PDA

View Full Version : Zestal mishandelde homo's in Amsterdam



Guru
03-07-2007, 03:33
Zestal mishandelde homo's in Amsterdam
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: maandag 2 juli 2007 @ 15:09

Donderdagnacht zijn in Amsterdam twee homo's mishandeld door een groep van zes jongelui. De politie maakte vandaag bekend in verband hiermee zes jongens te hebben aangehouden in de leeftijd van 15 tot 19 jaar. Vier van de verdachten zijn van Marokkaanse afkomst, een van Surinaamse en een van Turkse.

De twee homofiele mannen werden in de Reguliersdwarsstraat - een bekende 'homostraat' - belaagd door het zestal. Ze werden beledigd en bedreigd. Ook werd een van hen in het gezicht gespuugd. Vervolgens kregen beide slachtoffers een harde stomp in het gezicht. Een getuige hoorde een van de verdachten zeggen: ''Ik maak je af, ik maak je af.''

De politie vermoedt dat de groep bij andere, soortgelijke incidenten betrokken is geweest. Eén van de zes is in voorarrest gezet wegens het slaan van de homo's. De anderen werden vrijdag al weer vrijgelaten.

Nog geen maand terug sloeg het COC alarm over de veiligheid van homo's in de hoofdstad.




Het gaat zo goed met onze multiculturele samenleving....
Trek dat woord multicultureel maar door de ple en stem PVV!

De dikke nudist
03-07-2007, 03:35
Ik hoorde dit vanmiddag op de radio, maar ik had totaal niet verwacht dat Guru er een topic over zou beginnen.

Guru
03-07-2007, 03:42
Ik hoorde dit vanmiddag op de radio, maar ik had totaal niet verwacht dat Guru er een topic over zou beginnen.

Tja, iemand moet het voortouw nemen he?

Italian*Berlusconi*
03-07-2007, 03:48
Het gaat zo goed met onze multiculturele samenleving....
Trek dat woord multicultureel maar door de ple en stem PVV!

zielig mannetje ben je guru.. echt.. ik zou zo makkelijk jouw argumentatie over onze multiculti samenleving en homo bashing kunnen counteren... maar doe het gewoon niet want is te makkelijk en jij weet ook wel beter (als je dat PVV boekje nu is uit je reet haalt).
Go fight the power girlfriend!!! do yo' thing!!!

Biiyen
03-07-2007, 03:58
Deze is ook leuk:

In overvecht is 2,5 miljoen Euro subsidie geld uitgegeven aan projecten, die nooit ter uitvoering zij gebracht...

Mag ik uwer attentie voor de magistrale ambtenaars creativieit, de marketingnamen bedacht door UW ambtenarenapparaat:

* Doe mee in overvecht
* Van klacht naar kracht
* Overvecht beweegt!
* Ontmoetingsflats
* Matching Overvecht
* De ken elkaar groep
en mijn all time favorite:
* VOORTBURGEREN

Ah man ik heb me suf gelachen op de plee... wat een treurigheid

PigDog
03-07-2007, 04:55
Deze is ook leuk:

In overvecht is 2,5 miljoen Euro subsidie geld uitgegeven aan projecten, die nooit ter uitvoering zij gebracht...

Mag ik uwer attentie voor de magistrale ambtenaars creativieit, de marketingnamen bedacht door UW ambtenarenapparaat:

* Doe mee in overvecht
* Van klacht naar kracht
* Overvecht beweegt!
* Ontmoetingsflats
* Matching Overvecht
* De ken elkaar groep
en mijn all time favorite:
* VOORTBURGEREN

Ah man ik heb me suf gelachen op de plee... wat een treurigheid

Dat Guru nu terecht bang is dat hij gebasht wordt, ok.....
Maar waar gaat dit nu weer over?
Waar maak je je druk om?

Ik gooi er nog één tegen aan:

OVERVECHT OLÉ OLÉ OLÉÉÉ

Biiyen
03-07-2007, 05:08
Dat Guru nu terecht bang is dat hij gebasht wordt, ok.....
Maar waar gaat dit nu weer over?
Waar maak je je druk om?

Ik gooi er nog één tegen aan:

OVERVECHT OLÉ OLÉ OLÉÉÉ

Ik maak me nergens druk om... constateer alleen dat dit het resultaat is van 2,5 miljoen euro. Ze hadden die 2,5 miljoen net zo goed in de sloot kunnen gooien, had net zoveel zin gehad.

Het enige verschil is dat jou "Nooit ten uitvoer gebrachte" project: OVERVECHT OLÉ OLÉ OLÉÉÉ .... €350.000 goedkoper is MAAR net zoveel bereikt heeft. Als je nu een kwieke manager was geweest PigDog had je nu met €350.000 bij de makelaar gestaan om vastgoed te kopen van je subisidiepoet. Maar helaas pindakaas, geen poet voor de big dog hahaha.

Guru
03-07-2007, 05:52
Alle tegenstanders van een Nederland, wat Nederland moet blijven, nodig ik graag uit om met oplossingen te komen.
Ik heb nog geen enkele keer oplossingen gelezen van onze vriend Italian en Pigdog.
Wat is jullie oplossing voor Overvecht?
Wat is jullie oplossing voor allochtonen die niet geintegreerd zijn en niet willen integreren en in de werkloosheid zitten?

jopke
03-07-2007, 06:03
volgens mij ben jij gewoon een racist die de hele dagen niets beters te doen heeft dan over buitenlanders zeuren,
als deze zes jongens nederlanders geweest waren had je dit bericht ook niet gepost, niet zo fair van je om telkens maar weer te zitten zeiken over buitenlanders, het word tijd dat jij eens de ring in gaat tegen een buitelander guru.....

Bud S
03-07-2007, 07:08
Wat is jullie oplossing voor allochtonen die in de werkloosheid zitten?

hahaha
maf zinnetje..."in de werkloosheid zitten"
klinkt alsof het een attractie is of zo
fasten your seatbelts !

Guru
03-07-2007, 07:11
Ik constateer slechts een feit zoals steeds meer nederlanders die zich realiseren wat hier aan de hand is.
Zelfs de geintegreerde buitenlanders beginnen zich steeds meer tegen hun eigen volk te keren.
Die schamen zich kapot.
Ik heb dit gepost omdat het vandaag ten dag, schering en inslag is.
Wanneer stopt het??

