PDA

View Full Version : About Masato!



Chingis-khan
06-07-2007, 04:43
weet niet waarom maar in nederland hoor je zo weinig over masato, terwijl hij egt een van de wereldtopper is daarom wil ik ook meningen horen van anderen, zelf vind ik hem hele superieur gast zonder al te veel kapsones enzo doet gewoon wat ie moet doen en dan dat nog met STYLE hehe:lol:
laat maar horen mensen :pimp:

Briant
06-07-2007, 05:06
Hij heeft hele goeie wedstrijden gehad maar ook hele slechte. Verder vind ik dat hij een klasse lager staat dan andy sauwer, buakaw en albert kraus.
Maar dat sluit niet uit dat het een interessante vechter is, die af en toe nog wel tot een verassing in staat is. Dat is mijn mening ;)

Jeru
06-07-2007, 05:24
vechter is, die af en toe nog wel tot een verassing in staat is.

:eek: dat is eng! ;)

Ik ben zeker ook wel een fan van Masato! Buakaw en Souwer zijn zeker beter maar het is een leuke vechter om naar te kijken.

kentaro
06-07-2007, 08:22
Masato is 1 van de beste K-1 Max vechters hoort absolute bij de top 3!!!
Onder andere door Masato is de K-1 Max zo populair en groot geworden in Japan.

Wanneer Masato vecht gaan de tv ratings op dat moment omhoog, echt ongekend populair in Japan met boeken, filmrollen, dvd's, action figures etc!!

Masato Kobayashi K-1 Max World Champion 2003
http://photosk-1fans.tripod.com/Masato/030706_kak_k1_masato_id_b.jpg

Chingis-khan
06-07-2007, 09:29
Hij heeft hele goeie wedstrijden gehad maar ook hele slechte. Verder vind ik dat hij een klasse lager staat dan andy sauwer, buakaw en albert kraus.
Maar dat sluit niet uit dat het een interessante vechter is, die af en toe nog wel tot een verassing in staat is. Dat is mijn mening ;)

ik heb ook niet gezegd dat hij nummer 1 was (maar een van de wereldtopper) en ja hij staat op dit moment idd onder buakaw en souwer maar een ding weet ik 100% zeker dat kraus juist klasse lager zit dan masato;) ik zou ook graag masato tegen buakaw en souwer in superfight willen zien vechten, vooral tegen buakaw moest ie met 2 dicht geslagen ogen en gekneusd ribben in final stond, niet dat hij van buakaw kan winnen maar het zal een hele mooi pot worden vind ik en hij kan souwer wel hebben denk ik :ninja2: Wazzaaaa

Hammerkick
06-07-2007, 14:25
ik heb ook niet gezegd dat hij nummer 1 was (maar een van de wereldtopper) en ja hij staat op dit moment idd onder buakaw en souwer maar een ding weet ik 100% zeker dat kraus juist klasse lager zit dan masato;)
Waarom is Kraus, een klasse lager, dan Masato ? Albert Kraus is de enige Nederlander, die er iedere keer bij is geweest in de K-1 Max finale. als Albert Kraus op 3 oktober tegen Masato komt, laat hij geen spaan van hem heel !!

connect
06-07-2007, 15:50
ik schat masato ook iets hoger in dan kraus hij heeft ook 2x van kraus gewonnen en kraus 1x van hem.
maar zoals kraus de laatste x vocht had ik hem al een tijd niet zien vechten en dan zou die zeker wel winnen van masato.
ondanks dat zit masato gewoon in de top5 van de max samen met.
souwer,buakaw,kraus,masato,drago

MB667
06-07-2007, 20:03
ik vind Kraus beter als masato!

