007, 04:00
Osu Shihan Sjaak waar zet jij de foto,s van Aruba hier op Mixfight forum of Musashi.nl website :whistling:

sportgreets


jan osu

Sjaak
20-06-2007, 04:09
Osu Jan,

er komt een volle fotoreportage van 400 foto's op de Musashi site, de uitzending van ATV en alle 11 de krantenartikelen

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
21-06-2007, 04:37
Osu Jan,

er komt een volle fotoreportage van 400 foto's op de Musashi site, de uitzending van ATV en alle 11 de krantenartikelen

osu Sjaak Dat is niet mis sjaak het is goed voor het kyokushin .

sportgroeten jan

osu

Sjaak
21-06-2007, 09:13
Net weer 3 artikeltjes toegevoegd op de site, op het 4e artikel zie je sensei en neurochirurg Greg Lacle (middelste persoon) die ook schrijft voor de Ringsports. Er komen nog 4 artikelen, maar die komen later

Op donderdag heeft hij zijn Dojo in Oranjestad beschikbaar gesteld aan mij om examens af te nemen.

Toffe gasten daar en heel fijn mee getraint.

Vrijdag staat de TV uitzending van ATV op YouTube

osu Sjaak

http://www.musashi.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=122&Itemid=127

jan sensei kyokushin
22-06-2007, 23:41
Net weer 3 artikeltjes toegevoegd op de site, op het 4e artikel zie je sensei en neurochirurg Greg Lacle (middelste persoon) die ook schrijft voor de Ringsports. Er komen nog 4 artikelen, maar die komen later

Op donderdag heeft hij zijn Dojo in Oranjestad beschikbaar gesteld aan mij om examens af te nemen.

Toffe gasten daar en heel fijn mee getraint.

Vrijdag staat de TV uitzending van ATV op YouTube

osu Sjaak

http://www.musashi.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=122&Itemid=127 Osu dat is mooi sjaak dat verbroederd het martial-art -budo kyokushin op Aruba

sportgroeten jan

osu