PDA

View Full Version : Oktay vs Chico "El Toro" rematch 14 okt!



lopez86
17-06-2007, 23:28
Ik lees net dat deze partij definitief is voor "The Battle of Arnhem" op 14 oktober van Henk Kuipers, in de rijnhal in Arnhem.
Nadat Oktay zijn verliespartij tegen Brian weer kaarsrecht getrokken heeft door hem te domineren in Tilburg, is nu El Toro aan de beurt, waar hij op Ultimate Glory 2 van verloor.

Wat denken jullie?
Mijn vCash gaat op Oktay iig :whistling:

joost
17-06-2007, 23:56
de mijne all-in op chico offcourse :)

sabby
18-06-2007, 01:07
Ik vind El Toro een sympathieke vechter. Mag hem wel, maar ik ben natuurlijk voor mijn Kanjer "Carnivora Karatas".

chief108
18-06-2007, 01:10
de mijne all-in op chico offcourse :)
precies...
Chico pwns Okkie..

lopez86
18-06-2007, 03:03
Ik vind El Toro een sympathieke vechter. Mag hem wel, maar ik ben natuurlijk voor mijn Kanjer "Carnivora Karatas".

Sabrye, zet je pm aan zoals ik je al div. malen gevraagd heb :D

niels
18-06-2007, 03:27
Al mijn vcash op Oktay!!!

sabby
18-06-2007, 06:05
Sabrye, zet je pm aan zoals ik je al div. malen gevraagd heb :D
Ik ga het nu doen....als het me lukt dan :wacko:

Biiyen
18-06-2007, 06:20
Wel... ik begrijp dat hier op Mixfight zeggen dat Chico Martinez een middelmatige vechter is.... gelijk staat aan schoppen tegen heilige huisjes. :guru: *bukt alvast voor de tomaten* :guru: imo heeft Chico gezwijnt tegen Oktay en gaat hij in de rematch nat... pinpoint Chico, destroy enemy, Oktay wins brutal KO. Ik geef Chico weinig kans tegen Oktay... *bukt wederom* :guru:

Jeru
18-06-2007, 06:26
Hehehe lol!!! Mooi voor je mening uitgekomen Biiyen :D

Justinian
18-06-2007, 06:58
Wel... ik begrijp dat hier op Mixfight zeggen dat Chico Martinez een middelmatige vechter is.... gelijk staat aan schoppen tegen heilige huisjes. :guru: *bukt alvast voor de tomaten* :guru: imo heeft Chico gezwijnt tegen Oktay en gaat hij in de rematch nat... pinpoint Chico, destroy enemy, Oktay wins brutal KO. Ik geef Chico weinig kans tegen Oktay... *bukt wederom* :guru:
Hey Biiyen... vangen!!! ;) Ik denk uiteraard niet dat het geluk was in de eerste partij, maar een goede strategie. Sterker nog, de partij verliep vrijwel precies zoals we hadden verwacht, alleen duurde het iets korter ;) Anyway, we zullen zien wat de rematch brengt. Zoals altijd doe ik van tevoren geen uitspraken over de uitslag :)

danial
18-06-2007, 07:04
weet je wat mooiste is??
voor de eerste partij werd het zelfde gezegd, (dat chico geen kans maakt) en nou weer. hoop natuurlijk dat chico wint, en als hij niet wint dan is de stand 1-1. weer een remache dus

ROIDRAGE
18-06-2007, 07:34
Hey Biiyen... vangen!!! ;) Ik denk uiteraard niet dat het geluk was in de eerste partij, maar een goede strategie. Sterker nog, de partij verliep vrijwel precies zoals we hadden verwacht, alleen duurde het iets korter ;) Anyway, we zullen zien wat de rematch brengt. Zoals altijd doe ik van tevoren geen uitspraken over de uitslag :)



je doet wel aan weddenschappen?

zo ja: I challenge you

Dennuz
18-06-2007, 07:41
Chico uiteraard en gok dat hij hem weer met een guillotine gaat pakken.