Chingis-khan
06-07-2007, 22:33
Waarom is Kraus, een klasse lager, dan Masato ? Albert Kraus is de enige Nederlander, die er iedere keer bij is geweest in de K-1 Max finale. als Albert Kraus op 3 oktober tegen Masato komt, laat hij geen spaan van hem heel !!

hehe alsof masato een k-1 max toernooi gemist heeft ze zijn allebei van begin af bij geweest en omdat hij een nederlander is wil niet zeggen dat hij alle voorrang heeft he, we kunnen ook zeggen van masato is enige japanner die ieder jaar bij is geweest drm is hij nummer 1 (kan tog niet).. niet dat ik hem bescherm maar masato sla je niet zomaar knockie sterker nog hij heeft in k-1 niet eens K.O gehad

Chingis-khan
06-07-2007, 22:43
ik vind Kraus beter als masato!
masato ik vind tog wel completer hij maak combinatie met zijn benen en zijn handen terwijl kraus meestal met zijn boksen bezig is (laatst niet) zelfs qua boksen is masato beter.. hij heeft hem niet voor niks 1x ko en 1x knock down geslagen met zijn vuist:box:

Spike_tm
07-07-2007, 01:07
Ik vind Masato wel een aardige vechter om te zien. Er gebeurt altijd wat in zijn partijen. Nou is dat in de K1 max toch wel een stukkie beter dan de "normale" K1.
Kraus vs. Masato denk ik toch dat Masato nipt de betere is. Zeker omdat ik Kraus erg veel zie boksen en weinig combo's zie maken met trappen en stoten. Dat vind ik jammer omdat dat toen hij de K1 max in mijn ogen een stuk beter was. Ik moet wel zeggen dat ik Kraus de laatste partijen wel beter vond draaien.

Evilman
07-07-2007, 02:27
Hij heeft hele goeie wedstrijden gehad maar ook hele slechte. Verder vind ik dat hij een klasse lager staat dan andy sauwer, buakaw en albert kraus.


Kraus? Wat kraus. Masato is in Max verder gekomen dan hem de laatste tijd en vecht ook een stuk beter. Kraus is imo vergane glorie en Masato heeft altijd wel een kans. pramuk>sauwer>masato>kraus

Briant
07-07-2007, 04:27
Kraus? Wat kraus. Masato is in Max verder gekomen dan hem de laatste tijd en vecht ook een stuk beter. Kraus is imo vergane glorie en Masato heeft altijd wel een kans. pramuk>sauwer>masato>kraus

Ik vond laatst Kraus er toch akelig gevaarlijk uitzien en nog lang niet vergaan. (en met uitzien bedoel ik voornamelijk zn vechtstijl)

Biiyen
07-07-2007, 05:12
Ik ben een groot voorstander van Masato... Ik had hem ook in de science fiction line-up van K1 A'dam 2008 gezet tegen Mes. Ik zou Masato heel erg graag in real life willen zien vechten.

Als je gewonnen wedstrijden als maatstaf pakt dan is Masato na Buakaw en Andy Souwer de nummer 3 in de K1 Max. Hij heeft sinds 2003 alleen maar verloren van Buakaw en Souwer, dat is een prestatie van formaat. Ik begrijp dan ook niet dat sommige hier Kraus boven Masato zetten, dat is alleen maar gebasseerd op chauvinisme.


Hij heeft hele goeie wedstrijden gehad maar ook hele slechte. Verder vind ik dat hij een klasse lager staat dan andy sauwer, buakaw en albert kraus.
Maar dat sluit niet uit dat het een interessante vechter is, die af en toe nog wel tot een verassing in staat is. Dat is mijn mening ;)

Dit bedoel ik dus, totaal ongefundeerde kletskoek.... Die verrrasing duurt nu al zo'n jaar of 7... Ga eens even zoeken naar vechters die het beter hebben gedaan na 7 jaar K1 als Masato! Je zoektocht zal uitlopen op niets. Alleen Buakaw en Souwer zijn gelijkwaardig.

