PDA

View Full Version : RIP BENOIT



remco pardoel
28-06-2007, 02:39
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chris_Benoit

Italian*Berlusconi*
28-06-2007, 02:40
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=73088

mankind
28-06-2007, 04:09
Rest in peace? Rot in hel zal je bedoelen, die gast heeft hoogstwaarschijnlijk zijn eigen familie uitgemoord :(

Iggy
28-06-2007, 04:17
Hoorde vanmorgen op de radio dat hij zn vrouw en 7 jarig kind heeft vermoord en toen zelfmoord heeft gepleegd.

Jeru
28-06-2007, 04:30
Damn.... heeft zijn kind én vrouw vermoord en dan rip??? dacht het effe niet.

Qtie-Pie
28-06-2007, 04:50
Damn.... heeft zijn kind én vrouw vermoord en dan rip??? dacht het effe niet.

x2

remco pardoel
28-06-2007, 05:04
misschien rest in pieces.. een betere kop waqs geweest ...
het is een freaky iets en zeker als je ziet dat die ene pief van WW(nog iets) hem een homage aanbiedt.. vol met emotie...
Dat is te gek voor woorden

Ik breng het nieuws and don't kill te messenger

Italian*Berlusconi*
28-06-2007, 05:19
het is een freaky iets en zeker als je ziet dat die ene pief van WW(nog iets) hem een homage aanbiedt.. vol met emotie...
Dat is te gek voor woorden

zie andere topic... toen het vast stond dat Benoit zn vrouw en kind vermoord had en toen zichzelf is dat allemaal terug getrokken en excuses over gemaakt.
Toen waren de details nog niet bekend, dus die 'ene pief' treft echt geen blaam, integendeel juist met wat er nu gaande is. (zie prowrestling news websites voor inside details)

en niemand is killing or attacking the messenger... zouden niet durven. ;)

Biiyen
28-06-2007, 06:23
Dit is ook vrij opmerkeijk... Zijn zoon was vrij smal/timide en werdt regelmatig anabole toegediend door de ouders/Chris. Daarnaast zijn er Anabolen gevonden bij een huiszoeking na het drama... (nieuws heb ik trouwens van www.prowrestling.com)

The prosecutor said it appeared the wrestler remained in the house for up to a day with the bodies.

The boy had old needle marks in his arms, Ballard said. He said he had been told the parents considered him undersized and had given him growth hormones.

"The boy was very small, even dwarfed," Ballard said.

paspoes
28-06-2007, 06:25
Damn.... heeft zijn kind én vrouw vermoord en dan rip??? dacht het effe niet.

x3

MMA Fan
28-06-2007, 06:34
te triest voor woorden.....er wordt hier gezegd dat ie door het lint is gegaan na overdosis of teveel gebruik van anabolen.

als je het zelf niet meer ziet zitten.....ok...maar om de rest met je mee te nemen....triest.

Briant
28-06-2007, 07:31
het schijnt dat langdurig anabolengebruik depressie kan opwekken.

The_Rock
28-06-2007, 09:27
Ok ik snap iets niet:

Benoit was een van de beste technische pro worstelaars ooit naast Kurt Angle. Benoit was een van de meest gerespecteerde pro worstelaars ooit.
Hij werd echt goed betaald en was heel populair bij de fans..dus wat is er mis gegaan?!

In WWE worden worstelaars ontslagen of tijdelijk ontslagen ( worstelaars die anabolen etc gebruikten)
Er was ook altijd gecontroleerd ..nu blijkt dat Benoit gewoon anabolen nam zonder gestraft te worden. WWE managment SUCKS.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil RIP zeggen maar wat als hij zijn kind en vrouw heeft vermoord?

Ronald
28-06-2007, 15:49
Ok ik snap iets niet:

Benoit was een van de beste technische pro worstelaars ooit naast Kurt Angle. Benoit was een van de meest gerespecteerde pro worstelaars ooit.
Hij werd echt goed betaald en was heel populair bij de fans..dus wat is er mis gegaan?!
De roem die je vergaard is geen garantie voor een gelukkig leven.

Octavius
28-06-2007, 17:19
Ok ik snap iets niet:

Benoit was een van de beste technische pro worstelaars ooit naast Kurt Angle. Benoit was een van de meest gerespecteerde pro worstelaars ooit.
Hij werd echt goed betaald en was heel populair bij de fans..dus wat is er mis gegaan?!

