PDA

View Full Version : ff kankeren.....



chief108
21-06-2007, 21:17
Wat de neuk is er mis met de wereld?

Weet je nog van vroeger?
Dat Helden gewoon Helden waren.

Gasten die zonder enige twijfel übersterk waren en er ook zo uitzagen.
He-Man, Conan, Rambo…
Daar liep je niet mee te fucken, die braken ze zonder pardon in 2en, no doubt about that.

Ook de oermanlijke helden zoals John Wayne, Charles Bronson, Steve McQueen, Marlon Brando, Clint Eastwood, Al Pacino…
Gasten die stonken, vloekten en spuugden en zonder enige vorm van wroeging gewoon je harses kapot sloegen of schoten als zij dat nodig vonden.

Ook daar liep niemand mee te fucken.
Dat waren allemaal Mannen.
Met een grote hoofdletter M.

Moet je voor de gein eens zien wat er nu in de bioscoop is aan (super-) ”helden”…
Keanu Reeves, Tobey Mcguire, Ben Affleck, Topher Grace en die blonde-hoer elf uit Lord of the Rings. Die fucking Spiderman staat zo bol van de oestrogeen dat zelfs de grootste Stijfe Lul in elkaar stort en spontaan begint te janken. Die film is gewoon nog gayer dan Brokeback Mountain, Top Gun en de compilatie DVD van alle clips van Right Said Fred bij elkaar!!!

Stel je eens een ultiem rampenscenario voor:
De aliens zijn geland. En hun favoriete snack zijn Aardse vrouwen. Jij en een paar mannen hebben de eerste aanval overleefd en moeten nu ten strijde trekken tegen dat Space Uitschot om het voortbestaan van de mensheid te garanderen.
Hun namen?
Keanu, Tobey, Topher en Orlando.

Ben je lekker mee.
Ik zou me erbij neerleggen dat geroosterde dames-ass beter is als niks en me aanmelden bij de aliens.

Ik denk dat het werkelijk waar gedaan is met De Man als soort.
Let’s face it: we’re fucked

We weten het zelfs, maar we doen er geen zak aan.
De Strijd der Seksen is afgesloten en we hebben verloren.

De Maslov piramide is gedraaid. Tuurlijk is er nog steeds behoefte aan veiligheid en physologische behoeften, maar de manier waarop deze bereikt kunnen worden zijn erg veranderd.
Vrouwen hebben niet langer de spierkracht of kennis van “het sterke geslacht” nodig om daaraan te voldoen. Op de arbeidsmarkt hebben ze tegenwoordig nagenoeg gelijke kansen en politie en justitie zorgen wel voor enige veiligheid in onze Westerse Wereld toch?

Waar heeft de Moderne vrouw nog een Echte Man voor nodig?
Nergens toch zeker?

Trouwen en zwanger worden van kan ook met watjes. Sterker nog: die kunnen ook fijn helpen bij het verschonen van poepluiers en er ’s nachts uit om een flesje te maken (want mama wil haar borsten niet verkloten met dat gezoog, laat staan elke paar uur wakker worden voor zo’n mormel). Al dat gedonder met trainen en vechten om sterker te worden en een goede gezonde body te kweken is alleen maar verspilde tijd voor de Moderne Vrouw. Spieren zijn niet knuffelig. En ze verschonen al helemaal geen luiers.

Vandaar dat hun voorkeur ook steeds meer uitgaat naar die androgene typjes zoals Keanu, Tobey, Topher en Orlando. Met hun egale, gladde, symmetrische bekkies en een ronde kaaklijnen. Gasten die meer op Charlize Theron (opzich niks mis mee) lijken dan op Mannen zoals Arnold of Sylvester.

En dan denken we nog dat het over andere gasten gaat…

Totdat je op een dag een nieuwe auto moet uitzoeken en verlekkerd staat te kijken naar een mooie MPV of stationwagen. Van die mooie “familiewagens”… waar je “zo lekker alles in kwijt kan”… die “zo veilig zijn volgens de laatste testen”… die “zuinig en goed voor het milieu zijn”… die godverdomme bedoeld zijn voor moeders om hun kids naar school te brengen en de boodschappen mee te halen!!! Van die wagens die de laatste restje testosteron uit je lijf zuigen.

Als kind wou ik niet zo’n auto hoor!
Ik wou een vet, rokend, herriemakend Amerikaans slagschip met een draaikolk in de tank en met een lachgasinjectie zodat ik elke week nieuwe banden nodig zou hebben. Ik wou sportwagens; Ferrari’s, Lamborghini’s, musclecars als de Pontiac Firebird of een ouwe Citroen DS met een Rolls Royce vliegtuigmotor d’r in hebben waarmee ik de cops het nakijken zou geven. Een grote pick-up truck waar me Harley achterop kon als ik dat ding aan barrels had gereden. En een terreinwagen waarmee ik gewoon de kortste weg kon nemen, zelfs als er helemaal geen weg te bekennen was.

En als we het toch over auto’s hebben: het is toch overal…..
Die “stoere” rappers met hun gangster imago die hun Hummers “pimpen” met glinsterende tierelantijntjes en diamanten op hun hun velgen….
Daar draait je maag toch van om! Een Hummer is geen wijfenwagen, ook geen shoppingmobiel voor rijke krengen. Een Hummer is een fucking TANK!!!! Bedoeld om OVER dingen heen te rijden, om vijandelijk gebied te infiltreren, om manlijke Mannen daar af te leveren waar ze de Vijand kunnen afslachten.

Alles wat ooit Manlijk was is nu overgenomen door de Moderne Vrouw en gereduceerd tot een nietszeggend, leuk uitziend speeltje voor haar.

De Moderne man (zonder hoofdletter) komt thuis na een lange dag werken (op 1 of ander kutbaantje wat hij nooit gewild heeft, maar wat stabiliteit, een goed inkomen en een prettige pensioenregeling biedt). Dan kust hij de kinderen, kookt, ruimt op, stofzuigt even snel en dan scheert hij zijn borst en benen nog even voordat ze ’s avonds uitgaan.
Ik durf te wedden dat als jouw vader vroeger z’n poten zou scheren je nu nog steeds wekelijks therapie nodig zou hebben.

Het is gebeurd, we zijn verloren.
Als laatste act van rebellie typ ik dit onder werktijd van mijn stabiele, maar of zo saaie en uitzichtloze baantje en kus ik mijn gladgeschoren ballen vaarwel.

En ondertussen tel ik de dagen naar Lowlands af…
Voor mijn jaarlijkse 4 dagen zwijnerij, zodat ik, met toestemming van vrouwlief, me weer heel even een jongetje kan voelen die droomt ooit een man te zijn.

Als Pinoccio.
Een pop die droomt ooit een jongen te zijn.