Chingis-khan
07-07-2007, 05:50
kijk dat zijn mensen die mij begrijpen hoe ik over masato denkt.. die gast heeft egt een vechtershart toen hij eerst verloor van kraus ging hij huilend weg maar kwam volgende jaar veel sterker terug en sloeg kraus naar canvas ik heb ook zo een reportage van hem gesien waarbij hij in toernooi vecht en daar laat ie egt zijn karakter zien, als jullie willen zien kan ik die link hier neerzetten;)
oow en masato zal nooit in buitenland vechten denk ik daarvoor moet je 70.000 euro hebben en wie is zo rijk om zulk bedrag betalen voor een vechter hahaha:whistling:

Briant
07-07-2007, 06:36
Dit bedoel ik dus, totaal ongefundeerde kletskoek.... Die verrrasing duurt nu al zo'n jaar of 7... Ga eens even zoeken naar vechters die het beter hebben gedaan na 7 jaar K1 als Masato! Je zoektocht zal uitlopen op niets. Alleen Buakaw en Souwer zijn gelijkwaardig.

Wat ik daarmee bedoelde is dat ik Masato als outsider zie om het K1 max toernooi te winnen. Souwer en Buakaw zijn sowieso favoriet (over Kraus kan gediscusseerd worden).

kickboxer1987
07-07-2007, 06:50
erg groot vechters hart, de partij tegen souwer was echt prachtig!! kraus was zijn laatste partij echt in bloed vorm, als hij in die vorm tegen masato staat maakt hij kans om te winnen.

ik sta achter blyiien zijn mening, al 7 jaar draait hij echt super alleen souwer en buakaw staan er boven

A-team
07-07-2007, 07:05
ik heb ook niet gezegd dat hij nummer 1 was (maar een van de wereldtopper) en ja hij staat op dit moment idd onder buakaw en souwer maar een ding weet ik 100% zeker dat kraus juist klasse lager zit dan masato;) ik zou ook graag masato tegen buakaw en souwer in superfight willen zien vechten, vooral tegen buakaw moest ie met 2 dicht geslagen ogen en gekneusd ribben in final stond, niet dat hij van buakaw kan winnen maar het zal een hele mooi pot worden vind ik en hij kan souwer wel hebben denk ik :ninja2: Wazzaaaa

Droom maar lekker verder maar souwer kan hij echt niet hebben! Ik vind Masato ook een topper maar niet van het niveau van buakaw en souwer.

lopez86
07-07-2007, 08:01
Masato was absoluut een topvechter en hoort ook in mijn rijtje bij de beste 4.
Maar hij heeft geen wedstrijdritme en een rechterscheenbeen dat behoorlijk snel volloopt met vocht.
Bovendien word hij sinds zijn titelverlies in 2004 gematched tegen "middelmatige" tegenstanders.
En diegene die zei dat hij niet arrogant is moet echt snel zijn ogen opendoen want dat staat als een huis boven water.

Peter0711
07-07-2007, 23:45
Kraus heeft de laatste tijd een paar wedstrijden gedraaid die niet helemaal lekker gingen,maar dat haalt niet weg dat hij ook nogsteeds leert,en gezien zijn laatste 2 wedstrijden,lijkt het er op dat hij die stijgende lijn weer te pakken heeft.
Ik persoonlijk denk(hoop) ook dat kraus nog wel is een leuke verasing kan worden komende finale.Wat masato betreft,absolute topper.leuk om naar te kijken,maar staat bij mij zeker op 5,onder o,a Kraus en Drago!

Chingis-khan
08-07-2007, 03:56
Droom maar lekker verder maar souwer kan hij echt niet hebben! Ik vind Masato ook een topper maar niet van het niveau van buakaw en souwer.

hehe dankje wel maar ik denk niet dat het aan mijn dromen ligt, souwer is geen superman ofzo hoor en masato is ook geen koekebak die zo onwaarschijnlijk is dat ie van souwer te kunnen winnen het kan alle kant op vind ik.. oowja en ik wil graag souwer tegen kraus keertje zien vechten want vorig x won kraus door een KO.. benieuwd..