Biiyen
18-06-2007, 07:52
Hey Biiyen... vangen!!! ;) Ik denk uiteraard niet dat het geluk was in de eerste partij, maar een goede strategie. Sterker nog, de partij verliep vrijwel precies zoals we hadden verwacht, alleen duurde het iets korter ;) Anyway, we zullen zien wat de rematch brengt. Zoals altijd doe ik van tevoren geen uitspraken over de uitslag :)

Ach nu heb je wel weer iets om Chico op scherp te zetten, voor zover dat nodig is... denk het niet overigens. Denk ook niet dat Chico zich ook maar iets aantrekt van wat wij (ik) hier neer kalken. "O Biiyen vind mij middelmatig... o jee nu ben ik verdrietig" :lol:... Maar ik weet nog goed dat Chico tegen Anil Dunbar vocht, een x aantal jaar terug op Rings met Joop Kasteel en Rivano, waarvan Chico btw de comeback om zeep hielp ;). Eigenlijk weet ik het ook niet meer want dat was de partij die ik toen vooraf had uitgezocht om wat te gaan eten. :whistling: :D :guru:

Justinian
18-06-2007, 15:29
je doet wel aan weddenschappen?

zo ja: I challenge you
Hey slimmerik... als ik daar in dit geval aan zou doen, zou ik dan feitelijk ook niet een uitspraak over de uitslag doen? :D

Wobbli
18-06-2007, 17:40
Chico El Magnifico Toro. :thup:

paspoes
18-06-2007, 17:49
Ik denk Oktay gaat winnen maar hoop dat Chico wint :thup:

payap
18-06-2007, 18:59
Chico wint op guillotine again.

Oktay moet het puur van kracht hebben en van zijn fighting spirit. Chico kan ook veel hebben en is ook eenf ysiek sterke vechter, echter technisch op de grond is hij een stuk verder dan oktay en verwacht dat hij daar, net als de vorige maal, de overwinning pakt.

The Bulldog
19-06-2007, 00:46
Oktay deed het tegen Brian ook heel goed...

ik zou het te gek vinden als chico tegen veler verwachtingen in gaat winnen...

maar

een 1-1 zou ook vet zijn voor de toekomst

Iggy
19-06-2007, 02:08
ik hoop echt dat chico dmv een overwinning wederom op oktay jullie de mond gaat snoeren

PigDog
19-06-2007, 02:22
Chico rulos!

Olé

ROIDRAGE
19-06-2007, 02:53
Hey slimmerik... als ik daar in dit geval aan zou doen, zou ik dan feitelijk ook niet een uitspraak over de uitslag doen? :D

we doen het wel via de PM, bangerik :P

lopez86
19-06-2007, 03:35
Chico wint op guillotine again.

Oktay moet het puur van kracht hebben en van zijn fighting spirit. Chico kan ook veel hebben en is ook eenf ysiek sterke vechter, echter technisch op de grond is hij een stuk verder dan oktay en verwacht dat hij daar, net als de vorige maal, de overwinning pakt.


Oktay maakte in Amersfoort dezelfde fout als in zijn eerste partij tegen Brian.
Hij was te gretig, en daarmee te onvoorzichtig.
Van fouten leer je en we hebben daarna allemaal gezien wat een gecontroleerde Okkie kan aanrichten.
Hij is zowieso fysiek veel sterker dan Chico, en op het staande gevecht denk ik ook.
Hoe dan ook, we zullen het gaan zien :thup:

Boem Boem
19-06-2007, 05:05
Ik ga voor Chico.....onderschat hem maar lekker.....goed voor ons!!!

2-0 in het voordeel van El Torrrrrrrrrro......

Osu

Chris

Kameleon
19-06-2007, 05:34
Toppartij weer. Ik hoop Chico! Ik ben er bij.

Andre
19-06-2007, 05:50
Oktay deed het tegen Brian ook heel goed...

ik zou het te gek vinden als chico tegen veler verwachtingen in gaat winnen...

maar

een 1-1 zou ook vet zijn voor de toekomst

Chico schat ik op de grond toch wel een behoorlijk stukje hoger in dan Brian en Oktay .Denk toch wel weer een overwinning voor Chico.
Leuke wedstrijd die alle kanten op kan.