Mickey
21-06-2007, 21:26
LMFAO!
Waar haal je dit vandaan man?

chief108
21-06-2007, 21:28
just another shitty day at work maat....

that's all it takes....

mossad
21-06-2007, 21:29
:hugegrin::rotflmao:

Geweldig.

chief108
21-06-2007, 21:29
als ik in de USA had gewoond was ik waarschijnlijk gewoon naar me auto gelopen
had me gun gepakt
en de boel ff flink uitgedund hiero... :gunsmilie:

chief108
21-06-2007, 21:31
note: niet alle ideeën zijn 100% van mijzelf
maar fuck that...
dit is een fucking post op een fucking forum, geen literair tijdschrift oid...

mossad
21-06-2007, 21:31
als ik in de USA had gewoond was ik waarschijnlijk gewoon naar me auto gelopen
had me gun gepakt
en de boel ff flink uitgedund hiero... :gunsmilie:


Dat kan hier ook wel. Waar een wil is, is een weg.

paspoes
21-06-2007, 21:32
:lol::lol::lol:wat een figuur ben je man, niks te doen op werk ? :lol: same here

Ton
21-06-2007, 21:49
Heerlijk is dat soms om al je frustraties er uit te gooien!!!!!!!!!!!!!! Het klopt verdomme ook nog is allemaal!!

chief108
21-06-2007, 22:10
Heerlijk is dat soms om al je frustraties er uit te gooien!!!!!!!!!!!!!! Het klopt verdomme ook nog is allemaal!!
dude.....
ik had wel 20 van zulke pagina's kunnen maken...

wat dacht je van die jochies die moeten vechten en dan paniekerig op zoek gaan naar een "mooi broekje" (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=72568) om in te knokken????
of "patches om mijn Gi mee te pimpen (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=72925)" :twak:

Mickey
21-06-2007, 22:51
Whahaha LMFAO! You're a bitter man..

chief108
21-06-2007, 22:57
wacht maar tot je groot bent Calimero...

stiffler
21-06-2007, 23:00
:rotflmao: ROFL !! :thup:

Mickey
21-06-2007, 23:24
wacht maar tot je groot bent Calimero...

Ruik je ook naar vis, oude man? :thup:

Jochem
21-06-2007, 23:39
rofl, helaas kan ik je geen reps meer geven, komt nog.

chief108
22-06-2007, 00:35
geen probleem Jochem...

De dikke nudist
22-06-2007, 01:39
Preach on , brother chief :thup:.

P.S.
Je lijf scheren is gay.

Biiyen
22-06-2007, 02:13
Je had je hele post kunnen samenvatten tot 3 zinnen... met extra gratis mini raadsel:

De mensheid gaat kapot aan een overkill aan keuzemogelijkheden, de man in bijzonder want hij heeft last van "ik moet me lul kwijt" en slikt daardoor net iets te veel onzin omdat de vrouw donder goed weet....

Wie vult het aan:

Geldautomaat staat tot Piemel als Bankpas staat tot ...

chief108
22-06-2007, 02:45
Preach on , brother chief :thup:.

okay dan....

Laatst weer zo'n nieuwsbericht:
"Luchtvervuiling zorgt voor verwijflijking jongetjes in randstad"

Op het eerste gezicht zeg je: "ja..... dat verklaart een boel!!!!"

Ik bedoel: iedereen weet dat de concentratie homo's in Amsterdam *ietsje* hoger is als in het gemiddelde plattelandsdorp (daar waar de lucht nog relatief schoon is)

Neem daarbij dat rare nichterige gedrag van de "hetro's" aldaar en klaar is het oordeel.
Toch?

Of zou d'r toch nog meer achterzitten? :brow:

Hoezo "lucht"verontreiniging?
Is daar bewijs voor?
Die zware metalen die de hormoonhuishouding zo nadelig schijnen te beïnvloeden kan je op allerlei manieren binnenkrijgen

En dat zo'n bericht meteen gevolgd wordt door uitspraken van 1 of andere (vrouwlijke) politicus dat auto's geweerd moeten worden uit de steden *en* dat de uitstoot van fijnstoffelijke deeltjes aan banden gelegd moet worden is dan ook wel te verwachten
Voor je weet wordt iedereen verplicht om zich in een energie zuinige hybride rijdende tampon te verplaatsen...
geen ronkende diesel voor de Echte Man meer dus

en wie zegt dat het überhaupt die zware metalen zijn die het veroorzaken?
for all I care is het gewoon just another trick van die wijfen om:
a. onze manlijkheid nog ff wat verder te onderdrukken en
b. ons nog meer speeltjes af te pakken

Mannen (met de hoofdletter M) komt ten samen en verzet U!!! :gunsmilie:

Laat scheten wanneer het je uitkomt. Boer, scheld en vloek!!! :swear:
Zuip, koop lawaaierige vervuilende auto's.
Draag foute hawaiishirts, ga naar een stripclub en raak betrokken bij een kroeggevecht.
En GENIET daarvan!!!

Die dingen zijn het geboorterecht van De Man.

Emancipatie?
Allemaal leuk en aardig hoor.

Zolang ze maar met hun poten van onze manieren afblijven.



Je lijf scheren is gay.
hell yeah...

welke idioot dat ooit bedacht heeft:twak:

stel je toch voor dat je pa dat vroeger gedaan zou hebben....
ik zou zijn weggelopen en had hem aangegeven voor mishandeling
en reken maar dat hij daarvoor veroordeeld zou worden

PigDog
22-06-2007, 04:57
Guru wordt bang van je, man!
Je lult als een marokaan!

Nickuraba
22-06-2007, 05:40
ik moet zeggen dat christian bale ondanks zijn gladde huidje in american psycho toch echt wel een dope held is in die film (H) hahaha

Chico
22-06-2007, 06:24
chief is held :D

ArjanV
22-06-2007, 08:40
Briljant stukje!

chief108
22-06-2007, 16:06
Chief, de frustratie zit diep. Had je niet gewoon zelf een beetje beter je best moeten doen om een vrouw te zoeken die jou niet de baas is?
en ik maar denken dat ik het stukje over jou schreef?
zou het dan toch allemaal alleen maar projectie geweest zijn? :wacko:

ik durf te wedden dat dit voor *alle* mannen hier geldt
misschien dat er nog wel 1 of 2 rebelse pubers rondlopen, maar die posten dan niet op dit forum
de jeugd van tegenwoordig krijgt de kans niet eens meer om op te groeien tot Echte Man
die worden van kleins af aan volgepropt met vaag vrouwlijk gedrag en en pa-lief met zijn geschoren oksels en benen heeft al helemaal geen idee meer wie hij is, daar kan zo'n jochie helemaal niet op bouwen

we're fucked
admit it

dag in dag uit maak je keuzes die niet manlijk zijn, maar die je ingegeven en opgedrongen zijn door vrouwen en nichten
elke keer als je in een spiegel kijkt om te checken of je haar nog goed zit...
elke keer als je je afvraagt of je wel de juiste kleren aan hebt....

diep in je hart weet je ook wel dat het je geen zak uitmaakt wat voor broek je aanhebt
en al helemaal niet of dat ding schoon is of niet
en alsie stinkt zou je hem zo weer aantrekken
who gives a fuck?

