PDA

View Full Version : Je mening over de K1 Arena *spoiler*



HUNTER
24-06-2007, 09:46
Ik vond het zelf vrij matig.....

het voorprogramma was erg leuk, maar na de mooie KO van Manhoef heb ik weinig goede partijen meer gezien. Jammer

redjuh
24-06-2007, 09:54
Bregy verloren Slowinsky roeleert de fokking shit!

Triker
24-06-2007, 09:54
top gala :)

redjuh
24-06-2007, 09:56
echt ik hoop nooit meer wat van die anabolen bregy te horen of te zien...

HUNTER
24-06-2007, 09:58
echt ik hoop nooit meer wat van die anabolen bregy te horen of te zien...

??

ik heb wel slechtere vechters gezien vanavond. Ik snap niet dat hij zo wordt uitgefloten

Mickey
24-06-2007, 10:01
Ik vind dat Its Showtime een goede avond vermaak heeft geleverd.
Dat sommige partijen niet zo uitpakken in de praktijk als je zou verwachten op papier kan de promoter niets aan doen lijkt me.

De aankleding van het gebeuren was echter super! De lasershows, begeleiding bij opkomsten en opkomstmuziek zelf waren veruit het beste wat ik tot noch toe heb ervaren op een gala in Nederland. Het geheel was gewoon goed aangekleed.

Wat me echter mateloos frustreerde, verwarde en irriteerde was het gefluit.
Niet alleen bij het grond gevecht, maar ook bij bepaalde partijen waar gewoon tactisch werd gevochten.

Seriously: Als je een van die mongolen was die gefloten heeft tijdens de gevechten: Ga je schamen, flikker op van dit forum en bezoek nooit meer een gala. Je bent geen fan van de sport, maar een stompzinnige idioot.
We stonden er wat dat betreft weer bijzonder gekleurd op als Nederlands publiek wereldwijd tijdens de live uitzending.

Zelfde geld trouwens voor het gegooi met weet ik veel wat tijdens de partij van Bob vs Peter.. Kan de partij nog zo tegenvallen, dat doe je gewoon niet.

Maar al met al: Ik heb me kostelijk vermaakt.. Het was een vet gala..
Mooie Ko's gezien, goed gezelschap (op Ashi na dan ;) ), zeer technische acties en Latoel, Alistair en Gilbert gewonnen, dus me Vcash is weer binnen ;)

marcelt
24-06-2007, 10:01
Zo MF-ers uit de Arena zijn zeker nog i/d kroeg. Ging zelf op tijd naar huis ivm clinic boksen- kickboksen bij vd Vathorst morgen. Met Ryan Simson. En kon de SBS uitzending nu nog zien.

Wat vonden jullie ervan?

Vond het jammer dat de partijen van Mes, Manhoef, Aerts en Pajonsuk zo snel afgelopen waren. Mes kon volgens mij nog wel door. Pajonsuk had ik graag weer actie van willen zien. De KO van Manhoef was uiteraard zeer vet tegen zo'n top tegenstander, maar had ook wel graag veel vuurwerk gezien. Sapp is een weggooier. Had Peter hem wel langer willen zien straffen. Het uitfluiten had hij echt verdiend.
DE mma partijen vond ik erg tof. Alhoewel ik Kaas liever muaythai zie doen was ook zijn partij tof. Is die Latoel uit Shooto afkomstig? Knaap was echt maatje te klein voor Alistair en Gouram vocht goed tegen Yvel, maar zoals Fred altijd zegt "Ga d'r maar aan staan" . Het wachten is op Overeem vs Yvel. Wil er graag bij zijn.
In het toernooi waren wat saaie partijen. Het reserve gevecht van saki vs Mourad was goed. Walli deed bijna niets tegen Bregy. Kon vnl. veel klappen eten. De finale van Bregy tegen Slowinsky was ook wel gaaf. Gunde hem zijn overwinning. Hij werd begeleid door Hoost, dus die gaat mee naar Korea, de final eliminations.
Superbout fransoos-Japanner was bout. Schilt-Mo . Tja. Wel aardig. Hou niet zo van Schilts stijl en mo deed heel weing. Schilt blijft onaantastbaar.
Hiroya, Japans supertalent vond ik erg goed.Ben benieuwd of hij echt de top gaat halen.


--Mickey --
Dubbele topic, threads gemerged
--/Mickey--

marcelt
24-06-2007, 10:03
Ook erg tof hoeveel respect Aerts kreeg. Iedereen ging staan en klappen.

redjuh
24-06-2007, 10:05
??

ik heb wel slechtere vechters gezien vanavond. Ik snap niet dat hij zo wordt uitgefloten

het is een opeenstapeling van gebeurtenissen die hem kenmerken, en geloof me, ik loop al f mee, die mij hem zwar doen dis-liken

ik heb nu gedronken, dus ik ga er niet verder op in, maar bij deze menng tov bregy zal ik altij blijven

Mickey
24-06-2007, 10:06
Net gedaan Marcelt.
En ja, Vincent Latoel komt uit het Shooto. Hij traint bij Tatsujin Dojo Deventer.

redjuh
24-06-2007, 10:10
had pajonsuk eigenlijk gewonnen?

HUNTER
24-06-2007, 10:12
ja pajonsuk won omdat Tarik een vrij nasty blessure had opgelopen. waarschijnlijk zowel scheen als kuitbeen gebroken

redjuh
24-06-2007, 10:16
ai das echt klote. jammer van tarik

Biiyen
24-06-2007, 10:22
Wat me echter mateloos frustreerde, verwarde en irriteerde was het gefluit.
Niet alleen bij het grond gevecht, maar ook bij bepaalde partijen waar gewoon tactisch werd gevochten.

Seriously: Als je een van die mongolen was die gefloten heeft tijdens de gevechten: Ga je schamen, flikker op van dit forum en bezoek nooit meer een gala. Je bent geen fan van de sport, maar een stompzinnige idioot.
We stonden er wat dat betreft weer bijzonder gekleurd op als Nederlands publiek wereldwijd tijdens de live uitzending.

Zelfde geld trouwens voor het gegooi met weet ik veel wat tijdens de partij van Bob vs Peter.. Kan de partij nog zo tegenvallen, dat doe je gewoon niet.



Het fluiten tijdens de live stream was idd een constante factor, het was zelfs storend. Ik vraag mij echt af wat die Koreanen en Japanners daarvan denken? Ook het uitfluiten van Breggy sloeg helemaal nergens op. Je zag Breggy echt kijken zo van "Ja maar wat kan ik er dan aan doen?"

Het zou me niet eens meer verbazen als Japan zegt "We komen niet meer naar Nederland, we trekken onze K1 naam van dit gala af. Jullie bezoekers zijn net gedetineerde neandertalers"

Vergelijk dit nu eens met UFC in Ireland en UFC in de UK... Daar zitten de mensen 3 uur lang uit hun dak te gaan. Ze zingen, ze scanderen, ze moedigen de vechters hysterisch aan. Prachtig was dat.

Impulse
24-06-2007, 10:22
De lasershow enzo was wel ok.
De partij van Aerst vs Sapp was huilen met de pet op maar Dat gegooi met eten enzo na afloop van de partij, 1 woord: RESPECTLOOS :thown:
En dan de stelletje koeien die ze van stal hebben gehaald. Dat geloei de hele tijd, kinderachtig. Waarom werdt Breggy uit gejoeld? Vondt het maar een raar iets. En dan irriterende gefluit!

Latoel goed gevochten, mooi GnP. Schilt had op sommige moment de kans gehad op de partij af te maken met een eventuele KO maar helaas. Maar toch nog gefeliciteerd met de winst.

Impulse
24-06-2007, 10:25
Ook erg tof hoeveel respect Aerts kreeg. Iedereen ging staan en klappen.

Tof ok, maar hoeveel respect hebben mensen dan als ze na afloop met eten gaan gooien.

redjuh
24-06-2007, 10:27
nog 1 vraag... ik zie in knaap echt een top mma-er, maar FOKKING HELL ik heb zelden zo'n verschrikkelijke kut ground game gezien. un fokking believable. ga fokking bjj trainen!!!

Mickey
24-06-2007, 10:30
k heb nu gedronken, dus ik ga er niet verder op in, ...



nog 1 vraag... ik zie in knaap echt een top mma-er, maar FOKKING HELL ik heb zelden zo'n verschrikkelijke kut ground game gezien. un fokking believable. ga fokking bjj trainen!!!

Gozer, zet een kop koffie, neem een glas melk en chill ff the fuck out. ;)

Ik vond Knaap het gezien Alistair zn skills op de grond nog bijzonder goed doen. Hij verdedigde die side postion best lang eigenlijk. En zon choke van Alistair, dat voel je wel zeg maar.

Ik denk dat als je het vergelijkt met hiervoor je zeker kunt stellen dat Knaap zn ground game vooruit gaat. Dat het nog niet helemaal is waar het zijn moet, okay, maar er zit schot in de zaak..

Hammerkick
24-06-2007, 10:40
http://img381.imageshack.us/img381/8549/itsshowtimearena2007kc9.jpg (http://imageshack.us)

Ik heb een mooie avond gehad !! Alleen, de opkomst al van Peter Aerts, had ik voor geen goud willen missen. Die was groots !!Ik wil bij deze ook, Simon Rutz, bedanken voor de kaarten.

oscar1122
24-06-2007, 10:46
Manhoef en yvel waren super, de rest vond ik zeer matig...
Publiek was schandalig...
Ik vondt het een slecht gala... had er veel van verwacht MAAR GEEF MIJ MAAR SLAMM...!!!!
Wat een verschil de jongens van de K1 max en de zware jongens....
Weinig actie enz...met alle respect ik vond het zonde van me geld....!!!!

redjuh
24-06-2007, 10:53
Gozer, zet een kop koffie, neem een glas melk en chill ff the fuck out. ;)

Ik vond Knaap het gezien Alistair zn skills op de grond nog bijzonder goed doen. Hij verdedigde die side postion best lang eigenlijk. En zon choke van Alistair, dat voel je wel zeg maar.

Ik denk dat als je het vergelijkt met hiervoor je zeker kunt stellen dat Knaap zn ground game vooruit gaat. Dat het nog niet helemaal is waar het zijn moet, okay, maar er zit schot in de zaak..

ik heb het alleen over knaap zijn groundgame. alistair kreeg vrij gemakkelijk side control. en knap heeft helemal niets gedaan, behalve dan de verkeerde klant op draaien, om zijn positie te verbeteren. ik zie in knaap echt goeie dingen. die gzer is pas 22!!! maar laat mr henk kuipers AUB iemand naar klazinaveen halen die enigszins verstand heeft van wat er op de grond plaats vindt

marcelt
24-06-2007, 11:11
Is dat een sneer naar Justi?

joost
24-06-2007, 12:21
ik heb het alleen over knaap zijn groundgame. alistair kreeg vrij gemakkelijk side control. en knap heeft helemal niets gedaan, behalve dan de verkeerde klant op draaien, om zijn positie te verbeteren. ik zie in knaap echt goeie dingen. die gzer is pas 22!!! maar laat mr henk kuipers AUB iemand naar klazinaveen halen die enigszins verstand heeft van wat er op de grond plaats vindt


redjuh wat zijn dat voorn kneuzen uitspraken?! ... iemand naar klazinaveen halen die verstand heeft van wat er op de grond plaats vind???

of je bent nu dronken en baal je van je kut avond.. of je ben daadwerkelijk echt een fucking mongool! want als er 1 iemand verstand heeft van wat er op de grond plaats vind is Roy dat wel..

