PDA

View Full Version : Wie is DE Nr. 1 MMA vechter van Nederland ?



Wheelie
24-06-2007, 19:01
Na deze posts van CDW en The Italian gelezen te hebben vraag ik me af hoe de rest daar over denkt.






Yvel mooi gevochten!

Allistair laat weer zien waarom hij nog steeds de nr1 MMA vechter in NL is.




Als die gisteren avond van Gilbert had gewonnen dan was hij de nr1 MMA vechter van Nederland geweest! Maar ja hij had niet de ballen om tegen de Nr1 Nederland te gaan staan! Vanwege het gewichts verschil of 1 of andere kut reden. Net zoals zijn broertje die wist het ook telkens uit te stelllen!! Maar ja ook hij kwam uiteindelijk aan de beurt en zo komt Alistair hopenlijk ook nog een keer aan de beurt!!!


Leuk dat je zo'n Gilbert fan bent.... maar als je kijkt naar de prestaties van beide heren is het toch wel duidelijk dat Allistair de nr1 van NL is totdat het tegendeel bewezen is???!!!


Ik ben een MMA fan en wil gewoon dat deze partij er komt! En had hem graag gisteren avond willen zien!!! Alistair heeft zelf tegen Gilbert gezegd als je durft! Gilbert heeft al 2 keer aangegeven dat hij wil tegen Alistair! Hij heeft de afspraak nog niet 1 keer afgezegd. Alistair had tot de partij tegen Knaap ruim een jaar geen MMA partij meer gewonnen. De laatste was vorig jaar juni tegen Belfort. Daarna staan tot de partij tegen Knaap alleen maar verlies partijen tegenover!

CDW
24-06-2007, 19:02
Op zeker Gilbert Yvel!

Wheelie
24-06-2007, 19:03
De partij Yvel vs Overeem moet er gewoon komen, jammer dat deze partij gisteren niet gevochten werd.

Jeru
24-06-2007, 19:08
Over deze 2 durf ik geen uitspraak te doen. Vind ze allebei echt super!! Gilbert is al smaakmaker nummer 1 van back in the days, maar Alistair heeft ook superoverwinningen behaald. De partij tussen deze 2 moét er dan ook echt komen!

In een andere klasse 2 supervechters: Siyar Bahadurzada en Gegard Mousasi. Dat lijkt me ook een geweldige matchup.

Mickey
24-06-2007, 19:08
Ik ga toch voor Alistair in dit verhaal. Dat de partij er moet komen om dit eens en voor altijd te bepalen lijkt me duidelijk. Naar mijn idee heeft Alistair gewoon grotere namen op zn "Kill"-list staan en zich meer ontwikkeld op de grond. Niet dat Gilbert een koekje zal zijn uiteraard. Daarnaast heeft Gilbert natuurlijk zn bad boy reputatie die hem niet altijd helpt.

Zoals Remco Pardoel het altijd zo mooi kan zeggen: Het publiek zal de grote winnaar zijn.

Mickey
24-06-2007, 19:09
In een andere klasse 2 supervechters: Siyar Bahadurzada en Gegard Mousasi. Dat lijkt me ook een geweldige matchup.

Definitly!

Tsuki
24-06-2007, 19:09
het gaat tussen die 2 , die partij moet er gewoon komen ................ ik heb ff niks gekoezen keuze is te lastig.

oscar1122
24-06-2007, 19:12
100% zeker yvel.... hij wint zeker op K.O....

Allister is top maar niet van het killer nivo van Yvel... staand is Yvel sterker en op de grond ook... maar je moet altijd uitkijken voor Allister op de grond...

ROIDRAGE
24-06-2007, 19:17
Alistair ofcourse

Wheelie
24-06-2007, 19:19
In een andere klasse 2 supervechters: Siyar Bahadurzada en Gegard Mousasi. Dat lijkt me ook een geweldige matchup.

Helemaal mee eens, die partij wil ik ook heel graag zien.