en toch?
wordt er gewoon een schone uit de kast gehaald
en als die gestreken is is het nog erger...
waarom strijken mensen broeken?
snap daar niets van

ga maar eens bij jezelf na hoeveel keuzes je maakt op een dag die je eigenlijk als man zijnde liever anders zou doen
als je bij de bakker staat en er is zo'n "aanwezig wijf met kind" die constant staat te duwen en dringen, dan sta je je stilletje op te vreten
terwijl, als dat geile jonge ding achter de toonbank (overigens de *enige* reden om je brood bij de bakker te scoren en niet bij de Aldi zoals de rest van je boodschappen) vraagt "wie is er aan de beurt?", je eigenlijk gewoon had willen zeggen: "dat vieze vette wijf met dat vervelende kind, zijn we daar ook weer vanaf!"
maar dat doe je niet

nog 87 dagen tot Lowlands...
denk dat ik maar een dag eerder ga

chief108
22-06-2007, 16:08
oh ja, reps voor Chico natuurlijk :p

chief108
22-06-2007, 18:28
ben geen Bavaria fan (maar bier = bier natuurlijk, na de 2e maakt het toch geen fuck meer uit hoe het smaakt :beerchug: ), maar zij weten het wel altijd goed in hun commercials weer te geven...

http://www.youtube.com/watch?v=zcT93NZQ8wEdie gozer die het filmpje op youtube heeft gezet heeft het ook wel goed door:

Are you a man who drinks cocktails? With a little umbrella? Shaken, not stirred? Do you use facial cream? Do you have a perm? Are you trying your best to live up to the expectations of women by being a 'metrosexual' ? Aww man, you're wipped! Forget about shaving your chest, legs and waxing your back or using deodorant. It is time again to let those old genes from our ancestors flow through our veins again and throw off the pretence of being civilized. We all know what we want and need! Yes, we want to run free and roam the earth and hunt, fight big animals with teeth as long as your arm! Eat bloody meat! Run through the forrest and pull down trees with our bare hands. Smell our own armpits and not care about changing our underwear, taking showers or - most important - shave! Yes, you know what I am talking about! It is time to become REAL MEN again!:thup:

die nieuwe reclame is ook weer cool

http://www.youtube.com/watch?v=e5NPg5z27oY

chief108
04-04-2008, 07:57
LOL @ d4nd3l10n

Garcia
04-04-2008, 08:03
Hey Chief,

Hier heb je het toppunt van verwijfing.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=80693 ( Amerikaans man = zwanger) :twak:

chief108
04-04-2008, 08:08
damn ik moet zeggen dat zelfs na een jaar dit toch een fokking brilliant stukkie tekst is....
als het kon gaf ik mezelf er reps voor :p



De Moderne man (zonder hoofdletter) komt thuis na een lange dag werken (op 1 of ander kutbaantje wat hij nooit gewild heeft, maar wat stabiliteit, een goed inkomen en een prettige pensioenregeling biedt). Dan kust hij de kinderen, kookt, ruimt op, stofzuigt even snel en dan scheert hij zijn borst en benen nog even voordat ze ’s avonds uitgaan.
Ik durf te wedden dat als jouw vader vroeger z’n poten zou scheren je nu nog steeds wekelijks therapie nodig zou hebben.
http://imgs.xkcd.com/comics/interesting_life.png

FOCUS
04-04-2008, 08:13
:king:chief rules

my life for you, my life for you...

chief108
04-04-2008, 08:14
pfffff......

get a life pussy.... :p

FOCUS
04-04-2008, 09:14
over pussies gesproken;
dan is geschoren toch beterrrrrrrr
vrouwen met beharing, GRUWEL:sick:

Garcia
04-04-2008, 10:04
Shaved, un-stirred :D

Boxer
04-04-2008, 13:21
:D:D:D

Wat zijn jullie gefrustreerd zeg!!!

hahaha..

jan sensei kyokushin
04-04-2008, 13:31
Opzouten met die handel ga stofzuigen of afwassen
;)

chief108
04-04-2008, 13:52
listen to Da Man!!!! :w00t:

Boxer
04-04-2008, 14:00
whahahahaha.....jullie zijn mooi stelletje.......lig onder buro van t lachen:lol:

wat een Zelfmedelijden...onovertroffen:lol::lol:
(volgens mij hebben echte mannen geen zelfmedelijden of wel???)

Boxer
04-04-2008, 14:01
thanks........made my day:lol:

chief108
04-04-2008, 14:01
over pussies gesproken;
dan is geschoren toch beterrrrrrrr
vrouwen met beharing, GRUWEL:sick:
http://i220.photobucket.com/albums/dd261/alnicoman/shaved_beaver.gif

nicolas the red
04-04-2008, 14:15
je ballen scheren is beyond gay, echt iets voor voetballers

chief108
04-04-2008, 14:22
je ballen scheren is beyond gay, echt iets voor voetballers
reps voor die opmerking :w00t:

chief108
04-04-2008, 19:09
geinig dat ik een bijna een jaar na dato nog steeds veel reps krijg voor deze thread :p

Tony
04-04-2008, 19:26
Wat een topic zeg... shjongejonge... Komt die tekst na je eerste dag als systeembeheerder?

Je zou colmunist moeten worden zeg.. damn... kan jij ff een potje zeiken :lol:

chief108
04-04-2008, 19:34
dude...
ik doe dit werk al 11 jaar....

don't worry
heb al een afspraak bij P&O voor begeleiding naar een andere baan
aangezien m'n psychologe ook huilend is weggelopen...
zat er weinig anders op :brow:

De dikke nudist
04-04-2008, 21:27
Chief, dit is wat je nodig hebt: Aldus sprak Zarathoestra. Friedrich Nietzsche.

Ben er nu mee bezig maar heel langzaam, en dan héél rustig lezen om alles goed op te nemen.
Het is in nogal oud taalgebruik geschreven. Het is een redelijk oude vertaling namelijk. Maar dat past wel bij de diepgang van het stuk.

Het verwoordt naar mijn mening de ware essentie van de zin van het leven.
Op bijna elke pagina van dit boek zal je een uitspraak getuigende van inzicht en levenslust vinden.
Boodschappen die je voor de rest van je leven zal willen onthouden
Het gaat over toewijding aan doelen of de toewijding aan het je niet toewijden.
Over het vervullen van je deugden of het niet vervullen van deugden omdat dat je deugd is.

Het gaat over niet bevreesd zijn om te vrezen. Want dat is het leven. Het vrezen niet accepteren is de aard van het leven verloochenen.

Kortom, goed spul.

De man van 14K
04-04-2008, 22:54
Je kan of dat boek lezen, of van de tijd die je in dat boek steekt een paar keer straal bezopen raken.
Waar denk je dat je het meest van opknapt..

Jochem
05-04-2008, 04:07
Je kan of dat boek lezen, of van de tijd die je in dat boek steekt een paar keer straal bezopen raken.
Waar denk je dat je het meest van opknapt..