PigDog
03-07-2007, 08:16
Alle tegenstanders van een Nederland, wat Nederland moet blijven, nodig ik graag uit om met oplossingen te komen.
Ik heb nog geen enkele keer oplossingen gelezen van onze vriend Italian en Pigdog.
Wat is jullie oplossing voor Overvecht?
Wat is jullie oplossing voor allochtonen die niet geintegreerd zijn en niet willen integreren en in de werkloosheid zitten?

Jou oplossing voor alle problemen is te simpel Guru. En dit is een forum voor vechters, weet je nog? Ik zit hier niet in een economische denktank. Rot lekker op naar je PVV-forum, facist.

PigDog
03-07-2007, 08:20
Ik maak me nergens druk om... constateer alleen dat dit het resultaat is van 2,5 miljoen euro. Ze hadden die 2,5 miljoen net zo goed in de sloot kunnen gooien, had net zoveel zin gehad.

Het enige verschil is dat jou "Nooit ten uitvoer gebrachte" project: OVERVECHT OLÉ OLÉ OLÉÉÉ .... €350.000 goedkoper is MAAR net zoveel bereikt heeft. Als je nu een kwieke manager was geweest PigDog had je nu met €350.000 bij de makelaar gestaan om vastgoed te kopen van je subisidiepoet. Maar helaas pindakaas, geen poet voor de big dog hahaha.

Ik zag het verband niet zo tussen de buitenlanders-hate-mail en dit bericht. En geld heeft me nooit bekoord. Ik ben dan ook geen kwieke manager. En ik heb een mooi huis, en geen zin in vastgoed. Dus niet helaas......

mossad
03-07-2007, 09:36
Ik zag het verband niet zo tussen de buitenlanders-hate-mail en dit bericht. En geld heeft me nooit bekoord. Ik ben dan ook geen kwieke manager. En ik heb een mooi huis, en geen zin in vastgoed. Dus niet helaas......

Ik ben alles behalve een fan van de posts van Guru omdat het meestal inhoudsloze, kort door de bocht redeneringen zijn waar geen ziel wat aan heeft. Maar om deze post een buitenlander hate-mail te noemen lijkt me nergens op slaan. Er is een groot probleem met homo-haters in de hoofdstad en die worden voortdurend door ontspoorde Marokkanen veroorzaakt. Dat zijn geen incidenten maar dat is een structureel probleem en dat mag van mij geconstateerd worden.

En Guru een fascist noemen omdat hij een andere mening heeft gaat ook wat ver. Ik vind hem soms beledigend voor allochtonen, maar fascisme is een graadje erger.

PigDog
03-07-2007, 22:26
Ik ben alles behalve een fan van de posts van Guru omdat het meestal inhoudsloze, kort door de bocht redeneringen zijn waar geen ziel wat aan heeft. Maar om deze post een buitenlander hate-mail te noemen lijkt me nergens op slaan. Er is een groot probleem met homo-haters in de hoofdstad en die worden voortdurend door ontspoorde Marokkanen veroorzaakt. Dat zijn geen incidenten maar dat is een structureel probleem en dat mag van mij geconstateerd worden.

Ik ben al wat ouder dan de meeste forum-members. En geloof me: er worden al systematisch homo's in elkaar geslagen sinds ik kind was. Potuh Rammuh noemden we dat in plat haagsch. En er waren nog geen buitenlanders, en het woord allochtoon bestond niet.
En de enige reden waarom Guru zich erover druk maakt (neem dat nu maar van me aan) is omdat de daders nu buitenlanders zijn. Hij heeft een soort spamfilter die elk nieuws filtert op buitenlander-gehalte. Hij haat ze, al is zijn vrouw er één (duh) en grijpt elk kollumpie aan, hoe lullig ook om die op een mixfight forum te plaatsen. Meestal kopieert hij ze rechtstreeks van de PVV-site, zonder de bronvermelding erbij te zetten. Staat lekker intelligent.



En Guru een fascist noemen omdat hij een andere mening heeft gaat ook wat ver. Ik vind hem soms beledigend voor allochtonen, maar fascisme is een graadje erger.



Ik mag dat :D


Bron: Wikipedia.

Veel fascisten stellen bovendien dat hun land een slachtoffer is van vijandige groeperingen, die het land in een deplorabele staat hebben gebracht. Fascisten houden dergelijke groepen verantwoordelijk voor alles wat er mis is in het land, en zijn dus van mening dat ze koste wat kost onschadelijk gemaakt moeten worden.

MB667
03-07-2007, 23:03
potenrammen is toch door autochtone boeren uitgevonden, blijkbaar zijn de allochtonen dan toch goed geintegreerd

Muay Thai Elite
03-07-2007, 23:29
Valt me tegen van die Surinamer...

redjuh
03-07-2007, 23:33
het is een feit dat 40% van de gevangenissen gevuld zijn met mensen van niet-nederlandse afkomst, terwijl zij 10% van de bevolking uitmaken. Dat betekent dus dat zijn 4x vaker de criminaliteit ingaan dat autochtonen. en ik geloof echt niet dat hun kansen hier 4x kleiner zijn... dus guru haalt wel punten aan waar we serieus bij stil zouden moeten staan...

Muay Thai Elite
03-07-2007, 23:39
Dat weten we toch al jaren?

MB667
03-07-2007, 23:47
http://www.endandit.nl/regionaal/2007/06/26/nederlandse-soldaten-doen-aan-potenrammen

waarom postte je deze gebeurtenis niet verleden week guru?

De man van 14K
03-07-2007, 23:49
hahaha
maf zinnetje..."in de werkloosheid zitten"
klinkt alsof het een attractie is of zo
fasten your seatbelts !


wmah ze zijn te lui om te staan dus zitten ze ;)

Muay Thai Elite
04-07-2007, 01:21
http://www.endandit.nl/regionaal/2007/06/26/nederlandse-soldaten-doen-aan-potenrammen

waarom postte je deze gebeurtenis niet verleden week guru?

Sukkeltje, wat is dat voor bReEzaHHh-nieuwsbericht??? Pfhaha lees jij die crap?

ijsbier
04-07-2007, 01:32
Guru hat recht.

Biiyen
04-07-2007, 02:13
Ik zag het verband niet zo tussen de buitenlanders-hate-mail en dit bericht. En geld heeft me nooit bekoord. Ik ben dan ook geen kwieke manager. En ik heb een mooi huis, en geen zin in vastgoed. Dus niet helaas......

