PDA

View Full Version : Is It's Showtime beter af met de K1?



marcelt
25-06-2007, 07:24
Simon en vrienden zijn financieel wel beter af. Maar vond de gevechten de eerste twee (drie?) jaren beter in de Arena. Wat vinden jullie?

Marco
25-06-2007, 07:27
ik vindt dat ze dat toernooi een beter matchmaking moeten geven, (Slowinski is wel de terechte winnaar)
en het was een blunder om Sapp weer te halen.

redjuh
25-06-2007, 07:34
ik vind het erop vooruit gegaan, alleen dit jaar was het relatief niet hoogstaand qua matchmaking imo. de sfeer echter was top!

marcelt
25-06-2007, 07:42
Sfeer? Ja en nee. Voor Peter was groots. En tegen Sapp fluiten was ook ok. Maar op andere momenten fluiten, tijdens take down, of favoriet verleist, vond ik minder.

redjuh
25-06-2007, 07:44
ja maar dat blijf je toch houden. pas als er 18.000 kaarten kunnen worden verkocht aan kenners, heb je er geen last meer van. jaartje of 5 nog gok ik

Kameleon
25-06-2007, 08:00
Manhoef was top. fantastisch. Peter is met grote voorsprong de populairste van allemaal. Wat een opkomst. Rest viel mij tegen allemaal.

chief108
25-06-2007, 16:54
ja maar dat blijf je toch houden. pas als er 18.000 kaarten kunnen worden verkocht aan kenners, heb je er geen last meer van. jaartje of 5 nog gok ik
:stupid:
vooralsnog moet je blij zijn dat er genoeg gasten zo'n bak geld neertellen voor iets wat ze amper begrijpen zodat de liefhebbers kunnen genieten van dit soort grote shows
komt wel, duurt ff, maar komt wel

op kleinere gala's is het geschreeuw van "homo's!!!!" als een gevecht naar de grond gaat al een stuk minder geworden
komt wel, duurt ff, maar komt wel

oscar1122
25-06-2007, 17:32
Ik vond de gala's in Haarlem altijd super van it'showtime...
Nu vindt ik niet meer de moeite waard om volgend jaar heen te gaan...
Tuurlijk Peter en Melvin waren super maar de rest tja....
Lijkt me wel wat als Slamm en gala in de Arena geeft dat wordt echt super en beter denk ik... maar ja dat is mijn mening...

Justinian
25-06-2007, 17:45
Ik vind de combinatie It's Showtime/K-1 top. Het is toch geweldig dat de K1 in Nederland plaats vindt? De grootste vechters uit de K1 hebben hier gevochten. In het toernooi had ik liever ook een Nederlander gehad en er waren ook nog wel wat andere vechters die ik er had willen zien vechten, dat wel. De partijen Aerts vs Sapp en Schilt vs Mighty Mo brachten misschien niet wat ze hadden kunnen brengen, maar ja, dat kun je van tevoren niet weten. Er stonden in ieder geval wel twee meervoudig K1 kampioenen (totaal goed voor 5 WGP's!). Je kunt trouwens zeggen wat je wilt, maar ik vond het wel wat hebben dat Sapp aanwezig was! Hij is geen 'echte vechter' zoals Aerts, Hoost en Schilt, maar het is wel spektakel. Ik ben in ieder geval erg blij met deze opzet!

Ton
25-06-2007, 18:02
Negatief spektakel,, daar ben je het toch hoop ik wel mee eens Justi?! Zo'n gast als Sapp wil je toch nóóit meer zien?!

paspoes
25-06-2007, 18:11
Wb Bob Sapp tsja was te verwachten zo iets toch.

Justinian
25-06-2007, 18:15
Negatief spektakel,, daar ben je het toch hoop ik wel mee eens Justi?! Zo'n gast als Sapp wil je toch nóóit meer zien?!
Wat een suggestieve vraagstelling, ik voel me bezwaard hier een ander antwoord op te geven :D Zonder gekheid, in dit geval pakte het nogal negatief uit door het akkefietje van vorig jaar en de dubieuze (t)ko dit jaar. Ik moet zeggen dat ik vooraf wel uitkeek naar Sapp en niet omdat het zo'n geweldige vechter is, maar vanwege het spektakel er omheen. Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar zo'n gast wil je toch wel een keer in het echt zien ;) Hoe dan ook, ik zou Sapp indien hij in shape is wel weer willen zien, maar dan in een MMA partij!

remco pardoel
25-06-2007, 19:59
je kan beter vragen of k-a1 beter af is met showtime ipv andersom
:-)

MB667
25-06-2007, 20:04
nou mo werd toch erg goed geneutraliseerd door schilt, mo had er geen trek meer in. en verder was de matchmaking voor het toernooi idd erg bedroevend.

Showman
25-06-2007, 20:44
Ja het was zeker beter zonder de K-1 en je had meer gelijkwaardige tegenstanders, een betere matchmaking. Vechters die er echt voor gingen.
Pajunsuk - Mes
Gunyar - de Rus
Drago - Direkci
Bob - Melvin
Bob - Igor
Vrij - Barrington
Gunyar - Kaas
Simson - Mes
Yvel - V. Overeem
Drago - Main

en nog veel meer wat waren me dat toch een partijen zeg. Nou heb je meer partijen waar je eigenlijk van te voren weet die gaat winnen of het is zo saai dat de vechters weinig risico willen nemen enz...

jan sensei kyokushin
25-06-2007, 22:17
Osu het was vroeger inderdaad beter met de vechters en gala,s kwaad sfeer en met elkaar omgaan ALS mensen RESPECT voor elkaar dat is nu soms ver te zoeken jammer dat het zo gaat in het martial-art-budo.

sportgroeten jan
osu

mama
25-06-2007, 22:22
Dat Bob Sapp die shoot maakte dacht ik ff ...... eh is het mma. Nee want dan hebben ze verkeerde handschoenen aan. Idd misschien Sapp als mma vechter tegen Akebono?
Ben alleen bang dat ze dan de ring moeten verstevigen.

Ton
25-06-2007, 22:50
Sapp als mma vechter tegen Akebono

Hahahahahahaha daar zit toch echt NIEMAND op te wachten!!!!!???
Grapje zeker? :D

mama
26-06-2007, 00:06
naja ja en nee
als je toch een show wilt hebben doe het dan met 2 mensen die daar voor gemaakt zijn
ipv een echte vechtsporter en 1 die het misschien niet zo heel serieus neemt
Maar zorg er dan wel voor dat ze de tijd vol maken of op een "echte" ko neer gaan

gustafacci
26-06-2007, 00:26
Ik vind dat K1 met It´s show time goed samen gaan. Omdat anders gala´s allemaal het zelfde zijn. beatdown zijn meer vechter uit Amsterdam, Slamm Thailand vs. Nederland, Gentleman en Balans kijken echt wat publiek wilt en veel entertainment etc. It´s Showtime heeft mischien niet de mooiste lineup maar haalt wel grote sterren die anders nooit naar Nederland zouden komen en sfeer in de Arena is toch super (daarbij komt ook nog eens bij dat K1 Amsterdam over super veel landen gevolgt word). Dus gewoon zo blijfen zoals het is en zo doorgaan. (Sapp is op een verkeerde moment gekomen, kon beter komen toen Amsterdam Admirals speelde)