Check de tijd van deze post en je weet mijn antwoord daarop.

chief108
05-04-2008, 08:46
:beerchug:

el bastardo
05-04-2008, 09:18
:beerchug:
x2!

FOCUS
05-04-2008, 09:32
Tja,
al die 'zin van het leven' zooi is prachtig en als ik het lees geloof ik het ook echt wel. Wil dan ook mezelf 'beteren' en goed zijn voor elkaar enz enz enz.
Maar dan sta ik ergens in de rij supervredig te zijn, dan JUIST besluit aso-man of asovrouw om -precies wanneer ik aan de beurt ben- zich voor mij te gooien en de bestelling eruit te flappen. Of bij de helpdesk, waar ik vriendelijk, redelijk, vol vertrouwen in de mensheid mn probleem uitleg (1Mb/sec ipv de beloofde 10, en het was 4Mb/s voordat ik op hun aanbod inging), maar weet je, ze proeven je Zen en ze houden je aan het lijntje.
Weet je wat ze denken: WEAK! en proberen je te naaien.
Nee, het balletje gaat toch echt pas rollen wanneer ik BOOS wordt, mn geduld verlies, de aanval kies enz enz.
Zen enzo is leuk als je in de klooster woont, of als je een zwaard aan je riem hebt hangen (en dat dan duidelijk maken aan de helpdesk).
Anders kan je beter luisteren naar Lord Vader:
Give yourself to the Darkside...

oh ja, lees dit terwijl je dat biertje soldaat maakt, scheelt weer tijd.



ps eigenlijk moet ik gewoon ff mn frustratie kwijt over down- graded-internet-snelheid en die eikels bij Orange.:rolleyes:.
Im one with the universe, Im one with the universe...

anonymous001
05-04-2008, 12:07
Ik zou Nietzsche's antwoord wel weten: kill em all.

Mededogen is de grootste vijand.

Eure arbeit sei ein krieg, eure friede sei ein sieg!

...ofzo.

De dikke nudist
05-04-2008, 14:43
Socrates snapt em.

Nietzsche was geen pussy.:pimp:

chief108
08-04-2008, 21:40
Chief, dit is wat je nodig hebt: Aldus sprak Zarathoestra. Friedrich Nietzsche.

Ben er nu mee bezig maar heel langzaam, en dan héél rustig lezen om alles goed op te nemen.
Het is in nogal oud taalgebruik geschreven. Het is een redelijk oude vertaling namelijk. Maar dat past wel bij de diepgang van het stuk.

Het verwoordt naar mijn mening de ware essentie van de zin van het leven.
Op bijna elke pagina van dit boek zal je een uitspraak getuigende van inzicht en levenslust vinden.
Boodschappen die je voor de rest van je leven zal willen onthouden
Het gaat over toewijding aan doelen of de toewijding aan het je niet toewijden.
Over het vervullen van je deugden of het niet vervullen van deugden omdat dat je deugd is.

Het gaat over niet bevreesd zijn om te vrezen. Want dat is het leven. Het vrezen niet accepteren is de aard van het leven verloochenen.

Kortom, goed spul.


Je kan of dat boek lezen, of van de tijd die je in dat boek steekt een paar keer straal bezopen raken.
Waar denk je dat je het meest van opknapt..

The Philosopher's Drinking Song
Immanuel Kant was a real pissant
who was very rarely stable.
Heidegger, Heidegger was a boozy beggar
who could think you under the table.
David Hume could out consume
Schopenhauer and Hegel,
And Wittgenstein was a beery swine
who was just as sloshed as Schlegel.

There's nothing Nietzsche couldn't teach ya
'bout the raisin' of the wrist.
Socrates himself was permanently pissed.

John Stuart Mill, of his own free will,
after half a pint of shandy was particularly ill.
Plato, they say, could stick it away,
'alf a crate of whiskey every day!
Aristotle, Aristotle was a bugger for the bottle,
and Hobbes was fond of his Dram.
And Rene Descartes was a drunken fart:
"I drink, therefore I am."

Yes, Socrates himself is particularly missed;
A lovely little thinker, but a bugger when he's pissed.

anonymous001
08-04-2008, 22:00
The Philosopher's Drinking Song
Immanuel Kant was a real pissant
who was very rarely stable.
Heidegger, Heidegger was a boozy beggar
who could think you under the table.
David Hume could out consume
Schopenhauer and Hegel,
And Wittgenstein was a beery swine
who was just as sloshed as Schlegel.

There's nothing Nietzsche couldn't teach ya
'bout the raisin' of the wrist.
Socrates himself was permanently pissed.

John Stuart Mill, of his own free will,
after half a pint of shandy was particularly ill.
Plato, they say, could stick it away,
'alf a crate of whiskey every day!
Aristotle, Aristotle was a bugger for the bottle,
and Hobbes was fond of his Dram.
And Rene Descartes was a drunken fart:
"I drink, therefore I am."

Yes, Socrates himself is particularly missed;
A lovely little thinker, but a bugger when he's pissed.

Hell yeah!:thup:

YoMarK
08-04-2008, 23:52
Het is gewoon ontzettend waar..REPS !!
(Edit: dat heb ik dan niet meer voor het kiezen)

Ikone
09-04-2008, 00:10
Ik post eigenlijk nooit wat, lees hier alleen maar.
Dus misschien heb ik hier helemaal geen zeg in...
Maar mijn voorstel is om hier een sticky van te maken en VERPLICHT leesvoer!!!

vriendelijke groeten

Frank

chief108
09-04-2008, 07:38
kijk...
daar doe je het nou voor.... p

reps

Ossie
10-04-2008, 17:17
En zo is het maar net Chief!!

Dikke vette reps.

Bud S
10-04-2008, 18:29
chief zin om een huisje op center parcs te huren in plaats van lowlands dit jaar ? ik was m'n benen aan het scheren vanochtend en ineens schoot me dit superidee te binnen.
leuk man. vrouw en kinderen mee en dan maar heerlijk ontspannen geblazen. echt leuke huisjes zijn het ! voorzien van genoeg kastruimte voor alle speelgoedjes van de kids en als klap op de vuurpijl hebben ze daar ook nog filmnet 1 en 2. (eigenlijk al genoeg reden om daar een midweekje te ontspannen) muth heeft al toegezegd en heeft z'n LL kaartje inmiddels doorverkocht. Merel, Jane en Mirjan lijkt het echt geweldig en de kinderen verheugen zich er nu al op. Ik heb weer wat credits bij onze dames gescoord met dit plan en het lijkt me zelf ook helemaal fantastisch om samen met jou de glijbaan af te roetsjen en 's avonds lekker in de karaoke bar de blits te maken bij die grote verveelde groep huismoeders die daar altijd rondhangt.
ik weet het, het lekkere is er wel af van die wijven, maar wij zijn zelf ook niet de jongsten meer.

oh ja voor ik het vergeet...er is 1 maar...

ik kan zelf niet (zuip-gok-weekendje valkenburg met hans en peter w.) maar daar dacht ik pas aan toen het weekend al geboekt was.

sorry ik had echt graag meegewild.

jullie heel veel plezier en laat ze maar es zien hoe hard een echte kerel van een glijbaan af kan glijden daar !

p.s. zou je ook een beetje op mijn kinderen willen letten als je daar toch bent ?

chief108
11-04-2008, 08:08
LOL...

laat ze het maar niet horen
voor je het weet nemen ze zulke berichten serieus en zitten we daar

maar ehh....
ik neem aan dat je je erg vermaakt hebt afgelopen weekend bij centre parcs met je hele schoonfamilie en alle neefjes en nichtjes?
aangezien je erg nog vol van bent..... :rolleyes:

fijn voor je joh..... :p

samoa
10-06-2008, 20:49
Leuke thread, ik reageer ook nooit eigenlijk, maar ik moest meteen aan de 80's action guide van ruthlessreviews denken, al jaren mijn favo movie-review site.