Wel helaas, gratis geld is gratis geld. En ik ben eerlijk als ik een potje ter bevordering van kankerlijers leeg kan plunderen doe ik het ook. Of het geld nu in de sloot wordt gegooid of ik koop er een mooi huis voor... in beide gevallen kan de maatschappij er niks mee maar in het tweede geval is tenminste nog 1 iemanden blij.

king
04-07-2007, 04:15
het is een feit dat 40% van de gevangenissen gevuld zijn met mensen van niet-nederlandse afkomst, terwijl zij 10% van de bevolking uitmaken. Dat betekent dus dat zijn 4x vaker de criminaliteit ingaan dat autochtonen. en ik geloof echt niet dat hun kansen hier 4x kleiner zijn... dus guru haalt wel punten aan waar we serieus bij stil zouden moeten staan...

Als je bedenkt dat zo'n 90% van de gevangenissen gevuld is met de onderkant van de samenleving en die onderkant voor 60% uit buitenlanders bestaat, zijn ze dus ondervertegenwoordigd. ;)

Bud S
04-07-2007, 04:29
potenrammen is toch door autochtone boeren uitgevonden, blijkbaar zijn de allochtonen dan toch goed geintegreerd

hahaha :thup:
goeie !

chief108
04-07-2007, 04:36
oud Hollandsch Flikkerstampen was dat toch?

PigDog
04-07-2007, 05:02
Als je bedenkt dat zo'n 90% van de gevangenissen gevuld is met de onderkant van de samenleving en die onderkant voor 60% uit buitenlanders bestaat, zijn ze dus ondervertegenwoordigd. ;)


Ik vind dit ook een lekkere rekensom. Bedoel je bij buitenlanders dat ze geen nederlands paspoort hebben? Ja, als je asielzoekers erbij gaat tellen, ken ik er ook nog een paar. Of bedoel je nederlanders met een buitenlandse afkomst en een nederlands paspoort? Want dan zijn het gewoon nederlanders en wordt de rekensom helemaal moeilijk. Dan zit er dus bijna 100 % nederlanders in de bak. Dat wil zeggen dat we een tamelijk a-sociaal volkje zijn, met zijn allen.
Wanneer is een buitenlander nu een buitenlander, gevangenerwijs zal ik maar zeggen? Een derde-generatie Marokaanse nederlander, in Nederland geboren en getogen, die nog nooit in Marokko is geweest, maar wel crimineel, is dat een buitenlander? Of een Nederlander die via zijn voorouders spaans bloed heeft, omdat een geile spanjaard in Zeeland op een vrouw van een hugenoot heeft liggen bonken, is dat dan nog wel een nederlander?
Want dan zitten er wel 85 % buitenlanders in de bajes.
Voor een goed beeld ben ik ervoor om de Rhein-Arische testen van Jozef Mengele op ons bajesbestand los te laten om te zien wie er nu buitenlander is en wie niet.
Want ik snap er geen kut meer van.
Mensen met rood haar vind ik trouwens ook verdacht. Doet me meteen denken aan die Frida van ABBA.

"Lyngstad was born out of wedlock in Ballangen, near Narvik, Norway, as a result of a liaison between 18 year old Synni Lyngstad, and a married German sergeant, Alfred Haase, at the very end of the Second World War German occupation of Norway. Norway was liberated in May 1945. Anni-Frid was born 6 months later, November 15th 1945.
In the spring of 1947, Anni-Frid, her mother Synni, and her grandmother Arntine Lyngstad left her birthplace because of fear of reprisals from people who were angry and vengeful towards those who had dealings with the Germans during the occupation. This could result not just in insult, but also in forced separation of infants from their parents and relatives."


Nou, ik kap ermee. Ga morgenvroeg met het vliegtuig naar Alabama. Tussen die rednecks zal ik me wel thuis voelen.......

Bud S
04-07-2007, 05:03
oud Hollandsch Flikkerstampen was dat toch?


mooie tijden waren dat...
geweldig dat juist marokkanen zich geroepen voelen dat prachtige stukje nederlandse traditie weer nieuw leven in te blazen.
daar krijg je toch wel een beetje een warm gevoel van, of niet Guru ?

PigDog
04-07-2007, 05:12
Nieuwe aangiftes van homomishandeling
"De Amsterdamse politie heeft na een oproep vier nieuwe aangiftes binnengekregen van geweld tegen homoseksuelen.

Reguliersdwarsstraat
Aanleiding was de aanhouding van zes mannen die vorige week twee homo's in elkaar sloegen. Dat gebeurde in de Reguliersdwarsstraat, waar veel homocafés zijn.

Tien aangiftes
De opgepakte groep zit waarschijnlijk achter zeker één van de vier nieuwe aangiftes. De Amsterdamse politie heeft nu dit jaar al tien aangiftes gekregen van geweld tegen homo's. In heel 2006 waren dat er vijftien."

bron: Elsevier


OEPS! Er staat niks over allochtonen.....
Beschouw dit bericht dan maar als on-interressant.
Sorry.....


Ga nu echt weg :D

king
04-07-2007, 05:20
Ik vind dit ook een lekkere rekensom. Bedoel je bij buitenlanders dat ze geen nederlands paspoort hebben? Ja, als je asielzoekers erbij gaat tellen, ken ik er ook nog een paar. Of bedoel je nederlanders met een buitenlandse afkomst en een nederlands paspoort? Want dan zijn het gewoon nederlanders en wordt de rekensom helemaal moeilijk. Dan zit er dus bijna 100 % nederlanders in de bak. Dat wil zeggen dat we een tamelijk a-sociaal volkje zijn, met zijn allen.
Wanneer is een buitenlander nu een buitenlander, gevangenerwijs zal ik maar zeggen? Een derde-generatie Marokaanse nederlander, in Nederland geboren en getogen, die nog nooit in Marokko is geweest, maar wel crimineel, is dat een buitenlander? Of een Nederlander die via zijn voorouders spaans bloed heeft, omdat een geile spanjaard in Zeeland op een vrouw van een hugenoot heeft liggen bonken, is dat dan nog wel een nederlander?
Want dan zitten er wel 85 % buitenlanders in de bajes.
Voor een goed beeld ben ik ervoor om de Rhein-Arische testen van Jozef Mengele op ons bajesbestand los te laten om te zien wie er nu buitenlander is en wie niet.
Want ik snap er geen kut meer van.
Mensen met rood haar vind ik trouwens ook verdacht. Doet me meteen denken aan die Frida van ABBA.

"Lyngstad was born out of wedlock in Ballangen, near Narvik, Norway, as a result of a liaison between 18 year old Synni Lyngstad, and a married German sergeant, Alfred Haase, at the very end of the Second World War German occupation of Norway. Norway was liberated in May 1945. Anni-Frid was born 6 months later, November 15th 1945.
In the spring of 1947, Anni-Frid, her mother Synni, and her grandmother Arntine Lyngstad left her birthplace because of fear of reprisals from people who were angry and vengeful towards those who had dealings with the Germans during the occupation. This could result not just in insult, but also in forced separation of infants from their parents and relatives."