Iggy
24-06-2007, 17:21
Wat een zielige uitspraak. Echt weer een uitspraak van een klein kind met een glaasje alcohol in zn lijf. Als de alcohol uit je lijf is kom dan een keer langs om een rondje randorie doen met roy. LOSER!!!!

Italian*Berlusconi*
24-06-2007, 18:44
Rooie... je maakt geen vrienden zo... ik ben het met je eens qua Breggy... Knaap is gewoon nog, met de nadruk op nog, een maatje te klein voor Allistair. Nivo verschil is gewoon nog even te groot.

Ik vond het een super gala, op het 8 man toernooi na, imo niet echt k1 waardig want er zijn betere jongens in europa die mee hadden kunnen doen op zo'n elimination toernooi als gister.

Ik denk dat mensen Sapp gewoon echt beu waren, ook met het gebeuren van vorig jaar. En dan na 1 knie al opgeven en liggen rollen alsof die zn lever moet uitpoepen was weer typisch een Sapp acteur actie. Echt een tegenvaller want ik was een van de weinige die hem echt wel wou zien vechten! Hij was ook weer snel de Arena uit dus was duidelijk dat Sapp er voor het geld stond, en niet om te vechten.

Yvel mooi gevochten!

Allistair laat weer zien waarom hij nog steeds de nr1 MMA vechter in NL is.

Schilt tegen Mo, een tegenvaller. Lag niet aan Schilt maar Mo'tje had gewoon niks in te brengen.

Hoop dat het 8 mans toernooi volgend jaar wat beter gematched word, en gooi er dan wat k1 max vechters bij!

Nu weer ff slapen...... ;)

Jeru
24-06-2007, 18:46
Het publiek blijft toch echt een stel schapen (en dan niet mak). Als er 1 gaat fluiten of boeroepen dan gaat de rest mee. Juicht iemand dan doet ineens ook de rest mee. Was dus op het ene moment top (Aerts, Manhoef), maar voor de rest weer bagger (Bregy, Sapp etc.).
Beginnen te fluiten als je net 5 seconden in een ronde zit.... dan heb je er echt weinig kaas van gegeten zeg.
En dat fruit gooien was inderdaad wel het dieptepunt van de avond (na Sapp).

Manhoef was superscherp, Yvel is weer lekker bezig. Alistair was zakelijk. Jammer van Pajonsuk - Idrissi (sterkte met je herstel). De 2 pubers deden het leuk (denk niet dat de Japanners een jurybeslissing hadden verwacht). Het toernooi was op zich wel aardig, maar miste toch echt een Nederlander. Schilt deed het tactisch goed, maar had Mo toch echt meer kunnen pijnigen op de momenten dat die weerloos in de hoek gedreven werd...

CDW
24-06-2007, 18:50
Allistair laat weer zien waarom hij nog steeds de nr1 MMA vechter in NL is.



Als die gisteren avond van Gilbert had gewonnen dan was hij de nr1 MMA vechter van Nederland geweest! Maar ja hij had niet de ballen om tegen de Nr1 Nederland te gaan staan! Vanwege het gewichts verschil of 1 of andere kut reden. Net zoals zijn broertje die wist het ook telkens uit te stelllen!! Maar ja ook hij kwam uiteindelijk aan de beurt en zo komt Alistair hopenlijk ook nog een keer aan de beurt!!!

Remco
24-06-2007, 18:51
Ik heb alleen de SBS-uitzending gezien, maar het moet me van het hart dat ik er niets aan vond.

Oke, super-KO van Melvin, maar Sapp en Mo vochten waardeloze partijen. De partij van Saki was redelijk, maar niet bijzonder goed en Breggy tegen Slowinsky, oke dat was nog om aan te zien.

Schilt was na zijn partij bijzonder eerlijk: iedere kleine kans dat hij niet zou winnen wilde hij uitsluiten, maar in mijn ogen waren die gele kaarten wel degelijk terecht: hij liet Mo steeds weer de ruimte om bij te komen. Stond Mo in de hoek, liep Sem weer terug!!! Mo keek echt doodsongelukkig uit zijn ogen, maar Sem maakte het maar niet af. Frustrerend!

Die reactie van Sapp na afloop was helemaal tenenkrommend. Kraay voelde hem terecht aan de tand, maar de Beast probeerde weer eens weg te komen en had het over een knie op zijn long - maar natuurlijk komt the beast weer terug - treurig!

Italian*Berlusconi*
24-06-2007, 18:52
Als die gisteren avond van Gilbert had gewonnen dan was hij de nr1 MMA vechter van Nederland geweest! Maar ja hij had niet de ballen om tegen de Nr1 Nederland te gaan staan! Vanwege het gewichts verschil of 1 of andere kut reden. Net zoals zijn broertje die wist het ook telkens uit te stelllen!! Maar ja ook hij kwam uiteindelijk aan de beurt en zo komt Alistair hopenlijk ook nog een keer aan de beurt!!!

Leuk dat je zo'n Gilbert fan bent.... maar als je kijkt naar de prestaties van beide heren is het toch wel duidelijk dat Allistair de nr1 van NL is totdat het tegendeel bewezen is???!!!

CDW
24-06-2007, 18:58
Ik ben een MMA fan en wil gewoon dat deze partij er komt! En had hem graag gisteren avond willen zien!!! Alistair heeft zelf tegen Gilbert gezegd als je durft! Gilbert heeft al 2 keer aangegeven dat hij wil tegen Alistair! Hij heeft de afspraak nog niet 1 keer afgezegd. Alistair had tot de partij tegen Knaap ruim een jaar geen MMA partij meer gewonnen. De laatste was vorig jaar juni tegen Belfort. Daarna staan tot de partij tegen Knaap alleen maar verlies partijen tegenover!

Octavius
24-06-2007, 19:47
Je zou bijna denken dat Sapp-Aerts een works was. Als goedmaker voor Aerts zijn invalbeurt van vorig jaar en een straf voor Sapp voor vorig jaar. Maar goed. Jammer voor het publiek als je dit voorgeschoteld krijgt. En onder publiek versta ik geen Vips.

Jeru
24-06-2007, 19:51
Je zou bijna denken dat Sapp-Aerts een works was. Als goedmaker voor Aerts zijn invalbeurt van vorig jaar en een straf voor Sapp voor vorig jaar. Maar goed. Jammer voor het publiek als je dit voorgeschoteld krijgt. En onder publiek versta ik geen Vips.

Ik weet zeker dat Aerts nooit op zo'n manier wil winnen...

Octavius
24-06-2007, 20:01
Ik weet zeker dat Aerts nooit op zo'n manier wil winnen...

Het zou zo maar geweest kunnen zijn dat het zonder Peter zijn medeweten is afgesproken.

Dennuz
24-06-2007, 20:02
ik heb het alleen over knaap zijn groundgame. alistair kreeg vrij gemakkelijk side control. en knap heeft helemal niets gedaan, behalve dan de verkeerde klant op draaien, om zijn positie te verbeteren. ik zie in knaap echt goeie dingen. die gzer is pas 22!!! maar laat mr henk kuipers AUB iemand naar klazinaveen halen die enigszins verstand heeft van wat er op de grond plaats vindt

WTF?? Roy is 1 van de beste grond trainers die er in NL is.. Dus weet niet waar je die achterlijke uitspraken vandaan haalt??:twak:

Jeru
24-06-2007, 20:02
Ja dat is natuurlijk zeker mogelijk.

Wheelie
24-06-2007, 20:08
Ik vond de MMA partijen leuk om te zien.
De K-1 partijen vond ik ook een stuk minder leuk en soms weinig actie.
De KO van Manhoef was echt geweldig en ik had niet verwacht dat de partij zo snel zou eindigen. Karaev vind ik echt een topper.
Ik vond het ook leuk om Sapp eens live te zien vechten maar dat neem ik bij deze terug, wat een trieste vertoning.
Het publiek was echt waardeloos tijdens sommige partijen, diep en diep triest :thown:
Je hoeft geen fan te zijn van Bregy maar een beetje meer respect zou wel op z'n plaats zijn.
De waardering voor Aerts en Manhoef was geweldig maar zo zou het altijd moeten zijn IMO
Ik heb toch wel een leuke avond gehad, Simon Rutz bedankt voor de kaarten :cool2:

@ Redjuh, word tijd dat jij eerst eens nadenkt voordat je iets post.
Je post al een hele tijd hier op het forum maar ook jij kan te ver gaan ;)


Roy is echt een top trainer en dat zeg ik niet omdat hij een vriend van me is

willy123
24-06-2007, 20:27
Er wordt wel gezegd dat die Wustenberg bij de Nederlandse gala's hoort, maar gisteren heeft hij, in ieder geval voor mij, opnieuw bewezen dat hij ZUIGT als ringspeaker. Dat Engels van hem...niet om aan te horen..het aantal versprekingen..spanning weghalen op momenten dat het spannend hoort te zijn..kortom mateloos irritant. Maar ja, dit is mijn mening maar.

Durfal
24-06-2007, 20:28
Ik wil niet vervelend doen,maar vrouw lief en ik waren gister op haar verjaardag en onze trouwdag 180 euries kwijt.
We dachten ons dagje leuk in de Arena te gaan vieren maar dat viel zwaar tegen.
Het is een vaststaand feit dat wij nederlanders erg kritisch zijn,en het fluiten was vaak weer tenenkrommend irritant en beschamend.
Maar het hele vak waar wij zaten kon soms weinig begrijpen van te snel ingrijpende scheidsrechters,een warrig pratende r.wustenberg en vechters
die duidelijk even hun poen op kwamen halen zoals sapp of stomweg niet hun longen uit hun lijf knokten zoals good old bob schreiber dat wel voor zn publiek
deed in the good old days.
Sorry hoor, de show was top maar het publiek komt toch om goede vechtsport te zien en dat laten de vechters over het algemeen nu al twee jaar niet zien er wordt niet met "ziel en zaligheid"geknokt hele volksstammen
die gister zeidden: ik kom volgend jaar niet meer dit gala was weer ver beneden de maat, en die mening moet ik helaas met ze delen het was zeer matig en dat terwijk de vechters de eer hebben te mogen "acteren"
op het hoogste podium van vechtsport-europa en acteren ipv knokken namen
sommige wel heel erg letterlijk helaas, het fluiten en gooien nee! de kritische
houding van het algehele publiek zat zelf bij fransen en belgen en engelsen ja!
Helaas het lijkt echt wel it is all about the money honey..........

Khanom Thom
24-06-2007, 20:34
Eigenlijk zou er een scherpschutter moeten zitten in de nok van de Arena, elke keer als iemand begint te fluiten of te gooien moeten ze die afschieten...

Ik schaam me dood voor het nederlands hamburger-etende/ bierdrinkende "vechtsportpubliek" op zulke grote gala's.
Als vechtsporters behoren wij tot de top van de wereld maar als publiek horen we bij het uitschot...!

Schande...

Thomasmurda
24-06-2007, 20:43
Er wordt wel gezegd dat die Wustenberg bij de Nederlandse gala's hoort, maar gisteren heeft hij, in ieder geval voor mij, opnieuw bewezen dat hij ZUIGT als ringspeaker. Dat Engels van hem...niet om aan te horen..het aantal versprekingen..spanning weghalen op momenten dat het spannend hoort te zijn..kortom mateloos irritant. Maar ja, dit is mijn mening maar.