Linkje voor de liefhebbers van 'echte' mannen(films):

http://www.ruthlessreviews.com/80actionguide.cfm

De mannelijkste 'echte' mannenfilm : Cobra (- You're the disease, I am the cure -) ;)

chief108
10-06-2008, 21:34
x2

reps

Hitpoint
11-06-2008, 12:12
Bijna een jaar te laat maar alsnog reps (way over due, sorry!)

FOCUS
11-06-2008, 12:52
And the only repercussion is that the Stupid Chief takes your badge and gun for the weekend...

FOCUS
11-06-2008, 12:56
fuck wat een wrede site

the boxer
11-06-2008, 17:44
man man jij hebt echt tijd te veel!!!!!! :D

Wheelie
11-06-2008, 19:56
fuck wat een wrede site

mixfight.nl bedoel je ? ;)

FOCUS
12-06-2008, 08:54
:(:)ja op beide opmerkingen

chief108
24-06-2009, 15:27
And we WILL ttt it for the rest of our lives!
fucking liar....


chief zin om een huisje op center parcs te huren in plaats van lowlands dit jaar ? ik was m'n benen aan het scheren vanochtend en ineens schoot me dit superidee te binnen.
en nu ga je naar gay-ass-island mallorca... :twak:
oh man....

dat bedacht je zeker tijdens het epileren?

zo zie je maar weer dat er helemaal niemand te vertrouwen valt...

gasten lezen de thread, reageren d'r op
gasten doen ff snel een stoere/ manlijke/ grappige reply

en vallen zo weer terug in hun faggotness :fp:

hoorde dit weekend zelfs iemand zeggen dattie nog 10 kilo wilde afvallen "voor op het strand straks"
maar die opmerking alleen was natuurlijk nog niet gay genoeg...
welnee....
hij moest wel ff coca plantjes hebben want een beetje discipline om zich aan een dieet te houden had hij natuurlijk ook niet...
"en als je op die blaadjes kauwt, krijg je geen honger"

goddamn son of a bitch
ben je dan een wijf or what?

neem dan gewoon elke dag een gram speed, heb je ook geen honger meer
en fucking actief dat je daar van wordt!!!
nou... dan vliegen die kilootjes d'r wel vanaf hoor...
ben je zo weer "beach proof" :wink:

ander verhaal, zelfde weekend:
een gozer komt op een feestje op een fucking scooter...
let wel: een volwassen, stoere gast
op z'n fel blauw puber ding
ik wist dat hij het een tijdje nodig had omdat z'n knietjes naar de kloten waren en hij niet meer kon fietsen
maar nu kwam hij gewoon vrijwillig, uit gemakzucht op dat zaaddodende geval aantuffen

EN HIJ SCHAAMDE ZICH ER NIET EENS VOOR!!!!!

sterker nog: hij wil er nu ook zelf 1 kopen...
maar omdat meneer ook al niet in bezit is van een rijbewijs, zou hij dus een bromfietscertificaat moeten halen :rotflmao:

zie je het al voor je?
tussen de puistige, lichtnichterige pubers een brommerles krijgen?

dan ga je toch godverdomme nog liever lopen....

maar... inventief als deze jongen is heeft hij research gedaan
want.... er zijn ook scootertjes met een zwaardere motor, waarvoor je een motorrijbewijs nodig hebt (dat het er nog steeds uitziet alsof je op een rijdende wc-pot zit laten we voor het gemak maar even achterwege)
en....
ja, nu komt het...
die heb je ook in automaat uitvoering, met speciaal rijbewijs!!!

leek hem wederom een geweldig idee
volgens mij was hij er zelfs trots op

langzaam maar zeker dringt ook bij mij het besef door dat het een verloren zaak is
zelfs op mixfight
zelfs onder mijn zogenaamde vrienden (al dan niet digitaal)

gelukkig is er nog marktplaats:

69 resultaten voor "suzuki swift zwart" in Suzuki
fuck you
en pas op bij het oversteken
al dan niet op je scootertje

renamer
24-06-2009, 19:52
Ik ben GODVERDOMME nog steeds MAN!!!

Ik STINK ik roggel ik boer en ik ruft er zonder er zij naar te denken ook al staat de fuckin konigin voor me!

De Maslov piramide zal me geen hol intreseren.. zolang ik maar de baas ben in huis!

Niks geen mpv station of een of ander nichtenmobiel op mijn oprit.. een 4x4 met te grote modderbanden en een snorkel om door een fuckin rivier heen te rijden als IK daar zin in heb en modder op het dak die de godganse dag olie staat te lekken op de oprit.. en fuck die gasten die denken dat ik aan het compenseren ben.. en als tank funktioneerd ie ook goed.. alle nichterige figuurtjes in hun auto omdat ie zo lekker handig is voor het shoppen weten niet hoe snel ze aan de kant moeten als er een groene tank met een uitstekende lier op ooghoogte aankomt

http://94.100.115.226/566550001-566600000/566566601-566566700/566566682_5_FI_T.jpeg

Niks geen baan die ik nooit gewild heb.. ik doe precies wat ik wou worden toen ik 8 was.. geen fuckin tussenweg.. ik doe wat ik wil en ik heb schijt aan de rest..


watnou scheren.. dat haar groeit daar voor een reden.. en ik ben er trots op! lekker laten groeien dus... en ja mijn vriendin wil dat ik het scheer... mijn haar mijn keuze.. zolang zij maar scheert..




of zou ik gewoon aso zijn??:thup:

renamer
24-06-2009, 19:54
EN JA DAT IS EEN BON ONDER MIJN "MODDER VOOR HET RAAM WEGVEEG DING"

De man van 14K
24-06-2009, 19:56
grappig boswachter autootje ;)

renamer
24-06-2009, 19:59
das niet eens mijn "boswachterautotje" dit is gewoon mijn daily driver..
mijn "boswachter autotje is een suzuki grand vitara

http://www.vandorst.nl/Nieuws/Nieuwsberichten/~/media/Afbeeldingen_nieuwsitems/sbb1.ashx

ik sta achter de 1e..

chief108
24-06-2009, 20:02
er is nog hoop....

