PDA

View Full Version : Drago



Biiyen
01-07-2007, 22:56
Ik heb vanmorgen de hele pot gezien en ik zie niet Drago eerlijk gezegd. Ook die bandage om zijn scheenbenen is voor mij een teken dat hij toch niet 100% wedstrijdfit was. Ik denk echt dat ze moeten stoppen met die wedstrijdjes "erbij" zo vlak voor grote toernooien. Naar mijn mening heeft die wedstrijd in Tilburg hem nu de kop gekost. K1 Max is niet "zomaar" een toernooi. Dat hij nu waarschijnlijk de finales moet missen vind ik veel erger dan dat hij had afgezegd in Tilburg. Als ik heel eerlijk ben... Fuck Tilburg Gala's, Fuck Alkmaar Gala's, Fuck Schubbekutteveen gala's.... Go Japan!

Denk dat we nu maar met zijn alle moeten bidden voor die wildcard ofzo.... :(

Jeru
01-07-2007, 23:26
Denk dat we nu maar met zijn alle moeten bidden voor die wildcard ofzo.... :(

Dan is het nu tijd voor de Drago lobby ;)
De laatste spot wordt meestal gegeven aan een vechter die populair is bij het publiek.

Ik vond ook dat hij totaal niet zijn normale spelletje vocht. De spirit die je normaal bij hem ziet was totaal niet aanwezig. Zonde.

Italian*Berlusconi*
01-07-2007, 23:39
Je hoorde dat ook duidelijk vanuit zn hoek, hij luisterde naar mijn idee ook niet goed naar zijn hoek. Maar idd, misschien had ie last van zijn vorige partij.

Biiyen
01-07-2007, 23:43
Dan is het nu tijd voor de Drago lobby ;)
De laatste spot wordt meestal gegeven aan een vechter die populair is bij het publiek.

Ik vond ook dat hij totaal niet zijn normale spelletje vocht. De spirit die je normaal bij hem ziet was totaal niet aanwezig. Zonde.

idd de spirit was weg, naar mijn idee is het oververmoeidheid. Daarom, stoppen met die roofbouw op zijn lichaam en gun hem die titel in Japan. Dan zien we Drago de aankomende jaren gewoon 1x per jaar in Amsterdam, is toch ook prima.

Wordt nog lastig... in aanmerking komen:
Kalakoda
Drago
Kohi (Publiekslieveling Nr. 2 na Masato)
Tatsuji (De nieuwe hoop)

Ik denk zelf dat de wildcard gaat naar Tatsuji, ben ik bang. Heb je dat publiek gehoord toen die vocht? Die waren uitzinnig. Gingen helemaal uit hun plaat.

Dus dan moet iemand anders zijn been breken ofzo, maar dat wil je ook niet.

The Maniac
02-07-2007, 07:04
Tatsuji
Kohi
Schaffa

Zijn de drie kandidaten voor de wild card

er komt wel een reserve match misschien dat drago daar in komt