Inderdaad, ik snap niet waarom ze die worstenburg zo'n groot gala laten presenteren. Ik bedoel, 2 vereisten voor een presentator/ring announcer zijn toch wel dat hij de Engelse taal goed beheerst en er redelijk uitziet, iig niet als een sjon in een fout pak.

Jeru
24-06-2007, 20:44
Beste was nog dat er 2 downs waren in 1 ronde tijdens het toernooi. Gaat ie even aan het publiek uitleggen dat als er 2 KO's in 1 ronde zijn de partij is afgelopen :thup:

Thomasmurda
24-06-2007, 20:49
Ja ook dat ja =)

Daarnaast kondigde hij ook zeker 4x 'The Main Event' aan :S

henk kuipers
24-06-2007, 20:52
Als je als manager je beide jongens ziet verliezen dan zou je bijna denken die man heeft niet genoten.

Maar niets is minder waar ik heb een hele mooie avond gehad en vond het entertainment gehalte enorm hoog,Simon ende zijnen kunnen trots zijn op het resultaat.

Als ik de partijen in mijn gedachten langs ga dan waren er hele mooie en slechte bij.

Dat Tarik zijn been brak was wel het dieptepunt van de avond want hij had er zo hard voor getraind en zoals het er voor mij uit zag maakte hij alle kans, ik vroeg hem hoe breuk tot stand kwam en dat was beide tweede worp toen zijn hak keihard via de touwen tegen de grond smakte.
Ik vond het trouwens al raar dat het mocht op K1 rules.

Knaap was niet de Knaap die hij kan zijn op dit soort momenten hij deed het wat mij bertreft niet eens zo verkeerd, we moeten even een pas op de plaats maken maar hij komt er absoluut aan.
Allister is NOG te groot voor hem op dit moment, maar het nam niet weg dat we de kans aangegrepen hebben en het had net zo goed als in beker voetbal kunnen zijn dat een eerste divisie wint van ere divisie op karakter en mentaliteit.

Remach komt vanzelf en Knaap heeft mogen proeven aan een waanzinnig groot publiek en de stress die er bij komt om daar te vechten en vooral als je team genoot een minuut ervoor z'n been breekt.

Hakim is een waanzinnig talent en Gilbert deed z'n werk zijn conditie toestand verbaasde me.

Echt jammer voor Mes, dat zijn partijen waar het publiek voor komt en nu te snel op een lullige manier voorbij was.

De partij Saki tegen Bouzidi was vooraf te zwaar beladen door de uitspraken van Gordeau, beide vechters vochten technische beneden hun kunnen en dat kwam volgens mij doordat geen van beide een verlies kon accepteren, Saki terecht gewonnen.

8 man toernooi niet verkeerd met een terechte winnaar Paul {skippy} Slowinski vond alleen het publiek bij Breggy idioot.

Manhoef, wat een KO en wat een verering van het publiek kippevel.

De opkomst van Aerts was zo groots en eervol en wat hij volgens mij ook echt verdiend, de partij zeg ik maar niks van die Sapp hoeft nooit meer te komen alleen voor intervieuws nog welkom.

Sem de regerend kampioen { volgens mij de komende 5 jaar} vocht een bekeken race, al die mensen die achteraf weer riepen ja maar.... mijn antwoord is eenvoudig die Mo heeft dit jaar bijn alles op zwaar KO gewonnen Sem deed het perfect om niet met hem te gaan strijden zoals in de finale met Peter, de klap die Mo kan uidelen is zo hard dat je direct munt bent en niet meer hersteld.
En Mo durfde niets te doen de front kicks van Sem zijn zo hard dat hij direct al geen trek meer had en dus wachte of Sem de fout ging maken om een slagenwisseling met hem te maken.

Kaas verbaasde me positief met zijn grondwerk.

De beide juniors hebben me echt vermaakt.

Nogmaals de organisatie was top en ben er zeker bij de volgende keer.

Henk

micha
24-06-2007, 20:59
ik heb een leuke avond gehad maar de fluiten en boegeroep is echt achterlijk. Jammer dat er veel partijen snel gedaan waren. Sapp komt alleen zijn geld halen Latoel heeft goed gevochten, Gilbert vs Allistair is de partij die we eigenlijk allemaal willen zien.

paspoes
24-06-2007, 21:15
redjuh wat zijn dat voorn kneuzen uitspraken?! ... iemand naar klazinaveen halen die verstand heeft van wat er op de grond plaats vind???

of je bent nu dronken en baal je van je kut avond.. of je ben daadwerkelijk echt een fucking mongool! want als er 1 iemand verstand heeft van wat er op de grond plaats vind is Roy dat wel..


x10, :thup:

paspoes
24-06-2007, 21:20
Ik vond de MMA partijen leuk om te zien.
De K-1 partijen vond ik ook een stuk minder leuk en soms weinig actie.
De KO van Manhoef was echt geweldig en ik had niet verwacht dat de partij zo snel zou eindigen. Karaev vind ik echt een topper.
Ik vond het ook leuk om Sapp eens live te zien vechten maar dat neem ik bij deze terug, wat een trieste vertoning.
Het publiek was echt waardeloos tijdens sommige partijen, diep en diep triest :thown:
Je hoeft geen fan te zijn van Bregy maar een beetje meer respect zou wel op z'n plaats zijn.
De waardering voor Aerts en Manhoef was geweldig maar zo zou het altijd moeten zijn IMO
Ik heb toch wel een leuke avond gehad, Simon Rutz bedankt voor de kaarten :cool2:

@ Redjuh, word tijd dat jij eerst eens nadenkt voordat je iets post.
Je post al een hele tijd hier op het forum maar ook jij kan te ver gaan ;)


Roy is echt een top trainer en dat zeg ik niet omdat hij een vriend van me is

x100000 :thup:, Roy je bent een hele goede trainer, die rooie moet effe dimmen

Justinian
24-06-2007, 21:23
Het was een erg mooi gala, ondanks de verliespartijen voor ons team. Volgens mij was het weer helemaal uitverkocht. We zaten trouwens in de kleedkamer bij Bob Sapp. Leuk verhaal: Bob Sapp loopt even de gang op en op dat moment komt Alistair bij ons binnen, pakt een matje (voor iedere vechter lag er een oprolmat) en vertrekt. Vervolgens komt Sapp terug en kijkt... 'iemand' heeft zijn oprolmat 'gestolen' hahaha. Alistair had dus het oprolmatje van Sapp meegenomen. Sapp:"...and that's why I don't leave my wallet over here" :thup:

Wat betreft de partijen. Tarik deed het bijzonder goed tegen Panjonsuk en sloeg hem nog een keer neer. Weliswaar geen 8 tellen, maar toch. Zwaar kl*te dat hij nu deze zware blessure heeft opgelopen. Mijns inziens zou hij een hele goede kans op de winst hebben in deze partij!

Michael trof een hele sterke tegenstander en heeft z'n best gedaan. Meteen in het begin van de partij kreeg hij een harde cross die goed aankwam. Alistair maakte van de situatie gebruik en scoorde een takedown van waaruit hij sidemount pakte. We wisten dat Alistair veel werkt vanuit deze positie en voor de kimura gaat, dus hebben we hier veel op getraind. De verdediging ging wat dit betreft goed. Dat Michael uiteindelijk in een fraaie choke terecht kwam is niet anders, hij stond immers niet tegenover de eerste de beste. Michael is nog jong en als hij zo door blijft trainen ben ik ervan overtuigd dat hij er wel komt.

De opkomst van Peter Aerst was geweldig. Ik dacht dat hij op zou komen met 'Pulp Fiction', maar toen ik 'The Hurricane' hoorde... damn, mooi moment! Hoewel de partij niet lang duurde vond ik het niet vervelend dat het zo afliep. Beter dit dan een 'lucky punch' waarmee Sapp de overwinning zou kunnen pakken.

Melvin Manhoef... damn, ik heb m'n geld vooraf op hem gezet. Hij is zo explosief en met die harde stoten staat het garant voor een toppartij.

Ik begreep niet waarom Björn Breggy werd uitgefloten na zijn winstpartij. Erg vreemd. Ik vind hem ook niet de meest spectaculaire vechter in het circuit, maar waarom in Godsnaam gaan fluiten wanneer hij geheel terecht de winst pakt? Zijn partij tegen Slowinsky was overigens top. Ik heb Slowinsky deze week nog geïnterviewd en vond hem een bijzonder sympathieke kerel. De winst is hem gegund.

Gilbert vs Hakim liep zoals ik had verwacht. Dat Hakim beter is op de grond is een feit, maar Gilbert is lastig... erg lastig en een echte knokker. Dat hij niet eenvoudig te pakken is met een sub hebben vele andere topgrondvechters ondervonden.

Vincent Latoel vs Kaas. Vincent pakte het slim aan door eerst het staande gevecht aan te gaan; dat zal Kaas niet hebben verwacht, getuige ook de knock-down. Ook hier begon het publiek weer te fluiten tijdens het grondgevecht en bij iedere takedownattempt. Beetje jammer, want het spel bestaat nu eenmaal niet alleen uit het staande gevecht.

Roy Tan deed het mijns inziens ook erg goed, zeker als je bedenkt dat hij het gevecht pas deze week heeft aangenomen. Wordt een topper als je het mij vraagt; z'n naam is in ieder geval bekend in Japan ;)

Semmy Schilt vs Mighty Mo. Mo is een gevaarlijke vechter, zo simpel is het. Als hij je raakt met die cross dan kan het zomaar gedaan zijn. Sem speelde het spel slim en bleef uit de buurt. De trappen van Sem kwamen hard aan, dat zag je en hoorde je zelfs op de tribune ;) Waar ik me mateloos aan stoorde was het fluitconcert waar Mighty Mo op werd getrakteerd voor de partij tijdens het volkslied! Totaal geen respect.

Roy Dijkshoorn deed het goed tegen Brian Douwes en de partij ging redelijk gelijk op (m.n. de eerste ronde). De stand is nu 1-1, dus wellicht over een jaar een rematch.

donmofu
24-06-2007, 21:24
Ik ben dus duidelijk niet de enige die zo over de ringspeaker dacht.
Op zo'n beetje elk punt dat voor een ringspeaker van belang is was hij niet goed. Slecht engels, getallen door elkaar halen, onduidelijk/onverstaanbaar, bij de finale de kaartjes door elkaar waardoor Bregy volgens mij niet eens werd geintroduceerd, en verder vind ik de stijl niet goed. Ik weet dat het verschrikkelijk moeilijk kan zijn, maar er zijn toch beteren te vinden denk ik.

Ik vond Jeroen Post het juist goed doen. Die in Tilburg was ook beter.

gieloe
24-06-2007, 21:24
wat een schande van die sapp zeg.
180 kilo spier en dan zo afdruipen als een kleine meid.
ik kookte echt zwaar op dat moment, ik had die partij toch echt graag gezien.
zie er toch maar van te winnen normaal gesproken.
ik vond dat hij terrecht een fruit kannonade kreeg zoals je dat vroeger ook kraag aan de schandpaal.
want dit was een schandalige vertoning, die man mag nooit meer de ring in wat mij betreft.
ik vind dat we allemaal weer gepikt zijn door die sapp, woest kan ik er om worden, krijgen we een keer de kans om aerts te zien vechten in nederland, krijg je dit.
er had van mij nog wel een champagnekoker achteraan gemogen.
haha

Dalgliesh
24-06-2007, 21:31
Roy Dijkshoorn deed het goed tegen Brian Douwes en de partij ging redelijk gelijk op (m.n. de eerste ronde). De stand is nu 1-1, dus wellicht over een jaar een rematch.