PigDog
24-06-2009, 20:18
Hahaha !koddebeier!
Trouwens, moet er ineens aan denken:
Had een keer een melding in het mastbos te Breda. Ging er ook zo'n groene jongen mee om het aan te wijzen. Tenminste, dat dacht ik. Was het me toch een bosnymph! Heerlijk! Haar tot op haar reet (hoofdhaar, hé jongens!) en een goeie cupmaat.
Ik was meteen verliefd (voor een minuut of 5, daarna begint dat altijd af te zakken)
Nou ja,


Bos...........Duur!
Nymph........Nog veel duurder
Maar het gevoel: Onbetaalbaar!!

End of story.

chief108
24-06-2009, 20:21
hahaha...

repost ouwe

heb je al vaker verteld :p

renamer
24-06-2009, 20:39
Hahaha !koddebeier!
Trouwens, moet er ineens aan denken:
Had een keer een melding in het mastbos te Breda. Ging er ook zo'n groene jongen mee om het aan te wijzen. Tenminste, dat dacht ik. Was het me toch een bosnymph! Heerlijk! Haar tot op haar reet (hoofdhaar, hé jongens!) en een goeie cupmaat.
Ik was meteen verliefd (voor een minuut of 5, daarna begint dat altijd af te zakken)
Nou ja,


Bos...........Duur!
Nymph........Nog veel duurder
Maar het gevoel: Onbetaalbaar!!

End of story.


sonja?
http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/00665/sonja_665991b.jpg

boswachter mastbos trouwens

PigDog
24-06-2009, 20:49
Mocht Sonja willen...
Haar tot op haar reet, wil niet zeggen: konthaar op je hoofd..

renamer
24-06-2009, 20:56
ik denk dat je met saskia Linssen van doen hebt gehad

zoek dr maar op op google.. serieus doe maar...


maar sonja is wel top hoor

Jarno
24-06-2009, 21:14
Watjes... met jullie kantoor banen... ga net als ik al 16 jaar doe, in de bouw werken... daar blijf je vent van... niks geen nette wc maar een DIXI waar 20 man op gaat pissen en schijiten wat allemaal in dezelfde bak komt... waar door als je drol er in valt lekker die vloeibare mix van schijt en pis tegen je rug omhoog klotst... geen vrouw is lelijk genoeg om naar gefloten te worden... elke donderdagmorgen sterke verhalen hoeveel je wel niet geneukt hebt de avond er voor... want tja reep avond is traditie... een scheet die niet met afkeuring maar met applaus word ontvangen... vloeken tegen elkaar, neus tegen neus staan ipv een theekransje als vergadering wat toch niks helpt want het gerodel en gezeur blijft toch doorgaan en hangen... niks geen nieuwste leasbak maar een afgetrapte Peugot expert die de gene voor je als duiventransport annex bedrijfswagen heeft gebruikt...

nee ik ben niet jaloers op jullie als het lekkertje van het kantoor jullie komt vragen of je nog koffie wilt met haar geile decollete waarbij je bijna dr navel kan zien... ik ben niet jaloers... ik heb een stel vol getattoeerde, zwetende mannen om me heen die niet weten wat metro sexueel is.. en dat willen we graag zo houden...

PigDog
24-06-2009, 21:34
Hoef ik niet eens te kijken, ik had haar naam nog ergens in een stoffige hoek van mijn brein zitten....
That's here........

Toch even googlen....

Fuck! Playboy?
Films??
Wat doet ze dan in godsnaam in het mastbos (behalve nu huilend op mij wachten...)

renamer
24-06-2009, 22:11
Hoef ik niet eens te kijken, ik had haar naam nog ergens in een stoffige hoek van mijn brein zitten....
That's here........

Toch even googlen....

Fuck! Playboy?
Films??
Wat doet ze dan in godsnaam in het mastbos (behalve nu huilend op mij wachten...)


het goede nieuws is dat je binnenkort waarschijnlijk terug mag komen (kogelvanger word gesarneerd en daar is nog zat te vinden)
slechte nieuws is dat saskia dr geluk ergens anders is gaan beproeven

PigDog
24-06-2009, 22:54
het goede nieuws is dat je binnenkort waarschijnlijk terug mag komen (kogelvanger word gesarneerd en daar is nog zat te vinden)
slechte nieuws is dat saskia dr geluk ergens anders is gaan beproeven

Nou, het ging toen om een 3.7" granaat, een flinke jongen die doorgaans niet in kogelvangers voorkomt.
In welk bos kan ik haar nu ontmoeten?
(ook al moet ik de ammo zelf weg gaan leggen...)

chief108
25-06-2009, 09:53
braaf paardebloempje... :p

renamer
26-06-2009, 13:07
Nou, het ging toen om een 3.7" granaat, een flinke jongen die doorgaans niet in kogelvangers voorkomt.
In welk bos kan ik haar nu ontmoeten?
(ook al moet ik de ammo zelf weg gaan leggen...)

Utrechte heuvelrug ;)

Bud S
26-06-2009, 14:38
fucking liar....


en nu ga je naar gay-ass-island mallorca... :twak:
oh man....

dat bedacht je zeker tijdens het epileren?

zo zie je maar weer dat er helemaal niemand te vertrouwen valt...

gasten lezen de thread, reageren d'r op
gasten doen ff snel een stoere/ manlijke/ grappige reply

en vallen zo weer terug in hun faggotness :fp:

hoorde dit weekend zelfs iemand zeggen dattie nog 10 kilo wilde afvallen "voor op het strand straks"
maar die opmerking alleen was natuurlijk nog niet gay genoeg...
welnee....
hij moest wel ff coca plantjes hebben want een beetje discipline om zich aan een dieet te houden had hij natuurlijk ook niet...
"en als je op die blaadjes kauwt, krijg je geen honger"

goddamn son of a bitch
ben je dan een wijf or what?

neem dan gewoon elke dag een gram speed, heb je ook geen honger meer
en fucking actief dat je daar van wordt!!!
nou... dan vliegen die kilootjes d'r wel vanaf hoor...
ben je zo weer "beach proof" :wink:

ander verhaal, zelfde weekend:
een gozer komt op een feestje op een fucking scooter...
let wel: een volwassen, stoere gast
op z'n fel blauw puber ding
ik wist dat hij het een tijdje nodig had omdat z'n knietjes naar de kloten waren en hij niet meer kon fietsen
maar nu kwam hij gewoon vrijwillig, uit gemakzucht op dat zaaddodende geval aantuffen

EN HIJ SCHAAMDE ZICH ER NIET EENS VOOR!!!!!

sterker nog: hij wil er nu ook zelf 1 kopen...
maar omdat meneer ook al niet in bezit is van een rijbewijs, zou hij dus een bromfietscertificaat moeten halen :rotflmao:

zie je het al voor je?
tussen de puistige, lichtnichterige pubers een brommerles krijgen?