Nou, ik kap ermee. Ga morgenvroeg met het vliegtuig naar Alabama. Tussen die rednecks zal ik me wel thuis voelen.......

Haha, mijn rekensommetje was niet zozeer wetenschappelijk bedoeld...

Veel plezier trouwens in Alabama... business or pleasure?

PigDog
04-07-2007, 05:40
Haha, mijn rekensommetje was niet zozeer wetenschappelijk bedoeld...

Veel plezier trouwens in Alabama... business or pleasure?

Business as usual.....

Thanx!

nick
04-07-2007, 06:47
oud Hollandsch Flikkerstampen was dat toch?

of homo klopjacht ;)

Guru
04-07-2007, 07:28
Uiteraard is de pliesie op zoek naar nog meer getuigen van de mishandeling cq poging tot doodslag met discriminerende inslag, men vermoedt dat dit slechts het puntje van de ijsberg is, en deze lieden meer op hen kerfstok hebben.

Uiteraard zijn deze jongelui de volgende dag weer heen gezonden door de correcte rechtshandhavers van deze prachtige stad, waarbij lieden met andere culturele achtergronden het recht hebben op een 4e of 5e kans in deze prachtige multiculturele stad.

Guru
04-07-2007, 07:34
Jou oplossing voor alle problemen is te simpel Guru. En dit is een forum voor vechters, weet je nog? Ik zit hier niet in een economische denktank. Rot lekker op naar je PVV-forum, facist.

Fascist?

Moet jij zeggen, je bent toch lid van de "Bozkurtlar"?

Guru
04-07-2007, 07:37
Ik zit hier niet in een economische denktank.

Klopt, je komt nooit met ideeen omdat je een van "hun" bent.
Je dekt allochtonen omdat je zelf niet van orgine nederlands bent.
Ik heb je allang door.

PigDog
04-07-2007, 07:48
Je dekt allochtonen

Dat is mijn hobby........


Heerlijk.


Vind jij toch ook?


Ik ben de koning van de "hunnen".......

mossad
04-07-2007, 07:50
Ik ben al wat ouder dan de meeste forum-members. En geloof me: er worden al systematisch homo's in elkaar geslagen sinds ik kind was. Potuh Rammuh noemden we dat in plat haagsch. En er waren nog geen buitenlanders, en het woord allochtoon bestond niet.
En de enige reden waarom Guru zich erover druk maakt (neem dat nu maar van me aan) is omdat de daders nu buitenlanders zijn. Hij heeft een soort spamfilter die elk nieuws filtert op buitenlander-gehalte. Hij haat ze, al is zijn vrouw er één (duh) en grijpt elk kollumpie aan, hoe lullig ook om die op een mixfight forum te plaatsen. Meestal kopieert hij ze rechtstreeks van de PVV-site, zonder de bronvermelding erbij te zetten. Staat lekker intelligent.





Ik mag dat :D


Bron: Wikipedia.

Veel fascisten stellen bovendien dat hun land een slachtoffer is van vijandige groeperingen, die het land in een deplorabele staat hebben gebracht. Fascisten houden dergelijke groepen verantwoordelijk voor alles wat er mis is in het land, en zijn dus van mening dat ze koste wat kost onschadelijk gemaakt moeten worden.

Wellicht dat hij op deze manier artikelen selecteert maar dat is irrelevant voor het onderwerp. Er is wel degelijk een groot probleem met met name ontspoorde Marokkanen en geweld tegen homo's. Dat het vroeger autochtonen waren die dat voor hun rekening namen is net zo triest maar we hebben op dit moment te maken met wat er nu gebeurt. We proberen te ontwikkelen als samenleving en dan mag je het niet accepteren als de klok 30/40 jaar terug wordt gezet.

Veel pret in Alabama trouwens. Daar vind je wellicht ook een paar potenrammers.

PigDog
04-07-2007, 07:52
Veel pret in Alabama trouwens. Daar vind je wellicht ook een paar potenrammers.



Nou, het is daar meer rammen op negers........

Helaas.

PigDog
04-07-2007, 08:25
. Er is wel degelijk een groot probleem met met name ontspoorde Marokkanen en geweld tegen homo's.

Dit is de 10e aangifte dit jaar, tegen vorig jaar 15. Lijkt me dus een betrekkelijk rustige straat in Amsterdam-centrum. Ik woon in Breda en heb na één weekendje al meer dan 10 mishandelings berichten in de krant staan.
Dus het is geen groot probleem, vind ik.

Maar ja, ieder zijn mening.

mossad
04-07-2007, 09:20
Dit is de 10e aangifte dit jaar, tegen vorig jaar 15. Lijkt me dus een betrekkelijk rustige straat in Amsterdam-centrum. Ik woon in Breda en heb na één weekendje al meer dan 10 mishandelings berichten in de krant staan.
Dus het is geen groot probleem, vind ik.

Maar ja, ieder zijn mening.

Ik weet niet hoe je aan die cijfers komt, maar ik ga er even vanuit dat het juiste cijfers zijn. Dan zijn we nu halverwege het jaar op 10 aangiftes tegen 15 over het hele vorige jaar. Dan lijkt het erop dat er dit jaar meer aangiftes gaan komen dan vorig jaar. Bovendien heb je het over één straat. Ik denk dat er over geheel Amsterdam hele andere statistieken zijn te vinden. Ik heb er een paar Nova reportages over gezien(ook al van jaren geleden) en dat loog er niet om. Het COC slaat ook niet zomaar alarm en heeft bij herhaling aangegeven dat het geweld tegen homo's de laatste jaren toeneemt. Een toename die structureel is, lijkt me sowieso een probleem.

mossad
04-07-2007, 09:21
Nou, het is daar meer rammen op negers........

Helaas.

Die slaan tenminste terug:thup:

ijsbier
04-07-2007, 10:05
Die slaan tenminste terug:thup:

een beetje poot ook wel hoor, licht er alleen aan wat voor een je uitzoekt, als ze nou eens een bodybuild club gingen opzoeken... maarja dan is het opeens niet zo leuk meer...

mossad
04-07-2007, 10:09
een beetje poot ook wel hoor, licht er alleen aan wat voor een je uitzoekt,...