De stand is 2-0 in het voordeel van Brian Douwes, hij won de eerste partij op punten.

Justinian
24-06-2007, 21:33
De stand is 2-0 in het voordeel van Brian Douwes, hij won de eerste partij op punten.
Nope, de eerste partij won Roy op punten (in Enschede, Ringsgala).

The Bulldog
24-06-2007, 21:35
Als die gisteren avond van Gilbert had gewonnen dan was hij de nr1 MMA vechter van Nederland geweest! Maar ja hij had niet de ballen om tegen de Nr1 Nederland te gaan staan! Vanwege het gewichts verschil of 1 of andere kut reden. Net zoals zijn broertje die wist het ook telkens uit te stelllen!! Maar ja ook hij kwam uiteindelijk aan de beurt en zo komt Alistair hopenlijk ook nog een keer aan de beurt!!!

ik denk idd dat dit zal gaan tussen deze 2 , maar dan ben je het toch ook met me eens dat |Yvel wel wat aan zijn conditioning moet gaan of niet...

Allistair had het vandaag al puur en alleen daarop gewonnen...
IMO

blazin.arr0w::::
24-06-2007, 21:37
Wat me echter mateloos frustreerde, verwarde en irriteerde was het gefluit.
Niet alleen bij het grond gevecht, maar ook bij bepaalde partijen waar gewoon tactisch werd gevochten.

Seriously: Als je een van die mongolen was die gefloten heeft tijdens de gevechten: Ga je schamen, flikker op van dit forum en bezoek nooit meer een gala. Je bent geen fan van de sport, maar een stompzinnige idioot.
We stonden er wat dat betreft weer bijzonder gekleurd op als Nederlands publiek wereldwijd tijdens de live uitzending.

Zelfde geld trouwens voor het gegooi met weet ik veel wat tijdens de partij van Bob vs Peter.. Kan de partij nog zo tegenvallen, dat doe je gewoon niet.

en alle andere die verder over het gefluit wat hebben gepost,

x2!

Schaamrood op de kaken bij zulke events die internationaal enig aanzien hebben.

Dalgliesh
24-06-2007, 21:41
Nope, de eerste partij won Roy op punten (in Enschede, Ringsgala).

Dan staat het 2-1 Brian won van hem in Beverwijk :-)

Jarno
24-06-2007, 21:57
Dat Tarik zijn been brak was wel het dieptepunt van de avond want hij had er zo hard voor getraind en zoals het er voor mij uit zag maakte hij alle kans, ik vroeg hem hoe breuk tot stand kwam en dat was beide tweede worp toen zijn hak keihard via de touwen tegen de grond smakte.
Ik vond het trouwens al raar dat het mocht op K1 rules.

Henk

Hoewel ik het zelf een pijnlijke manier vondt om iemand zo te zien verliezen.Is tijdens de rules meeting in het Claus event center is vermeld dat de It's Showtime partijen werden gehouden onder regelement van de WFCA en tijdens de rules meeting is duidelijk vermeld dat dit soort worpen mochten.En zijn ook nog gedemonstreerd door Joop en de trainer van Pajonsuk.

Dalgliesh
24-06-2007, 22:03
Justi, je heb gelijk, ik was in de war met een andere vechter.

the boxer
24-06-2007, 22:15
ik heb het alleen over knaap zijn groundgame. alistair kreeg vrij gemakkelijk side control. en knap heeft helemal niets gedaan, behalve dan de verkeerde klant op draaien, om zijn positie te verbeteren. ik zie in knaap echt goeie dingen. die gzer is pas 22!!! maar laat mr henk kuipers AUB iemand naar klazinaveen halen die enigszins verstand heeft van wat er op de grond plaats vindt


Ik ben er zeker van dat ze dat in Klazinaveen hebben!!!!!!

the boxer
24-06-2007, 22:25
Ik ben er zeker van dat ze dat in Klazinaveen hebben!!!!!!


Ik heb genoten van deze avond!
En inderdaad het fluiten van het publiek trok nergens op.
Waar ik me wel aan gestoord heb is het roken, ik had voor een paar
gozers zitten wat niets anders deden dan jointen en sigaretten roken!!

Italian*Berlusconi*
24-06-2007, 22:31
Ik heb genoten van deze avond!
En inderdaad het fluiten van het publiek trok nergens op.
Waar ik me wel aan gestoord heb is het roken, ik had voor een paar
gozers zitten wat niets anders deden dan jointen en sigaretten roken!!

haha.. jointen? :)
tja dat publiek heb je ook daar... ik moet eerlijk toegeven dat ik ook een j'tje heb zitten roken met een paar vrienden. Buiten de weed lucht denk ik dat je beter mensen die zitten te blowen kunt hebben dan mensen die zich helemaal volgieten met alcohol en dingen gaan gooien en lopen schreeuwen en fluiten (zie onze rooie forum broeder haha)

oscar1122
24-06-2007, 22:50
Ik wil niet vervelend doen,maar vrouw lief en ik waren gister op haar verjaardag en onze trouwdag 180 euries kwijt.
We dachten ons dagje leuk in de Arena te gaan vieren maar dat viel zwaar tegen.
Het is een vaststaand feit dat wij nederlanders erg kritisch zijn,en het fluiten was vaak weer tenenkrommend irritant en beschamend.
Maar het hele vak waar wij zaten kon soms weinig begrijpen van te snel ingrijpende scheidsrechters,een warrig pratende r.wustenberg en vechters
die duidelijk even hun poen op kwamen halen zoals sapp of stomweg niet hun longen uit hun lijf knokten zoals good old bob schreiber dat wel voor zn publiek
deed in the good old days.
Sorry hoor, de show was top maar het publiek komt toch om goede vechtsport te zien en dat laten de vechters over het algemeen nu al twee jaar niet zien er wordt niet met "ziel en zaligheid"geknokt hele volksstammen
die gister zeidden: ik kom volgend jaar niet meer dit gala was weer ver beneden de maat, en die mening moet ik helaas met ze delen het was zeer matig en dat terwijk de vechters de eer hebben te mogen "acteren"
op het hoogste podium van vechtsport-europa en acteren ipv knokken namen
sommige wel heel erg letterlijk helaas, het fluiten en gooien nee! de kritische
houding van het algehele publiek zat zelf bij fransen en belgen en engelsen ja!
Helaas het lijkt echt wel it is all about the money honey..........

Ik ben het hier 100% meeneens... waar is die tijd gebleven??

victor45
24-06-2007, 23:26
Echt het slechste it's showtime gala van de afgelopen 5 jaar...

Sem Schilt deed wat hij moest doen winnen. Maar zo zakelijk hoeft toch niet. Je bent de champ dan willen we ook een stukje spektakel zien.

Breggy het is omdat hij het lichaam heeft van een robot en enorm sterk is maar kickboksen kan hij zeker niet. Gezien zijn gewicht in vergelijking met de rest zou hij makkelijk moeten winnen.

Een kinderpartij op een gala waar ze zoveel geld voor vragen... echt geen woorden voor...

Alistair was echt total domination.

Yvel tegen Hakim vond dat Hakim het Yvel nog goed moeilijk maakte ondanks het gewichtsverschil van 10 kilo.

Tarik tegen Pajonsuk.. Tarik gaf een goede stoot hierna gaf pajonsuk even gas en had Tarik gelijk niks meer in te brengen.

Amsterdam Arena rookvrije zone yeah right.. zat ook zo'n mongool voor me met een joint puff..

Latoel tegen Kaas leuke partij snap alleen niet waarom die scheids de gehele tijd zat te zeuren over actie jongens

Wheelie
24-06-2007, 23:34
nog 1 vraag... ik zie in knaap echt een top mma-er, maar FOKKING HELL ik heb zelden zo'n verschrikkelijke kut ground game gezien. un fokking believable. ga fokking bjj trainen!!!


ik heb het alleen over knaap zijn groundgame. alistair kreeg vrij gemakkelijk side control. en knaap heeft helemal niets gedaan, behalve dan de verkeerde klant op draaien, om zijn positie te verbeteren.laat mr henk kuipers AUB iemand naar klazinaveen halen die enigszins verstand heeft van wat er op de grond plaats vindt

Redjuh, ik heb even een andere post van jou opgezocht en daar postte jij het volgende ;)

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67759



Ten tweede, vind ik Michaels grondwerk vreselijk goed vooruit gegaan.

Ronald
25-06-2007, 00:03
Ik heb me gisteravond gewoon heel goed vermaakt. Tuurlijk valt er wat te klagen: het irritante gefluit, de trieste vertoning van Sapp en van Ronald Wustenberg ben ik ook niet echt een fan.
Maar al met al heb ik een heerlijk vechtsportavond gehad: de KO van Gilbert, hele mooie en aparte sub van Alistair, de KO van Melvin. En daarnaast is het gewoon super om in zo'n ambiance aanwezig te zijn. Zo'n opkomst als die van Peter Aerts kan alleen maar plaatsvinden als je daar ook de omgeving voor hebt. En dát moment alleen al, dat was gewoon geweldig om mee te maken.

gieloe
25-06-2007, 00:04
Redjuh, ik heb even een andere post van jou opgezocht en daar postte jij het volgende ;)

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67759



haha scherp

Evilman
25-06-2007, 00:10
Eigenlijk zou er een scherpschutter moeten zitten in de nok van de Arena, elke keer als iemand begint te fluiten of te gooien moeten ze die afschieten...

Ik schaam me dood voor het nederlands hamburger-etende/ bierdrinkende "vechtsportpubliek" op zulke grote gala's.
Als vechtsporters behoren wij tot de top van de wereld maar als publiek horen we bij het uitschot...!

Schande...

nice post!
ik had dit opzich ook wel verwacht en had daarom geen behoefte
om erbij te zijn. Doe mij maar lekr op de tv of internet.

Maar voor degene die er waren.. t eten gooien en gejoel..
vooral publiek of vips rondom de ring?

Jeru
25-06-2007, 00:14
Eten gooien vooral vanuit de vips. Het fluiten en gejoel kwam meer van het plebs ;)

paspoes
25-06-2007, 00:15
haha scherp

heeel erg scherp die Wheelie:thup:

nick
25-06-2007, 00:29
zo te lezen was een groot deel van het publiek weer net zo bagger als vorig jaar :thown:

Tarik succes met je herstel ;)

ashi76
25-06-2007, 00:40
Allereerst Simon bedankt voor de kaarten !! :thup:

Er is al genoeg over gezegd, maar ik vind het echt een schande hoe het Nederlandse publiek zich heeft laten zien aan de wereld.
Alle vooroordelen werder weer eens bevestigd, bedankt flikkers ! (wie de schoen past... ;))

Hierbuiten heb ik me gisterenavond kostelijk vermaakt. Maar al met al: Ik heb me kostelijk vermaakt.. Het was een vet gala..
Mooie Ko's gezien (Gilbert, Melvin), zeer goed gezelschap (op M1ck3y na dan ;) ).

Tenslotte wil ik Sem feliciteren met het behalen van zijn wereldtitel.
Ondanks een zakelijke overwinning had Mo echt totaal niets in te brengen.

PigDog
25-06-2007, 00:44
Het is dat ik in een hoek stond, want anders had ik dus nooooit een kaartje gekocht voor dit evenement. De laatste keer dat ik dat deed ergerde ik me al bont en blauw aan het respectloze gefluit van bierbuiken en leeghoofden. Toch is dit een evenement van wereldklasse wat Simon rutz hier neerzet, de entourage, het licht en geluid is tot in de puntjes verzorgt.

