PDA

View Full Version : Baroni vs Shamrock @ EliteXC StrikeForce *spoiler*



Mack
23-06-2007, 18:55
Afgelopen nacht Strikeforce live zitten kijken. Was een hele leuke show met goede wedstrijden en een irritant publiek. Moet zeggen dat ik het beter vond dan het overgroot deel van de laatste UFC's.
Baroni en Shamrock die beiden aan het trashtalken waren voor de wedstrijd en in hun promovids.

Tijdens de wedstrijd was het Frank Shamrock die domineerde en sloeg Baroni al in de eerste paar seconden naar de grond. In de 2e ronde pakte hij de backmount en een rear naked choke. Baroni tapte niet en viel in slaap, wat Shamrock de nieuwe EliteXC middleweight champion maakt. Na de wedstrijd blijkt echter dat Baroni in de eerste paar seconden zijn lies heeft gescheurd, maar toch door vocht. Shamrock schijnt 2 weken voor de wedstrijd ook een aantal blessures te hebben opgelopen, maar zet toch een goed resultaat neer. Helaas wel weer typisch Frank Shamrock gedrag door op het achterhoofd te slaan en niet gelijk de choke los te laten toen de scheids de wedstrijd staakte.

Voor andere resultaten:

http://www.elitexc.com/

Tsuki
23-06-2007, 19:23
net zitten kijken en het was een geweldige partij met een terechte winnaar .........................

shamrock zijn standup was heel goed

Remco
23-06-2007, 19:47
Net alleen die pot gezien, maar ik vond het geweldig. Shamrock is vaak op het randje van irritant, maar tegen Baroni mag het van mij. Ik heb de buren vast wakker gemaakt toen ik het uitschreeuwde bij die down, nadat hij dat slaapgebaar maakte. Prachtig!

phranq
23-06-2007, 19:55
Blij dat ik niet op deze pot gewed heb....

Wheelie
23-06-2007, 20:03
Dit had ik niet verwacht dat Shamrock zo zou domineren.
Damn, indrukwekkend hoor.

Ik ben ook blij dat ik niet gewed heb (heb effe geen cash meer) want ik had op Baroni gewed

The Bulldog
23-06-2007, 20:38
mobiliteit van baroni was echt weg.... jammer want ik denk dat het dan een hele andere pot was geworden

Wheelie
23-06-2007, 20:59
Ik hoop dat Shamrock nu tegen Cung Le moet

redjuh
23-06-2007, 21:08
WAT een pot wat een pot. en die van chung lee was ook top.
eigenlijk alle partijen van dit event vond ik top

Jeru
23-06-2007, 21:16
Baroni was niet echt in goede doen vandaag... Dit vraagt om een rematch.
Trouwens die chick die in de pauze aan het dansen was :o

redjuh
23-06-2007, 21:20
Baroni was niet echt in goede doen vandaag... Dit vraagt om een rematch.
Trouwens die chick die in de pauze aan het dansen was :o

hij was wel in goede doen, hij knakte alleen na de 1ste keer dat ie getagged werd. en dat shamrock dat slaapbeweginkje maakte.

eene btw... het leek wel alsof die choke nog helemaal niet zat. imo... ik kon niet goed zien of die arm echt onder zijn kin zat.

Jani
23-06-2007, 21:46
was een goed event met alle hoofd partijen voortijding beslist
super dat ninja zichzelf weer heeft weten terug te knokken

en POEH wat een gave style heeft die cung le zeg!!!!

Evilman
23-06-2007, 21:51
Baroni was niet echt in goede doen vandaag... Dit vraagt om een rematch.

Onzin.. Baroni weet nou eigenlijk dat hij degene is met de grote bek die het nu kan waarmaken. Ik ben blij dat Shamrock liet zien hij een volledige MMA vechter hem afbreekt! Geweldig gevecht en geweldige uitslag!

En die slaapbeweging was echt geweldig haha :thup: typisch frank.
1 vd betere gevechten van dit jaar voor mij!
EXC :thup:

knilles
23-06-2007, 22:03
http://www.dailymotion.com/relevance/search/shamrock%2Bvs%20baroni/video/x2covi_strikeforce-frank-shamrock-vs-phil

Enjoy :D

KTFO
24-06-2007, 09:05
nice thanks!!!

Chico
24-06-2007, 10:00
vond die stoten op het achterhoofd wel weer jammer.. je zou denken dat die geleerd had van zijn vorige pot..

maar zeker wel mooie standup

TheSkindo
24-06-2007, 11:27
Ik denk dat hij het heel lang getraint heeft en zoiets is dan moeilijk af te leren. En blessures...tja ik denk dat op dat niveau dat bijna iedere vechter de ring instapt met een blessure.

Frank sloeg Baroni echt de ring door. Mooi....Ik hoop op een rematch zodat Frank m weer in elkaar mept.

TheSkindo
24-06-2007, 11:37
@Redjuh, de choke zat idd niet op z'n strot, het was een bloedverwurging...

Emilio
24-06-2007, 21:40
vette partij. shamrock was dominant zeg :D

Evilman
25-06-2007, 08:09
Ik ben benieuwd wat Frank zei vlak voor de bel ging.
Jeziet m praten tegen baroni als ie in zn guard zit haha.

Zal wel psychologische oorlog zijn :P

redjuh
25-06-2007, 08:11
@Redjuh, de choke zat idd niet op z'n strot, het was een bloedverwurging...

zo bedoelde ik het niet. ik weet dat een mata leao een bloedverwurging is. alleen voor het goed aan kunnen zetten is het doorgaans gewenst om je arm onder iemands kin te krijgen. als je hem hebt getraind weet je dat als dat niet het geval is, hij erg moeilijk aangezet kan worden, en ook vrij eenvoudig is te verdedigen.

als je hem namelijk niet onder de kin hebt, heb je eenvoudigweg niet genoeg armlengte om beide aderen dicht te knijpen.

redjuh
25-06-2007, 08:14
baroni raakte vrij snel geblesseerd aan een groind muscle (is dat een liesbreuk ofzo?) daarom was ie vrij immobiel geworden. aan de andere kant had shamrock zowel zijn voorste als achterste kruisband gescheurd.

Evilman
25-06-2007, 09:24
Excuses zijn niet nodig.
Beide vechters, beiden professioneel en
ze besloten ervoor te gaan. Frank was en is
gewoon een geweldig MMA athleet en VEEL..
VEEL completer dan baroni.

MMA Davy
25-06-2007, 22:55
vette partij. shamrock was dominant zeg :D

x2

Gewoon een vet gala!

nicolas the red
25-06-2007, 22:58
@Redjuh, de choke zat idd niet op z'n strot, het was een bloedverwurging...
op het einde zat ie wel op z'n strot volgens mij