Dat weet jij wellicht beter dan ik.

redjuh
04-07-2007, 10:24
oud Hollandsch Flikkerstampen was dat toch?

wij hadden vroeger in de hout naast het oude stadion potenbeuken... hoewel het nooit op beuken uitliep maar meer stoer erachter aan rennen

ijsbier
04-07-2007, 10:51
Dat weet jij wellicht beter dan ik.

waar de fok slaat dat nou weer op.

chief108
04-07-2007, 17:11
Ga morgenvroeg met het vliegtuig naar Alabama. Tussen die rednecks zal ik me wel thuis voelen.......
yiiiiihaaaaa!!!!!
hef fun dawg

MB667
04-07-2007, 17:14
Sukkeltje, wat is dat voor bReEzaHHh-nieuwsbericht??? Pfhaha lees jij die crap?

ik was een bericht aan het zoeken over dat feit wat vorige week gebeurd is en ik kon die alleen vinden, maar voor de rest, sorry dat ik niet zo bad ass fighting wannabe forumreltrut als jou ben.

Italian*Berlusconi*
04-07-2007, 17:15
Het is echt grappig dat iedereen nu zo pro homo is, en enkel door wat gebeurtenissen omtrend marrokaanse jongeren. Hoe bedoel je hypocriet mensen!!! Punten zijn hierboven al genoemd, en kan je wel zeggen het gaat nu om nu en vergeten wij maar even dat dit al een probleem was voordat het met allochtonen te maken had want we leven nu. Echt hypocriet sommige mensen, best grappig ook om te lezen.

De man van 14K
04-07-2007, 17:23
wij hadden vroeger in de hout naast het oude stadion potenbeuken... hoewel het nooit op beuken uitliep maar meer stoer erachter aan rennen

rende jij vooraan of achteraan?

edit: ik bedoel voor vooruit of er achteraan

De man van 14K
04-07-2007, 17:24
waar de fok slaat dat nou weer op.


op mossad zn droge gevoel voor humor ;)

chief108
04-07-2007, 17:34
Het is echt grappig dat iedereen nu zo pro homo is
iedereen???
donder toch op met je generaliserende flikkerpraatjes...

Italian*Berlusconi*
04-07-2007, 17:43
iedereen???
donder toch op met je generaliserende flikkerpraatjes...

hey poepie.. nu niet zo doen he... ik had het niet over dit forum, maar in het algemeen en dan de pvv'ers en what not, dus haal nu die stok maar weer uit je arse en calm down schat. :box: :pimp:

knilles
04-07-2007, 17:47
AMSTERDAM - Bij de Amsterdamse politie stromen momenteel de aangiften binnen van homo's die zeggen te zijn mishandeld door groepen, voornamelijk Marokkaanse, jongeren.

Het geweld van allochtone jongeren tegen homoseksuelen in Amsterdam begint angstaanjagende vormen aan te nemen.

De meldingen volgen op het bericht van de politie dat een groep van vier Marokkanen, een Surinamer en een Turk is aangehouden voor dergelijke delicten. De politie vroeg om getuigen en wilde dat slachtoffers zich zouden melden. Dat is gebeurd. Zes personen hebben zich gisteren gemeld, waarbij het zeker gaat om vier nieuwe gevallen. Een daarvan is gepleegd door de eerder aangehouden groep allochtonen.


Inmiddels staat de teller van homohaatincidenten in de hoofdstad op tien.


Dat zijn de officiële cijfers, maar volgens de politie is dit aantal slechts het topje van ijsberg, omdat veel slachtoffers uit angst of schaamte geen aangifte durven doen.


Ernstig


,,Daarom blijf ik slachtoffers en getuigen oproepen om zich bij ons te melden. Alleen dan kunnen we dit vreselijke misdrijf de kop indrukken. Ik vind dit uit de grond van mijn hart het meest ernstige vergrijp: geweld omdat iemand een andere seksuele geaardheid, ras of religie heeft", zegt de Amsterdamse hoofdcommissaris Bernard Welten.


,,In een stad als Amsterdam tolereren we dit soort zaken niet. Zeker ook gezien de historie van Amsterdam is discriminatie verwerpelijk en verachtelijk en dat moeten we - voordat het een trend wordt - keihard de kop indrukken. Dat doen we onder andere door de drempel voor iedereen die met homohaat in aanraking komt zo laag mogelijk te maken. Slachtoffers en getuigen kunnen zich 24 uur bij ons melden en we zullen nog nadrukkelijker gaan surveilleren."


De politie heeft een telefoonnummer geopend waar slachtoffers zich 24 uur per dag kunnen melden.

Muay Thai Elite
04-07-2007, 20:32
Het gaat waarschijnlijk ook niet zozeer om het feit dat het vroeger ook al gebeurde, maar veel meer om het feit dat wij (de Nederlanders) er nu wel een beetje klaar mee zijn (want homo zijn was vroeger ook híer een echte sensatie, maar nu gewoon niet meer), en die buitenlanders nu ineens weer beginnen met het zinloos in elkaar slaan van die mensen.

En dan zeg ik, moeten we weer 30 jaar terug (zoals ik al eerder las in deze thread), of mogen zij lekkr in Casablanca poten gaan rammen?

Ga eens lekkr voor een vliegticket sparen, zeg ik dan. Geen rascistische opmerking, gewoon probleemoplossend, dunkt me..

Chico
04-07-2007, 20:42
ik snap niet echt waarom groeperingen die vaak hun bek ophalen over hoe zij gediscrimineerd worden andere groepen gaan discrimineren..

MB667
04-07-2007, 20:47
Tering muay gay emile, wat ben jij een onnozel schaap, meer schrijf ik niet.

mossad
04-07-2007, 21:41
waar de fok slaat dat nou weer op.

Relax maar, bedoel er niks mee:thup:

Muay Thai Elite
04-07-2007, 23:20
Tering Muay Thai Elite, wat ben jij een geweldig magistraal persoon, meer schrijf ik niet.

Meer hoef je ook niet te schrijven, mijn zoon..

Hahaha, retard :D

MB667
05-07-2007, 00:12
dat hoeft ook niet, ik hoef je niet belachelijk te maken, dat doe je zelf al.

