PDA

View Full Version : Nu op SBS6 K1 Arena!!!



Trismegistos
24-06-2007, 08:17
Denk zal het toch nog maar ff posten voor de niets vermoedende voorbijganger....

Briant
24-06-2007, 08:20
leuk dat interview met aerts... bokito zegtie :P

new_world_order
24-06-2007, 08:22
Bob'Bokito'Sapp

Qtie-Pie
24-06-2007, 08:24
Wów, de partij van Manhoef! Hell mercy.... 2 stoten en het was gedaan!

new_world_order
24-06-2007, 08:29
Tering he, wat een loser die Sapp. Nou zoals Aerst al zei ; volgend jaar een echte tegenstander, dan slaat ie hem de tyfus..

Biiyen
24-06-2007, 08:31
hahaha die Sapp kreeg appels om de oren, die is in Nederland echt niet meer welkom. Persona non grata.

Katsujinken
24-06-2007, 08:33
Als ik nog 1 keer "hij kan in het buitenland niet over straat" hoor ga ik kotsen. :thown:

Voor de rest top dat dit op SBS prime time zaterdagavond wordt uitgezonden :thup:

Jammer dat de MMA niet wordt uitgezonden. Weet iemand waarom?

sergio2285
24-06-2007, 08:44
waarom worden de rest van de partijen niet uitgezonden?

Devster
24-06-2007, 08:52
Jammer dat die klootviool van een Hans Kraay Jr. het presenteert...

bloody
24-06-2007, 09:02
wees blij dat het eindelijk op tv is. Maar wat een debiel die bob sapp zeg. Mijn dochter van anderhalf kan nog beter vechten dan hij

marcelt
24-06-2007, 09:09
ja tof.kom terug vd arena en kan gelijk voor de tv met een biertje om het nog eens te bekijken!

Devster
24-06-2007, 09:10
Sure, het is wel te gek dat het dezelfde avond nog op tv is. Volgende stap is een liveuitzending.

mama
24-06-2007, 09:19
Er is vast wel iemand die het opneemt en het aan mij wil geven........

Trismegistos
24-06-2007, 09:47
Heb alleen de sbs uitzending gezien (en dus geen mma) maar durf toch rustig te stellen dat ik blij ben dat ik naar Tilburg ben geweest ...en niet naar dit 020 gebeuren. Wel een vette KO van Manhoef!

Marco (scheids)
24-06-2007, 17:53
Er is vast wel iemand die het opneemt en het aan mij wil geven........

Hier de evt link : http://sbs6.crossmediaventures.com/k1/ (http://sbs6.crossmediaventures.com/k1/)

En der hebben gisteren 218.000 mensen naar gekeken op SBS

Impulse
24-06-2007, 18:23
Er is vast wel iemand die het opneemt en het aan mij wil geven........


Ondanks dat ik er zelf was, had ik het wel opgenomen.

Ze hebben de partij van melvin, breggy, aerts en schilt uitgezonden

Spike_tm
24-06-2007, 19:31
Ik vond die uitzending echt heel erg matig. Die vreselijke eikel van een Hans Kraai Jr. moeten ze een rondje tegen Aerts zetten, is Nederland daar ook eindelijk van verlost :knal: Wat een vervelende eikel met z'n domme vragen de hele tijd. Je kan geen twee tellen kijken of je zit met ruim 5 min reclame.
Het commentaar was wel goed, maar daar hebben ze onze vrolijke vriend van eurosport dan ook voor ingehuurd.
Dat de partijen van Aerts tegen "He Bob wil je een appel?" Sapp nergens over ging en Schild tegen Mo niet om aan te zien was kan SBS niks aan doen. Maar laat dan in ieder geval het 8 man toernooi zien en niet alleen de finale.

Nee, ik ga wel weer gewoon de hele boel volgen op eurosport. Dan maar wachten maar dan heb je tenminste een behoorlijke uitzending en je krijgt alles te zien.

ik lees net dat de rest van het 8 man niet om aan te zien was? De finale was wel goed en als de rest echt zo slecht was kan ik de keuze nog wel begrijpen. Maar dan nog vind ik dat je meer partijen moet laten zien, liever twee partijen extra dan die blonde sukkel met z'n domme vragen.

el bastardo
25-06-2007, 01:44
Ik vond de uitzending niet verkeerd. Tuurlijk wordt het op een commerciële manier gebracht. Het zijn de eerste uitzendingen en ze moeten het grote publiek nog trekken. Wordt vanzelf wel beter.
Alleen moeten ze de volgende keer Hans Kraaij ritueel vierendelen tijdens de live uitzending. Dát zal pas kijkcijfers trekken! Wat is die gast dom! "Jij kan in Japan niet meer over straat hè..." KOTS!
Verder ben ik blij dat SBS zich wél de moeite neemt om aandacht te besteden aan vechtsport.

Marco (scheids)
25-06-2007, 23:55
Ik begrijp t ook niet al t commentaar ... tuurlijk stelt HK jr in onze ogen domme vragen, maar voor een leek vond ik t m echt niet slecht doen hoor !!

Wees blij met SBS !!!! ik heb ze iig een bedankje gestuurd

Justinian
25-06-2007, 23:57
Het is ook niet gauw goed he?
Je kunt er op- en aanmerkingen bij plaatsen, maar ik heb de uitzending gezien en ik vond het een hele leuke uitzending. Je kunt zeggen van Hans Kraaij jr. wat je wil, maar in mijn ogen deed hij het zeker niet slecht. Integendeel, ik vond de interviews best leuk. Vergeet ook niet dat het overgrote publiek dat naar deze uitzending zit te kijken veel minder kennis heeft van de K1 dan wij. Ik denk dat je daar als presentator rekening mee moet houden en dat deed Hans goed. Commentaar van Fred Royers was ook weer goed. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar op deze wijze!

Justinian
25-06-2007, 23:58
Ik begrijp t ook niet al t commentaar ... tuurlijk stelt HK jr in onze ogen domme vragen, maar voor een leek vond ik t m echt niet slecht doen hoor !!

Wees blij met SBS !!!! ik heb ze iig een bedankje gestuurd
x2!

Impulse
26-06-2007, 01:43
SBS is goed bezig, want ik meende HK jr zeggen dat ze dit weekend weer iets zouden uitzenden. Beelden K-1 Max Japan? ( kan dat? )

jan sensei kyokushin
26-06-2007, 01:52
Ik begrijp t ook niet al t commentaar ... tuurlijk stelt HK jr in onze ogen domme vragen, maar voor een leek vond ik t m echt niet slecht doen hoor !!

Wees blij met SBS !!!! ik heb ze iig een bedankje gestuurd Marco heeft helemaal gelijk X3

sportgreets jan
osu