Chingis-khan
08-07-2007, 04:14
Masato was absoluut een topvechter en hoort ook in mijn rijtje bij de beste 4.
Maar hij heeft geen wedstrijdritme en een rechterscheenbeen dat behoorlijk snel volloopt met vocht.
Bovendien word hij sinds zijn titelverlies in 2004 gematched tegen "middelmatige" tegenstanders.
En diegene die zei dat hij niet arrogant is moet echt snel zijn ogen opendoen want dat staat als een huis boven water.

snel ogen opendoen haha hij heb niet iemand vermoord ofzo hoor ik vind dat ie altijd respectvol met zijn tegenstanders omgaat en daar gaat het om derest kan mij niet schelen.. weet niet waar je over hebt maar wat is middelmatige voor je dan? jij ziet tog ook niet buakaw ieder x tegen alleen beste van de wereld vechten:king:

kamper knotsie
08-07-2007, 04:23
masato is een goeie vechter maar dat neemt niet weg dat hij (beschermt) wordt door de k1
hij is de bekenste k1 vechter in japan
en dat weet hij dus dat verhaal van geen kasones gaat niet op
moet je hem maar is op de press conferentie zien
maar hij zit echt wel in de top 4 van de k1max

Air Raid Crash
08-07-2007, 06:16
Ik woon in het buitenland en ben op bezoek bij mijn ouders, mijn Nederlands is niet meer zo geweldig dus mijn excuses alvast. ;)


souwer is geen superman ofzo
Sterker nog, hij werd door Canoletti and Ogata naar het canvas geslagen en dat was nog niet eens een jaar geleden. Hij verloor de partij tegen Ogata, en had eigenlijk al verloren tegen Daniel Dawson eerder in het toernooi. Masato is een heel goede vechter, die momenteel zeker boven Kraus en Drago in de ranglijsten staat. Gaat hij dan ook daadwerkelijk winnen van Souwer in een partij? Souwer heeft tegen betere tegenstanders gestaan recentelijk, verder heeft hij een stijl waar Masato het moeilijk mee heeft. Vooral omdat hij altijd naar voren loopt en goed scoort met combinaties. Ze waren wel aan elkaar gewaagd in het eerste gevecht.


masato is een goeie vechter maar dat neemt niet weg dat hij (beschermt) wordt door de k1
hij is de bekenste k1 vechter in japan
en dat weet hij dus dat verhaal van geen kasones gaat niet op
moet je hem maar is op de press conferentie zien
maar hij zit echt wel in de top 4 van de k1max
Veel van dat gedoe is puur toneel, Enson Inoue heeft gezegd dat Masato helemaal niet zo is in het "echte" leven. Wat je verder zegt klopt dan wel weer. Maar als Japanner word je niet automatisch voorgetrokken. Yoshihiro Sato zou eigenlijk al in 2003 in het K-1 MAX staan maar vanuit het K-1 werd verteld dat hij te saai was. En vechters zoals Mochizuki, Daiki en Sudo (niet Genki) wachten ook nog steeds op een telefoontje. In de clinch zou Sato indertijd een gevaar voor Masato zijn geweest, Buakaw is niet de enigste die Masato het leven zuur had gemaakt in de clinch, wat jaren ervoor was het Kohiruimaki die hem toen had verslagen met zijn knieen.

lopez86
08-07-2007, 09:29
snel ogen opendoen haha hij heb niet iemand vermoord ofzo hoor ik vind dat ie altijd respectvol met zijn tegenstanders omgaat en daar gaat het om derest kan mij niet schelen.. weet niet waar je over hebt maar wat is middelmatige voor je dan? jij ziet tog ook niet buakaw ieder x tegen alleen beste van de wereld vechten:king:

Nou, als hij tijdens persconferenties in Japan van de daken schreeuwt dat geen enkele japanner kan doen wat hij heeft gedaan (K-1 Max titel winnen) spreekt dat geen boekdelen over zijn bescheidenheid toch?
En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Verder, over middelmatige tegenstanders; Calvan, Laursen, Suzuki, Schaffa zijn echt geen wereldelite en onze 70kg klasse hier in NL zou ze alle kanten op slaan.

Buakaw daarentegen staat minstens 1x per maand waar dan ook ter wereld tegen een topper te knokken.