Toch een paar ergernissen:
1. De k-1 fighters waren niet erg sterk, en het leek zo te zijn uitgezet dat Bjorn weer naar Korea zou gaan. (eerst Wallis, dan een oostblokker van 40 kilo lichter, en dan zien we het wel) Ik heb toch een handjevol vechters in de zaal en kleedkamer gezien die dit toch veel beter kunnen.

2. De japanse scheidsrechters die de fight stopte wanneer het hun uitkwam. (twee keer geheel onnodig bij de tweede knockdown, en net nadat Ronald had omgeroepen dat de k-1 regels zijn dat bij 2 knockdowns het gevecht eindigt, laat de volgende scheids doodleuk doorvechten na de 2e kd.)

3. Joerie Mes , die met zo'n snee onder zijn oog in elk ander land gewoon had mogen doorvechten, werd er hier door de ringarts onterecht (vond ik) uitgehaald.

4. De strenge security, die geen ruimte liet tot enige bewegingsvrijheid, wat ik juist zo gezellig vind op gala's. Die wereld is klein en iedereen ontmoet en begroet elkaar.

Nou ja, het zijn mijn ergernissen. Dat wil nog niet zeggen dat het waar is, maar toch vond ik het jammer van de verder perfecte avond.

dtgerald
25-06-2007, 01:03
Ik vond de tournooi partijen tegenvallen.Jammer van Joerie Mes ik keek wel uit naar die partij.En dat fluiten ik denk dat je je er bij neer moet leggen jammer genoeg.Dat zijn waarschijnlijk gasten die alleen rossen willen zien.

Italian*Berlusconi*
25-06-2007, 01:19
2. De japanse scheidsrechters die de fight stopte wanneer het hun uitkwam. (twee keer geheel onnodig bij de tweede knockdown, en net nadat Ronald had omgeroepen dat de k-1 regels zijn dat bij 2 knockdowns het gevecht eindigt, laat de volgende scheids doodleuk doorvechten na de 2e kd.)

In toernooi vorm heb je 2 downs per wedstrijd behalve in de finale partij, daar gelden dan wel 3 downs volgens de k1 regels.

PigDog
25-06-2007, 01:28
In toernooi vorm heb je 2 downs per wedstrijd behalve in de finale partij, daar gelden dan wel 3 downs volgens de k1 regels.

Thanx.

donmofu
25-06-2007, 01:30
Toch een paar ergernissen:
2. De japanse scheidsrechters die de fight stopte wanneer het hun uitkwam. (twee keer geheel onnodig bij de tweede knockdown, en net nadat Ronald had omgeroepen dat de k-1 regels zijn dat bij 2 knockdowns het gevecht eindigt, laat de volgende scheids doodleuk doorvechten na de 2e kd.)

3. Joerie Mes , die met zo'n snee onder zijn oog in elk ander land gewoon had mogen doorvechten, werd er hier door de ringarts onterecht (vond ik) uitgehaald.



Tijdens de toernooi wedstrijden geldt een 2 knockdown rule en de partij daarna was een superfight waar een 3 knockdown rule geldt.
Dat het evengoed een beroerde regel is was wel duidelijk.

Volgens mij had Mes in Nederland ook wel doorgemogen op een ander gala. Ik kon niet goed zien hoe erg de snee was, maar het leek mee te vallen. Ik denk dat de (belachelijk overdreven!) reactie van Direkci toch wel invloed had.

Mickey
25-06-2007, 01:45
Ik vind sommige reacties echt zwaar overspannen zeg.

Ja inderdaad, sommige partijen vielen helaas wat tegen, maar zoals ik al eerder zei: sommige partijen zien er op papier goed uit, maar pakken anders uit. Ik snap ook niet dat Sem wordt afgerekend op slim knokken.
Tactiek hoort ook bij vechtsport. Niet alleen alles-of-niets-geraus.

Dat het Nederlandse publiek apenballen zuigt, mjah.. Dat zal altijd een irritante factor blijven. Maar doe er dan ook wat aan. Spreek zon idioot er gewoon op aan als ie naast je zit.

Ik vond Jeroen Post het trouwens ook bijzonder leuk doen. Mag van mij vaker zulke galas doen.

Impulse
25-06-2007, 02:42
Latoel tegen Kaas leuke partij snap alleen niet waarom die scheids de gehele tijd zat te zeuren over actie jongens

Zeuren? Vond niet dat hij zeurde. Er gebeurde niet veel op de grond. En als dat te lang gaat duren dan moet het weer staand hervat worden.

jan sensei kyokushin
25-06-2007, 04:01
Het is nooit goed of goed genoeg het kan altijd beter om goed te worden ,door ervaring in de ring en de juiste trainer voor de stijl die je beoefend en een goede begeleiding om de top te bereiken enz.

sportgroeten jan
osu

marcelt
25-06-2007, 04:03
Ja Jeroen Post deed het wel goed.
Zag dat Carbin ook vrienden met de Angels is. Via Kuipers zeker.
Weet iemand waar het opstootje in het Vip gedeelte om was?

RisingSun
25-06-2007, 04:12
4. De strenge security, die geen ruimte liet tot enige bewegingsvrijheid, wat ik juist zo gezellig vind op gala's. Die wereld is klein en iedereen ontmoet en begroet elkaar.

Na de pauze kon ik zo bij de jongens uit ede gaan zitten op een duurdere tribune 85 euro..zo streng was de security dus ook weer niet;)

lunatic
25-06-2007, 04:39
Na de pauze kon ik zo bij de jongens uit ede gaan zitten op een duurdere tribune 85 euro..zo streng was de security dus ook weer niet;)

je liep wel naast mij.
anders was 't je ni gelukt :P

jan sensei kyokushin
25-06-2007, 04:52
je liep wel naast mij.
anders was 't je ni gelukt :P lol er is altijd baas boven baas ;)

sportgroeten jan

osu

KO TKO
25-06-2007, 04:59
Ook vond ik de wedstrijden Melvin Manhoef vs Ruslan Karaev, Gilbert Yvel vs Hakim Gouram, Alistair Overeem vs Micheal Knaap, Tarik el Iddrisi vs Pajonsuk heel goed.
Ik vond de laser show mooi

Het K1 toernooi vond ik minder goed. Jammer dat daar niet meer vechters aan mee deden van het nivo Slowinsky.
Jammer ook dat de twee laatste grote wedstrijden tegenvielen door Bob Sapp en Mighty Mo.
Het boe geroep en gefluit van het publiek was ook irritant. Ik snap ook niet waarom ze Bjorn Bregy uitfloten ?????

Het eerst gedeelte van It's showtime vond ik het beste en eigenlijk hoort het laatste gedeelte het beste te zijn.

Ik vond It's Showtime 2007 leuk.

RisingSun
25-06-2007, 05:11
je liep wel naast mij.
anders was 't je ni gelukt :P


osu[/QUOTE]

Haha idd willy, thanx dat je ff naar die security wilde knipogen;)

king
25-06-2007, 05:13
Hoewel een aantal partijen tegenvielen, lag dat zeker niet aan de matchmaking. Over Sapp; die man moeten ze voor eeuwig bannen uit de vechtsport. Als je het ene jaar op het laatste moment uit de Arena vlucht en dan het jaar erop terug komt en dan zo'n vertoning neerzet... Ik hoop dat ie geen cent van Rutz/K-1 krijgt voor gisteren.

Het publiek...tja...die beelden gaan de wereld over en reclame voor ons land is het bepaald niet... Toch wel jammer als je ziet dat het in andere landen wel kan.

heavyweight
25-06-2007, 05:18
Bonjour, 1e keer dat ik wat post.......
wilde iig kwijt dat Jeroen Post het leuk deed. Vooral omdat hij in een hoek ging staan en niet midden in de ring (maakte ruimte voor de vechters). Vond het gala prima, hoewel een paar partijen tegen vielen (vooral jammer dat Schilt 'het niet afmaakte'). En geef die Sapp svp een stadionverbod!!!

chief108
25-06-2007, 05:25
Ik vind sommige reacties echt zwaar overspannen zeg.

:stupid:

sport = emotie
en daar hoort gefluit en geschreeuw bij
alleen bij schaken en biljarten is het "respectvol stil" (maar dat zijn dan ook meer activiteiten als sporten IMHO)

het is wel irritant als gasten telkens gaan fluiten als iemand een mooie takedown maakt omdat ze gewoon geen reet van een grondgevecht snappen
maar zoals de zaal ontplofte na die aanfluiting van Sapp vond ik eerlijk gezegd wel lache...
ook omdat daarna Aerts *wel* het respect van het publiek kreeg
als er iemand geen respect heeft gehad dan was hij het wel omdat hij door die Jappen tegen zo'n clown werd gezet :twak:
en dat het Nederlandse publiek dat niet pikt vind ik wel kicken...

ondanks dat ik niet alle gevechten even interessant vond en ik MEGA baalde dat Knaap verloor (weg vCash :crying:) heb ik me mateloos vet vermaakt :p

zal de volgende keer niet zoveel bier in mijn rooie makker gieten :beerchug:

ik ga d'r ook gewoon vanuit dat hij binnenkort gewoon naar Klazienaveen komt om met ons mee te trainen....
je kunt altijd van elkaar leren

lunatic
25-06-2007, 05:29
osu

Haha idd willy, thanx dat je ff naar die security wilde knipogen;)[/quote]

Graag gedaan.
zo ben ik dan ook welweer.
help graag mensen die het wat moeilijker hebben dan rest...

micha
25-06-2007, 05:38
jeroen post deed het goed en Ronald mag van mij zijn biezen pakken

sportfan
25-06-2007, 06:06
3. Joerie Mes , die met zo'n snee onder zijn oog in elk ander land gewoon had mogen doorvechten, werd er hier door de ringarts onterecht (vond ik) uitgehaald.


Dacht ik eerst ook echter als het doorgegaan was en er was nog een klap/trap/knie op gekomen (dit gebeurde al in de 1e ronde) was de schade veel erger geweest. Ik kan me de beslissing (hoe zuur ook) van de arts welbegrijpen.

Sjaak
25-06-2007, 06:29
Wat is Melvin toch een geweldige explosieve vechter met een KO beide handen en benen, die gaat nog heel ver komen.

Gilbert was heel goed bezig en klaarde de klus heel zakelijk. Alistair bewees dat die nog altijd TOP is en Sem deed zijn best maar voor een goeie partij heb je 2 mensen. Sapp vond ik helemaal niks en het leek wel "gespeeld" wat er gebeurde ......

Ik zou heel graag Gilbert vs Alistair zien, wordt een knaller ..........

Marco
25-06-2007, 07:12
ik heb me verbaasd dat Tarik El Idrissi niet met een brancard of stretcher de ring werd uitgedragen, de manier waar op het nu ging is echt super onprofessioneel...

