PDA

View Full Version : SBS6, Fred Royers..



Italian*Berlusconi*
01-07-2007, 09:04
Heel gaaf dat dit uitgezonden is! super commentaar tijdens de wedstrijden en leuk vorm gegeven, ook de uitleg van wie de vechters zijn is super!
Doorgaan!! en hopelijk in de toekomst alle partijen van de qualificaties en finale!

lopez86
01-07-2007, 09:06
Idd, maar ik vind dat Royers af en toe wel een beetje eenzijdig is met zijn commentaar.
Hij schatte Zambidis naar mijn mening echt veel te laag in, en mijn gevoel zegt me dat dat komt door die sparpartij hier in Nederland tegen Ray Staring.

Chingis-khan
01-07-2007, 09:33
Idd, maar ik vind dat Royers af en toe wel een beetje eenzijdig is met zijn commentaar.
Hij schatte Zambidis naar mijn mening echt veel te laag in, en mijn gevoel zegt me dat dat komt door die sparpartij hier in Nederland tegen Ray Staring.

ja ik vind ook dat hij soms nogal negative overkomt
als commentaar moet je juist positief mogelijk zijn vind ik, niet dat je een of ander vecher zwart gaan maken terwijl hun fans of landgenoten ook meekijkt :ghug:

micha
01-07-2007, 11:21
ik vind hem juist heel correct

ArjanV
01-07-2007, 13:42
Ik vind hem ook wel correct....vind het alleen jammer dat je eigenlijk aan zijn commentaar min of meer al kunt horen wie de winnaar is van het gevecht....maar verders TOP dat SBS het allemaal uitzend al zou aandacht voor gevechten waarbij geen Nederlanders of halve Nederlanders de ring ingaan ook wel wat aandacht mogen krijgen....

takuma
01-07-2007, 16:24
Ik vind dat hij her erg goed doet in ieder geval.
Heb veel respect voor deze man hij geeft naar mijn mening wel goed comentaar.

Mephisto
01-07-2007, 17:02
ben het niet eens met wat er wordt gezegd over het commentaar over Zambidis, hij stelt dat hij vooraf Drago meer kans zou geven en omschrijft Zambidis precies als de vechter die hij is, niet meer en niet minder...

Wheelie
01-07-2007, 17:54
Ik vind het commentaar van Fred ook erg goed en top dat ze het uitgezonden hebben

DAJAK
01-07-2007, 18:01
Ik vind het echt super dat sbs de k1 max heeft uigezonden, vorig jaar had niemand dit kunnen geloven.
Fred Royers als commentator is natuurlijk helemaal te gek, ik luister altijd graag naar deze man. Hij verteld altijd leuke interessante achtergrond informatie, heeft verstand van zaken en wat ik ook belangrijk vind, hij blijft gewoon lekker zichzelf!

kickboxer1987
01-07-2007, 19:05
Ik vind het echt super dat sbs de k1 max heeft uigezonden, vorig jaar had niemand dit kunnen geloven.
Fred Royers als commentator is natuurlijk helemaal te gek, ik luister altijd graag naar deze man. Hij verteld altijd leuke interessante achtergrond informatie, heeft verstand van zaken en wat ik ook belangrijk vind, hij blijft gewoon lekker zichzelf!

ik heb ook echt genoten gister,

kraus vocht erg mooi!!!

het is alleen wel heel erg de Nederlandse kant, zou mooi zijn als ze in de toekomst meer tijd krijgen en meerdere gevechten lieten zien (bijvoorbeeld Sato, Masato)

vond deze uitzending veel lekkerder gemonteerd en lopen dan de Amsterdam uitzending. hopelijk blijft er een stijgende lijn in!

remco pardoel
01-07-2007, 19:30
in 9 van de 10 gevallen weet je ook wel wie de winnaar is
zeker Fred, die zit heel zijn leven in deze wereld en moet alles bekijken en analyseren. Dan kan je ook wel een beetje bepalen wie wat gaat doen

Italian*Berlusconi*
01-07-2007, 20:54
Ik vind het juist heel goed en nuchter hoe Fred het commentaar gaf, juist voor de 'leek' lijkt me dat heel goed.
Ik hoop dat SBS het blijft doen op deze manier!! (misschien iets minder reclame haha)

Jeru
01-07-2007, 21:06
Ik vond het een goede uitzending! Zou inderdaad wel mooi zijn als ze ook Masato en andere buitenlandse toppers laten zien.

Jeru
01-07-2007, 21:21
LOL... zit net de partij van Holtzken Buakaw nog even te kijken, maar Masato zit wel in de uitzending! Tussen de 2e en 3e ronde zie je gewoon een shot van hem tijdens een eigen rustpauze van een partij haha. Grappig.

Gulo gulo
01-07-2007, 21:34
Is echt een goede ontwikkeling dat SBS6 zijn "nek zo uitsteekt" hoop dat dit nog vaker zal gebeuren!!

payap
01-07-2007, 22:29
Was top! en heb genoten.