Jammer dat Gegard weinig vecht sinds Pride verkocht is

lopez86
24-06-2007, 19:29
Ik schat Alistair zeker hoger in.
Maar Yvel beschikt wel over 1 of andere geheime 6e versnelling die hem gewoon iedere x eruit helpt, of ie t nou moeilijk heeft of niet.
Deze partij MOET komen.

Italian*Berlusconi*
24-06-2007, 20:19
Leuk dat er een poll van gemaakt is.
Ik zeg niet dat Yvel 'niks' voorsteld, tegendeel juist. Alleen heeft Allistair afgelopen jaren tegen de top van de wereld gestaan (win or loose) en gewoon in mijn ogen bewezen dat hij op dit moment in NL de nr 1 is.
Ik hoop dat deze partij komt, en snel! maar zal volgend jaar wel zijn in de arena en zullen beide heren ook wel wat meer wedstrijden gedraaid hebben voor ze tegen elkaar komen te staan.

The Bulldog
24-06-2007, 20:43
Allistair door zijn complete plaatje.

..en ja idd heeft CDW gelijk over zijn mindere periode..maar tegen wie was dat allemaal, met welke redenen en van wie won hij allemaal ..

.

makavelli
24-06-2007, 21:38
Een jaartje geleden was alistair zonder twijfel nr 1. Het afgelopen jaar heeft hij bijna alleen maar verloren en is gilbert bezig met een hele sterke comeback met 4 KO overwinningen op een rij. Daarom vind ik gilbert op dit moment nr 1 van nederland

De dikke nudist
24-06-2007, 21:59
FOR THE LOVE OF GOD, MAN!!!

Als iemand verliest van Arona, Nogueira en Shogun is dat geen schande.
Het niveau van Alistair's tegenstanders is het hoogste van het hoogste.
Yvel's tegenstanders waren ook geen pannekoeken (idd. oude spelling), maar zeker niet het niveau van Alistair's tegenstanders.

Yvel is een bad mofo, maar niet #1 in NL.

remco pardoel
24-06-2007, 22:02
Alistair is zeker een top 10 vechter!
Gilbert is op de weg terug..
Na Ahoy was ik meer voor Gilbert.
Na de partijen gisteren denk ik dat het een zware dobber of een zware ko binnen een paar minuten gaat worden.
IK zou er op dit moment mijn v-cash niet op durven verwedden..

henk kuipers
24-06-2007, 22:33
De best MMA vechte van Nederland op dit moment is zonder enige twijfel Sem.
Daar kunnen de andere twee niet aan tippen

remco pardoel
24-06-2007, 22:36
We hebben trouwens meerdere hele goede MMA vechters.

Italian*Berlusconi*
24-06-2007, 22:40
De best MMA vechte van Nederland op dit moment is zonder enige twijfel Sem.
Daar kunnen de andere twee niet aan tippen

`Met sem bedoel je Schilt? ben het daar echt niet mee eens. MMA was niet echt zijn ding, zie de pride wedstrijden.... in K1 is hij de onbetwiste Champ, zonder twijfel. Maar MMA zwaargewicht in NL gaat imo tussen Gilbert Yvel en Allistair Overeem.

Italian*Berlusconi*
24-06-2007, 22:40
We hebben trouwens meerdere hele goede MMA vechters.

maar er kan er maar 1 de NR. 1 zijn... toch?? ;)

Fight Master
24-06-2007, 22:41
De best MMA vechte van Nederland op dit moment is zonder enige twijfel Sem.
Daar kunnen de andere twee niet aan tippen

zeg je dat omdat je bevriend bent met sem of denk je dat echt ? ;) gilbert yvel zou in een mma partij weer korte mette maken met sem schilt net als hun eerste partij. ik denk dat alistair overeem ook wint
in k-1 zou sem inderdaad winnen van beide

CDW
24-06-2007, 23:05
Allistair door zijn complete plaatje.

..en ja idd heeft CDW gelijk over zijn mindere periode..maar tegen wie was dat allemaal, met welke redenen en van wie won hij allemaal ..

.

