PDA

View Full Version : KB Zutphen bestaat 25 jaar - Reunie



Ronald
20-06-2007, 07:08
KB Zutphen bestaat dit jaar 25 jaar... en da's een beste lange tijd :) . Op zaterdag 8 september 2007 wordt dit gevierd met een reunie/feestavond in Warnsveld.

Helaas heeft KB Zutphen geen adressenbestand van de afgelopen 25 jaar maar we zijn op zoek naar oud-leden. Heb je dus een oud-lid in je kennissenkring of kom je er één ergens tegen, laat het hem dan graag even weten. Of verwijs 'm uiteraard even naar deze topic. Het belooft in ieder geval gezellig te worden :thup:

Ik kan me vergissen, en het is een beetje natte vingerwerk, maar is daarmee KB Zutphen niet één van de oudste kickboksscholen van Nederland??


Kijk voor meer info op www.kbzutphen.nl (http://www.kbzutphen.nl).

Eén van de 1e foto's:
rechts: Wim Scharrenberg met blauwe broek; in het midden Robert Dijkhof met zwarte broek
http://www.kbzutphen.nl/images/KBZutphen01.jpg

payap
20-06-2007, 09:08
Mooi stukje Ronald,

zat net te kijken bij de vechters en zag daar Van 'T Hull staan. Die heeft ook vroeger tegen een goede vriend van me gevochten die bij ons trainde. Wim de Kruyff. Weet niet meer de uitlsag. Staat me bij dat het onbeslist werd.

Wel mooi om te lezen want Ryan Simson is uitgegroeid tot een absolute wereldtopper en de Kruyff heeft toen ook van hem gewonnen in Dordrecht.

De man van 14K
20-06-2007, 18:22
van de Mejiro site:

It was 1978 when they all moved to their own location at Lauriergracht 86 in Amsterdam. It was there that the now famous "mejiro style" was further developed and perfected. This resulted in the first of many national and international titles for Mejiro Gym. Muay Thai Kickboxing became more and more popular in Holland. The first big events were hosted at the Jaap Edenhal in Amsterdam and it was in this period that the rivalry between the Amsterdam dojo’s; Mejiro Gym, Vos Gym and Chakuriki started.

KB Zutphen is dus niet de oudste sportschool

Hendy
20-06-2007, 22:14
kan jou niet vinden op de foto ronald ?!:D

paspoes
20-06-2007, 22:29
kan jou niet vinden op de foto ronald ?!:D
x2, leuk man hoe oud was je toen 25 jaar :D geintje ronald je weet wie het schrijft man :lol:

Ronald
21-06-2007, 08:41
Die foto is van voor mijn tijd hè :D


KB Zutphen is dus niet de oudste sportschool
Yep, ik weet dat KB Zutphen niet dé oudste is, maar hoeveel scholen zijn er die ook al 25 jaar bestaan? Dat zijn er toch niet zo heel veel denk ik. In die zin denk ik wel dat KB Zutphen één van de oudsten is ;)

Sjaak
21-06-2007, 09:21
Iedereen van KB Zutphen van harte gefeliciteerd en nog vele jaren trainings plezier

Osu !