PDA

View Full Version : Royal Rumble



Sjaak
20-06-2007, 23:46
Beste mensen van Royal Rumble, zou iemand aub er voor kunnen zorgen dat ik een Royal Rumble toegestuurd krijg.

Ik heb vandaag een half uur met "Abonnementenland" aan de lijn gezeten i.v.m. een onterechte aanmaning.

Volgens Abonnementsland heb ik maar liefst 3 Royal Rumbles toegestuurd gekregen omdat sportschool Musashi 3 x in het systeem staat.

Echter ik heb er niet 1 ontvangen en wel om de volgende redenen.

De eerste Royal Rumble + "aanmaning" om te betalen is gestuurd aan :

S de Jong, Nieuwe Haven 47, 3291 GA, Haarlem. Het is een wonder dat deze aanmaning bij mij is terechtgekomen omdat alleen het adres juist is en niet de naam en plaats. De naam is sportschool Musashi en die zit in Strijen.

De 2e Royal Rumble is gestuurd aan Sportschool Musashi, Langestraat 12, 3278 AB, Strijen. Ditmaal is de naam en plaats juist maar niet het adres en postcode. Dit moet zijn : Nieuwe Haven 47, 3291 GA.

De 3e Royal Rumble is mij toegestuurd als "zakenrelatie" en naar : Sportschool Musashi, Nieuwe Haven 33, 3291 GA, Strijen. Het gaat steeds beter want alleen het nummer van het adres is niet juist, Nieuwe Haven 47 moet dit zijn.

Ik wil netjes de verschuldigde 40 euro abonnementsgeld betalen maar ik moet wel een factuur om MIJN sportschool hebben. Ook gezegd dat ik geen 3 abonnementen heb (heel vreemd) maar 1 dus "Abonnementenland zal er 2 laten vervallen en proberen om een nieuwe factuur op te sturen, dit zal wel een herinnering zijn maar er zullen geen extra kosten in rekening gebracht worden.

Volgens de betreffende dame is er wat fout gegaan met overzetten van data bestanden en dat geeft niks, kan gebeuren maar ik zou het wel fijn vinden als ik deze week nog een Royal Rumble zou mogen ontvangen

Succes met het blad

Sjaak

paspoes
20-06-2007, 23:51
PM fasada, hij kan je zeker helpen

Fasada
21-06-2007, 00:06
Beste Sjaak,

Als je mij gewoon had gebeld of een pm gestuurd had ik het je verhaal persoonlijk kunnen vertellen maar aangezien je liever communiceert per forum reageer op jou verhaal.

Sindskort hebben wij een derde partij benadert om onze administratie en bezorgen te doen m.b.t. abonnementen...
Er is inderdaad iets fout gegaan met het muteren van ons database naar hun database. Dit omdat er inderdaad verschillende actiecodes op bestonden.

(Wil van de gelegenheid gebruik maken: Je kan nu lid worden voor een jaar en je krijgt de eerste twee nummers gratis. Je betaald dus 6 nummers ipv 8 nummers, 30 euro) goeie actie van pearl.. bedoel royalrumble

Het gevolg is dat er slechts een aantal mensen niet tijdig hun royalrumble hebben ontvangen en deze fout zal ook deze week rechtgezet worden.

Onze excuses voor deze groep mensen en willen deze mensen dan ook een gratis nummer aanbieden ten compensatie van het te laat verschijnen van het laatste magazine...

En oh.. Sjaak.. dat betekent dat jij er ook 1 gratis krijgt...

Sportieve groet,

Fabrice Deters

P.S. Mocht je persoonlijke problemen hebben met je abonnement of vragen kan je ons altijd bellen (033-4546903 of 06-51845537) en als je kritiek heb of een discussie wilt starten dan kan je het best een post zetten op www.mixfight.nl ;)