PDA

View Full Version : Jeroen Post als commentator?



Kameleon
27-06-2007, 02:29
Ik heb genoten van Jeroen Post als ringspeaker afgelopen zondag. Dat deed hij erg goed. Het zou helemaal mooi zijn als hij ook het TV-commentaar zou gaan doen. Hij heeft de perfecte stem en is ook nog deskundig. Met alle respect voor Fred Royers, maar Jeroen Post heeft een veel betere stem hiervoor.

Jeru
27-06-2007, 02:32
Nee dat hoeft van mij zeker niet. Fred Royers heeft er toch een stuk meer kijk op dan Post....

Italian*Berlusconi*
27-06-2007, 02:39
Nee dat hoeft van mij zeker niet. Fred Royers heeft er toch een stuk meer kijk op dan Post....

x 4000000

Evilman
27-06-2007, 02:40
Nee Fred is zwaar competent en hij in ZWARE tegenstelling tot
mr luidspreker blondie is wel een gevestigde naam binnen de nederlandse
vechtsportscene en heeft deze ook verdient door kennis van zaken.

Zijn stem en humor zijn dan ook niet te vervangen door een hippe
ex tmfer. Dies leuk voor in de ring. Kijk naar de topics over fred royers.. iedereen is blij met hem.

The Bulldog
27-06-2007, 03:44
denk dat Jeroen Post als ringspeaker zeker wel een goede keuze is...

Praat makkelijk, heeft kennis van zaken en....praat duidelijk..

Biiyen
27-06-2007, 03:47
Nee dat hoeft van mij zeker niet. Fred Royers heeft er toch een stuk meer kijk op dan Post....

Van Fred blijf je af :twak:

MMA Davy
27-06-2007, 03:56
Fred rules!!!!

jojo
27-06-2007, 03:57
vind jeroen post gewoon een hele goede ringspeaker in de arena verstond je hem gewoon goed... toen de hoofdpartijen begonnen nam ronald het over en verstond ik er niet veel meer van. dus volgende keer maar jeroen post. leuke opkomst had hij ook trouwens hahahaha

micha
27-06-2007, 04:16
ja he JoJo een leuk dansje voor in de ring is hij een goede keuze maar fred is the fighting profesor.

Fred for President

lopez86
27-06-2007, 04:19
Nee Fred is zwaar competent en hij in ZWARE tegenstelling tot
mr luidspreker blondie is wel een gevestigde naam binnen de nederlandse
vechtsportscene en heeft deze ook verdient door kennis van zaken.

Zijn stem en humor zijn dan ook niet te vervangen door een hippe
ex tmfer. Dies leuk voor in de ring. Kijk naar de topics over fred royers.. iedereen is blij met hem.

Absoluut mee eens, incl. al het andere bovenstaande.
Royers is echt níet te vervangen, door niemand niet.

Post mag van mij trouwens wel blijven als ringspeaker, hij deed het echt zwaar goed.

marcelt
27-06-2007, 04:25
Ik ook. Fred is de tv commentator.
Jeroen deed het idd. erg goed. WAt is zijn achtergrond dan? Heb nog niet eerder van hem gehoord.

Jeru
27-06-2007, 04:27
Hij was TMF presentator (je weet wel dat teeniebopper muziekkanaaltje...)
Hij heeft ook zwarteband Taekwondo. Maar om dit nou in hetzelfde licht als de legende ;) Fred Royers te zetten...

ashi76
27-06-2007, 09:05
Post komt uiteraard niet in de buurt van de kennis van Fred Royers, maar als ringspeaker vond ik dat hij het niet onverdienstelijk deed.
Eer stuk prettiger om naar te luisteren als Wustenberg iig.

dtgerald
27-06-2007, 10:14
Fred heeft een monopoly positie ha ha.

Paganstars
27-06-2007, 10:21
Fred als commentator en jeroen als ringspeaker... in tilburg heb ik hem gezien, was zwaar onder de indruk!

Ulis-E
27-06-2007, 18:06
neeej man, waarom? ik vind fred een prima commentator, veel kennis van zaken, grappig, objectief, gewoon goed..

paspoes
27-06-2007, 18:18
Van Fred blijf je af :twak:

x1000 Fred is the best, ik geniet van zijn commentaren:thup:


Ik ook. Fred is de tv commentator.
Jeroen deed het idd. erg goed. WAt is zijn achtergrond dan? Heb nog niet eerder van hem gehoord.

