PDA

View Full Version : mijn website (Wim Deputter)



Wim
20-06-2007, 02:40
Hey iedereen,

Ik ben sinds verleden week, op aanraden van Ken, begonnen met een website. Voorlopig is het gewoon nog een link naar mijn msn-space. Aan de echte site wordt gewerkt.
Maar kom toch zeker eens kijken. Er staan al heel wat foto's op van de laatste jaren (waarvoor onderandere dank aan Maurice, Dimitri en natuurlijk Marieke die steeds prachtige foto's maken op verschillende evenementen)

De link is www.wimdeputter.be (http://www.wimdeputter.be) (gemakkelijk eh :) )
Let ook vooral op de spelwijze "DEPUTTER" (en niet de Putter zoals ik meestal, tot mijn groot ongenoegen, overal moet lezen :) )
Ik heb zelfs enkele keren meegemaakt dat er iemand dacht dat "de putter" mijn nickname was... Niet dus! :)


Grtz;

Wim


PS: Op de site staan veel foto's die ik gewoon van verschillende vechtsportforums geplukt heb. Moest er hier iemand problemen mee hebben of credit voor willen, stuur mij dan gewoon een mailtje op [email protected] en dan vermeldt ik de naam van de fotograaf wel bij de foto.

chief108
20-06-2007, 04:14
tof hoor meneer deputter

paspoes
20-06-2007, 04:24
ha die wim cool man en succes met je nieuwe website:thup:

Maupie
20-06-2007, 04:48
cool wim !

bami112
20-06-2007, 07:17
ik vind de site maar onoverzichtelijk zeg, maar wel restecpt voor je fightinrecord (Y)

Wim
20-06-2007, 08:18
ik vind de site maar onoverzichtelijk zeg

Ik weet het. Het is ook maar een voorlopig tot de andere klaar is.
Een msn-blog biedt niet zoveel mogelijkheden.
Toch bedankt voor de commentaar.

Marco (scheids)
20-06-2007, 16:28
Nice one Wim DEPUTTER .... kijken of ik ook nog ergens te spotten ben ...lol..

The Bulldog
20-06-2007, 17:08
Ik weet het. Het is ook maar een voorlopig tot de andere klaar is.
Een msn-blog biedt niet zoveel mogelijkheden.
Toch bedankt voor de commentaar.

Wim niks mis mee om zo te beginnen.

We zijn nu ook bezig met een vernieuwde site op the-underdog.nl

De fout die wij maakten was een volledige site on line zetten die niet helemaal naar ons zin was, dus nu net zo`n sloot werk weer om een andere on line te krijgen..

Beter om via MSN te starten..(was ik er maar op gekomen)

Leuk om zo weat over je te lezen..:thup:

De man van 14K
20-06-2007, 17:13
de putter, is dat niet meer een bijnaam voor een golfer?

;)

Bejito007
20-06-2007, 23:24
Hey Wim,

Qua achtergrond hebben wij er blijkbaar een beetje hetzelfde parcours opzitten. Het kan bijna niet anders of wij moeten elkaar ooit al eens tegen gekomen zijn.

De laatste jaren zat ik zelf bij ISDS en Oficina. Ben ook een keertje bij Dawsu komen trainen en bij Defcross, ook nog een lesje meegepikt bij Exit...maar heb het allemaal al een tijdje moeten laten rusten: eerst door mijn verhuis uit Leuven en dan door een spierscheur in mijn adductor waar ik al bijna een jaar mee rond loop.

Zodra ik terug mag beginnen trainen zal dat bij Oficina, Exit en The Clan (lokale thai- en kickboksclub) zijn.

Alleszins veel geluk met de site nog, ziet er zeker al niet slecht uit en je fight record is vrij indrukwekkend.

Axé

Wim
21-06-2007, 00:37
Nice one Wim DEPUTTER .... kijken of ik ook nog ergens te spotten ben ...lol..

Awel Marco, ik heb er speciaal voor gezorgd dat er enkele foto's zijn waar jij op staat. Om te weten waar, moet je ze natuurlijk eerst allemaal bekijken :)

Wim
21-06-2007, 00:50
Hey Wim,

Qua achtergrond hebben wij er blijkbaar een beetje hetzelfde parcours opzitten. Het kan bijna niet anders of wij moeten elkaar ooit al eens tegen gekomen zijn.

