PDA

View Full Version : Royal Rumble 2



Sjaak
21-06-2007, 01:11
Beste Sjaak,

Als je mij gewoon had gebeld of een pm gestuurd had ik het je verhaal persoonlijk kunnen vertellen maar aangezien je liever communiceert per forum reageer op jou verhaal.

Sindskort hebben wij een derde partij benadert om onze administratie en bezorgen te doen m.b.t. abonnementen...
Er is inderdaad iets fout gegaan met het muteren van ons database naar hun database. Dit omdat er inderdaad verschillende actiecodes op bestonden.

(Wil van de gelegenheid gebruik maken: Je kan nu lid worden voor een jaar en je krijgt de eerste twee nummers gratis. Je betaald dus 6 nummers ipv 8 nummers, 30 euro) goeie actie van pearl.. bedoel royalrumble

Het gevolg is dat er slechts een aantal mensen niet tijdig hun royalrumble hebben ontvangen en deze fout zal ook deze week rechtgezet worden.

Onze excuses voor deze groep mensen en willen deze mensen dan ook een gratis nummer aanbieden ten compensatie van het te laat verschijnen van het laatste magazine...

En oh.. Sjaak.. dat betekent dat jij er ook 1 gratis krijgt...

Sportieve groet,

Fabrice Deters

P.S. Mocht je persoonlijke problemen hebben met je abonnement of vragen kan je ons altijd bellen (033-4546903 of 06-51845537) en als je kritiek heb of een discussie wilt starten dan kan je het best een post zetten op www.mixfight.nl (http://www.mixfight.nl) ;)




Nee hoor was geen kritiek Fabrice, alleen een verzoek om een Royal Rumble en een verzoek om de aanmaningen niet zo snel te versturen als jezelf database problemen hebt.

En je hebt me al 3 Royal Rumbles gestuurd en een aanmaning, alleen hoop ik ze ditmaal op het juiste adres te ontvangen, en 1 is genoeg ;)

Bedankt voor je reactie via het forum.

Groetjes

Sjaak

Mickey
21-06-2007, 02:46
Mixfight.nl is hier dan ook een perfect medium voor ;)

Iggy
21-06-2007, 02:56
daar gaat die weer

Justinian
21-06-2007, 06:26
Regel het aub ff per pm Sjaak, ik heb die andere topic niet voor niets gesloten!