Andre

Justinian
19-06-2007, 07:10
Oktay maakte in Amersfoort dezelfde fout als in zijn eerste partij tegen Brian.
Hij was te gretig, en daarmee te onvoorzichtig.
Van fouten leer je en we hebben daarna allemaal gezien wat een gecontroleerde Okkie kan aanrichten.
Hij is zowieso fysiek veel sterker dan Chico, en op het staande gevecht denk ik ook.
Hoe dan ook, we zullen het gaan zien :thup:

Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! :D:D Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem ;) Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.

chief108
19-06-2007, 16:06
Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg!
:stupid:

Dennuz
19-06-2007, 16:42
Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! :D:D Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem ;) Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.

Justi = 100% Correct

armani
19-06-2007, 21:17
Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! :D:D Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem ;) Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.

Die uitspraak kun je alleen maken als je ook met oktay hebt getraind.

Boney
19-06-2007, 21:29
Oktay all the way

Justinian
19-06-2007, 22:24
Die uitspraak kun je alleen maken als je ook met oktay hebt getraind.
Nee hoor, die uitspraak kun je ook doen als je de eerste partij hebt gezien ;) Kan me niet herinneren dat Chico na de partij vertelde dat hij nou zo onder de indruk was van de fysieke kracht van Oktay. Ik weet wel dat wanneer Chico iemand treft die sterk of sterker is, hij het niet na zou laten me dit te vertellen. Dat zou indruk op hem hebben gemaakt, omdat hij over het algemeen sterker is dan zijn tegenstander.

danial
19-06-2007, 23:02
chico is fysiek zeker veel sterker. op grond is chico ook beter. oktay is een goed staand vechter en denk dat hij het staand gaat proberen. maar anyway het word kanllen, chico zal tot die tijd nog harder trainen en in top vorm zijn,

nick
19-06-2007, 23:29
chico zal tot die tijd nog harder trainen en in top vorm zijn,

Dat willen we horen :thup:

Jochem
20-06-2007, 01:28
Ik vind dat beide vechters op de grond steken laten vallen wat ik tot nu toe van ze gezien heb.

Oktay gaat denk ik niet gesubt worden, maar ik zie hem Chico ook niet Ko-en of subben. Mijns insziens komt het deze keer neer op wie staand het meeste punten scoort. Ik denk Oktay door beslissing.

lopez86
20-06-2007, 03:49
Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! :D:D Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem ;) Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.


Is powerliften niet heel wat anders, en is dat niet al heel lang geleden toen Chico een stuk zwaarder woog?



Die uitspraak kun je alleen maken als je ook met oktay hebt getraind.


Deze man heeft gelijk, en kan het weten (en ik zelf ook trouwens).



Nee hoor, die uitspraak kun je ook doen als je de eerste partij hebt gezien ;) Kan me niet herinneren dat Chico na de partij vertelde dat hij nou zo onder de indruk was van de fysieke kracht van Oktay. Ik weet wel dat wanneer Chico iemand treft die sterk of sterker is, hij het niet na zou laten me dit te vertellen. Dat zou indruk op hem hebben gemaakt, omdat hij over het algemeen sterker is dan zijn tegenstander.


Alsof je dit kunt beoordelen aan de hand van hun vorige partij, weet je hoe kort die was.
Maargoed, ieder zijn mening en die respecteer ik.
Moge de beste man winnen :)

Justinian
20-06-2007, 06:10
Alsof je dit kunt beoordelen aan de hand van hun vorige partij, weet je hoe kort die was.
Maargoed, ieder zijn mening en die respecteer ik.
Moge de beste man winnen :)
Daar sla je de spijker op zijn kop :D Maar zonder gekheid, we zien het t.z.t. wel.

Biiyen
20-06-2007, 07:19
Als Chico zo goed is... wat is dan de rede dat hij zo vaak verliest? Zijn enige overwinning de afgelopen tijd was notabene tegen Oktay.

