PDA

View Full Version : K1 zoekt tegenstander voor Hiroya voor zaterdag aanstaande



MB667
20-06-2007, 19:22
Van de buren:
Het toptalent van de k1: Hiroya ( 15 jaar ) zal zaterdag aanstaande een partij gaan vechten in de Arena op het K1 evenement. Op dit moment is de K1 nog op zoek naar een tegenstander. De tegenstander van Hiroya zal vanavond worden gescout op de sportschool van Mejiro Gym door de k1 zelf. Heb jij interesse om mee te doen en deze scouting en jezelf in de kijker spelen bij de k1 dan ben je van harte welkom vanaf 21:30 op de speciale training die zal worden gegeven onder leiding van Andre Mannaert. Voorwaarden om mee te doen zijn dat je tussen de 59 en 61 kilo bent en tussen de 15 en 18 jaar.


De Wedstrijd zal worden gevochten worden K1 regels van 3 rondes van 2 minuten.

Locatie:
Mejiro Gym
Lauriergracht 86
Voor meer info kan je bellen naar: 0630126075

joost
20-06-2007, 19:24
zow.. er krijgt er één bij mejiro gym een kans van zijn leven!! super!!

Highline
20-06-2007, 20:09
geronimo de groot mocht niet want was te zwaar...echt enorm balen

Ralph
20-06-2007, 20:31
Ik ben benieuwd of er iemand in Nederland rondloopt op dat gewicht en met die leeftijd die het kan winnen van die Japanner.... die is echt goed!

De man van 14K
20-06-2007, 20:53
geronimo de groot mocht niet want was te zwaar...echt enorm balen


KLote moet gelijk aan hem denken!

wie heb je anders nog meer in een legioen aankomende talenten?

Lex
20-06-2007, 21:29
Cor Hemmers is bezig geweest om Geronimo (14) tegen Hiroya (15) te laten vechten in de Arena. Japanse tv erbij op de sportschool, interview enz..maar waarschijnlijk wordt het door het te grote gewichtsverschil (9 kg) niks...helaas.

Cor had nog aangegeven dat Geronimo 1 jaar inlevert wat leeftijd betreft en ook minder ervaring heeft.

De trainingen van Geronimo met de golden glory zag er goed uit en de Jappen waren degelijk onder de indruk van Geronimo maar nogmaals helaas. Was een leuke ervaring voor Geronimo geweest.

Octavius
20-06-2007, 21:30
Misschien Mohamed "Mootje"Khamal van Vos gym.

Justinian
20-06-2007, 22:33
Cor Hemmers is bezig geweest om Geronimo (14) tegen Hiroya (15) te laten vechten in de Arena. Japanse tv erbij op de sportschool, interview enz..maar waarschijnlijk wordt het door het te grote gewichtsverschil (9 kg) niks...helaas.

Cor had nog aangegeven dat Geronimo 1 jaar inlevert wat leeftijd betreft en ook minder ervaring heeft.

De trainingen van Geronimo met de golden glory zag er goed uit en de Jappen waren degelijk onder de indruk van Geronimo maar nogmaals helaas. Was een leuke ervaring voor Geronimo geweest.
Ah jammer man, ik had hem er graag zien vechten!!

Qtie-Pie
21-06-2007, 14:30
Is er inmiddels een naam bekend van de tegenstander die het as zaterdag tegen Hiroya opneemt?

nick
21-06-2007, 15:39
Er is inmiddels een naam bekend gemaakt. Het is Ron Tan van Mejirogym friesland geworden die het tegen Hiroya mag opnemen.

www.mejirogym.nl

Missy
21-06-2007, 17:41
iets bekend van deze tan???

Marco
21-06-2007, 20:36
Roy Tan traint bij Mejirogym Friesland in Leeuwarden en hij traint bij Mejiro in A'dam. Hij heeft vroeger bij Bob Schreiber getraint.
Roy is technisch, conditioneel goed en ik vindt het super voor hem !
zijn recordlijst weet ik niet.

ik kwam zijn website tegen :

http://www.roytan.nl/

Fr3ddy
22-06-2007, 23:35
Damn, damn, damn! Had het Geronimo echt zo erg gegund! Jammer dat het niet doorgaat, maar K-1 heeft hem nu zien trainen en zullen hem vast wel onthouden! Het voordeel is dat ie nu nog ff kan 'rijpen' en dan des te harder kan knallen! Die jongen komt er echt wel, daar ben ik geen moment bang voor.

Het is toch niet meer dan logisch dat je jongens van 14/15 met 9kg!! gewichtsverschil niet tegen elkaar laat vechten? :S

Biiyen
23-06-2007, 01:49
Jammer dat Geronimo niet mag.... had graag dee twee super talenten tegen elkaar gezien.