Muay Thai Elite
05-07-2007, 00:28
Jij bent zo'n stinkerd die altijd t laatste woord wil hebben he?

adam
05-07-2007, 04:11
eigenlijk is het wel beetje belachelijk, juist met die topics bringen we afstand tussen NL'ers en buitenlanders.
wie zijn buitenlanders??? wie in bezit is van een nederlandse paspoort is dan gewoon een nederlander. al die marokanen die jullie noemen zijn de 3de generatie en zijn hier geboren en getogen. joneren vooral allochtonen en zijn 90% de van in samenleving gegroeid en niet in hun familie, dus in onze nederlandse samenleving. dat ze dan crimineel worden of wat dan ook heeft ook puur daarmee te maken. hoeveel nederlanders zijn er tegen homo's? ik zal je zeggen HEEL VEEL. wat is dat dan voor onzin dat je elke keer groep allochtonen bij betrekt. laatste maand zijn er homos door groep nederlanders mishandelt, 3 maand terug zijn er weer twee in groningen mishandelt, heeft iemand van gehoord?? nee, omdat de daders geen allochtonen waren.
tot er geen einde komt aan rasictische praatjes, zal er ook geen eind komen aan al die gebeurtenissen.
als je als nederlanders marokanen beledigd, turken uitlacht en moslims beledigd, krijg je dat ook terug van die groep.

Guru
05-07-2007, 04:13
Ik denk zelf dat de intolerantie van homo's voornamelijk voortkomt uit de allochtone moslim hoek.
Natuurlijk zijn er ook veel autochtone homohaters maar die hebben zich altijd redelijk op de achtergrond gehouden. Nu er steeds meer anti homo oproepen worden gedaan gaat deze groep zich ook weer roeren. Zij worden hierin bevestigd in hun vooroordeel jegens homo's. Overigens voordat deze problemen met allochtonen de kop op stak waren het voornamelijk de Christenen die problemen hebben met homosexuelen, en nog! Maar ik geloof niet dat de Christenen homo's zullen gaan molesteren omdat ze het niets vinden.

Guru
05-07-2007, 04:20
tot er geen einde komt aan rasictische praatjes, zal er ook geen eind komen aan al die gebeurtenissen.
als je als nederlanders marokanen beledigd, turken uitlacht en moslims beledigd, krijg je dat ook terug van die groep.

De PVDA heeft deze lui uitgenodigd in de jaren'70 zonder de mensen te laten integreren en zonder duidelijkheid te geven dat ze terugmoesten.
Je moet de rollen NIET omdraaien.
Wij zijn meer dan schappelijk geweest....
Denk je nou echt dat ze zo doen vanwege rascistische praatjes, dit is ontstaan vanuit een gebrekkige opvoeding en tussen twee werelden in, niet 100% moslim zijn en niet 100% nederlander zijn.
De ouders en regering zijn de schuldigen.

Er komt geen einde aan dit stelselmatig bekritiseren.
Let op mijn woorden, de PVV wordt groter en groter als dit kabinet geen spijkers met koppen gaat slaan de komende 3,5 jaar.
Zie het als een ultimatum.

adam
05-07-2007, 04:28
De PVDA heeft deze lui uitgenodigd in de jaren'70 zonder de mensen te laten integreren en zonder duidelijkheid te geven dat ze terugmoesten.
dus je geeft de schuld aan nederlandse regering. we zijn nu bijna 40jaar verder, 3de generatie is al aanwezig.


Let op mijn woorden, de PVV wordt groter en groter als dit kabinet geen spijkers met koppen gaat slaan de komende 3,5 jaar.
Zie het als een ultimatum.
dan hebben we pas problemen in nederland, PVV beledigd de hele moslims gemeenschap, is dat een goeie partij om een multiculturele land te regeren.

en ik heb nog een vraagje aan jou guru. graag met ja en nee beantwoorden. ligt het probleem aan allochtonen???? zoja ok, zo niet dus aan regering die minder allert en actief is

Biiyen
05-07-2007, 04:52
Het is echt grappig dat iedereen nu zo pro homo is

Inderdaad die vuile rugridders moeten ze kapotslaan. Dat ze met hun gore kop van een flat moeten worden gegooid is een goeie regel. Vuile spermazuigers met hun handtasjes. Marokkanen zijn mijn vrienden, die weten tenminste hoe je de daad bij het woord voegt. Hollanders praten altijd veel en doen nooit iets. Marokkanen die doen het tenminste! Niks geen gepraat. Nee! gewoon neerslaan, intimideren, in de vijver gooien en op het gezicht meppen!


The enemy of my enemy is my friend!
Marokkanen zijn mijn vrienden


ICH BIN EIN MAROKANER


me.biiyen.ignore = true

chief108
05-07-2007, 05:07
en de emoties lopen weer eens hoog op :sleep1:

Guru
05-07-2007, 05:23
en ik heb nog een vraagje aan jou guru. graag met ja en nee beantwoorden. ligt het probleem aan allochtonen???? zoja ok, zo niet dus aan regering die minder allert en actief is

Geen ja en geen nee maar...
Beide, het beleid en de regering is daar een belangrijk aandeel aan.

adam
05-07-2007, 05:39
Geen ja en geen nee maar...
Beide, het beleid en de regering is daar een belangrijk aandeel aan.
ik zal alleen iets zeggen en daarmee ben ik uit.
ten eerste ik hoef jou niet, noch iemand anders gaan overtuigen. ik ben zelf werkzaam geweest bij justitie en door hun werkmethode ben ik weggegaan.
jij en paar anderen hebben hele tijd over allochtonen of moslims. OK, je hoort weleens dat marrokanen en surinamen dat gedaan hebben. ik zal paar punten noemen:
1. je hoort hier en daar dat die marrokaan en die surinaam en turk in amsterdam dat hebben geflikt en dat in rotterdam, waarom hoor je nooit dat een turk of marrokaan dat in groningen of limburg gedaan hebben (komt niet vaak voor).
2. het ligt dus niet aan bevolking maar aan waar ze wonen. meestal westen, kan dus zeker zeggen dat het aan Nederlandse beleid ligt, en wie is nederlandse beleid, mensen die achter schermen werken, dus ook PVV.
3. moslims hoor ik hier en daar. ik zal u wat zeggen. moslims zijn niet alleen marrokanen. mensen uit afghanistan, irak,iran, sumalie, tunes, veel afrikanen, en veel en veel andere landen zijn ook moslims, waarom hoor je daar niks over. waarom hoor ik tenminste nooit(bijna nooit). klein groep heeft voor de rest verpest. en omdat ze moslims zijn, zijn er ineens alle moslims slecht of zijn ze achterlijk, dat hoor je toch de leider van PVV zeggen, IS DAT NORMAAL????