Nu begrijp ik ook wel dat verliezen van Metin en Furdjel geen schande is... maar... Als ik me niet vergis was Chico ooit eens actief in de klasse 80 - 85 dus als hij een natuurlijke 80 - 85 kg is, dan is het logisch dat Chico van nature sterker is dan een natuurlijke 75 kg vechter. Wat verklaart waarom hij zo sterk lijkt op 75 kg. Wat niet verklaart waarom hij dan verliest van natuurlijke 75 kg vechters, die hij dan eigenlijk zou moeten ownen... Want hij is goed op de grond en hij is zo sterk als 90kg...

The Bulldog
20-06-2007, 17:11
JE kunt van chico zeggen wat je wilt , maar hij pakt zijn tegenstanders uit een groep die zeker gelijk of hoger staan aangeschreven..daardoor ook verlies partijen...

Hij zoekt geen koekies uit....dus wat dat betreft respect...

danial
20-06-2007, 19:06
Als Chico zo goed is... wat is dan de rede dat hij zo vaak verliest? Zijn enige overwinning de afgelopen tijd was notabene tegen Oktay.

Nu begrijp ik ook wel dat verliezen van Metin en Furdjel geen schande is... maar... Als ik me niet vergis was Chico ooit eens actief in de klasse 80 - 85 dus als hij een natuurlijke 80 - 85 kg is, dan is het logisch dat Chico van nature sterker is dan een natuurlijke 75 kg vechter. Wat verklaart waarom hij zo sterk lijkt op 75 kg. Wat niet verklaart waarom hij dan verliest van natuurlijke 75 kg vechters, die hij dan eigenlijk zou moeten ownen... Want hij is goed op de grond en hij is zo sterk als 90kg...
hoezo alleen verliezen, hij heeft laatste twee jaar, 4 of 5 partijen gewonnen(in italie, in duitsland, van oktay) en twee of drie verloren, dat is toch niet zo erg, of wel? en besef je ook dat chico bijna 40jaar is. ken jij iemand die met zijn 40ste zo sterk is en nog in de ring stapt???
ps. zolang ik chico kent, hij heeft nooit een partij afgezegd, en staat altijd in de ring, je kan hem tegen de beste laten vechten, hij staat er gewoon dan in de ring

paspoes
20-06-2007, 19:09
Hoe oud is Ernesto hoost ? ja hij vecht niet meer
Volgens mij is Henk Kuipers ook boven 40 "met alle respect"

danial
20-06-2007, 19:12
Hoe oud is Ernesto hoost ?
Volgens mij is Henk Kuipers ook boven 40 "met alle respect"
wil je zeggen dat het normaal is dan????
je ziet echt weinig mensen met zo leeftijd in de ring staan. daarom moet je wat meer respect aan tonen, vind ik

paspoes
20-06-2007, 19:15
wil je zeggen dat het normaal is dan????
je ziet echt weinig mensen met zo leeftijd in de ring staan. daarom moet je wat meer respect aan tonen, vind ik

En daar heb je gelijk, ik heb respect voor iedereen die in de ring stapt. mijn antwoorden waren meer gericht op ken je mensen die boven de 40 de ring instapt en ik gaf 2 voorbeelden ;)

Justinian
20-06-2007, 19:52
hoezo alleen verliezen, hij heeft laatste twee jaar, 4 of 5 partijen gewonnen(in italie, in duitsland, van oktay) en twee of drie verloren, dat is toch niet zo erg, of wel? en besef je ook dat chico bijna 40jaar is. ken jij iemand die met zijn 40ste zo sterk is en nog in de ring stapt???
ps. zolang ik chico kent, hij heeft nooit een partij afgezegd, en staat altijd in de ring, je kan hem tegen de beste laten vechten, hij staat er gewoon dan in de ring
Inderdaad! De partij tegen Pislik bijvoorbeeld nam hij donderdagavond aan en vocht op zaterdagavond. Van een goede voorbereiding was dan ook geen sprake. Als je op Sherdog kijkt zie je een vertekende fightrecord, want heel veel (winst)partijen staan er niet op.

angelo
20-06-2007, 21:35
normaal ben ik niet zo gek op antwoorden op eeuwige lopende topics, maar ik vind dat Chico iets meer respect verdient dan dit. Hij deed zijn eerste wedstrijd op zijn dertigste. Nu hij 39 is, vecht hij nog steeds graag en gaat niemand uit de weg.