Jeru
25-06-2007, 07:16
x2!!!
Dat doet me denken aan dit filmpje van Anuwat. Zijn tegenstander gaat keihard KO en binnen 10 seconden zijn er een paar gasten met een brancard om hem de ring uit te krijgen zodat snel de volgende partij kan beginnen.

http://youtube.com/watch?v=y0FlgN331TI

mama
25-06-2007, 07:19
ze vroegen ook om een brancard.
maar geen idee waarom die niet kwam. Of waarom ze hem er zo uit tilde
Misschien weet Henk het.
Er stond beneden bij de vip wel een brancard. met 2 verplegers erbij

Marco
25-06-2007, 07:21
het leek me ook gewoon link voor zijn been om op die manier te worden vervoerd als ik het zo mag uitdrukken...

chief108
25-06-2007, 07:44
dat was idd wel erg raar
gaf mij de indruk dat hij gewoon door ze enkel was gegaan ofzo...

kon het niet geloven toen ik hoorde dat hij zijn poot gebroken had :wink:

marcelt
25-06-2007, 08:45
Ik zie Nijman iedere keer ook bij Mike's Gym. Wat is zijn kwaliteit? Pads? motiveren?
Ik zag trouwens dat Spong die Aap van een Anil Dubar wegsturen omdatr hij op een plek van een meisje zat. Haha.

PigDog
25-06-2007, 08:49
Dacht ik eerst ook echter als het doorgegaan was en er was nog een klap/trap/knie op gekomen (dit gebeurde al in de 1e ronde) was de schade veel erger geweest. Ik kan me de beslissing (hoe zuur ook) van de arts welbegrijpen.

Op zo'n gala, tegen zo'n tegenstander wil je doorgaan, no matter what. Vraag maar eens aan Bob Schreiber of hij had willen stoppen door de dokter toen Gilbert Yvel hem nakeek.
Soms is het slimmer om te stoppen om erger te voorkomen, soms moeten er gewoon dingen gebeuren. Ik vind dat een ringarts daar ook invoeling voor moet hebben. Bij de WBC bijvoorbeeld, die dus wel een bondsarts hebben en specialisten die richtlijnen uitgeven, stoppen ze geen fight voor een snee onder het oog, tenzij de traanbuis geraakt is, of spierweefsel beschadigd is. Boven het oog stoppen ze eerder omdat er bloed in het oog kan lopen, en zo een nadeel voor de betrokkene kan vormen.
Ik vond het geen slechte ringarts hoor, er lopen er slechtere, maar je moet soms gevoel voor de wedstrijd hebben, ook als ringarts.
Als ik Yoerie was, had ik door willen gaan.....

PigDog
25-06-2007, 08:53
Na de pauze kon ik zo bij de jongens uit ede gaan zitten op een duurdere tribune 85 euro..zo streng was de security dus ook weer niet;)

Vechters en coaches kregen een roze bandje (?) en konden of in de kleedkamer blijven, of op de eerste ring, helemaal bovenaan gaan staan. Je werd met de lift gebracht. Natuurlijk weet een handige jongen de weg :)
Maar echt aanlokkelijk was het niet.......

Ronald
25-06-2007, 08:57
Ik zag trouwens dat Spong die Aap van een Anil Dubar wegsturen...
Nutteloos beledigen is niet echt stijlvol Marcelt. Iets respectvoller kan geen kwaad.

Kameleon
25-06-2007, 09:05
Vond het een teleurstellende avond. Manhoef was de enige uitschieter en de opkomst van Peter natuurlijk. Saki was ook goed. Ik dacht trouwens dat Bouzidi te sterk was voor iedereen (zie Ringsports)??? En kan die Hans Kraay aub zich blijven bezig houden met darts en niet met vechtsport.

A-team
25-06-2007, 09:12
Ik weet zeker dat Aerts nooit op zo'n manier wil winnen...

thaiboxen is een rare sport!

redjuh
25-06-2007, 09:21
Vond het een teleurstellende avond. Manhoef was de enige uitschieter en de opkomst van Peter natuurlijk. Saki was ook goed. Ik dacht trouwens dat Bouzidi te sterk was voor iedereen (zie Ringsports)??? En kan die Hans Kraay aub zich blijven bezig houden met darts en niet met vechtsport.

ik vond dat ie het voor een interviewer best goed deed.

De man van 14K
25-06-2007, 18:53
late reactie maar internet lag eruit..
t is dat ik gratis heen kon maar ik vind het een avond vol teleurstellingen..
Ik had er een hoop van verwacht maar de partijen die de moeite waard waren, waren te snel afgelopen.

-Tarik vs. Panjonshizzle.
Jammer voor Tarik hij begon voortvarend maar ja thaien komen laat op gang en zijn gewend over 5 ronden te knokken.
Dit is ook een partij die over 5 ronden geknokt moet worden en niet op K1 regels! pas dan weet Tarik waar hij staat in vergelijk tot de NL. vechters die tegen Panjonsuk gestaan hebben.
Hoe dan ook zonde dat het zo eindigde..

Kaas tegen latoel; jammer had gehoopt op de KO overwinning voor Kaas.
technische partij waar het lamlendige leken publiek geen raad mee wist.

Mes tegen Direcki; tja leuk voor Direcki maar verdomme wat baalde ik!
Mes had hem naar mijn idee moeten kunnen hebben en Murat was wel heel blij en heel snel iedereen aan het overtuigen toen Mes die snee had.
voordat er uberhaubt al een ringarts bij was stond Murat het al te vieren zeg maar... ik zeg: rematch!!!

Yvel tegen Gouram: leuke partij alhoewel Yvel wel heel snel leeg was, als hij Gouram niet KO had geslagen had het er nog wel eens vervelend voor Yvel uit kunnen zien..

8 man touranament; tja.. leuk dat Slowinsky won; goede vechter leuke technieken en de enige die van ALLE K1 partijen méér deed dan enkelmalige dingen! wat dat betreft was er op technisch aspect weinig spectaculairs te beleven..
snap ook niet dat ze geen NL. talenten de kans geven in dit tournament mee te draaien maar hem voltstoppen met vechters waar niemand op zit te wachten!

Knaap vs Overeem:
total control van Overeem.. maar het had zo mooi kunnen zijn.
zag knaap nog lopen en zn koppie was aardig gekleurd.
Knaap is voor mij een vechter geworden waarvoor ik naar een gala ga, en dat zegt voor mij meer dan een eventuele overwinning op Overeem (hoe krom dat ook zal klinken)

Mighty Mo tegen Schilt.. wat een kut partij; 2x waarschuwing voor beide (nee daar heb je lekker veel aan) Schilt had Mo eruit kunnen trappen maar verzuimde het. saaie k*t partij..

sapp tegen Aerst; ik deel de mening van iedereen hier.
ik zat al niet op Sapp te wachten en wil hem nooit meer zien.
denk dat meer mensen het eens waren want de bitterballen vlogen door de lucht, zag iemand trouwens R. Wustenburg die appel terug koppen haha..

voor de rest: het publiek was drama, ik werd omringd door respectloze mensen zonder ook maar enige kennis van de sport.
bij het minste geringste fluiten schreeuwen en Boe roepen.

vond 2h2h vorig jaar 10x beter...

ps paspoes en Boemboem, leuk jullie gezien te hebben (was ook niet te missen ;) )
had nog gezocht naar het MF vak maar kon het niet vinden (biertje hou je tegoed Chief ;) )

paspoes
25-06-2007, 19:00
thx man was ook leuk jou te ontmoeten Rosso boy:lol:

De man van 14K
25-06-2007, 19:14
hahaha volgende keer doen we het dunnetjes over ;)

hebben jullie al een nieuw gala op de planning staan?

paspoes
25-06-2007, 19:20
Voor mij was het een leuk dag heeel veeel mensen ontmoet en overal waar ik kwam hoor ik paspoes paspoes paspoes:wacko:. i am a simple nicka and like to take pica's;)

Waren leuke partijen en ook minder leuke partijen hoort erbij de hele 8 man toernooi vond ik niks aan.

knaap vs overeem, el drissi vs panjosuk, gilbert vs ghouran?, melvin vs Ruslev of zo. waren top partijen voor mij.

@Rosso, 1 juli Next generation Warriors te Utrecht;)

chief108
25-06-2007, 19:25
(biertje hou je tegoed Chief ;) )
:beerchug:
er is altijd een ander gala... :lol:

De man van 14K
25-06-2007, 19:36
ga je ook naar Utrecht?

chief108
25-06-2007, 19:56
ga je ook naar Utrecht?
nope

De man van 14K
25-06-2007, 20:20
ok dan

Italian*Berlusconi*
25-06-2007, 20:27
Hoop dat misschien iemand van EFN / Rutz ook reageert met hun 'mening' over het afgelopen gala.

Femail
25-06-2007, 23:19
Publiek was schandalig...


Tshhhh, die 'lucky bastards' hoefden niet eens de diepte interviews van Hans Kraaij jr aan te horen...
(Dat was nog enigszins een acceptabele reden om je vocale vogel kwaliteiten luid ten gehore te brengen.)

Voor de sbs6 thuisblijvers en videoadepten:
Enig idee waarom ze gekozen hebben voor alleen die partijen en ook nog in die interessante volgorde?
Na Schilt was ik de boel al aan het inpakken... dacht dat het voorbij was.
En die eerste 3 partijen die ze uitzonden waren ook niet echt om lyrisch voor aan het tv scherm vastgeplakt te blijven zitten.

Ton
25-06-2007, 23:58
Wees toch is blij dat een zender als SBS deze mooie sport onder de aandacht van het nederlandse (leken) publiek wil brengen!!!!!! Wat betreft Hans Kraaij, hij is een sensatie- mannetje en zoeker, wil zijn interviews nog wel is in 'Telegraaf' stijl brengen maar kwam wel oprecht geinteresseerd over.
Alleen al dan ons aller Fred Royers deskundig commentaar geeft voor SBS is al super om te horen. Niets geen overdreven poes pas maar commentaar waar de leek ook echt wat van kan leren!

Iedereen moet bij nieuwe dingen leren, ook SBS. Als ze zo doorgaan maken ze de K1 net zo groot in Nederland als ze met het Darten hebben gedaan!

Hulde (ipv gezeik) aan SBS, Fred Royers en Bas Boon, want volgens mij heeft hij ook een grote vinger in de pap gehad als het gaat om K1 op SBS!

chief108
26-06-2007, 00:05
Wees toch is blij dat een zender als SBS deze mooie sport onder de aandacht van het nederlandse (leken) publiek wil brengen!!!!!! Wat betreft Hans Kraaij, hij is een sensatie- mannetje en zoeker, wil zijn interviews nog wel is in 'Telegraaf' stijl brengen maar kwam wel oprecht geinteresseerd over.
Alleen al dan ons aller Fred Royers deskundig commentaar geeft voor SBS is al super om te horen. Niets geen overdreven poes pas maar commentaar waar de leek ook echt wat van kan leren!

Iedereen moet bij nieuwe dingen leren, ook SBS. Als ze zo doorgaan maken ze de K1 net zo groot in Nederland als ze met het Darten hebben gedaan!

Hulde (ipv gezeik) aan SBS, Fred Royers en Bas Boon, want volgens mij heeft hij ook een grote vinger in de pap gehad als het gaat om K1 op SBS!
:stupid:

nicolas the red
26-06-2007, 00:05
als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik uiteindelijk toch voor graspop gekozen heb :)

redjuh
26-06-2007, 00:13
het is gewoon zo dat mensen te veel verwachten van zo'n groot gala, met zo'n grote diversiteit onder het publiek. je betaalt idd 90 voor een kaartje 20 om er te komen en nog es minimaal 50 eten en drinken. de sfeer op de kleinere gala's, die doorgaans door meer 'kenners' worden bezocht, is nou eenmaal beter, en er wordt minder verwacht van de zgn grote namen...

MB667
26-06-2007, 00:52
Hulde (ipv gezeik) aan SBS, Fred Royers en Bas Boon, want volgens mij heeft hij ook een grote vinger in de pap gehad als het gaat om K1 op SBS!