4. ik heb ook met zsielzoekers gewerkt. wat verwacht je van die mensen als ze 10 jaar in een opvang zitten (net een gevangenis, ze mogen niks)??? ze mogen niet naar school, ze mogen niet werken, helemaal niks. verwacht je dan dat ze na al die tijd ineens gaan nederlanders worden, zou jij het kunnen?? NEE

5. kijk maar naar de kijk cijfers, als je als asielzoeker verblijfs krijg en in aanmerking van een huis komt. kijk dan waar en wat voor huis je krijgt, een flat waar alleen maar van dit soort mensen zijn, verwacht je dan anders???

Muay Thai Elite
05-07-2007, 10:16
Damn jij hebt bij justitie gewerkt, met je gebrekkige typcapaciteiten...?

adam
05-07-2007, 20:21
inderdaad, dat hoor ik vaker van mensen als jou, als je goed kan typen dan kan je bij justitie werken?
verder hoef ik niet diep op ingaan. het is ook niet van belang,
trouwens: waarom ga je niet reageren om mijn mening over allochtonen en overheid enz.... omdat je helemaal geen idee hebt, als je daarover praat. wil je disscus.? dan doen we het, maar met feiten en niet met je halfgebakke meningen van je.. fijne dag nog

Muay Thai Elite
06-07-2007, 02:02
Gozer, als ik nou uberhaupt kón lezen wat je typt, zouden we kunnen discussieren, maar zelfs dan zijn er nog 2 factoren waar je geen rekening mee houdt:
1. Als ik met je in discussie ga, zou het lijken alsof het me boeit wat je te melden hebt, en dat is niet het geval..
2. Ik ben hier niet om te discussieren met wie of wat over wie of wat dan ook, ik ben god..

Bud S
06-07-2007, 04:03
2. Ik ben hier niet om te discussieren met wie of wat over wie of wat dan ook, ik ben god..
hahaha mafkees :thup:

jitsinho
06-07-2007, 07:18
he guru waarom zeg je niets over die nederlandse mariniers die met 6 man in eindhoven twee homo s hadden inmekaargeslagen en die groep canadese mariniers in amsterdam die ook homos hadden in mekaar geslagen lees jij nooit een krant of kijk jij niet naar het nos journaal of kijk je en lees je wel maar zie je en lees je alleen maar dingen die je wilt lezen en zien om je racistiche ideeen te versprijden vuile racist.
Volgens mij ben jij echt zwaar gepest vroeger op school waarschijnlijk door allochtone jongeren of hebben ze je vriendin afgepakt er zit veel opgekropte woede bij jou.
Je zit ook nog is op een vechtsportforum dus je houd van vechtsport, volgens mij baal je echt van die marokaanse antiliaanse turkse surinaamse armeense tunesise mma en kickboks toppers die de naam van nederland elke week wel ergens op de werled hoog houden.

trouwens ik weeg 74 kilo maak niet uit hoeveel jij weegt guru maar allah of god of boedha oooh man allemaal weten ze dat ik tegen jou in de ring zou willen staan en het liefst op pride regels.

Bij deze ik daag je uit

accepteer het please en ik hoef geen gage.

ijsbier
06-07-2007, 08:40
en we hebben een keyboard warrior....

Kato
06-07-2007, 20:23
en we hebben een keyboard warrior....


Soww zeg dat wel!:thup:

chief108
06-07-2007, 20:35
whatever...
get it on!!!!

enne....
opnemen die handel hè?? :p

Guru
07-07-2007, 05:26
Nee, Jitsinho, ik heb enkel op "witte" scholen gezeten.
Ik weet dat er ook vele varkens onder de nederlanders zitten, over de marine heb ik weleens wat gepost, dat schorem is net zo fout!

Over je uitdaging
Lijkt me cool Jitsinho!
Wat voor ervaring heb je?

Ik heb wel wat voorwaarden;

Een sportschool die iemand ter beschikking kan stellen.
Freefight regels
Geen pottekijkers en andere mensen erbij, locatie geheim voor de buitenwereld!
Ieder een cheerleader mee mag (mag ook allochtoonse chicka zijn, ik neem dan een "white power allochtoonse" mee wellicht)
Cameraman mag filmen

Biiyen
07-07-2007, 06:02
haha we hebben weer een key-board warrior in da house! Wie gaat flmen voor mixfight?

chief108
07-07-2007, 08:16
paspoes?

Jeru
07-07-2007, 16:31
Cool! Vechtuh vechtuh vechtuh!!!

Maar even om weer ontopic te komen....



De twee homoseksuele mannen die vorige week in de Reguliersdwarsstraat zijn belaagd, hebben klappen gekregen van één jongen. Hij zit nog vast.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) waren niet alle jongens in de groep van zes gewelddadig. Eén van hen zou zelfs hebben geprobeerd zijn vriend tegen te houden en weg te trekken.
De mannen werden in de nacht van donderdag 28 juni op vrijdag 29 juni mishandeld. De politie arresteerde zes verdachten. Onderzoek heeft vooralsnog uitgewezen dat beide slachtoffers vermoedelijk één klap hebben gekregen van één jongen.

ijsbier
07-07-2007, 18:52
IT's ON!!!!

Chico
07-07-2007, 20:49
De PVDA heeft deze lui uitgenodigd in de jaren'70 zonder de mensen te laten integreren en zonder duidelijkheid te geven dat ze terugmoesten.
Je moet de rollen NIET omdraaien.
Wij zijn meer dan schappelijk geweest....
ten eerste was het de in de jaren 60.. en in die periode waren het constant de christelijke partijen die aan de macht waren wisselend met de pvda en de vvd.. dus aljeblieft hou je feiten een beetje op een rijtje...

daarnaast is er van regeringskant ervanuit gegaan dat de gastarbeiders weg zouden gaan dus hoeven ze niet te integreren.. (hey een oorzaak van de integratieproblemen)

pas in 1984 is er toegegeven dat ze bleven en toen was aan macht... juist cda & d'66

Sinds het eerste kabinet in de jaren '60 (quay) tot 1984 (van agt III) is de pvda 3 keer aan de macht geweest en de vvd 6 keer... voor de rest waren het de continue de christelijke partijen die deelname hadden in het kabinet.. eerst als kleine partijen daarna als cda.. dus ga me alsjeblieft niet vertellen dat het aan de pvda ligt...

Guru
08-07-2007, 07:00
Waarom zijn de gastarbeiders niet weggegaan?
Het ligt WEL aan de PVDA en de slappe halve politiek die bedreven wordt en nog steeds doorgaat.

jopke
08-07-2007, 07:49
zou het niet een stuk rustiger en vrede lievender worden op dit forum als guru gewoon gebanned word??
over vechtsport heeft hij verder toch nooit echt iets te melden, en zijn nazi-achtige uitspraken maken dit forum er niet leuker op...

guru begin zelf een forum waar je met jou ''soort genoten'' vrolijk kan discuseren over dit soort zaken,

en voor ijsbier respect!!