dan ga je toch godverdomme nog liever lopen....

maar... inventief als deze jongen is heeft hij research gedaan
want.... er zijn ook scootertjes met een zwaardere motor, waarvoor je een motorrijbewijs nodig hebt (dat het er nog steeds uitziet alsof je op een rijdende wc-pot zit laten we voor het gemak maar even achterwege)
en....
ja, nu komt het...
die heb je ook in automaat uitvoering, met speciaal rijbewijs!!!

leek hem wederom een geweldig idee
volgens mij was hij er zelfs trots op

langzaam maar zeker dringt ook bij mij het besef door dat het een verloren zaak is
zelfs op mixfight
zelfs onder mijn zogenaamde vrienden (al dan niet digitaal)

gelukkig is er nog marktplaats:
fuck you
en pas op bij het oversteken
al dan niet op je scootertje

leuke maat ben jij
jammer dat je me niet aan kan, kon je me inmekaar rammen

chief108
26-06-2009, 14:44
als je jezelf nou niet veraden had dah niemand geweten dat het hele verhaal over jou ging...

beetje dom hoor :rolleyes:

Bud S
26-06-2009, 14:53
als je jezelf nou niet veraden had dah niemand geweten dat het hele verhaal over jou ging...

beetje dom hoor :rolleyes:


oei,oei, wat dom van me :fp: nou weet iedereen het !

dat jij een matennaaier bent...

chief108
26-06-2009, 14:55
klopt...
als ik ooit eens vrienden heb, dan zijn ze aan de beurt... :p

Bud S
26-06-2009, 15:11
goed bezig man...

chief108
26-06-2009, 15:25
jeweettog...

chief108
26-06-2009, 18:50
heb Willem nu al paar keer opnieuw naar deze thread zien kijken...

dus hij is:
a) echt boos
b) een meesterlijke terugkomst post aan het voorbereiden om me helemaal af te branden
c) all of the above...

:p

The Maniac
26-06-2009, 18:54
not true wat dacht je van

Edward Norton
Christian Bale
Mark Wahlberg
Vin Diesel
Collin Farrell

Bud S
26-06-2009, 19:08
heb Willem nu al paar keer opnieuw naar deze thread zien kijken...

dus hij is:
a) echt boos
b) een meesterlijke terugkomst post aan het voorbereiden om me helemaal af te branden
c) all of the above...

:p

neen
rest my case

renamer
26-06-2009, 19:08
heb Willem nu al paar keer opnieuw naar deze thread zien kijken...

dus hij is:
a) echt boos
b) een meesterlijke terugkomst post aan het voorbereiden om me helemaal af te branden
c) all of the above...

:p

get a life niek!

Mephisto
27-06-2009, 12:45
not true wat dacht je van

Edward Norton
Christian Bale
Mark Wahlberg
Vin Diesel
Collin Farrell

Nah, doe mij maar Jason Statham of Vinnie Jones.. of Chief, ik volg je helemaal man

chief108
14-09-2009, 20:55
godverdomme
paardebloem is weer uit z'n graf gekropen!!!

is het al donker buiten dan?
of is je dvd van Twilight nu helemaal kapot gekeken?

chief108
14-09-2009, 21:18
ik was in Assen en mijn phone staat 24/7 aan

chief108
14-09-2009, 21:34
ja prutser...

A.F.
14-09-2009, 23:12
Neeeh die was in gesprek met z'n manager...

Ik hoorde termen als PR, externe bedrijven, inhuren, professioneel, team en consequenties voorbij komen, maar weet niet precies wat er aan de hand was.


:ehhh:

thrillseekah
15-09-2009, 10:57
Misschien iets voor BNN of Veronica?..

BAS BOOS!

was dat er niet ooit al? met zo'n klein ventje

Leventdepevent
15-09-2009, 13:08
je moet schrijver worden man........ deze shit klopt allemaal als een bus!

chief108
15-09-2009, 13:20
eindelijk weer een zinnige post...

ipv al dat geblaat door die homo's die mijn thread lopen te verkankeren
dat krijg je er nou van als mannen opgevoed worden door hun mama's
van die halfzachte watjes die niets normaals kunnen uitbrengen
making me sick

chief108
28-09-2009, 15:27
Wat de neuk is er mis met de wereld? (part zoveel...)

hoe is het toch mogelijk dat de wereld veranderd is een jankplaats?
zijn de oestrogenen in het milieu er verantwoordelijk voor dat iedereen loopt te grienen om niets alsof ze net ongesteld zijn geworden ofzo?
zijn al die jaren van emancipatie funest geworden voor de ontwikkeling van normale kerels?
die dingen doen omdat het juist is en niet omdat ze er na lang overleg met een vrouw achter zijn gekomen dat ze idd rekening zouden moeten houden met die gevoelens?

wat is dat voor een gedrag!
is zelfstandig nadenken verboden tegenwoordig?
kunnen mannen dat niet meer?

je mond opendoen omdat je het ergens niet mee eens bent...
is ook iets uit de geschiedenis boekjes geworden

ik vraag me vaak af waarom mensen tegenwoordig alles gewoon maar laten gebeuren
alles wordt gepikt!!!

invoering euro?
"nou ik ben het er niet mee eens hoor" "het lijkt wel alsof ze gewoon mijn loon door 2en hebben gedeeld"
maar iemand de barricades op?
nope....
0,0

vroeger had je iig nog de echte punkers
als die iets niet aanstond dan gingen de klinkers uit de straat en de auto's in de fik
en als je het er mee eens was, dan deed je gewoon mee!
moet je die huilbaby punkers van nu hebben....
zitten een beetje de hele dag stoned in 1 of andere coffeeshop (in een afgesloten ruimte omdat je er niet mag roken...) depri te wezen
en al huilend te mijmeren hoe ze nu weer zelfmoord zullen gaan plegen

en dan nog iets:
kan iemand mij uitleggen waarom de benzineprijzen overal verschillend zijn?
in Luxemburg was diesel gewoon aan elke pomp in dat landje 82 eurocent (ja, ja... terwijl het toen in Nederland nog ruim boven de 1 euro 10 was)
en eigenlijk is dat toch alleen maar logisch?
als je een fucking Donald Duck koopt is die bij boekhandel A net zo duur als bij boekhandel B
maar nu betaal je zelfs binnen dezelfde stad een ander bedrag bij pomp A en pomp B
zelfs als ze allebei van hetzelfde merk zijn!!!
waar gaat dat nou weer over!!

en iedereen weet het
maar hoor je er ooit iemand over klagen?
I don't think so

zie je ooit iemand actie ondernemen hiertegen?
pffffffff.....