Veel van zijn partijen in het begin waren idd op 85-90, echter hij was zelf vaak 7 a 8 kg lichter dan zijn tegenstanders. Men belde Chico vaak op voor inval partijen. Meestal een paar dagen voor de match.
Omdat Chico niet bekend was, nam hij toen alles maar aan.
Met een flink gewichtsverschil won hij bijv van:
Tanner Kutlu KO
Brian Maulani KO
Ramon Temmink Guillotine
Okaty Karatas Guillotine
Verder won hij van namen als:
Ronnie Rivano KO
Van Wanrooy Guillotine
Petrousos Points
Jan Overduin Points
Ben Sallem Draw
Evert Fyeet Draw (Zelfde dag gebeld voor invallen, 5 kg verschil)

Verder verloor hij idd van bekende namen als Tapilatu en Robbie Nelson, maar met verlenging. Gegard Mousasi was ook bijna 8 kg zwaarder, daar tikte hij ook af.

Bij deze mijn respect naar een sympathieke vechter die zijn voetsporen heeft verdient in deze sport. Ook al is ie niet meer zo jong....en knap ;-)

Groeten,

Angelo
(ja....de trainer van Chico)

paspoes
20-06-2007, 21:41
Damn dit waren mooie partijen "Verder verloor hij idd van bekende namen als Tapilatu en Robbie Nelson" goeie ouwe tijden zeg:thup:

IJsbrand
20-06-2007, 21:42
Trainer Angelo: Schaap !, IJsbrand Schaap van Kamakura!
El Toro: O ja, Schaap. Daar heb ik twee jaar geleden tegen gevochten. Die heb ik verloren door een verwurging van Schaap, van iemand die totaal niet kan grondvechten. Dat had ik niet verwacht. Ik hoef dit gevecht niet persee over te doen, gewoon maar vergeten. Ik verdien er ook verder niets mee en het is de moeite verder niet waard


MMMMM wie zoekt zn tegenstanders niet uit????????
Enne respect loos????
Enne tegenstander onderschatten????
Enne het rare is dat hij wel verder kon in rings en ik dus nooit wat gehoord heb van die organisatie.
Had ik ook maar zo'n leuk hoedje op moeten doen naar de ring en vervolgens verliezen.(maar dat geeft niet want dat is de moeite niet waard):sleep1:
slaap verder jongens en denk dat jullie het allemaal weten

paspoes
20-06-2007, 21:49
Wie ben jij dan ijsbrand?

angelo
20-06-2007, 22:08
Trainer Angelo: Schaap !, IJsbrand Schaap van Kamakura!
El Toro: O ja, Schaap. Daar heb ik twee jaar geleden tegen gevochten. Die heb ik verloren door een verwurging van Schaap, van iemand die totaal niet kan grondvechten. Dat had ik niet verwacht. Ik hoef dit gevecht niet persee over te doen, gewoon maar vergeten. Ik verdien er ook verder niets mee en het is de moeite verder niet waard


MMMMM wie zoekt zn tegenstanders niet uit????????
Enne respect loos????
Enne tegenstander onderschatten????
Enne het rare is dat hij wel verder kon in rings en ik dus nooit wat gehoord heb van die organisatie.
Had ik ook maar zo'n leuk hoedje op moeten doen naar de ring en vervolgens verliezen.(maar dat geeft niet want dat is de moeite niet waard):sleep1:
slaap verder jongens en denk dat jullie het allemaal weten

Hmmm, vreemde reactie Isjbrand, ik dacht dat we het altijd redelijk konden vinden. Blijkbaar zijn je wrok gevoelens belangrijker dan de hand die je me altijd geeft als we elkaar op een gala zien. Je hebt idd gewonnen van Chico, respect daarvoor.

