PDA

View Full Version : @ Guru: Is het David of Abdullah ?



PigDog
17-06-2007, 07:22
Haselhoef verhuist naar Duitsland na pesterijen
zaterdag 16 juni 2007 11:37

Tv-imam Abdullah Haselhoef (39) emigreert deze maand vanuit het Zeeuwse gehucht Krabbendijke met zijn gezin naar Duitsland. Hij heeft genoeg van de pesterijen in zijn dorp.


Abdullah Haselhoef heeft genoeg van de pesterijen en emigreert naar Duitsland
In het Zeeuwse Krabbendijke, waar Haselhoef twaalf jaar woont, heeft hij sinds 11 september 2001 te maken met vernielingen, brandstichting en mishandeling van dieren. Er zijn al 25 incidenten geweest, zegt hij.

Vernielingen
'Brandstichting in de paardenstal, waarbij kuikens en kippen omkwamen, het lievelingskonijn van een van mijn kinderen is gestolen, van onze kippen werden de poten uitgetrokken. Mijn autobanden staan leeg of lek, ik moet regelmatig een bierflesje achter de wielen wegtrekken. De fietsen van mijn drie dochters van 15, 10 en 7 jaar worden vernield, spijlen verbogen,' aldus Haselhoef in De Telegraaf.

Haselhoef werd na de aanslagen in New York gebombardeerd tot spreekbuis van de islam, maar raakte in opspraak toen bleek dat hij nooit een imamopleiding had gevolgd. Hij had de koranlessen die hij had gevolgd wel als zodanig op zijn cv omschreven.

Doodstraf
Ook zijn uitspraak dat hij achter de richtlijn in de Koran staat die zegt dat homoseksuelen die in het openbaar de liefde bedrijven onder bepaalde voorwaarden de doodstraf moeten krijgen, bracht hem in de problemen. Hij verontschuldigde zich hier later voor.

Haselhoef heeft zijn werk voor de Nederlandse Moslimraad en de Contactgroep Islam opgeschort. Maar in september wil hij doordeweeks weer in Nederland aan de slag. De echtgenote van Haselhoef is Duitse. Het gezin gaat in een boerderijtje wonen.


Door Anna Dijkman


Ik dacht effe dat David terug naar die Heimat ging door zijn alcoholprobleempje.

Nou ja, dit zul je ook niet erg vinden......

Octavius
17-06-2007, 07:27
Tja Zeeuwen he! Kan er over meespreken als Zeeuw. Btw wist nooit dat hij in Krabbendijke woonde.

joost
17-06-2007, 07:42
vind het maar rare kerel.. maarja nu kan hij mooi als reservemof spelen!!

:D

Chico
17-06-2007, 07:47
tja... vraag me af of er nu wel schande wordt gesproken als een moslim weggepest wordt... zal wel overwaaien.... aangezien het nu niet de moslim is die de problemen levert...

FOCUS
17-06-2007, 07:55
vind het wel zielig voor die dieren van hem
verder..opgerot staat netjes, intolerante brabbelaar

redjuh
17-06-2007, 08:02
vind het wel zielig voor die dieren van hem
verder..opgerot staat netjes, intolerante brabbelaar

x2!

Biiyen
17-06-2007, 08:12
vind het wel zielig voor die dieren van hem
verder..opgerot staat netjes, intolerante brabbelaar

Goed gezegd, zielig voor die dieren goed voor NL. Ik hoop dat hij in Duitsland hetzelfde mag ondergaan.

ROIDRAGE
17-06-2007, 10:23
Goed gezegd, zielig voor die dieren goed voor NL. Ik hoop dat hij in Duitsland hetzelfde mag ondergaan.


roger that

Chico
17-06-2007, 17:01
over intolerantie gesproken...