De laatste jaren zat ik zelf bij ISDS en Oficina. Ben ook een keertje bij Dawsu komen trainen en bij Defcross, ook nog een lesje meegepikt bij Exit...maar heb het allemaal al een tijdje moeten laten rusten: eerst door mijn verhuis uit Leuven en dan door een spierscheur in mijn adductor waar ik al bijna een jaar mee rond loop.

Zodra ik terug mag beginnen trainen zal dat bij Oficina, Exit en The Clan (lokale thai- en kickboksclub) zijn.

Alleszins veel geluk met de site nog, ziet er zeker al niet slecht uit en je fight record is vrij indrukwekkend.

Axé

Als je in al die clubs ook getraind hebt, zou het inderdaad straf zijn, moesten we mekaar nooit tegengekomen zijn. ISDS is wel al een 8-tal jaar geleden bij mij denk ik en in Defcross ben ik ook al lange tijd niet meer langs geweest. Capoeira is ondertussen ook al twee jaar geleden; vooral tijdsgebrek en sinds mijn meniscusoperatie, heb ik teveel last om capoeira nog serieus te kunnen beoefenen.
Alleen Exit en Dawsu momenteel bij mij, maar da's al meer dan genoeg :). Mijn nickname bij capoeira was Sanguisuga en heb meestal in Leuven getraind. Misschien zegt het je iets.
Wat is je echte naam, misschien dat ik je zo ken.Trainde jij capoeira en BJJ in Antwerpen of Leuven?
Als je van plan bent om terug bij Exit te komen trainen, zal het alleszins tot binnenkort zijn.

Bedankt voor de commentaar allemaal!

Bejito007
21-06-2007, 01:24
Zodra ik groen licht krijg van mijn kine begin ik er terug aan. Dus in Exit zullen we elkaar dan wel al zien.
Ik trainde bij Oficina Leuven onder Mestre Dendê en heb daar als appelido: Ganza. Recent was ik mee aan het trainen in Sint-Katelijne-Waver onder Abelha. Normaal hervat ik mijn trainingen daar ook als de problemen met de spierscheur geminderd zijn.
Das eigenlijk het grootste gemis van niet meer in Leuven te wonen: de nabijheid van een paar zalige clubs (enkel jammer van de euhm 'verschillende opvattingen' tussen bepaalde clubs -ahum-)

(PS: jouw appelido 'sanguisuga' ... betekent dat bloedzuiger?:D wat heb je wel gedaan om die naam te krijgen?)

Wim
21-06-2007, 01:53
Das eigenlijk het grootste gemis van niet meer in Leuven te wonen: de nabijheid van een paar zalige clubs (enkel jammer van de euhm 'verschillende opvattingen' tussen bepaalde clubs -ahum-)

'Verschillende opvattingen' zwijg mij ervan :)
Heb door dat politiek gezever meer dan eens ruzie gehad... Terwijl ge eigenlijk alleen wilt trainen en u amuseren.



(PS: jouw appelido 'sanguisuga' ... betekent dat bloedzuiger?:D wat heb je wel gedaan om die naam te krijgen?)

Bloedzuiger inderdaad...
Omdat ik toen ik pas begon, in de roda enkele keren, als een hevig 'spel' eens escaleerde mijn tegenstander shootte, neerhaalde en submitte :)
Zo kortbij op de grond vechten, leek volgens sommigen op 'een bloedzuiger die zich vastzet'.

Heb wel erger appelido's gehoord. Zo direkt herinner ik mij iemand die ze 'Chimpanzee' noemden... volgens hemzelf omdat hij zo "vreselijk veel spieren" had... maar ik heb ook ander versies gehoord :)

Myny
21-06-2007, 04:48
[QUOTE=Wim;422092]'Verschillende opvattingen' zwijg mij ervan :)
Heb door dat politiek gezever meer dan eens ruzie gehad... Terwijl ge eigenlijk alleen wilt trainen en u amuseren.[\QUOTE]


Hier kan ik jammer genoeg ook over meepraten!

Sjaak
21-06-2007, 05:06
Leuke site, het begin is er, nu verder uitbreiden

succes Wim

osu Sjaak

Wim
21-06-2007, 23:16
Bedankt!