In WWE worden worstelaars ontslagen of tijdelijk ontslagen ( worstelaars die anabolen etc gebruikten)
Er was ook altijd gecontroleerd ..nu blijkt dat Benoit gewoon anabolen nam zonder gestraft te worden. WWE managment SUCKS.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil RIP zeggen maar wat als hij zijn kind en vrouw heeft vermoord?

WWE, prowresteling en dan doping controle. Kom op man. Die kerls stonder er strak van.

remco pardoel
28-06-2007, 17:23
IB... wat is er met de eigenaar van WWE aan de hand dan?
Ik neem aan dat het geen storyline is..
en.. no offence taken..:-)

algemeen..
denk je echt dat die mannen dat lichaam hebben van hard trainen?
come on!!

Italian*Berlusconi*
28-06-2007, 17:33
Met de eigenaar is niks aan de hand.
Er ging alleen 2 weken voor dit gebeurde een story line dat Mr McMahon (eigenaar) in zijn limo werd opgeblazen. Toen gebeurde dit die zondag, hebben ze maandag toen nog niks bekend was alles afgeblazen en in plaats van door te gaan met de storylines een 3 uur durende tribute gemaakt voor Benoit, met worstelaars die echte interviews gaven over wat een goede man benoit wel niet was.
Dag later waren de details van de moorden bekend en is gelijk alles wat met een tribute voor benoit te maken had verwijderd van internet, de WWE site etc. Excuses zijn gemaakt voor de tribute show, omdat ze geen moordenaar willen herdenken op die manier en heeft McMahon op tv het eea verklaard.
http://www.wwe.com/inside/news/chairmanbenoit

nicolas the red
28-06-2007, 19:02
er vallen wel meer WWF kerels dood neer de laatste jaren heb ik zo de indruk

De man van 14K
28-06-2007, 19:57
Dit is ook vrij opmerkeijk... Zijn zoon was vrij smal/timide en werdt regelmatig anabole toegediend door de ouders/Chris. Daarnaast zijn er Anabolen gevonden bij een huiszoeking na het drama... (nieuws heb ik trouwens van www.prowrestling.com (http://www.prowrestling.com))

The prosecutor said it appeared the wrestler remained in the house for up to a day with the bodies.

The boy had old needle marks in his arms, Ballard said. He said he had been told the parents considered him undersized and had given him growth hormones.

"The boy was very small, even dwarfed," Ballard said.


ziek ziek ziek

De man van 14K
28-06-2007, 19:58
er vallen wel meer WWF kerels dood neer de laatste jaren heb ik zo de indruk


Hulk Hogan is next

NigelW
28-06-2007, 20:10
Hulk Hogan is next

Hij leeft nog? Grapje.
Maar ja, well raar WWE en al die doden. Lijkt wel zo'n Evil corporation :eek:

The_Rock
28-06-2007, 20:26
WWE, prowresteling en dan doping controle. Kom op man. Die kerls stonder er strak van.


3. Toxicology tests have not even been completed, so there is no current evidence that Benoit even had steroids or any other substance in his body. In that regard, on the last test done on Benoit by WWE's independently administered drug testing program, done on April 10, 2007, Benoit tested negative.

Ik snap het ook niet

FOCUS
28-06-2007, 20:34
pro-wrestling zonder anabolen is als Nicole Kidman zonder siliconen,
Whitney Houston zonder coke etc etc.

En de laatste jaren sterven er idd veel worstelaars
http://www.ergogenics.org/wrestleroids.html

Italian*Berlusconi*
28-06-2007, 21:01
Nu niet zo doen dat het alleen in prowrestling gebeurt. Volgens mij is het in de vechtsport wereld ook niet een vreemd iets...
En tja, sinds de dood van Eddie Guerrero word er idd regelmatig getest nu op verboden middelen. En er zijn ook al sancties en boetes opgelegd tegen bepaalde worstelaars. Denk dat het wereldje nu ook aan het denken is gezet met dit voorval.
Benoit, een van de beste technische worstelaars in prowrestling, super carriere, maakte veel geld en iedereen alleen maar lovend over hem want hij had echt met niemand problemen in de locker rooms.
Jake the snake is een goed voorbeeld van iemand die zichzelf echt naar de klote heeft geholpen, voor geinteresserden zoek de documentaire Beyond the matt. Krijg je een goed zicht hoe het met prowrestlers uit de jaren 70, 80 en begin 90 aan toe gaat behind the scenes.