Muay Thai Elite
08-07-2007, 21:02
Guru bannen is de dood van de vrijheid van meningsuiting.. Je hoeft t niet met m eens te zijn, je hoeft zelfs zijn posts niet te lezen, maar een ban zou de pilaren waarop NL gebouwd is af laten brokkelen.

Eric468
09-07-2007, 00:12
Ik heb wel wat voorwaarden;

Een sportschool die iemand ter beschikking kan stellen.
Freefight regels
Geen pottekijkers en andere mensen erbij, locatie geheim voor de buitenwereld!
Ieder een cheerleader mee mag (mag ook allochtoonse chicka zijn, ik neem dan een "white power allochtoonse" mee wellicht)
Cameraman mag filmen

Zwak om eisen te gaan neerleggen...

Hoeveel mensen hebben op dit forum een sportschool die ze ter beschikking willen stellen?
Welke sportschooleigenaar heeft een MMA-ring?
Welke sportschooleigenaar met een MMA-ring wil er een gevecht laten plaatsvinden zonder toezicht en medisch personeel?


Om het haalbaar te houden:
Gewoon buiten omdat je toch nooit een locatie kan vinden
Open voor iedereen die actief is op mixfight.nl (grote groep dus het gaat heus geen grote knokpartij worden, want wie begint en gaat het opnemen tegen 50 man die hem tegelijk aanpakken omdat hij de boel aan het verzieken is?)
Met een scheidsrechter (moet toch te vinden zijn op dit forum)...



Nu is de vraag wie zich het eerst terug gaat trekken van de twee keyboard warriors....

Biiyen
09-07-2007, 00:25
waarom zo ingewikkeld? Gewoon tijdens de Mixfightdag 2007, dan is direct de hele doelgroep toch al aanwezig.

Eric468
09-07-2007, 00:32
waarom zo ingewikkeld? Gewoon tijdens de Mixfightdag 2007, dan is direct de hele doelgroep toch al aanwezig.

KLINKT PERFECT, ZIJN DE VECHTERS DAN OOK KLAAR?

Kato
09-07-2007, 00:58
paspoes?

Dan zien we niks van het gevecht, alleen de 'cheerleaders' :whistling:

Chico
09-07-2007, 02:22
Waarom zijn de gastarbeiders niet weggegaan?
Het ligt WEL aan de PVDA en de slappe halve politiek die bedreven wordt en nog steeds doorgaat.
goed argument... :twak:

je kunt alleen politiek voeren als je in het kabinet zit.. als je al een partij de schuld wil geven is het de cda (en oorspronkelijke christelijke partijen) en daarna de vvd (met 6 keer deelname aan kabinetten) en pas als laatste de pvda (met 3 keer deelname aan kabinetten)..

(en de gastarbeiders bleven in die periode omdat het terugkeerbeleid niet uitgevoerd werd... en aangezien de vvd 2x zo vaak in die periode aan de macht was ligt de fout eerder bij de vvd en de cda dan bij de pvda)..

chief108
09-07-2007, 16:57
waarom zo ingewikkeld? Gewoon tijdens de Mixfightdag 2007, dan is direct de hele doelgroep toch al aanwezig.
:thup:
prachtig!!!


Dan zien we niks van het gevecht, alleen de 'cheerleaders' :whistling:
is ook weer waar...
maar op de mixfight dag komen wel meer fotogeeks dus dat komt wel goed dan....

Paganstars
09-07-2007, 18:19
LMAO das lang geleden dat we hier keyboard warriors hadden!

Muay Thai Elite
09-07-2007, 20:51
Keyboardwarriors zijn zo 2003

Glen
09-07-2007, 22:09
Hier is de scheids, gratis...........

De man van 14K
09-07-2007, 22:14
bring it on bitches!! hahahah regel het maar op de mixfight dag dan staat er een sportschool (die van Bob en Irma) ter beschikken én daar is een ring! HAHA super ik ben zeker van de partij!!

Biiyen
10-07-2007, 02:10
Geregeld:

* Locatie
* Ring
* Scheids
* Publiek

Niet geregeld:
* Jitsinho
* Guru

Heren kemphanen, wat is hierop uw antwoord? Wat valt u ten dele... ? eeuwige roem of eeuwig hoongelach tot ver in de eeuwigheid, geschaard tussen de helden, Benny en Ray.

Muay Thai Elite
10-07-2007, 06:06
Ray was een echte pendekar :D

Guru
10-07-2007, 06:39
Ik doe het alleen, als het gelijk niveau is!
Ik heb in een ver verleden weleens getraind, maar ben geen trainingsfreak.
Heb wel wat verstand van vechtsporten, hoewel mijn posts dat niet tonen, weet wel verschil tussen ground'n pound en een lowkick.

Eric468
10-07-2007, 14:42
Ik doe het alleen, als het gelijk niveau is!



Komt op mij over als een "ik doe het alleen als ik win" mentaliteit.

En dat had je eerder moeten bedenken, toen de bedreigingen en uitdagingen begonnen ;)

PigDog
11-07-2007, 09:23
Ik doe het alleen, als het gelijk niveau is!
Ik heb in een ver verleden weleens getraind, maar ben geen trainingsfreak.
Heb wel wat verstand van vechtsporten, hoewel mijn posts dat niet tonen, weet wel verschil tussen ground'n pound en een lowkick.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHHA.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Kortom: LMAO.
Nu begrijp ik waarom je zo voor de homo's opkomt.

Guru
11-07-2007, 15:00
Komt op mij over als een "ik doe het alleen als ik win" mentaliteit.

En dat had je eerder moeten bedenken, toen de bedreigingen en uitdagingen begonnen ;)

Zo komt het bij de rest niet over, wel de feiten bij de waarheden houden.
Niet zelf er een draai aan geven.
Bovendien ben ik aan jou geen enkele verantwoording schuldig, heb je nog nooit op dit forum gezien.

Vervolgens is onze Pigdog (souit 11) weer op het forum die van de stomzinnigheid, niks kan uitbrengen en vervolgens mij schaart tot de roze brigade.
Ga zo door met je geweldige bashing.
Zeg nou eens een keer dat je van turkse orgine bent, wees nou eens een kerel en eerlijk tegen mij en anderen.

paspoes
11-07-2007, 17:24
Die Guru:lol: