PDA

View Full Version : CSAC: Baroni Positive for Two Types of Steroids



knilles
04-07-2007, 18:14
Tuesday, July 03, 2007
by Josh Gross ([email protected])

Middleweight Phil Baroni (Pictures) tested positive for Boldenone and Stanozolol Metabolites, the California State Athletic Commission announced Tuesday afternoon. The 31-year-old from Long Island, New York has been fined $2,500 and suspended 365 days from the conclusion of his loss against Frank Shamrock (Pictures) on June 22 in San Jose. The final 51 days of that suspension will be fulfilled at the start of Baroni's next licensing year, should he decide to reapply.

"While we respect the process and intent of the test we are disappointed with the results as they are completely unexpected," said Baroni's manager, Ken Pavia. "Phil did not knowingly ingest these drugs, which we are told are veterinary in nature.

"We intend to exercise all rights that are afforded by the state commission and (CSAC Executive Officer) Armando Garcia."

Baroni joins Carter Williams, who was suspended six months and fined $1,000 following a positive test for cocaine, as the second fighter to test for banned substances following the Strikeforce/EliteXC co-promoted card.

"Phil Baroni feels that worse than any fine or suspension is the disgrace associated with the positive test to himself, his family and fans," Pavia said. "As such he asks that judgement be withheld until all facts are in evidence."

All other fighters on the card have been cleared by the CSAC.

Marco
04-07-2007, 18:26
goh wat een verrassing

chief108
04-07-2007, 18:31
LOL
staat ook meteen al op wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/Boldenone

Wheelie
04-07-2007, 18:31
Ik kan dit haast niet geloven !

knilles
04-07-2007, 18:48
Ik wel, aardige juice aap die Baroni ;)

Tony
04-07-2007, 19:07
maar ik dacht dat baroni altijd zo sterk en afgetraind van nature was..
Ik kan het niet geloven.. de ambassadeur van de sport positief getest..









lol... was te verwachten he haha

Tsuki
04-07-2007, 19:45
hoef je echt geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben om dit aan te zien komen ..................................

valt me wel op dat vaak de verliezers van partijen gepakt worden. Zegt ook wel iets over het feit dat je wel kan gebruiken maar dat het absoluut niet garant staat voor suc6 .....................

chief108
04-07-2007, 19:51
valt me wel op dat vaak de verliezers van partijen gepakt worden. Zegt ook wel iets over het feit dat je wel kan gebruiken maar dat het absoluut niet garant staat voor suc6 .....................
of....

het is gewoon buitengewoon opvallend idd dat de verliezers telkens tegen de lamp lopen terwijl je ook wel weet dat de winnaar ook wel met een spuit in z'n reet heeft lopen trainen

The Bulldog
04-07-2007, 19:57
"Phil Baroni feels that worse than any fine or suspension is the disgrace associated with the positive test to himself, his family and fans," Pavia said. "As such he asks that judgement be withheld until all facts are in evidence."


NEe idd voor je het weet loop je zoiets op....eigelijk gewoon zielig voor hem:rolleyes::twak:

Tsuki
04-07-2007, 19:58
LOL @ chief ............ goed puntje

LJ Silver
04-07-2007, 20:46
tja http://www.boxingbar.com/site/img/foto/phil%20baroni.jpg

Ossie
04-07-2007, 20:51
Tjah, ik kan het ook haast niet geloven man.

Wat een prutser trouwens. Stop je jezelf vol met zoveel, en dan heb je nog alleen zo'n lichaampje kunnen kweken :whistling:

Tsuki
04-07-2007, 20:56
als iedereen die gebruikt een prutser is, blijven er weinig niet prutsers over gok ik ..............

Tony
04-07-2007, 20:59
maar jongens... Baroni's tijd in de ufc was niet veel soeps.. Maar toen hij daarna bij pride terecht kwam heeft deze anabolen bobbie wél van vechters zoals: Minowa, Kondo, Chonan gewonnen..

Toch ook niet verkeerd hoor. Zo slechts is baroni nu ook weer niet vind ik.

Ossie
04-07-2007, 21:01
Mijn reactie over dat van prutser was ook voor de gein bedoeld en ging over zijn lichaam....

Ik heb al eerder gezegd, en velen zijn het met me eens dat je door anabolen alleen niet veel verder komt. Ook dan moet je gewoon keihard trainen om iets te kunnen bereiken.
Ik zie het eerder als een 'middel' om als het ware nog net iets verder te kunnen gaan.

The Bulldog
04-07-2007, 21:02
tja http://www.boxingbar.com/site/img/foto/phil%20baroni.jpg

Goddomme.. gewoon een super fysiek..

En idd hij heeft ook best wat gasten verslagen ...

Beetje jammer dat er weer zo`n positief geval is ...voor de sport dan in relatie tot de media aandacht..

Tony
04-07-2007, 23:05
`hoezo slecht?

Alle cagefighters zijn toch werkeloze, criminelen en barbaarse monsters die elkaar helemaal afslachten in de ring met alleen maar hoeren en pooiers als publiek.

toch?

;)

FOCUS
04-07-2007, 23:27
Goddomme.. gewoon een super fysiek..

En idd hij heeft ook best wat gasten verslagen ...

Beetje jammer dat er weer zo`n positief geval is ...voor de sport dan in relatie tot de media aandacht..

x2

chief108
04-07-2007, 23:41
Goddomme.. gewoon een super fysiek..

zekers....
ook opvallend dat de meesten die gepakt hebben een ijdeltuiten fysiek hebben (mag ik best zeggen met mijn bierbuik...)
want dat beeld hoort ook een beetje bij een roids gebruiker vanzelfsprekend

maar dat betekend nog niet dat iemand met het fysiek als een Fedor geen ondersteunende middelen heeft gebruikt tijdens zijn training
hij heeft dan gewoon zijn trainingsuren anders ingedeeld...

leuke van al die zaken is dat we weer heel wat bijleren ;)
Boldenone en Stanozolol worden voornamelijk gebruikt om te "cutten" toch?
oftwel: teruggaan in gewicht/ vetpercentage maar toch je spiermassa/ kracht op peil houden right?
*dat* is in dit geval wel te zien ook trouwens...

FOCUS
05-07-2007, 01:27
ik vraag me trouwens af waarom er opeens mensen positief testen..
wordt er 'at random' gecontroleerd, of moet iedereen zijn plasje inleveren?

chief108
05-07-2007, 01:48
wordt er 'at random' gecontroleerd, of moet iedereen zijn plasje inleveren?



All other fighters on the card have been cleared by the CSAC.

blijkbaar iedereen
al lijken de uitslagen wat meer op random te wijzen

aan de andere kant wel raar dat er zo'n stijgende lijn in het aantal betrapten is idd...:wacko:

The Bulldog
05-07-2007, 01:53
Boldone/boldenone

Heeft wordt ook vaak genomen met de gedachte gang dat het voor de aanhechtingen versterkend zou werken..

Of het daadwerkelijk die werking heeft????????
Wat ik wel weet is dat het (boldone) een behoorlijke pomp veroorzaakt in de spier.. dus je dekking houden en veelvuldige herhalingen maken kunnen een pijnlijke ervaringen zijn.

FOCUS
05-07-2007, 02:19
dan zeg ik; chuck liddel positief op Boldenone:lol:

micha
05-07-2007, 04:58
Straks gaan ze nog vertellen dat Sapp ook gebruikt

Biiyen
05-07-2007, 05:59
Goh , dat verbaasd mij enigzins. Jammer in ieder geval.... Maar life goes on