En wat Drago vs Zambidis betreft! Dit heeft mij ook erg veel VCash gekost deze uitslag.

Drago was zeker ver uit de favoriet voor deze partij.

k.b.asad
01-07-2007, 23:30
Ik vind het echt super dat sbs de k1 max heeft uigezonden, vorig jaar had niemand dit kunnen geloven.
Fred Royers als commentator is natuurlijk helemaal te gek, ik luister altijd graag naar deze man. Hij verteld altijd leuke interessante achtergrond informatie, heeft verstand van zaken en wat ik ook belangrijk vind, hij blijft gewoon lekker zichzelf!


Zo die man kan zo vet praten he.. Als hij praat dan zit je helemaal in concentratie.. Vroeger als we wedstrijden hadden met KB Arnhem en we zaten in de auto dan vertelde hij verhalen over toen hij nog een jaar of 22 was.. Hij vertelde dat met zoveel bezieling dat je helemaal meeleefde en over de grappige dingen die hij vertelde (wat hij heeft meegemaakt) lag je dan weer helemaal strak. Die man heeft een gave wat betreft dingen overbrengen. Ook tijdens wedstrijden.. vlak voordat je op moet, en hij bezig is met het insmeren van vaseline op je gezicht dan praat hij zo zacht.. heel slim want dan doe je beter je je best om te luisteren en ben je dus automatisch geconcentreerder zonder dat je het in de gaten hebt ;)

Mijn stem heeft ie! :thup:

Hammerkick
02-07-2007, 00:07
http://img72.imageshack.us/img72/8515/royers20vs20larry20nichis9.jpg (http://imageshack.us/)

Fred is super !! Als commentator hadden ze bij SBS geen betere kunnen nemen. Hier is voor alle Fred Royers fans een foto van Fred uit z'n gloriejaren.

Biiyen
02-07-2007, 00:41
Aan Fred kun je merken dat hij kennis van zaken heeft en daarnaast heeft hij een goede duidelijke commentaar stem en niet onbelangrijk humor. 3 dikke pluspunten die VOOR Fred spreken. Denk dat ze bij SBS6 ook wel blij zijn dat ze een vakman bij zich hebben.

Vind alleen dat ze die Hans "Kun je nog wel over straat?" Kraai eens op cursus moeten sturen, dat domme debiele geklets van hem slaat nergens op... Ook de vraag aan Sapp "What is Peter Aerts strong point?" ... Sapp keek echt van "meen je dat nu serieus?" Je hebt het over Peter Fucking Aerts! Wat denk je zelf dat ze strongpoints zijn, mafkees!

redjuh
02-07-2007, 00:51
Ik vind het commentaar van Fred ook erg goed en top dat ze het uitgezonden hebben

niks aan toe te voegen. fred roeleert, en sbs ook een beetje

Femail
02-07-2007, 03:11
vond deze uitzending veel lekkerder gemonteerd en lopen dan de Amsterdam uitzending. hopelijk blijft er een stijgende lijn in!

Eens!

Persoonlijk vind ik het ook leuk dat de opkomst steeds gefilmd wordt. Het werd dit keer ook gebracht als serieus sportevenement. De verhouding reclame/sport was prima. En de side-kick van Fred was ook al niet storend. Hij zei zelf dat hij een absolute leek was op vechtsportgebied, maar kwam toch met fatsoenlijke vragen.
Ik heb Kraaij niet gemist...;)

marcelt
02-07-2007, 03:30
Ook ik ben verklaard Fred fan. Het enige wat ik aan te merken heb is dat hij wat mindere goden soms wel erg afbrandt in de trand van: Hij kan helemaal niets.

Lee Hottie # 1 fan
02-07-2007, 03:41
Ook ik ben verklaard Fred fan. Het enige wat ik aan te merken heb is dat hij wat mindere goden soms wel erg afbrandt in de trand van: Hij kan helemaal niets.

hier ben ik het mee eens "ga der maar aanstaan" dit zegt fred zelf ook regelmatig. het is al heel wat lef voor nodig om die ring in te stappen ook al krijg je er 20.000 dollar voor.

dtgerald
02-07-2007, 04:10
Ik vind Fred ook top.Alleen krijg ik af en toe het idee dat ze alleen in Nederland kunnen kickboksen.En ze er in het buitenland niks van kunnen.

Remco
02-07-2007, 22:33
Dat klopt wel een beetje, maar heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij het nieuwe (Nederlandse) lekenpubliek wil aanspreken. De boodschap is dan: hey hallo! Hier zijn Nederlanders op het hoogste niveau bezig! (een beetje zoals vroeger bij het darts)

Ik luister ook graag naar Fred, maar sommige stopwoordjes/zinnen (zoals: ze kennen elkaar door en door), trek ik niet meer, al heb ik natuurlijk bovengemiddeld veel gezien.