ik snap het allemaal niet meer
we zijn echt een natie van slappelingen geworden
de ene na de andere vrijheidsbeperkende wet wordt er zonder gezeik doorgedrukt
maatregelen die een grove schending van je privacy zijn: niemand die er wat tegen doet

hier gaat hetzelfde ook op:
dit forum is ook veranderd in een plek waar mensen blijkbaar niet meer met elkaar om kunnen gaan zonder zich meteen persoonlijk aangevallen te voelen
met alle gevolgen vandien
infractions, bans, overspannen mods en huilebabies die *eisen* dat hun gebande vrindje weer toegelaten wordt
different sides of the same motherfucking coin...
houd elkaar lekker bezig en in stand zo

wat anders:
een Basje Boon die een boekje opendoet over M-1
en dan ineens merkt dat de interwebz verder gaan als Nederland alleen
en dan op z'n knietjes huilie gaat doen bij Vadim Finkelstein
al denkend dat niemand daar ooit achter zou komen

ja mensen
ik ben moe
moe van al het gezeik
van al het gejank om niets
kunstmatige drama's van mensen die zichzelf veels te serieus nemen
zodat de zaken die er wel toe doen niet behandeld hoeven te worden
zodat we niet hoeven na te denken over dingen die wel belangrijk zijn

en ze zijn overal
de kans is 100% dat jezelf er net zo hard aan meedoet
dit gezwel zit dieper als dat we ooit zouden durven toegeven
want nadenken en je mond opendoen:
dat kan natuurlijk niet
dat mag niet en is veels te eng

fuck that shit

ik wil mijn gans en een enkeltje Lapland
nu.

barbara
28-09-2009, 16:36
Chief for president :thup:

chief108
28-09-2009, 16:56
dank je kutsnol

ik zal als prezz het land compleet naar kloten helpen
but goddamn what a fun ride it will be.....

FOCUS
28-09-2009, 17:10
alleen ettertjes die door boze kabouters zijn veranderd in dwergen reizen per gans
mannen gaat met de motor, of per roeiboot,
mannen met baarden
foei chief, ga je scheren
en doe wat van die huidverzachtende en vochtinbrengende creme op je gladde gezichtje
voor je op je gans klautert

Gennep-Spitfire
28-09-2009, 18:17
Biertje dan maar?

chief108
28-09-2009, 18:55
Ik had het eerst zonder censuur getypt, want ik dacht dat we in de pit zaten haha. Foutje...

(:p)
:fp:

laat me raden...
je mama is zeker heel trots op je
en je vader schaamt zich dood voor je

en terecht...

volgende keer wat beter je best doen hoor
want dit leek helemaal nergens op
had amper het kaliber van een nieuw belastingvoorstel van Wilders
gewoon wat blaten omdat je denkt dat dat nodig is ofzo
als je inhoudelijk niets kan verzinnen kan je beter gewoon je bek houden faggot

http://www.lessthanmotivational.com/wp-content/uploads/2009/04/silence-is-golden.jpg

en Focus...
don't fuck with my gans man...

it's a mean motherfucker :cool2:

chief108
28-09-2009, 18:56
Biertje dan maar?
vreet een koe gras?

ICON
28-09-2009, 20:25
vreet een koe gras?

ja en n koe drinkt melk

chief108
29-09-2009, 08:49
Je moet niet in 1x al je kruit verschieten he. Rustig beginnen, reactie peilen en goeie moment kiezen om los te gaan. Maar goed, dat snapt niet iedereen...
speltip 108: nooit meteen je troefkaart spelen... :pimp:

Muay Thai Elite
29-09-2009, 13:39
Homo's..

FOCUS
29-09-2009, 14:52
chief is gespot, maar wat doet die lemming daar?



http://i967.photobucket.com/albums/ae159/vingtsun108/NilsHolgersson.jpg

chief108
29-09-2009, 14:58
on my way to FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!! !!

FOCUS
30-09-2009, 13:05
Ga ik 's avonds es een keertje lekker op de bank hangen en het journaal kijken
gaat de weerman me vertellen wat voor weer het die dag is geweest
DAT WEET IK TOCH ALLANG! IK WAS ERBIJ!

De man van 14K
30-09-2009, 13:33
Als je een dag thuis zit wordt er wel geteld door 4 collectebus dragers aangebeld.. Dan nog boos worden als je ze niets geeft! Het lijken wel Jehova's..

FOCUS
30-09-2009, 14:25
of dat je een film zit te kijken op tv en dat ze dan om het kwartier!!! tien minuten reclame inlassen.. en dan doen de makers net of ik een IQ van 40 heb...of ik ff een smsje naar zoveelzoveel wil sturen met mn eigen naam, spatie en de naam van mn vriendin, zodat ik een smsje krijg met daarin de naam van onze liefdesbaby:wacko:.
oh ja, EN PROBEER HET OOK MET DE NAMEN VAN MENSEN DIE JE KENT.

zijn er dan echt mensen die dit doen? NEE TOCH:boos:
Laat me GVDG die film kijken, ik kan in de reclame mn hond uitlaten, pissen, douchen, eten en een smsje sturen met naam spatie naam naar zoveelzoveel...:fp:

mokie14
01-10-2009, 00:18
Weet je waar ik een TYFUShekel aan heb? Als je lekker in de auto zit, het is heeeeeel rustig op de weg (bv. 's nachts) en je nadert een stoplicht en die springt op rood. Je stopt toch maar, want er staat een flitspaal naast. Maar NOG GEEN SECONDE nadat je echt stilstaat, springt 't kreng godverdomme alweer op groen! WAAROM GA JE DAN OP ROOD, KUTLICHT?!?!?!


door rood rijden hoeft niet gevaarlijk te zijn

zolang de rest dan gewoon stopt bij groen is er niets aan de hand

mokie14
01-10-2009, 00:19
die klote hotline reclames savonds laat
het geluids niveau is ook nog eens harder dan het voorgaande programma

en die wijfen zijn lelijk

chief108
01-10-2009, 09:15
of van die flikkers die je mooie thread vol spammen met hun huilie huilie...

FOCUS
01-10-2009, 09:59
moest jij niet es richting lapland:hypocrite:
;):lol:

chief108
02-10-2009, 14:22
daar zijn ook oplossingen voor te verzinnen...
jezus man, wat ben je nou voor vent?
die dingen kunnen stuk hoor...

en wat doet een kerel?
juist!!!

die maakt dingen stuk
die maakt dingen stuk als hij daar zin in heeft
die maakt dingen stuk als iets hem niet aanstaat
die maakt dingen stuk, gewoon... omdat het stuk kan...
die maakt dingen stuk, gewoon... omdat hij dat kan...

meestal staan ze sowieso niet aan
maar als je dan toch een keer een flits ziet kom je gewoon later ff terug

zo moeilijk is het allemaal niet hoor

FOCUS
02-10-2009, 14:24
als je dr maar hard genoeg voorbij rijdt, flitst ie echt niet hoor

chief108
02-10-2009, 14:42
details, details....

durf toch te leven man...

chief108
02-10-2009, 14:48
ik woon in Drenthe man...
hier is geen paal meer heel :D

chief108
02-10-2009, 14:56
wonen dus duidelijk alleen maar mietjes daar...

chief108
02-10-2009, 15:07
duhhhh......