Dat zeker!

Remco
26-06-2007, 00:55
Nieuwe dingen? SBS heeft al veel vaker aandacht besteedt aan het K-1, maar om de een of andere reden valt het dan altijd een beetje tegen. In ruim 1,5 uur uitzending heb ik naar mijn gevoel gewoon bar weinig representatief materiaal gezien.

De interviews vond ik nog wel grappig, ik irriteerde me meer aan alle aankondigingen, reclames en de wijze waarop alles aan elkaar geknipt was. Ik had niet eens door dat Breggy tegen Slowinsky de finale vochten, dacht dat ze gewoon het toernooi lieten zien. Kan me ook goed voorstellen dat de kijkers na Schilt en Mo (met het vertrekkende publiek in beeld) hebben zitten zappen.

Kraaij was wat mij betreft te enthousiast. Probeerde de boel echt gigantisch op te blazen: DIT WORDT EEN SPEKTAKEL, na die 4 partijtjes: DIT WAS EEN SPEKTAKEL. Nee, ik was niet onder de indruk. Royers was weer als gebruikelijk goed, maar dat is hij altijd.

Fightclub zit wat mij betreft beter in elkaar. Klopt het trouwens dat er aanstaande zaterdag weer K-1 wordt uitgezonden? Zo ja, kans 2!

MB667
26-06-2007, 00:57
fightclub is toch al enkele jaren bezig, sbs 6 begint hier net pas mee.

redjuh
26-06-2007, 00:58
idd pas sinds de laatste K1 finale... bovendien ik heb die uitzending es teruggekeken, en moet zeggen dat ik hem kwalitatief best heel degelijk vond.

marcelt
26-06-2007, 01:38
Ja de laatste finale in Tokyo was goed gedaan. Geen opkomsten en shit zoals bij Euro.

Ton
26-06-2007, 01:54
Ohw ff helemaal uit het niets: Ik vond de partij tussen Amada en Slovinsky ook echt heerlijk!! Wat prachtig om te zien hoe die Amada na z'n partij tegen Saki niets geleerd heeft en hoe Slovinsky en Hoost die strategie eigenlijk kinderlijk simpel weer toepasten. Leuk om te zien hoe taktisch het spelletje kan zijn!

mama
26-06-2007, 02:24
Quote:
Originally Posted by Justinian
Waar ik me mateloos aan stoorde was het fluitconcert waar Mighty Mo op werd getrakteerd voor de partij tijdens het volkslied! Totaal geen respect.


Originally Posted by I love knockouts
Pas de eerste keer dat ik dit lees en dat verbaast me dus. Ik vind een volkslied bij uitstek een gelegenheid om respect te tonen, dus als dat niet gebeurt irriteert me dat.

ja dat viel mij idd ook op. maar goed zo is kennelijk het nederlandse publiek.

Fightchick
26-06-2007, 03:23
Ik irriteerde me ook aan het disrespect van het publiek tijdens het volkslied. Er zaten allochtonen (sorry...) voor me die niet eens de moeite namen om op te staan. Dit nog tot daar aan toe. Maar ze staken hun middelvinger op tijdens het Nederlandse volkslied. Triest...

mama
26-06-2007, 04:25
nou het zijn niet alleen allochtonen hoor die de moeite niet namen om te staan. Ik zag zat hollanders die het ook niet deden en gewoon bleven zitten.

Jeru
26-06-2007, 05:09
Dat vinger opsteken hoor je niet, maar dat fluiten door het Amerikaanse nationale volkslied heeft de hele wereld gehoord (bij wijze van spreken). Dat is te triest.

paspoes
26-06-2007, 05:17
Ik irriteerde me ook aan het disrespect van het publiek tijdens het volkslied. Er zaten allochtonen (sorry...) voor me die niet eens de moeite namen om op te staan. Dit nog tot daar aan toe. Maar ze staken hun middelvinger op tijdens het Nederlandse volkslied. Triest...

ja pruts:rolleyes: Fightchick, ik ben ook een allochtoon en ik stond wel met mijn hand aan mijn borst zonder beruchte middelvinger. er waren genoeg Hollanders die daar zaten te zuipen en weet ik veel allemaal. Als je een mening hebt over allochtonen doe het dan goed en kijk naar je zelf next time.:twak:

Peace Sista:D

Aangetekend
Bounty ;)

Mickey
26-06-2007, 05:19
Niet opstaan heb ik geen probleem mee, niet iedereen is even vaderlandslievend. Maar je middelvinger opsteken tijdens een volkslied...ik zou diegene het liefst keihard de gracht intrappen. Sorry (eigenlijk ook weer niet) voor mijn ongenuanceerde uitspraak, maar lijkt me dat ik hier niet alleen in sta. Zo ja, prima, maar ik blijf dan nog steeds bij die uitspraak.

Yup! Liefst met betonnen nikes die gracht in.

paspoes
26-06-2007, 05:29
Paspoes, als je goed leest zie je dat fightchick nog niet eens zoveel problemen heeft met het niet opstaan, maar wel met die middelvingers. En dat ze het heeft over allochtonen...tja, misschien haalt ze wel gewoon een voorbeeld aan, maar dat kan ik niet bepalen.

thx Bro, effe aangepast

paspoes
26-06-2007, 05:37
Ik heb geen bro ;)

wel een zus:whistling:maar goed, je weet wat ik bedoel man :twak:

paspoes
26-06-2007, 05:48
Wellicht kun je eventuele dingen over m'n zus bewaren voor the pit. Kan daar niet zo goed tegen en daar kan ik, indien nodig, gepast reageren.

Back on-topic: er staat dat er een poll moet zijn, maar ik zie hem niet. Is ie weggehaald of is ie er nooit geweest?


:lol:okeey dan:thup:, wat vond jij het zelf in het algemeen van gala.
Voor mij was de hele 8-man toernooi wat minder, voor de rest wel mooie party's.

Ik hoorde op sbs6 iets over "pearl Jam" was hij echt sorry mensen het is niet echt mijn muziek vandaar zo ja wel cool dat hij het was.
en was ook een figuur net zoals Ali G was hij er ook of was het een Wanna be Gi.

Ton
26-06-2007, 06:23
Gewoon ff een nieuwsgierig vraagje Sebas, maar wat is jou functie eigenlijk binnen het team van Simon Rutz?

ROIDRAGE
26-06-2007, 06:46
Yup! Liefst met betonnen nikes die gracht in.



wanneer gaan we die kant op?

Ton
26-06-2007, 07:14
Perscoordinator (kan op de laptop geen puntjes op de o vinden)

Super baantje lijkt me dat!! Helemaal bij zo'n organisatie.

btw, Alt 148 ;)

Boem Boem
26-06-2007, 07:38
Ik denk dat het meeste hier wel is gezegd......ik heb er echt naar uit gekeken naar dit gala (en velen metr mij denk ik) en dan is het wel een domper eigenlijk hoe sommige partijen verlopen. Maar om een leuke wedstrijd te krijgen moet je twee vechters hebben die er voor eillen gaan.....
Toch had ik dit gala niet willen missen......uiteraard weer leuk om bekenden van dit forum te zien!!

Osu

Chris

oscar1122
26-06-2007, 19:54
ja pruts:rolleyes: Fightchick, ik ben ook een allochtoon en ik stond wel met mijn hand aan mijn borst zonder beruchte middelvinger. er waren genoeg Hollanders die daar zaten te zuipen en weet ik veel allemaal. Als je een mening hebt over allochtonen doe het dan goed en kijk naar je zelf next time.:twak:

Peace Sista:D

Aangetekend
Bounty ;)

hahahaha X2... super man...

redjuh
26-06-2007, 22:15
wel een zus:whistling:maar goed, je weet wat ik bedoel man :twak:

wat paspoes eigenlijk wil zeggen... he sebas doe niet zo lauw man, je weet toch...

Femail
26-06-2007, 23:55
Hulde (ipv gezeik) aan SBS, Fred Royers en Bas Boon, want volgens mij heeft hij ook een grote vinger in de pap gehad als het gaat om K1 op SBS!

Vond mijn post wel meevallen wat gezeik betreft.
Op andere fora/topics wordt de SBS6 show met harde bewoordingen finaal de grond in getrapt, ik vraag gewoon (eigenlijk nog serieus ook) waarom er voor die volgorde gekozen is. Zoals Remco al zei, na Schilt was (ook in mijn ogen) de hoofdpartij geweest, stroomden de tribunes leeg, dus zapte ik ook weg. Zelf wanneer ze die reserve partij van het toernooi tussen Manhoef en Aerts ingedaan hadden, dan zou ik dat nog beter begrijpen. (Vanuit de kennisloze kijker gezien dan.)
Ik vraag er tenminste nog naar, had ook gewoon een populaire ongenuanceerde zwart-wit mening kunnen geven.

Heb ook bewust niets gezegd over het feit dat er meer reclame was dan iets anders, want DAT maakt juist dat K1 aantrekkelijk blijft om uit te zenden voor SBS6. Hoe meer reclame hoe beter, want dan wil -iedereen- wel vechtsportgalas uit gaan zenden!

Over Fred Royers heb je mij trouwens niets horen zeggen..
Alleen over Hans Kraaij was ik wat negatiever in mijn commentaar, maar toegegeven, dat was ook gewoon niet goed. Als hij net 5 minuten van te voren uit de kantine geplukt was en ze zeiden:"JIJ gaat NU deze mensen interviewen." dan kan ik me er iets bij voorstellen. Als je weet dat hij er niets vanaf weet, dan geef je die man vragen. Nu leek hij erg voor de leeuwen gegooid.

Misschien een suggestie: Waarom volgende keer niet Jeroen Post als interviewer, Fred Royers het commentaar, en Ronald W als omroeper.

Shinbone
27-06-2007, 02:56
Ik irriteerde me ook aan het disrespect van het publiek tijdens het volkslied. Er zaten allochtonen (sorry...) voor me die niet eens de moeite namen om op te staan. Dit nog tot daar aan toe. Maar ze staken hun middelvinger op tijdens het Nederlandse volkslied. Triest...

Waarom zeg je sorry? Laat de waarheid horen. Ik zou zeggen gevangenisstraf voor de schending van vlag en volk en na afloop linea recta terug naar land van herkomst en persona non grata verklaren. Liever zonder dan met hen.

Italian*Berlusconi*
27-06-2007, 03:00
hahaha... gaan we op zn amerikaans nu hier over vlaggen praten?? gevangenisstraf?? hahaha.. Redneck style!!

marcelt
27-06-2007, 03:58
Gadver he. Ik word even niet goed van die extreem rechtse praat hier. En dat op mijn favoriete forum waar ik me altijd thuisvoelde. Krijg nu een beetje nare smaak in mijn mond.
IK zou niet weten waarom ik voor het volkslied op zou moeten staan . Het is oranjegezind en ik ben republikein. Verder nogal belachelijke tekst voor een volkslied (Duitse bloed, koning van Spanje eren)
Waarom sommige personen van allochtone afkomst hun middelvinger opsteken weet ik niet. Je mag dat best afkeuren. Dat is je recht. Net zo goed als zij dat mogen doen. Daarom is Nederland een goed land.
Maar hoe er op gereageerd wordt door sommigen, in de grachtgooien- met betonblok-deporteren- gevangenisstraf enz enz . Rot op zeg . Ga naar Z. Afrika en ga bij de weerstandsbeweging en voer apartheid weer in. Mag ik even overgeven!

marcelt
27-06-2007, 04:08
O ja en als je niet begrijpt waarom mensen fluiten tijdens het Amerikaanse volkslied, moet je misschien eens nadenken of info opzoeken over officiele en officieuze Amerikaanse politiek de afgelopen 40 jaar. Denk bijv. aan Irak, Afghanistan , Vietnam , Iran-Contra affaire, Quantanamo Bay, Chili of welke landen/ dictators (Saddam hoessein) door Amerika gesteund werden . Moet je daar respect voor tonen?

marcelt
27-06-2007, 04:22
Misschien niet, maar daar komen anti Amerikaanse gevoelens meestal vandaan. Maar je hebt misschien ook gelijk dat ze fluiten omdat het om de tegenstander van een Nederlander gaat.

marcelt
27-06-2007, 04:23
Ik fluit overigens niet, maar sta zeker niet op voor het Amerikaanse volkslied.

