PDA

View Full Version : WAAR IS SIHAR



BJJCORE
22-06-2007, 09:27
Ik vroeg het me gewoon even af..... Ik heb destijds een paar partijen van hem gezien en hij vocht zo giga goed , maar ik hoor nu niks meer van hem.
Misschien dat ik alles wat minder volg de laatste jaren ....maar wie weet of hij nog vecht let me know......... :D
Ben gewoon nieuwsgierig :rolleyes:

Jochem
22-06-2007, 09:30
Je bedoelt Sihar Bahawhatever? Die heeft afgelopen half jaar dat ik weet zowiezo 2 gasten eruit geslagen op Shooto galas, en gaat meen ik voor een wereldtitel in Japan vechten (shooto ofc). Martijn en anderen kunnen je vast meer vertellen.

BJJCORE
22-06-2007, 09:43
Cool thanks, ik snap alleen nog niet waarom hij niet in Pride of UFC stond , bedankt voor je snelle reactie trouwens ;-)

Jeru
22-06-2007, 16:00
Cool thanks, ik snap alleen nog niet waarom hij niet in Pride of UFC stond , bedankt voor je snelle reactie trouwens ;-)

Er staat een interview met hem in de laatste Royal Rumble. Daarin heeft hij het vooral over dat hij waarschijnlijk binnenkort een Nederlands paspoort kan krijgen. Wellicht is het wachten daarop ivm visumverplichtingen.

Boney
22-06-2007, 17:02
Siyar is nu in training voor de wereld titel SHOOTO. Dat binnenkort plaats gaat vinden. Deze titel gaat hij zeker winnen.

Mickey
22-06-2007, 17:14
Siyar moet inderdaad op voor de wereldtitel in Japan binnenkort.
Hij heeft er echt zin in! Leuk detail: Hij begint onderhand sort of een celeb te worden in zn vaderland Afghanistan, laatste Shooto evenement was de Afghaanse TV er bij om zijn gevecht te verslaan. De keer ervoor kwam de Afghaanse ambasadeur van Nederland hem persoonlijk feliciteren met zn overwinning. Dus Siyar staat zeker nog op de kaart als je het mij vraagt ;)

Marco (scheids)
22-06-2007, 17:47
Siyar moet inderdaad op voor de wereldtitel in Japan binnenkort.
Hij heeft er echt zin in! Leuk detail: Hij begint onderhand sort of een celeb te worden in zn vaderland Afghanistan, laatste Shooto evenement was de Afghaanse TV er bij om zijn gevecht te verslaan. De keer ervoor kwam de Afghaanse ambasadeur van Nederland hem persoonlijk feliciteren met zn overwinning. Dus Siyar staat zeker nog op de kaart als je het mij vraagt ;)

Die man die de ring in kwam de laatste keer toen ik m vroeg of ie er direct weer uit wilde gaan vertelde me dat ie uit Abu Dabi speciaal voor dat gevecht was overgekomen naar Nederland ....

Wordt tijd dat Siyar zn paspoort krijgt en in Japan en VS de boel gaat bestormen.

Maar eerst zn wereldtitel in juli !!!!

BJJCORE
22-06-2007, 20:32
Thanks bedankt voor de reacties. Ik ben gewoon niet snel een fan van iemand maar die wilskracht en doorzettingsvermogen van Siyar is echt top. Technisch is hij ook heel goed en ik vond het gewoon jammer hem niet in Pride of de UFC te zien...in ieder geval wens ik hem succes toe en ik zal ff-ies beter opletten ;-)

micha
22-06-2007, 23:08
ik kwam geloof 50 man naar de ring. Het was echt geweldig voor die jongen. een toptalent een voorbeeld voor veel Afghanen