Zijn mindere periode was tegen allemaal wereldtoppers!!! Dat moet gezegd worden!!!! Het is ook zeker geen schande dat hij van Arona,Nogueira (2x),Shogun(2x) verliest! En tuurlijk heeft hij ook top partijen neergezet! Kharitonov, Belfort,Faverus enz enz. Maar tegen de echte wereldtop in LHW komt hij tot nu toe gewoon te kort!!! Misschien dat hij in HW beter tot zijn recht komt! Maar op HW zie ik Gilbert hem verslaan!!

ashi76
24-06-2007, 23:44
Er is maar 1 manier om die vraag te beantwoorden.....
Volgend jaar Overeem vs Yvel !!!!

Voorlopig geef ik Overeem het voordeel van de twijfel.

dtgerald
25-06-2007, 00:04
Ik vind ze alle 2 toppers.

detje
25-06-2007, 00:54
het is wel mooi/leuk wanneer volgend jaar de partij overeem vs yvel wordt gevochten, maar ik vind dat je pas kunt spreken van een winnaar wanneer 1 van beiden 2 maal heeft gewonnen, dus na de rematch zeg maar

Italian*Berlusconi*
25-06-2007, 00:57
het is wel mooi/leuk wanneer volgend jaar de partij overeem vs yvel wordt gevochten, maar ik vind dat je pas kunt spreken van een winnaar wanneer 1 van beiden 2 maal heeft gewonnen, dus na de rematch zeg maar

hangt er imo vanaf hoe de eerste wedstrijd verloopt. Als het echt een eenzijdige wedstrijd word (wat ik betwijfel) hoeft er voor mij geen rematch te komen.

lunatic
25-06-2007, 01:05
Er is maar 1 manier om die vraag te beantwoorden.....
Volgend jaar Overeem vs Yvel !!!!

Voorlopig geef ik Overeem het voordeel van de twijfel.

volgend jaar??
dit jaar!!!:( haha

Marco (scheids)
25-06-2007, 01:07
De best MMA vechte van Nederland op dit moment is zonder enige twijfel Sem.
Daar kunnen de andere twee niet aan tippen

Henk make it happen !!!

- Yvel vs Schilt
- Overeem vs Schilt (alhoewel GG vs GG, maar what the hack)

En anders maar Yvel vs Overeem ;)

RisingSun
25-06-2007, 02:13
Ik denk dat Allistair wint , maar ik hoop Gilbert!

pwie
25-06-2007, 02:47
yvel op ko

Wheelie
25-06-2007, 02:51
Henk make it happen !!!

- Yvel vs Schilt
- Overeem vs Schilt (alhoewel GG vs GG, maar what the hack)

En anders maar Yvel vs Overeem ;)

Wie een van deze partijen neer zet is voor mij promotor van het jaar ;)

bladetrinity
25-06-2007, 03:02
Deze partij staat voor mij het hoogt op mijn
verlanglijstje van partijen die ik nog wil zien.

Ik hoop zelf op Gilbert maar ik denk dat Overeem het slim
aanpakt en yvel in een sub pakt.

Maar heren promotors Make it hapen haha.

citygym
25-06-2007, 18:55
Het gaat helaas altijd over zwaargewichten!
Ik vind Furdjel de windt de beste!

Italian*Berlusconi*
25-06-2007, 19:07
Tja.. Yvel vs Schilt of OVereem vs Schilt op mma regels hoeft voor mij niet echt... Schilt is al een tijd inactief mbt MMA partijen en gericht op K1.
Ik hoop dat Allistair vs Gilbert snel gaat gebeuren!

chief108
25-06-2007, 19:24
je weet niet wat Schilt allemaal uitspookt in de Hardcore dojo :brow:

denk niet dat Henk zomaar zo'n uitspraak doet

Italian*Berlusconi*
25-06-2007, 19:26
je weet niet wat Schilt allemaal uitspookt in de Hardcore dojo :brow:

denk niet dat Henk zomaar zo'n uitspraak doet

maar wedstrijd ritme en aanpassing op regels doen jullie niet aan? ;)
Laat Sem maar lekker in de K1 vechten ;)

chief108
25-06-2007, 19:28
pfffff details...

