PDA

View Full Version : Crocop HL:War!



NigelW
28-06-2007, 18:57
Ik weet niet hoeveel van jullie Crocop fans zijn, maar in ieder geval heb ik hier (http://www.dailymotion.com/video/x201qk_mirko-filipovic-final-hl)een mooi HL voor jullie.

Ik weet een ding zeker en dat is Crocop will be back!
:thup:

el bastardo
28-06-2007, 22:37
Erg vette highlight! Tnx

MMA Davy
28-06-2007, 23:20
Erg vet! En ik hoop dat hij zeker terug komt, en de belt pakt in de UFC.

viCo
29-06-2007, 01:29
Koning!

Geniaal filmpje! Knap in elkaar gezet en geweldige muziek van Requiem for a dream, echt vet!!

Siliconknight64
29-06-2007, 02:05
Ik denk niet dat ie de belt pakt in UFC, met Rampage daar zeker? Gaat lastig voor hem worden, en dat is nogal zacht uitgedrukt :P

NigelW
29-06-2007, 07:04
Crocop zit in Heavyweight division en Rampage zit in Light heavyweight dus dan wordt het wel moeilijk om tegen elkaar te vechten. Maar er zijn wel geruchten dat Crocop misschien LHW gaat proberen, dus dan is het ook zeer interessant om te zien.

HW (Minotauro, Crocop, Couture, Gonzaga) en LHW (Shogun,Rampage, Henderson, Chuck) zijn volgens mij nu de hottest divisies in UFC.

Good times!
:beerchug:

detje
29-06-2007, 08:37
ge-wel-dig filmpje van een grandioze vechtsporter, beetje jammer dat hij het nooit helemaal volledig naar zijn hand heeft kunnen zetten, ook nu in de ufc mislukt het weer, terwijl hij in feite wel een groot kampioen is, als je ziet hoe hij een aantal grote namen volledig heeft afgeslacht...ook raar hoe hij zich liet verrassen in zijn laatste partij tegen die gorganzola (of zoiets)...dat mag een topper als cro-cop toch nooit gebeuren zou je zeggen en toch overkomt het hem...

Royce
30-06-2007, 03:13
Super filmpje, alleen jammer dat zijn nieuwe partijen er nog niet bij opstaan. Bedankt!;)