Wheelie
08-07-2007, 13:44
Kraus? Wat kraus. Masato is in Max verder gekomen dan hem de laatste tijd en vecht ook een stuk beter. Kraus is imo vergane glorie

Ja man, jij hebt er echt verstand van hahaha :whistling:
Albert Kraus heeft een mindere periode gehad maar zijn laatste partij vocht hij echt heel erg goed en hij gebruikte ook nog eens lowkicks :cool2:
Kraus hoort zeker in de top 5 en is zeker geen vergane glorie

Chingis-khan
09-07-2007, 02:01
Nou, als hij tijdens persconferenties in Japan van de daken schreeuwt dat geen enkele japanner kan doen wat hij heeft gedaan (K-1 Max titel winnen) spreekt dat geen boekdelen over zijn bescheidenheid toch?
En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Verder, over middelmatige tegenstanders; Calvan, Laursen, Suzuki, Schaffa zijn echt geen wereldelite en onze 70kg klasse hier in NL zou ze alle kanten op slaan.

Buakaw daarentegen staat minstens 1x per maand waar dan ook ter wereld tegen een topper te knokken.

jij overdrijft een beetje hij heb helemaal niet zo letterlijk gesegd als jij, en het was niet eens tijdens persconferens maar in interview en dat vraag werd gwn van hem gesteld hij zei ook dat ie wou k-1 aan nieuw generantie overlaten maar der zijn nog geen jongens op dit moment die in top mee kunnen draaien dus dat hij ff door gaat met vechten enzo maar dat is tog waar, hij lult tog geen bullshit ofzo.. en wat betreft met die tegenstanders behalf die suzuki dat zijn 3 waardig tegenstander die tegen alle toppers mee kunnen draaien hoor in tegendeel heeft buakaw nog erger tegenstanders dit jaar gehad behalf petrosyan wat denk je van ologun,shishido, en die ene mongools vechter.. plus jij gaat mij egt niet wijs maken dat buakaw ieder maand vecht zelfs a klasser hier vechten amper om de 2 maand

Chingis-khan
09-07-2007, 02:28
Sterker nog, hij werd door Canoletti and Ogata naar het canvas geslagen en dat was nog niet eens een jaar geleden. Hij verloor de partij tegen Ogata, en had eigenlijk al verloren tegen Daniel Dawson eerder in het toernooi. Masato is een heel goede vechter, die momenteel zeker boven Kraus en Drago in de ranglijsten staat. Gaat hij dan ook daadwerkelijk winnen van Souwer in een partij? Souwer heeft tegen betere tegenstanders gestaan recentelijk, verder heeft hij een stijl waar Masato het moeilijk mee heeft. Vooral omdat hij altijd naar voren loopt en goed scoort met combinaties. Ze waren wel aan elkaar gewaagd in het eerste gevecht.


Veel van dat gedoe is puur toneel, Enson Inoue heeft gezegd dat Masato helemaal niet zo is in het "echte" leven. Wat je verder zegt klopt dan wel weer. Maar als Japanner word je niet automatisch voorgetrokken. Yoshihiro Sato zou eigenlijk al in 2003 in het K-1 MAX staan maar vanuit het K-1 werd verteld dat hij te saai was. En vechters zoals Mochizuki, Daiki en Sudo (niet Genki) wachten ook nog steeds op een telefoontje. In de clinch zou Sato indertijd een gevaar voor Masato zijn geweest, Buakaw is niet de enigste die Masato het leven zuur had gemaakt in de clinch, wat jaren ervoor was het Kohiruimaki die hem toen had verslagen met zijn knieen.

met jou ben ik wel mee eens.. tegen Kohiruimaki waren ze wel heel erg jong en het was wel hele hard maar rommelig partij toen was kohi erg vel maja uiteindelijk nu ze volwassen zijn is tog masato die beter is en kohiruimaki vind ik een goeie vechter maar hij mis de juist instelling denk ik

dit is masato in het egt leven hehe:lol:
http://www.onsenichiba.com/picture/haruchan-masato1.jpg