Tegenstanders uitzoeken? Je viel in voor iemand, je was echt niet onze keus.
Dat je niet voor RINGS vocht/bleef vechten, ligt denk ik niet aan mij of Chico.
Dat Chico "de rematch de moeite niet waard vond" lag denk ik aan het feit dat jij geen freefighter was maar alleen deze partij even inviel voor een collega. Chico was destijds een coming man en had meer belang bij een gevestigde naam. Dat Chico zich niet altijd even diplomatisch uitdrukt, weet iedereen ondertussen wel.

Angelo

paspoes
20-06-2007, 22:14
@Angelo, zo leer je mensen kennen man en ik vind dat Ijsbrand weinig respect toont aan andere zeker tegenover jou. 1 ding weet ik zeker jij gaat met veel respect om met iedereen en je laat iedereen in zijn waarde :thup:

De man van 14K
20-06-2007, 22:27
Schaap dat is toch de enige partij die je ooit ge freefight heb, de rest wast toch MT?

Iwan
20-06-2007, 22:33
Hele interessante topic dit, en ben wel behoorlijk onder de indruk van Chico's record!

IJsbrand
20-06-2007, 23:17
Nee hoor Angelo,
Ik heb niets tegen jouw of je school of je vechters.
Het gaat mijn erom dat er veel schreeuwers aan de zijlijn staan die alles denken te weten en het altijd over respect hebben en dat soort dingen.
Natuurlijk baal ik dat de een(in dit geval Chico) wel de kans krijg om meer te vechten en de ander (ikke dus) wel even mag invallen en daarna nooit meer wat hoor.
Dan gaat het duidelijk niet om hoe goed of slecht je bent maar hebben er andere zaken ook invloed op.
En dat snap ik niet.
De uitlatingen in het hele interview staken me toen wel ja.
En met tegenstander uitzoeken bedoel ik dat hij ook gewoon toen een rematch had kunnen vragen inplaats van achteraf in een interview wat zeggen.
Ik gun jullie het beste en volgende keer geef ik je gewoon een hand hoor...
Maar ik hoop dat je begrijp dat dat er ergens wel wat steekt.(maar dat neem ik jullie niet kwalijk maar wel verschillende promotors)

angelo
20-06-2007, 23:26
Nee hoor Angelo,
Ik heb niets tegen jouw of je school of je vechters.
Het gaat mijn erom dat er veel schreeuwers aan de zijlijn staan die alles denken te weten en het altijd over respect hebben en dat soort dingen.
Natuurlijk baal ik dat de een(in dit geval Chico) wel de kans krijg om meer te vechten en de ander (ikke dus) wel even mag invallen en daarna nooit meer wat hoor.
Dan gaat het duidelijk niet om hoe goed of slecht je bent maar hebben er andere zaken ook invloed op.
En dat snap ik niet.
De uitlatingen in het hele interview staken me toen wel ja.
En met tegenstander uitzoeken bedoel ik dat hij ook gewoon toen een rematch had kunnen vragen inplaats van achteraf in een interview wat zeggen.
Ik gun jullie het beste en volgende keer geef ik je gewoon een hand hoor...
Maar ik hoop dat je begrijp dat dat er ergens wel wat steekt.(maar dat neem ik jullie niet kwalijk maar wel verschillende promotors)

Isbrand, ben blij dat je er zo over denkt. En ja ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt van de situatie en het interview. Zoals gezegd, het was niet naar jou als persoon gericht.
Mijn hand staat altijd open voor jou...

Angelo

tom l
21-06-2007, 22:22
Ik hoop (en denk) dat Chico het weer gaat trekken. Ik heb erg veel respect voor Chico omdat hij nog altijd in de ring stapt (ondanks zijn leeftijd), geen enkel gevecht uit de weg gaat en nooit kiest voor de gemakkelijke tegenstanders. En daarbovenop is hij nog goed ook;)!