Wheelie
27-06-2007, 05:01
Er zaten allochtonen (sorry...) voor me die niet eens de moeite namen om op te staan.

Ja sorry jongens, dat was ik. Ik deed echt mijn best om op te staan maar het lukte gewoon niet :blush:

paspoes
27-06-2007, 05:10
Waarom zeg je sorry? Laat de waarheid horen. Ik zou zeggen gevangenisstraf voor de schending van vlag en volk en na afloop linea recta terug naar land van herkomst en persona non grata verklaren. Liever zonder dan met hen.

Nou ik vraag me af welke eiland moeten de Hollanders (persona non grata) naartoe. tessel, terschelling etc etc etc

Biiyen
27-06-2007, 05:16
Ja sorry jongens, dat was ik. Ik deed echt mijn best om op te staan maar het lukte gewoon niet :blush:

hahahaha lol:thup:

Shinbone
27-06-2007, 05:31
Nou ik vraag me af welke eiland moeten de Hollanders (persona non grata) naartoe. tessel, terschelling etc etc etc

Paspoes, iemand met de Nederlandse nationaliteit kun je volgens mij niet 'persona non grata' verklaren. Iemand die een dubbele nationaliteit heeft wel. Aangezien deze lieden met de middelvinger naar onze vlag en volkslied gebaardden, ga ik er gemakshalve van uit dat deze lieden geen "Nederlanders" zijn, derhalve ben ik zulke lieden liever kwijt dan rijk, ook beter voor die lui, want zij hebben het hier klaarblijkelijk toch niet naar hun zin. Hebben zij echter maar een nationaliteit, de Nederlandse, dan mogen deze lieden op naar Rottermeplaat geplaatst worden.

Dit heeft niets met racisme te maken, ik beoordeel hier niemand op grond van zijn of haar ras. Als ik bij een evenement ben en er wordt een volkslied gespeeld van een bevriende mogendheid danwel van een niet-bevriende natie (bijvoorbeeld Iran) dan zal ik toch gaan staan en zeker niet gaan joelen en al helemaal niet mijn middelvinger opsteken!

Dat dit weer als extreem-rechtse prietpraat wordt afgeschilderd (Marcelt) neem ik dan maar voor lief, maar volgens mij is dit helemaal niet rechts of links. En de vergelijking met de Afrikander Weerstandsbeweging raakt kant noch wal. Voetsek Marcelt. ( Of praat jy nie Afrikaans nie?)

Shinbone
27-06-2007, 06:02
Dank u, ik vind het alleen altoos zo jammerlijk dat mensen jou en mij meteen afschilderen als een extreem-rechte apartheidsteunende racistische fascist.

In andere landen in Afrika, Azie, Zuid-Amerika is het heel normaal dat men met liefdeblijk over het vaderland praat, maar als je dat in Nederland doet ben je gelijk een fascistuide ( ik heb geen trema's op mijn laptop) persoonlijkheid.

Vaderlandsliefde is alleen in Nederland strafbaar geloof ik.

paspoes
27-06-2007, 06:43
Paspoes, iemand met de Nederlandse nationaliteit kun je volgens mij niet 'persona non grata' verklaren.

Da's jammer, er lopen genoeg Nederlanders die ik graag persona non grata willen bestempelen;)

CDW
27-06-2007, 06:46
Ik ook! Ene grote,zwarte,kale en negroide man! Die is niet helemaal nederlands dus misschien dat het bij hem wel lukt!

Shinbone
27-06-2007, 06:46
Da's jammer, er lopen genoeg Nederlanders die ik graag persona non grata willen bestempelen;)

Dan zijn we het daar over eens, ik namelijk ook.

Dragon Tail
27-06-2007, 06:48
Die personen die hun middelvinger opstaken tijdens het Nederlands volkslied neem je toch niet serieus als weldenkend mens? Of ze nou allochtoon of autochtoon waren doet er niet toe. Ze zijn gewoon dom. Dat hier zo langdradig over gedaan wordt is het toch niet waard?

Wel schadelijk vond ik het fluiten tijdens het Amerikaans volkslied. Daar worden 'wij' Nederlanders toch met z'n allen op aangekeken!
Zeker moet sport en politiek gescheiden blijven. De goeden hoeven niet onder de slechten te lijden. Ik ging bij deze partij in ieder geval van het goede van Mighty Mo uit.

Volgend jaar gewoon weer naar de Arena, want de organisatie is het teleurstellend verloop van sommige partijen niet aan te rekenen. It's all in the game. Zo is het ook met een voetbalwedstrijd, de ene keer geweldig sprankelend, de andere keer een teleurstellende brilstand (0-0).

paspoes
27-06-2007, 07:15
Ik ook! Ene grote,zwarte,kale en negroide man! Die is niet helemaal nederlands dus misschien dat het bij hem wel lukt!

:lol: bedoel je Bob Sapp

CDW
27-06-2007, 07:18
:lol: bedoel je Bob Sapp

Zo iets maar dan net iets anders! Hij is wel net zo vervelend als Bob Sapp! En net zo lelijk!

Dragon Tail
27-06-2007, 07:25
Het niveau daalt beneden NAP...

Fightchick
27-06-2007, 07:53
Zo, ik heb wel wat teweeg gebracht met m'n opmerking zeg. Maar goed. Laten we het verder over de inhoud van het gala hebben. Daar gaat dit per slot van rekening over.

ashi76
27-06-2007, 08:43
Ja sorry jongens, dat was ik. Ik deed echt mijn best om op te staan maar het lukte gewoon niet :blush:

LMFAO !!!! :thup:

Paganstars
27-06-2007, 10:19
ROFLOL @ Kevin.... Maar wat ik op tv zag ik ging uit me plaat toen melvin won... de rest vond ik minder... tja wat betreft kraay.... liever kwijt dan rijk idem voor wustenberg

redjuh
27-06-2007, 11:39
Bob Sinaasappelsapp stond ook niet

Iwan
27-06-2007, 17:17
Ja sorry jongens, dat was ik. Ik deed echt mijn best om op te staan maar het lukte gewoon niet :blush:

Da's nou echt een slap excuus hahahaha!
REPS!:thup:

Mickey
27-06-2007, 17:19
Bob Sinaasappelsapp stond ook niet

Lol.. En voor de rest van zn carriere stond ie bekend als Bob "Sinaasappel: Sapp

payap
27-06-2007, 18:09
Losstaand van de hele discussie over allochtonen, afrikaner weerstand beweging, oorlogen in Vietnam enzo vindt ik het normaal dat je respect toont als het volkslied wordt gespeeld.

Of het nu je eigen nederlandse (al voelen sommigen dat niet zo dus) of een buitenlands volklied is, is het een kleine moeite om even stil te zijn en te gaan staan.

MB667
27-06-2007, 19:04
Wel schadelijk vond ik het fluiten tijdens het Amerikaans volkslied. Daar worden 'wij' Nederlanders toch met z'n allen op aangekeken!


Waarom niet op het Amerikaans maar wel op het Nederlands volkslied? Alleen omdat wij Nederlanders er scheef op worden aangekeken door Amerikanen? Dont worry, dat doen ze toch al.

redjuh
27-06-2007, 19:05
staan ga ik echt niet voor een ander volkslied. nooit van me leven. stil zijn gerust wel

Paganstars
27-06-2007, 19:06
heb respect voor een ander zijn land... maar echt als ik daar had gezeten denk ik dat ik toch wel iets van had gezegd en dat dat weer uitmond in een gevecht...

Highline
27-06-2007, 19:30
lol @ kevin

en lol @ deze topic. ivm afstuderen een aantal dagen niet kunnen kijken of heel berperkt maar kom op gasten. het is meer een politiek ja/nee spelletje geworden dan dat er daadwerkelijk iets over het gala en de partijen wordt gezegd..beetje jammer imo..het is maar goed dat guru deze topic nog niet heeft gevonden

mama
27-06-2007, 20:07
Kunnen we misschien weer een beetje ontopic gaan.
Thanks

marcelt
28-06-2007, 00:51
Paspoes, iemand met de Nederlandse nationaliteit kun je volgens mij niet 'persona non grata' verklaren. Iemand die een dubbele nationaliteit heeft wel. Aangezien deze lieden met de middelvinger naar onze vlag en volkslied gebaardden, ga ik er gemakshalve van uit dat deze lieden geen "Nederlanders" zijn, derhalve ben ik zulke lieden liever kwijt dan rijk, ook beter voor die lui, want zij hebben het hier klaarblijkelijk toch niet naar hun zin. Hebben zij echter maar een nationaliteit, de Nederlandse, dan mogen deze lieden op naar Rottermeplaat geplaatst worden.

Dit heeft niets met racisme te maken, ik beoordeel hier niemand op grond van zijn of haar ras. Als ik bij een evenement ben en er wordt een volkslied gespeeld van een bevriende mogendheid danwel van een niet-bevriende natie (bijvoorbeeld Iran) dan zal ik toch gaan staan en zeker niet gaan joelen en al helemaal niet mijn middelvinger opsteken!

Dat dit weer als extreem-rechtse prietpraat wordt afgeschilderd (Marcelt) neem ik dan maar voor lief, maar volgens mij is dit helemaal niet rechts of links. En de vergelijking met de Afrikander Weerstandsbeweging raakt kant noch wal. Voetsek Marcelt. ( Of praat jy nie Afrikaans nie?)

Oneens; het gaat er jullie duidelijk om dat het allochtonen zijn die dit doen. Als je zware straffen als deportatie (shinbone) of mishandeling (i love knock outs) wil inzetten op fluiten en middelvinger opsteken noem ik extreem rechts, want dat zijn zware sancties voor kleine vergrijpen. Ook jullie gevoeligheid voor vlag en volkslied en "belediging"ervan vind ik in die hoek thuishoren. Jullie mogen best vaderlandslievend zijn , maar jullie eisen hetzelfde van anderen zo te horen en daar gaat het de verkeerde richting op vind ik.

De man van 14K
28-06-2007, 02:54
het gaat niet om rasiscme maar om respect en normen en waarden en als je niet weet wat dat is: Get the fuck out! of vraag het aan onderstaande player

http://img223.imageshack.us/img223/3857/jpsexybabesjv0.jpg

Dragon Tail
28-06-2007, 10:00
Waarom niet op het Amerikaans maar wel op het Nederlands volkslied? Alleen omdat wij Nederlanders er scheef op worden aangekeken door Amerikanen? Dont worry, dat doen ze toch al.

Je eerste zin begint met 'Waarom'. Is dat een halve zin? Waar is de rest.
Ik begrijp je hele commentaar effe niet.