remco pardoel
25-06-2007, 19:58
als Gilbert serieus op de grond gaat trainen dan kan ie zo bij de top 4 v.d. wereld terechtkomen
Karakter / Spirit en mensen die in hem geloven heeft hij al

De man van 14K
25-06-2007, 20:08
lijkt me dat UFC beter betaald dan k1... zou wel gruwelijk zijn. Sem in de actagon

Nathan
25-06-2007, 20:21
Denk dat het een super Partij zou zijn tussen Allister en Gilbert... Het heeft niet aan Gilbert gelegen dat deze partij er nog niet is gekomen en hij is zeker klaar en welwillend om tegen Allister te vechten. Lijkt me ook top om Gilbert op MMA regels te zien tegen Bobb Sapp maar dan wel in Japan ofzo en met een echt goede voorbereiding voor beide.... Gilbert is en blijft spectaculair en een vechter waar de mensen een kaartje voor kopen... Of hij nu wint of verliest het is altijd spectakel en iets om na afloop over te praten

redjuh
25-06-2007, 21:50
Tegen de tijd dat alistair en gilbert het hebben utgevochten, is Antoni Hardonk die 2 allang voorbij gestreefd. Waar en met wie hij traint, maakt hem echt beter. dat doen die anderen niet. internationaal stelt het allemaal weinig voor

NigelW
25-06-2007, 23:37
Overeem, talent en klasse.
Als hij zo door gaat, heeft hij een groot kans in VS.

Mijn 1ste post hier. Cool site,:thup:

MB667
25-06-2007, 23:44
Qua mma/k1 heeft Nederland nu aan Melvin Manhoef toch ook goede extra reclame erbij.

Ik zou zeggen 1 Alistair en 2 gedeeltelijk Gilbert en Manhoef.

paspoes
26-06-2007, 00:16
Welkom op Mixfight! Helemaal nu je Overeem als winnaar van deze pot aanwijst ;)



x2

:lol: x3, die ILK

NigelW
26-06-2007, 00:30
Welkom op Mixfight! Helemaal nu je Overeem als winnaar van deze pot aanwijst ;)

:) Thanks

Wheelie
02-07-2007, 17:51
Tegen de tijd dat alistair en gilbert het hebben utgevochten, is Antoni Hardonk die 2 allang voorbij gestreefd. Waar en met wie hij traint, maakt hem echt beter. dat doen die anderen niet. internationaal stelt het allemaal weinig voor

Goede grap redjuh ;)

Melvin Manhoef is inderdaad ook top :cool2:

kickboxer1987
02-07-2007, 18:02
Een jaartje geleden was alistair zonder twijfel nr 1. Het afgelopen jaar heeft hij bijna alleen maar verloren en is gilbert bezig met een hele sterke comeback met 4 KO overwinningen op een rij. Daarom vind ik gilbert op dit moment nr 1 van nederland

zo denk ik er ook over, dan stond alistair wel tegen de absolute top. ik denk dat Yvel op dit moment iets sterker in de MMA wereld staat. ik vind het verschill echter te klein om er geld op te zetten.

denk 55 - 45 voor yvel op dit moment.

Manhoef is wat mij betreft NR1 van nederland in MMA, niets zozeer de beste tegenstanders getroffen maar wat een vechter!!!:thup:

Italian*Berlusconi*
02-07-2007, 18:12
Zo denk ik er niet over. Nivo van tegenstanders waar Yvel en Overeem tegen gevochten hebben verschilt echt. Niet dat Gilbert tegen pannekoeken stond, maar Overeem heeft echt tegen de top van dit moment gestaan en imo geen schande van om te verliezen, het is niet zo dat Alistair totaal geen kans heeft gehad in die wedstrijden. Gilbert komt er wel mits hij zn hoofd erbij houd en dat goede team om zich heen houd. Maar ik schat Overeem, ook door de partijen die gevochten zijn, op dit moment wat hoger in dan Yvel.