Naar mijn weten is dit de tweede voor Jeroen Post, eerste keer was bij Balans Fight Night in Tilburg samen met Bertus Harte en idd deed hij het hartstikke goed.:thup:

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/BFN/Backstage/10.JPG

The Maniac
27-06-2007, 18:56
Nee man fred moet niet weg Fight Club zonder Fred is alleen Club. Post doet zijn ding maar Fred vervangen echt niet.

redjuh
27-06-2007, 19:23
we moeten het niet hebben over Fred vervangen!!! over Wustenburg vervangen. respect voor wat ie allemaal heeft gedaan in het verleden, maar KOLERE Ronald wat ben je slecht. Forza Jeroen

Paganstars
27-06-2007, 19:32
x1000 rooie... wustenberg zijn engels is tenenkrommend... hij is zwaar onverstaanbaar

Highline
27-06-2007, 19:35
fred rooijers is de man voor het commentaar! heb hem een keer ontmoet tijdens opnames voor fightclub en een zeer geschikte man. ik kijk ieder gala wat ik al heb gedownload nogmaals op eurosport alleen al voor het commentaar van fred! ook de vechters hechten zeer veel waarde aan zijn commentaar en willen het graag terug zien..over de rol van fred valt niet te twisten!

@ paspoes en Paganstars: balans fight night werd idd heel erg leuk gedaan door jeroen post en zijn collega

Paganstars
27-06-2007, 19:50
ik vind post serieus als ringspeaker beter dan wustenberg!

viCo
27-06-2007, 20:04
Royers doet het prima nu! Post kan wel een goeie ringspeaker worden of net als Joe Rogan bij UFC co-commentator en na afloop van gevechten de vechters interviewen, da's wel vet :D i.p.v. zo'n flut hans 'worst' kraay

Post heeft trouwens een Taekwondo achtergrond, 2e dan ofzo

Briant
27-06-2007, 21:02
Jeroen kan duo presenteren met Fred om het kunstje te leren en in een later stadium op een andere zender zelf aan de slag. dat is win-win, want ik voorspel dat er in de toekomst veel meer vechtsport op tv komt. Het zou ook leuk zijn iemand met een worstel/grappling of iets degelijks achtergrond als commentator te hebben.

Hendy
27-06-2007, 21:41
denk dat Jeroen Post als ringspeaker zeker wel een goede keuze is...

Praat makkelijk, heeft kennis van zaken en....praat duidelijk.. 2x maar als tv-commentator is er toch maar 1...... fredje !!!!

A-team
27-06-2007, 21:45
Van Fred blijf je af :twak:

x2

Remco
28-06-2007, 19:58
Of "Club Fred"

(of wekt dat een verkeerde indruk?)

kooivechter
28-06-2007, 21:26
puntje voor de promoters

--------------------------------------------------------------------------------
jeroen vind ik ok. ik hoop dat hij vaker of andere mensen worden gevraagd die hun vak verstaan en hun huiswerk hebben gedaan. daarnaast vind het jammer dat ronald wustenberg steeds wordt gevraagd. er is zoveel kritiek op de man wustenberg. ik snap niet waarom daar niets mee wordt gedaan. lezen de grote vechtsport organisators niet zulke sites. kan ik me niet voorstellen. ik vind het jammer dat er niets met de kritiek van het grote publiek wordt gedaan, maar puur zo'n man omwille van persoonlijke belangen iedere keer weer laat optrommelen. het gaat toch ook om het grote publiek die de kaartjes kopen en die het mogelijk maken dat zulke gala's ieder jaar weer kunnen worden georganiseerd. de ringspeaker speelt een hele grote factor in de sfeer en het verloop van zo'n gala. kijk nu ook maar weer is naar de topics, zoveel kritiek op de beste man (in mijn ogen voor het grootste deel terecht). en toch wordt hij elke keer weer gevraagd. erg frustrerend en jammer.

Marco
28-06-2007, 21:37
Fred Royers als commenator is gewoon top, die man wat waar hij over praat en is geestig.
Jeroen Post als ringspeaker vind ik prima, in de Arena deed hij het m.i. goed.

The Maniac
29-06-2007, 02:10
Of "Club Fred"

(of wekt dat een verkeerde indruk?)

HAHAHA allemaal grapjassen hier wel leuke naam voor een stripclub

Spike_tm
29-06-2007, 05:14
Zoals vrijwel iedereen hier, Post als ringspeaker en Fred voor het tv commentaar. Die Wustenberg NOOIT meer vragen en Hans Kraai Jr. moeten ze opknopen.